Pannekoekhuis De Grebbeberg

Grebbeweg 101 3911 AV Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant Pannekoekhuis De Grebbeberg

Pannenkoekenhuis de Grebbeberg heeft zijn naam te danken aan zijn ligging op de 52 meter hoge heuvel 'de Grebbeberg'. De ligging van Pannenkoekenhuis de Grebbeberg is aan het Grebbebos en naast Ouwehands Dierenpark, een dierenrijk waar de gehele dag veel te beleven valt voor jong en oud. Na een dag genieten in dit fantastische park, kunt u lopend een bezoekje brengen aan het pannenkoekenhuis. Het pannenkoekenhuis is stijlvol ingericht en heeft een fraai overdekt terras. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht vanaf 12 uur voor een heerlijke, rijk belegde pannekoek!

Meer informatie over restaurant Pannekoekhuis De Grebbeberg

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Pannekoekhuis De Grebbeberg

Werner E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gisteren met vrienden voor de eerste keer wezen eten. Het eten was super lekker, en de bediening heel goed en vriendelijk
M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Prima gegeten, zoals je zou kunnen/mogen verwachten van zo'n restaurant
Leuke bediening
Duurde wat lang voor dat brood kwam, terwijl tegelijk met 1e rondje drank besteld
Ing A.A.M V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Precies wat we verlangde prijs is redelijk bediening goeden aanrader met kinderen .Stoelen staan wel dicht op elkaar.Gerecht was heerlijk bediening correct
Framke V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Niets te klagen. De kinderen hebben lekker gegeten en ik vond mijn pannenkoek ook prima.
Omdat de jongste best jong is vroeg gereserveerd, half vijf. Het eten stond binnen een mum van tijd op tafel en ondanks rustig eten plus een ijsje stonden we drie kwartier later al af te rekenen. Daar doen we thuis nog wel langer over, exclusief het klaarmaken...
Was niet vervelend verder maar het verbaasde ons.
K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De pannenkoeken zijn altijd supergoed belegd. Echt waar voor je geld. En heel lekker, natuurlijk ook belangrijk. Het zat goed vol, daarom ook iets langer moeten wachten, maar dat is het zeker waard.
Kimberly V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijke pannenkoeken! Jammer dat het zo lang duurde voor we onze pannenkoek kregen dat we het dessert over moesten slaan. Zeker met een kleintje mee is het fijn als het eten snel komt.
B.J. M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het eten was heerlijk. De wachttijd normaal. De sfeer was goed. Helaas regende het ontzettend hard waardoor je elkaar niet kon verstaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
heerijk gegeten . uitstekende kwaliteit. locatie is goed. voldoende parkeergelegenheid. opbouwend aandachtspunt : er werd vrij snel gevraagd of tafel leeggehaald kon worden. Laat gasten rustig nagenieten.
Lauran V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Naast een smakelijke pannenkoek hebben wij genoten van het heerlijke smaakvolle spelt brood. Dat werd geserveerd bij de uitsmijter en kalfskroketten.
E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Prima kwaliteit pannenkoeken, heerlijk. Enige minpuntje was de wachttijd van 3 kwartier tussen bestelling en opdienen. Verder erg goed.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ouderwets lekkere pannenkoeken, met liefde gemaakt van eerlijke producten.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Al jaren vaste klant. Goed belegde pannekoeken, nette prijs en vriendelijk personeel. Wederom lekker gegeten en zeker tot een volgende keer.
Jan Willem R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Goed eten, en best wel vriendelijke bediening
H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijke pannenkoeken, bediening jong, vriendelijk maar bestellingen gingen niet allemaal goed en het duurde erg lang voor de pannenkoeken kwamen. En dat kwam niet door de drukte want het was rustig.
Wel leuk restaurant, lekker eten en aardig personeel.
E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Op de boerenpannenkoek had wel iets meer kaas gemogen, maar verder was hij prima! Prettige bediening en korte wachttijd.
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Fijn en keurig geholpen. Wachttijd was precies goed. Misschien minder keuze dan bij de grotere ketens maar met zorg bereide pannenkoeken. Erg lekker. Wij gaan zeker nog eens terug.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was goed.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
voor pannenkoeken zeker een aanrader. klantgerichte en vriendelijke bediening. pannenkoeken met (h)eerlijke ingrediënten.
Jacquelien U.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Pannenkoek was nat en dun. Wordt gewerkt met spekreepjes. Wat nat en niet uitgebakken is. Helaas niet voor herhaling vatbaar om hier weer te gaan eten.

Jammer, leuke locatie. Enthousiaste en vriendelijke bediening.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Jammer dat we aan een tafel werden gezet naast de serre, waar de deur openstond. Het trok daar behoorlijk waardoor het erg koud was. Gevraagd om een andere tafel. en deze ook gekregen.