Pannekoekhuis De Grebbeberg

Grebbeweg 101 3911 AV Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant Pannekoekhuis De Grebbeberg

Pannenkoekenhuis de Grebbeberg heeft zijn naam te danken aan zijn ligging op de 52 meter hoge heuvel 'de Grebbeberg'. De ligging van Pannenkoekenhuis de Grebbeberg is aan het Grebbebos en naast Ouwehands Dierenpark, een dierenrijk waar de gehele dag veel te beleven valt voor jong en oud. Na een dag genieten in dit fantastische park, kunt u lopend een bezoekje brengen aan het pannenkoekenhuis. Het pannenkoekenhuis is stijlvol ingericht en heeft een fraai overdekt terras. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht vanaf 12 uur voor een heerlijke, rijk belegde pannekoek!

Meer informatie over restaurant Pannekoekhuis De Grebbeberg

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Pannekoekhuis De Grebbeberg

Jan Willem R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Goed eten, en best wel vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijke pannenkoeken, bediening jong, vriendelijk maar bestellingen gingen niet allemaal goed en het duurde erg lang voor de pannenkoeken kwamen. En dat kwam niet door de drukte want het was rustig.
Wel leuk restaurant, lekker eten en aardig personeel.
E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Op de boerenpannenkoek had wel iets meer kaas gemogen, maar verder was hij prima! Prettige bediening en korte wachttijd.
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Fijn en keurig geholpen. Wachttijd was precies goed. Misschien minder keuze dan bij de grotere ketens maar met zorg bereide pannenkoeken. Erg lekker. Wij gaan zeker nog eens terug.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was goed.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
voor pannenkoeken zeker een aanrader. klantgerichte en vriendelijke bediening. pannenkoeken met (h)eerlijke ingrediënten.
Jacquelien U.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Pannenkoek was nat en dun. Wordt gewerkt met spekreepjes. Wat nat en niet uitgebakken is. Helaas niet voor herhaling vatbaar om hier weer te gaan eten.

Jammer, leuke locatie. Enthousiaste en vriendelijke bediening.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Jammer dat we aan een tafel werden gezet naast de serre, waar de deur openstond. Het trok daar behoorlijk waardoor het erg koud was. Gevraagd om een andere tafel. en deze ook gekregen.
jiskabaars .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een gezellig bloemetje op tafel miste ik. Maar dat is mijn mening hoor. Beetje aankleding. Al met al zag het er wel verzorgd uit
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke goed gevulde pannekoek ,misschien wel handig om kleine kinderen niet bij ouderen te plaatsen
vanwege de herrie die dat soms geeft !!!
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een makkelijk toegangkelijk restaurant, jammer dat de kinderspeelplaats buiten is. direkt naast de dierentuin.
leuke bediening
H. .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Pannenkoek smaakte goed, bediening was vriendelijk en snel. Mooie locatie, voldoende parkeergelegenheid. Gunstig gelegen naast de dierentuin.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super lekker was de pannenkoek !!! we gingen altijd naar het eiland van Maurik. Maar je kunt wel merken dat het team van daar nu hier op de Grebbeberg is. Wij komen zeker terug .
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
De pannenkoeken waren heerlijk. Echt van genoten. Inrichting erg knus en gezellig. Leuke sfeer. Het toetje was ook erg lekker.
B B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een topavond gehad met onze visite uit amerika. Spontaan met de AH actie bij dit restaurant aan komen waaien. Ontzettend vriendelijk en heel flexibel, dat zie je nog weinig. Wij zijn heel erg te spreken over Meijer aan Zee!
B B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuke tent om te stoppen vanuit Ouwenhands dierenpark. Lekker eten met het gezin en betaalbaar. Pannekoeken in vele vormen
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
vanmiddag gelunched.
soep leek uit een pakje
op de pannenkoeken moesten we te lang wachten (meer dan half uur) terwijl de zaak niet eens vol zat. bediening niet atent, zaak ziet er wel netjes uit.. denk dat ze meer kunnen dan ze ons hebben laten zien. de pannenkoeken zelf waren wel OK hoewel we liever plakken spek ongebakken zien dan spekblokjes.
caro H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De lekkerste pannekoek die ik in tijden gegeten heb! De pannekoek met geitenkaas, verse vijgen, honing en walnoten is een aanrader!! Heerlijk dun, knapperig en goed gevuld.
Sanne-- .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wat een verrassing dit pannenkoekenrestaurant in Rhenen. Sfeervol, lekker terras met speelplek, aardige bediening en een ruime keuze. De pannenkoeken vonden wij echt heerlijk; dun en knapperig. De vullingen en/of toppings waren heerlijk en goed afgestemd.
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Na jaren weer eens met de kleinkinderen hier een pannekoek gegeten. Heerlijke, goedgevulde pannekoeken en voorde kinderen een verrassing aan het eind. Prima plaats om terug te komen en een prima bediening.