Pannekoekhuis Ugchelen

9,2

Jouw recensie over het restaurant Pannekoekhuis Ugchelen

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goede service en snelle, vriendelijke bediening. Overheeeeerlijke pannekoeken, leuke plek voor een goede pannekoek. Voor ons de beste, echt een aanrader. TOP!!!!
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Verjaardag hier gevierd met familie, iedereen was zeer tevreden, lekker buiten gegeten, vriendelijke bediening en snel geholpen. Heerlijke pannekoeken. Echt een aanrader!!
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Gister hier wezen eten, het was weer heerlijk.
Ik heb lekker de boeren pannekoek gegeten en mijn man ook.
De kinderen hadden een konijntjes pannekoek en daarna hadden we nog een heerlijk ijsje ! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Heerlijk hier gegeten, leuke ontvangst, snelle bediening en betaalbaar.
Erg leuk voor onze kids vele verrassingen.
Dit Pannekoekhuis is zeker een aanrader, komen bij meerdere maar deze springt er echt bocenujt.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijke pannekoeken en vriendelijk bediening, ondanks enorme drukte supersnelle service, pannekoeken zijn goed gevuld en betaalbaar, voor ons de beste uit de omgeving.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Einde van onze vakantie gaan we altijd hier eten, wat een heerlijke pannenkoeken en leuke bediening.
Komen hier al 25 jaar en nog steeds dezelfde kwaliteit.
Hele gezellige sfeer en gemoedelijk.
Echt een pannekoekhuis.
wilma J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Prima pannekoekhuis, heerlijke pannekoeken, vriendelijke bediening en voor de prijs hoef je het niet te laten ( daarom volgens ons ook zo druk )
Echt top!!!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ok, wij waren er op zondag in de spits. Maar kortaf personeel dat je naar een tafel dirigeert, zichtbaar zich stoort aan de tijd die je nodig hebt met twee kleine kinderen om tot een bestelling te komen, beviel ons niet. Na het moeten wisselen van de tafel omdat andere mensen hun voorkeur voor onze tafel hadden gegeven bij het reserveren is er niemand meer geweest om te vragen of we nog wat te drinken wilde hebben. Dus zelf bediening benaderd, uiteindelijk gelukt, maar helaas weer kortaf. De kwaliteit/smaak erg "vettig" van de pannenkoeken viel ook tegen. Nee voor ons volgende keer ander pannekoeken restaurant. Bij het afrekenen werd ook niet gevraagd of alles naar wens was geweest.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was weer geweldig ,zo als altijd?
Vriendelijke bediening ,lekkere pannenkoeken en ze doen het heel leuk als je een verjaardagsfeest geeft,geweldig
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
gisteren ( moederdag ) hier gegeten, het was geweldig. enorm druk maar keurige ontvangst, heerlijk gegeten en snelle en vriendelijke bediening.
zeer tevreden, aanrader komen snel terug. leuke attentie kregen we mee voor moederdag
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Kwaliteit van de pannekoeken is erg goed.
Personeel vriendelijk en attent.
Alles wordt goed geregeld door de gastvrouw.
We komen graag terug en vertellen het door !
brendan 0.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Prettige ontvangst, heerlijk gegeten.
Vriendelijke en correcte bediening, kom bij veel pannekoekhuizen maar deze springt er voor ons echt uit.
Aanrader
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Op valentijnsdag hier gezellig gegeten, prettige ontvangst en heerlijke pannekoeken, goed belegd, lekker knapperig en betaalbaar.
Ondanks enorme drukte snelle service en fijne bediening.
Aanrader is de Franse uiensoep.
We komen graag terug en vertellen het door!
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vandaag ongastvrij behandeld. Ik nan een menu waar thee bij zat. Mijn moeder van 90 jaar wilde alleen een pannenkoek.. toen vroeg ik aan de bazin mag mijn moeder de thee hebben. Nou dat mocht niet want dat hoorde bij het menu. En dus bij mij. Maar ik betaal voor het menu dus ook voor de thee. Dan mag ik de thee toch aan mijn moeder geven? Nou zei ze mijn moeder moest maar wat anders te drinken bestellen. Wat een armoe. Eind van het liedje heb ik de thee natuurlijk aan mijn moeder gegeven. Toen vroeg ik de rekening en wat dacht je. De thee die bij mijn menu hoorde en waarvoor ik dus had betaald werd extra op de rekening gezet omdat mijn moeder de thee opdronk. Geld teruggevraagd natuurlijk wat ik ook kreeg, maar had ik de rekening niet na gekeken dat was er dus ook nog dubbel betaald. Klasse mevrouw. U hebt een oude dame met respect behandeld. Fijne avond
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij komen hier regelmatig eten, we komen zelfs vanuit Almere hier eten. En heel graag! Er is superveel keuze wat betreft pannekoeken en er is veel mogelijk. Wij worden altijd hartelijk ontvangen en het personeel zit niet stil. Zelfs met drukte hebben wij nooit te lang hoeven wachten. De kinderen vermaken zich altijd prima en de inrichting is een echt pannekoekenhuis. Ik ben dik tevreden.
gerrie661 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heel gezellig en erg leuk voor de kids, word veel voor gedaan.
Pannekoeken overheerlijk, zo krijg je ze niet overal.
Zeer vriendelijke en gezellige bediening echt een aanrader.

Gerrie
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vanavond zijn we, na een heerlijk dagje Apenheul, met de familie naar 't Pannenkoekhuis geweest in Ugchelen. Telefonisch hadden we gereserveerd, en dat was maar goed ook bleek later.
De routebeschrijving op de website was erg summier; er stond nergens een adres vermeld. Toen we op de bonnefooi naar Ugchelen zijn gereden vanuit Apeldoorn, konden we het Pannenkoekhuis dus ook niet vinden. Ik belde ze, maar in plaats van gewoon te zeggen wat het adres was, werd op een nogal vervelende toon te kennen gegeven dat het gewoon op de website stond. Niet dus. We hebben met 3 man gekeken en zelfs later nog met iemand van het personeel: nergens een adres. De stemming was dus al minder, voordat we binnen waren.

Binnen was het stervens druk. Het was 18:00u, dus zeker in een pannenkoekrestaurant spitstijd. We vertelden dat we gereserveerd hadden en er werd gevraagd even te wachten. Geen probleem. Na een minuut of 10 werd ons een tafeltje toegewezen in de serre. Aan dat tafeltje zat nog iemand en de tafel stond nog vol met gebruikt bestek en afwas. Ons werd gevraagd alvast te gaan zitten. Apart! :-(
Laatste 2 punten van kritiek op het personeel: consumpties en eten werden over andere tafelgasten aangegeven of voor andere mensen langs. En bij 2 gerechten hoorde nog een dessert en na lang, heel lang wachten, heb ik zelf maar gevraagd of ik ook nog een dessert kon bestellen. Heel vreemd. Met drinken kwamen ze voor mijn gevoel te vaak langs, het dessert had wel wat vlotter gemogen.

Dan het eten; dit was goed. De pannenkoeken smaakten goed en mijn wiener schnitzel was prima. Vooral het dessert was erg, erg lekker!
We zijn erg blij dat Baskunnen in ieder geval lekker heeft gegeten.
Wat betreft de website klopt de mededeling echter niet; op elke pagina van onze website staat helemaal onderaan in een iets lichter tintje ons adres enz...vermeld.

Met vr. gr.

Reactie van proever:

Ongelofelijk! Hebben ze werkelijk een plank voor hun hoofd bij het pannenkoekenhuis? :-(
In plaats van "Dank je wel voor de tip, we passen de website aan want we willen de bereikbaarheid graag verbeteren", moet ik me nu een sukkel voelen die het adres niet kon vinden? We hebben gisteren met 3 personen op de website gekeken, inclusief iemand van het pannenkoekenhuis zelf. Ook hij gaf toe dat het erg onduidelijk is.
Ik ben zelf ondernemer. Als ik zo met mijn klanten zou omgaan, zou ik geen werk hebben. Sorry hoor. Nooit meer bij jullie eten. #majorfail
Elite .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Prima pannekoeken, vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuk dat ze steeds weer nieuwe variant bedenken. Interieur is wat oubollig.
hondaad .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
We hebben er lekker gegeten. Het is er echt zoals een pannekoekhuis hoort te zijn, ouderwets gezellig. Leuke bediening en snelle service. Zeker voor herhaling vatbaar.
hondaad .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
we hebben er heerlijk gegeten. Prima pannekoeken in een gezellige sfeer. De bediening was correct en de sfeer gezellig. De service van het personeel was correct en vriendelijk.