Pannekoekhuis Ugchelen

6,4
6,8
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij komen hier regelmatig eten, we komen zelfs vanuit Almere hier eten. En heel graag! Er is superveel keuze wat betreft pannekoeken en er is veel mogelijk. Wij worden altijd hartelijk ontvangen en het personeel zit niet stil. Zelfs met drukte hebben wij nooit te lang hoeven wachten. De kinderen vermaken zich altijd prima en de inrichting is een echt pannekoekenhuis. Ik ben dik tevreden.
Gerrie661 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heel gezellig en erg leuk voor de kids, word veel voor gedaan.
Pannekoeken overheerlijk, zo krijg je ze niet overal.
Zeer vriendelijke en gezellige bediening echt een aanrader.

Gerrie
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vanavond zijn we, na een heerlijk dagje Apenheul, met de familie naar 't Pannenkoekhuis geweest in Ugchelen. Telefonisch hadden we gereserveerd, en dat was maar goed ook bleek later.
De routebeschrijving op de website was erg summier; er stond nergens een adres vermeld. Toen we op de bonnefooi naar Ugchelen zijn gereden vanuit Apeldoorn, konden we het Pannenkoekhuis dus ook niet vinden. Ik belde ze, maar in plaats van gewoon te zeggen wat het adres was, werd op een nogal vervelende toon te kennen gegeven dat het gewoon op de website stond. Niet dus. We hebben met 3 man gekeken en zelfs later nog met iemand van het personeel: nergens een adres. De stemming was dus al minder, voordat we binnen waren.

Binnen was het stervens druk. Het was 18:00u, dus zeker in een pannenkoekrestaurant spitstijd. We vertelden dat we gereserveerd hadden en er werd gevraagd even te wachten. Geen probleem. Na een minuut of 10 werd ons een tafeltje toegewezen in de serre. Aan dat tafeltje zat nog iemand en de tafel stond nog vol met gebruikt bestek en afwas. Ons werd gevraagd alvast te gaan zitten. Apart! :-(
Laatste 2 punten van kritiek op het personeel: consumpties en eten werden over andere tafelgasten aangegeven of voor andere mensen langs. En bij 2 gerechten hoorde nog een dessert en na lang, heel lang wachten, heb ik zelf maar gevraagd of ik ook nog een dessert kon bestellen. Heel vreemd. Met drinken kwamen ze voor mijn gevoel te vaak langs, het dessert had wel wat vlotter gemogen.

Dan het eten; dit was goed. De pannenkoeken smaakten goed en mijn wiener schnitzel was prima. Vooral het dessert was erg, erg lekker!
We zijn erg blij dat Baskunnen in ieder geval lekker heeft gegeten.
Wat betreft de website klopt de mededeling echter niet; op elke pagina van onze website staat helemaal onderaan in een iets lichter tintje ons adres enz...vermeld.

Met vr. gr.

Reactie van proever:

Ongelofelijk! Hebben ze werkelijk een plank voor hun hoofd bij het pannenkoekenhuis? :-(
In plaats van "Dank je wel voor de tip, we passen de website aan want we willen de bereikbaarheid graag verbeteren", moet ik me nu een sukkel voelen die het adres niet kon vinden? We hebben gisteren met 3 personen op de website gekeken, inclusief iemand van het pannenkoekenhuis zelf. Ook hij gaf toe dat het erg onduidelijk is.
Ik ben zelf ondernemer. Als ik zo met mijn klanten zou omgaan, zou ik geen werk hebben. Sorry hoor. Nooit meer bij jullie eten. #majorfail
Rene999 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Vanavond bij Pannekoekhuis Ugchelen gegeten met het gezin.
Uitgebreide keuze, vlotte en vriendelijke bediening.
Het heeft prima gesmaakt en ik vind het restaurant zeker een aanrader.
Johanna- .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Eergisteren hier met de kleinkinderen heerlijk gegeten, erg druk maar ontvangst was zeer vriendelijk.
Pannekoeken zijn heerlijk, goed gevuld en lekker knapperig.
Prijs kwaliteitsverhouding zeer goed, ondanks enorme drukte snel en vriendelijk geholpen.
Leuke speelhoek voor de kinderen.
Echte aanrader zullen het zeker aanbevelen en weer naar toe gaan.
Johanna en Cor
Elite .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Prima pannekoeken, vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuk dat ze steeds weer nieuwe variant bedenken. Interieur is wat oubollig.
Hondaad .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
we hebben er heerlijk gegeten. Prima pannekoeken in een gezellige sfeer. De bediening was correct en de sfeer gezellig. De service van het personeel was correct en vriendelijk.
Hondaad .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
We hebben er lekker gegeten. Het is er echt zoals een pannekoekhuis hoort te zijn, ouderwets gezellig. Leuke bediening en snelle service. Zeker voor herhaling vatbaar.
DylanB .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Als je van een eenvoudige pannenkoek houdt kan er niet veel mis gaan. Verder erg povertjes. Bij de kinderpannenkoek alllen een doosje rozijnen waar verschillende dingen op kaart stonden. Waarschijnlijk werd de suiker en stroop die op tafel stonden bedoeld. De hagelslag op de Luikse wafel (uit een pakje?) staat erg goedkoop. Voor ons niet weer.
Ciska K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
De pannenkoeken zijn wel in orde. Het was blijkbaar veel te druk voor de bediening maar als ik de reviews lees is dit wel vaker. Na de pannenkoek werd eerst de dessertkaart niet gebracht was een foutje vond de manlijke bediening ook duidelijk jammer iemand die duidelijk wel graag een tevreden klant heeft. Al met al ongeveer een uur verder voor we het ijs hadden en om ons heen zat iedereen erg verveeld te kijken en toen was het kinderijs ook nog eens gesmolten. Nou ben ik zelf iemand die niet zo gauw wat zal zeggen en altijd vol begrip voor hardwerkende mensen maar als je ijssoep op een hoorntje moet scheppen van een peuter die uiteraard niet van het snelle eten is dan word je niet vrolijk. Naar de bar gelopen en gevraagd of er iemand kon komen. Komt er niemand. De sfeer aan tafel is dan wel weg als iedereen druk met de kinderen is nog wat binnen te krijgen. Eigen ijs was daardoor ook nog erg snel zacht. Als dat nou eens het ergste was maar de eigenaresse is blijkbaar niet zo van tevreden en blije klanten. Eerst kregen we te horen dat ze het zelf opgeschept had en gebracht . Met andere woorden wij liegen of overdrijven?? Dan staan mijn haren al overeind. Verder luisterde ze niet eens als je wat probeerde te zeggen. Daarna was het maar je hebt het toch opgegeten? Heb je wel gezien dat bovenop slagroom zat? Nee het gesmolten ijs staat nog op tafel en ja we hebben de slagroom gezien toen we het eraf schepte om direct met het ijs te beginnen. Vervolgens nog gezegd dat we gevraagd hadden of er iemand langs kon komen en niemand gezien? Oh oh werd even nagevraagd ( nog een keer alsof je liegt dus) en bevestigd toen kregen we een sorry en het was toch al van de prijs afgehaald? Wat zeur je dan nog? Nou misschien omdat we gewoon een lekker bolletje ijs hadden willen hebben voor de kinderen? Was dat niet een fantastisch makkelijke oplossing even naar diegene die een klacht heeft toelopen en bekijken of het zeikers zijn of echt een puntje hebben en je schept alleen een bolletje vers ijs op? Eerlijk waar dan denk ik is het nou zo ingewikkeld? Wij waren dan tevreden en hun hadden hun geld voor het ijsje gekregen.
Niet iedereen klaagt om minder te hoeven betalen wij betalen liever wat meer en gaan met een blij gevoel weg. Dat was nu zeker niet het geval. Jammer dan kun je net zo goed ergens anders je pannenkoek eten waar je ook nog serieus genomen word.
Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Prima pannenkoeken, al meerdere keren hier gegeten. Als kind nam ik hier altijd die met banaan, mandarijntjes en poedersuiker. Nu meer van de hartige pannenkoek. Bediening is jong en attent. Sfeer is oubollig, Kom hier al als kind, nog is er niks veranderd. Kom zeker nog eens terug
PietGe .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Hier zal ik niet snel meer naartoe gaan. Er was (werkelijk waar) een vlieg meegebakken in de pannenkoek. In plaats van een serieuze reactie werd er gelachen: "ha ha dat moet ik aan mijn collega laten zien". Verder geen excuus, helemaal niets.
Om het eten naast mij te serveren, moest de bediening strak over mijn bord heen om de plek te kunnen bereiken. Ik vind dat persoonlijk niet prettig en smaakvol.
Geachte heer,
door ernstige nalatigheid van de leidinggevende had dit nooit mogen gebeuren op deze manier.
We hopen dat u contact met ons op wil nemen. Onze welgemeende excuses.

Directie van 't Pannekoekhuis Ugchelen.

Reactie van proever:

Na contact met de eigenaar is mijn vertrouwen er weer.
Met de pannenkoek zelf was niets mis, dus als je in de buurt bent...ga zeker even langs
Truusje8 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
We hebben hier als gezin op een zondag gegeten,maar de pannenkoeken smaakten niet! Het personeel was rommelig misschien door drukte,maar leek eerder of er een spanning onderling was! oudbollig interieur,zeker niet voor herhaling vatbaar!
Elite .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Wafels met warme kersen en ijs als nagerecht waren erg lekker. goede kwaliteit-prijs verhouding.
Interieur is oubollig, maar bediening is oké.