Pannekoekhuis De Grebbeberg

Grebbeweg 101 3911 AV Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant Pannekoekhuis De Grebbeberg

Pannenkoekenhuis de Grebbeberg heeft zijn naam te danken aan zijn ligging op de 52 meter hoge heuvel 'de Grebbeberg'. De ligging van Pannenkoekenhuis de Grebbeberg is aan het Grebbebos en naast Ouwehands Dierenpark, een dierenrijk waar de gehele dag veel te beleven valt voor jong en oud. Na een dag genieten in dit fantastische park, kunt u lopend een bezoekje brengen aan het pannenkoekenhuis. Het pannenkoekenhuis is stijlvol ingericht en heeft een fraai overdekt terras. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht vanaf 12 uur voor een heerlijke, rijk belegde pannekoek!

Meer informatie over restaurant Pannekoekhuis De Grebbeberg

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Pannekoekhuis De Grebbeberg

jiskabaars .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een gezellig bloemetje op tafel miste ik. Maar dat is mijn mening hoor. Beetje aankleding. Al met al zag het er wel verzorgd uit
H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een makkelijk toegangkelijk restaurant, jammer dat de kinderspeelplaats buiten is. direkt naast de dierentuin.
leuke bediening
H. .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Pannenkoek smaakte goed, bediening was vriendelijk en snel. Mooie locatie, voldoende parkeergelegenheid. Gunstig gelegen naast de dierentuin.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super lekker was de pannenkoek !!! we gingen altijd naar het eiland van Maurik. Maar je kunt wel merken dat het team van daar nu hier op de Grebbeberg is. Wij komen zeker terug .
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
De pannenkoeken waren heerlijk. Echt van genoten. Inrichting erg knus en gezellig. Leuke sfeer. Het toetje was ook erg lekker.
B B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een topavond gehad met onze visite uit amerika. Spontaan met de AH actie bij dit restaurant aan komen waaien. Ontzettend vriendelijk en heel flexibel, dat zie je nog weinig. Wij zijn heel erg te spreken over Meijer aan Zee!
B B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuke tent om te stoppen vanuit Ouwenhands dierenpark. Lekker eten met het gezin en betaalbaar. Pannekoeken in vele vormen
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
vanmiddag gelunched.
soep leek uit een pakje
op de pannenkoeken moesten we te lang wachten (meer dan half uur) terwijl de zaak niet eens vol zat. bediening niet atent, zaak ziet er wel netjes uit.. denk dat ze meer kunnen dan ze ons hebben laten zien. de pannenkoeken zelf waren wel OK hoewel we liever plakken spek ongebakken zien dan spekblokjes.
caro H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De lekkerste pannekoek die ik in tijden gegeten heb! De pannekoek met geitenkaas, verse vijgen, honing en walnoten is een aanrader!! Heerlijk dun, knapperig en goed gevuld.
Sanne-- .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wat een verrassing dit pannenkoekenrestaurant in Rhenen. Sfeervol, lekker terras met speelplek, aardige bediening en een ruime keuze. De pannenkoeken vonden wij echt heerlijk; dun en knapperig. De vullingen en/of toppings waren heerlijk en goed afgestemd.
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Na jaren weer eens met de kleinkinderen hier een pannekoek gegeten. Heerlijke, goedgevulde pannekoeken en voorde kinderen een verrassing aan het eind. Prima plaats om terug te komen en een prima bediening.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
De bediening van het restaurant was zeer vriendelijk, er werd geluisterd naar opmerkingen over een allergie. Bij een glutenvrije pannenkoek werd verteld dat er gluten zouden zitten in de ham. Of de persoon in kwestie daardoor liever serranoham wilde. Dit was nette en klantvriendelijke service van de ober. Het eten is van prima kwaliteit, het was een goede pannenkoek. Het restaurant kende tevens een gezellig decor. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Sietze K.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Na een dagje Ouwehand gekozen voor pannenkoeken eten met de Optimel spaaractie. Wij waren met 4 volwassenen en 2 kids. Voor de kids waren er diverse keuzes uit kinderpannenkoeken, ook met verrassing. Kleurplaten en kleurpotloden waren er ook, dus voldoende voor kids. De pannenkoeken waren heerlijk van smaak en de bediening was supervriendelijk!
Echt een aanrader na een dagje Ouwehand!
johanna E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Bediening was vriendelijk. Helaas nog nooit zo'n slechte pannenkoek gegeten.
Dit gemeld. Pannenkoek bleef op de rekening staan.
D B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zondagmiddag 06-12-2015 om half 3 binnengestapt met z'n 4-en. Enkele andere gasten aanwezig. Het was erg fris binnen. Niet lekker binnenkomen. Na gezeten te zijn werd blijkbaar de verwarming omhoog gezet, omdat we naast een cv zaten die warm begon te worden.
Zeker een 5-6 tal mensen personeel die rondliepen. Er werd snel de bestelling voor drinken opgenomen. De 2 waxinelichtjes op tafel werden niet aangedaan (waar zouden ze voor zijn?) Bestelling opgenomen en toen ruim 3 kwartier gewacht op onze 4 pannenkoeken! Er waren hooguit een 5-6 tal gasten met 5-6 man personeel! En dat is tot daar aan toe, maar nog nooit hebben we zulke slechte pannenkoeken gehad. Wat een tegenvaller. De smaak had niets te maken met een pannenkoek. Ze waren daarnaast flinterdun en zo geel dat we vroegen of ze misschien van maismeel gemaakt waren. Dus niet.
's Avonds thuis hadden we nog de nasmaak van deze pannenkoeken. Een aanfluiting.
Dus eens en nooit weer.
danine96 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
eten is echt heerlijk! Wij komen hier erg vaak! Heerlijke pannenkoeken en bediening heel vriendelijk! Soms duurt het wat lang, maar het is het wachten waard!
cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We zijn hier een avond in de zomer geweest met een groep na een bezoek aan de dierentuin die er naast zit. De tafeltjes werden snel in setting gebracht waarna we konden zitten. Er was geen airco waardoor het bloedheet was,en je haren bij thuiskomst naar pannenkoeken ruiken. De speelplek voor kinderen buiten is ideaal. Ik had een pannenkoek met zalm en rucola. Hij smaakte uitstekend.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na een dagje dierentuin hier gegeten op het terras. Personeel waren heel vriendelijk.
Buiten konden kinderen spelen, dat is best fijn. De kinder pannenkoek zijn erg leuk, maar iets teveel poedersuiker, er zat echt een flinke laag erop! Kan best een ztuk minder omdat er ook snoepjes erop zitten. Of laat de kinderen zelf een gezichtje maken, leg een paar bakjes snoep neer, dat is ook heel leuk namelijk.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Daar een pannenkoek gegeten. De bediening was goed en vlot. Heet terras zag er gezellig uit. De pannekoek zag er perfect uit maar zat zeer weinig smaak uit, Jammer!!