Pannekoekhuis 't

Meer informatie over restaurant Pannekoekhuis 't

Jouw recensie over het restaurant Pannekoekhuis 't

NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wij zijn tijdens een wandeling voor de lunch aangegaan bij dit pannenkoekenhuis. De inrichting is zoals je van een pannenkoekenhuis mag verwachten. Lekker ouderwets met veel hout, oude pannen en rood geblokte gordijntjes. een van ons had een pannenkoek en deze wat prima, de ander een pannini italiano. Deze was redelijk. Je moet hier geen hoogstandjes verwachten. Ik heb ook de andere recensies gelezen. Sommige waren heel slecht. Dat kunnen wij niet zeggen. De bediening was vlot en uiterst vriendelijk en correct. Dus voor ons prima voor een kopje koffie of een kleine lunch.
densb1983 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Een pannekoekenhuis zoals je een pannekoekenhuis mag verwachten. Met rood-wit geblokte gordijntjes en tafelkleedjes.

Goede pannekoeken voor een eerlijke prijs.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
We hadden hier weleens eerder gegeten, een keer heel goed en een keer matig, en deze keer was het weer gewoon goed. We hebben alleen een pannenkoek genomen, met gember en kaas (wat in verschillende restaurants nogal verschillend wordt bereid). Die was prima. De inrichting is onbeschroomd ouderwets - en dat vonden wij wel leuk, juist.
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
De pannenkoeken waren niet gaar, vettig, nat en smakeloos!
De pannenkoek met fruit sloeg alles: Het smakeloze fruit leek uit een blikje te komen dat met vocht en al over de pannenkoek was gemikt. Hij drééf haast van het bord af. Smerig dus.
De wijn was ongekend slecht.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Lekkere pannenkoeken en vriendelijke, vlotte bediening!

Na een bezoek aan Ouwehands Dierenpark hebben wij hier met zijn tweeën aan een van de picknicktafels op het terras prima gegeten.
Tip: Op de tafels buiten staan bordjes met verzoek je binnen even te melden, aangezien het bedienend personeel van binnenuit het terras niet kan overzien. Dit voorkomt onnodig lang wachten. Werkte in ons geval prima, want er liep meteen een vriendelijke serveerster mee om de tafel af te ruimen en alvast onze drankjes op te nemen, die vervolgens vlot gebracht werden.

Er is een ruime keus uit zoete en hartige pannenkoeken, evenals een flink aantal 'speciale' pannenkoeken met spannend beleg. Voor ieder wat wils.
Onze pannenkoeken hadden net even iets langer in de pan mogen liggen voor een optimale gaarheid. Maar evengoed was de smaak dik in orde en alles ging vlot op.

Buiten zit je wel wat dicht langs de provinciale weg N225. Erg veel last hadden wij hier niet van, maar het is voor te stellen dat niet iedereen dat even prettig vindt. Echter, binnen is het ook prima vertoeven zo zagen wij: knus en gezellig.

Zit je buiten en wil je afrekenen? Meld je dan ook weer even bij de receptie en de rekening wordt direct voor je in orde gemaakt. Wel zo praktisch.

Kortom: we hadden hier een plezierige en smakelijke ervaring. Aanrader!
Henkvz .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Dat dit nog bestaat. Onbeschofte bediening, niet klantgericht, asociaal. De pannenkoeken smaken ook marginaal. En het interieur is achterhaald lelijk en slecht onderhouden. Hier moet nodig de bezem door!
P K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Een pannenkoekhuis zoals het moet zijn, met een heerlijk oubollig interieur waar veel aan te kijken valt. De pannenkoeken maar ook de uitsmijter prima. Onder de eieren goede ham. Het cijfer voor 'eten' had hoger uit kunnen vallen als niet een pannenkoek aangebrand was geweest aan de onderkant. De nieuwe was te haastig gemaakt zodat die weer niet gaar was. Nou ja, de bediening was vlot, er werd goed gereageerd op de klacht en voor die halfgare werd een drankje aangeboden. Verder was er een prima parkeersplaats en een begin van een boswandelroute dus wat wil je nog meer.