pannekoekhuis De Grebbeberg

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Caro H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De lekkerste pannekoek die ik in tijden gegeten heb! De pannekoek met geitenkaas, verse vijgen, honing en walnoten is een aanrader!! Heerlijk dun, knapperig en goed gevuld.
Sanne-- .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wat een verrassing dit pannenkoekenrestaurant in Rhenen. Sfeervol, lekker terras met speelplek, aardige bediening en een ruime keuze. De pannenkoeken vonden wij echt heerlijk; dun en knapperig. De vullingen en/of toppings waren heerlijk en goed afgestemd.
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Na jaren weer eens met de kleinkinderen hier een pannekoek gegeten. Heerlijke, goedgevulde pannekoeken en voorde kinderen een verrassing aan het eind. Prima plaats om terug te komen en een prima bediening.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
De bediening van het restaurant was zeer vriendelijk, er werd geluisterd naar opmerkingen over een allergie. Bij een glutenvrije pannenkoek werd verteld dat er gluten zouden zitten in de ham. Of de persoon in kwestie daardoor liever serranoham wilde. Dit was nette en klantvriendelijke service van de ober. Het eten is van prima kwaliteit, het was een goede pannenkoek. Het restaurant kende tevens een gezellig decor. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Na een dagje Ouwehand gekozen voor pannenkoeken eten met de Optimel spaaractie. Wij waren met 4 volwassenen en 2 kids. Voor de kids waren er diverse keuzes uit kinderpannenkoeken, ook met verrassing. Kleurplaten en kleurpotloden waren er ook, dus voldoende voor kids. De pannenkoeken waren heerlijk van smaak en de bediening was supervriendelijk!
Echt een aanrader na een dagje Ouwehand!
Johanna E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Bediening was vriendelijk. Helaas nog nooit zo'n slechte pannenkoek gegeten.
Dit gemeld. Pannenkoek bleef op de rekening staan.
D B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zondagmiddag 06-12-2015 om half 3 binnengestapt met z'n 4-en. Enkele andere gasten aanwezig. Het was erg fris binnen. Niet lekker binnenkomen. Na gezeten te zijn werd blijkbaar de verwarming omhoog gezet, omdat we naast een cv zaten die warm begon te worden.
Zeker een 5-6 tal mensen personeel die rondliepen. Er werd snel de bestelling voor drinken opgenomen. De 2 waxinelichtjes op tafel werden niet aangedaan (waar zouden ze voor zijn?) Bestelling opgenomen en toen ruim 3 kwartier gewacht op onze 4 pannenkoeken! Er waren hooguit een 5-6 tal gasten met 5-6 man personeel! En dat is tot daar aan toe, maar nog nooit hebben we zulke slechte pannenkoeken gehad. Wat een tegenvaller. De smaak had niets te maken met een pannenkoek. Ze waren daarnaast flinterdun en zo geel dat we vroegen of ze misschien van maismeel gemaakt waren. Dus niet.
's Avonds thuis hadden we nog de nasmaak van deze pannenkoeken. Een aanfluiting.
Dus eens en nooit weer.
Danine96 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
eten is echt heerlijk! Wij komen hier erg vaak! Heerlijke pannenkoeken en bediening heel vriendelijk! Soms duurt het wat lang, maar het is het wachten waard!
Cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We zijn hier een avond in de zomer geweest met een groep na een bezoek aan de dierentuin die er naast zit. De tafeltjes werden snel in setting gebracht waarna we konden zitten. Er was geen airco waardoor het bloedheet was,en je haren bij thuiskomst naar pannenkoeken ruiken. De speelplek voor kinderen buiten is ideaal. Ik had een pannenkoek met zalm en rucola. Hij smaakte uitstekend.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na een dagje dierentuin hier gegeten op het terras. Personeel waren heel vriendelijk.
Buiten konden kinderen spelen, dat is best fijn. De kinder pannenkoek zijn erg leuk, maar iets teveel poedersuiker, er zat echt een flinke laag erop! Kan best een ztuk minder omdat er ook snoepjes erop zitten. Of laat de kinderen zelf een gezichtje maken, leg een paar bakjes snoep neer, dat is ook heel leuk namelijk.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Daar een pannenkoek gegeten. De bediening was goed en vlot. Heet terras zag er gezellig uit. De pannekoek zag er perfect uit maar zat zeer weinig smaak uit, Jammer!!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Wat een heerlijke, nog ambachtelijk gemaakte pannenkoeken. Zo lekker heb ik ze lang niet gehad! En voor het opwarmen van het eten van de baby staat een magnetron klaar waar je zelf gebruik van mag maken. Het bakje naderhand laten omspoelen is geen probleem. De peuter kreeg een kleurplaat en potloden. Enig minpuntje is dat er binnen geen speelgelegenheid voor hem was. Het diner was voor ons een mooie afsluiter van een dagje Ouwehands Dierenpark, dat naast de deur ligt.
Jorka .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Samen met vrienden een pannenkoek eten. Voor ons weer een heel leuk uitje.Op deze mooie zomeravond heel gezellig en lekker buiten gegeten op het terras. We bestelden 5 verschillende pannenkoeken en ze zagen er compleet en feestelijk uit. De bediening was geweldig. Het toetje, fantastische ijsjes, ook keurig verzorgt. Kortom een aanrader
Voorntje .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Onlangs een keertje bij De Grebbeberg wezen eten. Bij binnenkomst lijkt de locatie wat klein, maar in de zomer zorgt het buitenterras voor meer ruimte. De aankleding van het restaurant is gezellig, echt een pannenkoekenhuis sfeer. De service was goed. Er zat voldoende tijd tussen het krijgen van de kaart en het doorgeven van de keuze. De pannenkoek was goed warm, lekker dik (dit wel aangeven bij bestellen) en de keuze was zeer ruim. Ook het dessert was heerlijk. De Grebbeberg maakt gebruik van softijs bij de desserts in plaats van bolletjes ijs. Dit kwam de smaak zeker ten goede. Echt een aanrader om een keer een pannenkoek te gaan eten!
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Prima pannenkoek, goede koffie, nette bediening, leuk fris ingericht en toch gezellig restaurant, klimspeelhuisje buiten. Zo simpel kan het zijn. Heel goed.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Met zijn vieren lekker gegeten. De bediening was prima. Een aanrader als je zin hebt in pannenkoeken. Het restaurant heeft een mooie uitstraling en is netjes verzorgd.
LLnks .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Pannenkoeken zijn goed en groot, ruime keuze uit beleg.
Service is prima, iets waar veel tijd in wordt gestoken.
Erg jammer van de veel te kleine tafels, hier zouden ze echt iets aan moeten doen.
Met 4 personen op 1 vierkante meter zitten is niet plezierig eten.
Bje .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Zoals gewoonlijk was de ontvangst weer uiterst vriendelijk. Er waren veel gereserveerde plaatsen maar desondanks was er voor ons met drie personen en een hond nog een plaatsje.
De bediening is zeer goed en niet opdringerig. De pannenkoeken smaakten weer voortreffelijk.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Na jaren weer eens met de kleinkinderen hier een pannekoek gegeten.
Prima plaats om terug te komen en een prima bediening.
Maike W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Heerlijk gegeten bij dit pannenkoekenhuis. Ontzettend uitgebreide keuze en heerlijke ambachtelijke pannenkoeken. Leuk dat de kinderen via de open keuken kunnen kijken hoe de pannenkoeken gebakken worden. Verder hebben de kinderen heerlijk gespeeld in het kidsvriendelijke speeltoestel op het terras. Super restaurant met top bediening!