Pannekoekenmolen De Graanhalm

Meer informatie over restaurant Pannekoekenmolen De Graanhalm

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wat een drukte hier. Maar wat hebben jullie dat goed onder controle. En natuurlijk een stoel voor schoonmoeder van 88. En wat heeft ze weer genoten hier. Hartelijk dank hiervoor.
Mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Super lekkere pannenkoeken en wat een leuk sfeertje. De pannenkoeken worden in de zaak gebakken, heel leuk. Mooie speeltuin erbij en ook binnen kindvriendelijk. Prachtig als je komt aanrijden met de paarden in de wei en de molen ernaast. Aanrader.
P_teeninga .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
De pannenkoeken waren erg lekker, minpuntje alleen was dat er geen kindermenus zijn, terwijl het er wel kindvriendelijk uitzit, als kind moet je een hele grote pannenkoek of delen met een ouder.
Er zat verschil in de bediening, de èèn was er vriendelijk en gastvrij, de ander juist niet.
Locatie en aankleding verder prima.
Catharina42 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
In de loop der jaren toch al aardig wat keren gegeten; kwaliteit van de pannekoeken nog altijd goed , altijd leuk personeel -met humor, net als de baas ! Aankleding van zaak redelijk basic , de - helaas niet altijd - draaiende molentjes langs de muur zijn erg leuk ! Tot de volgende keer!
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
In een woord geweldig. De bediening super en bij alle tafels bezet een goede bediening en super snelle levering. De smaak is geweldig en keus is groot. Het ijs is zelfgemaakt en dat proef je. Echt super.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Het volkorenmeel proef je goed, maar zelfs mijn 'witbrood-zonen' hebben er goed van gegeten. Pannekoek Aardbeien-kwark is een lekkere verrassende combinatie, de rest nam een hartige pannekoek, die allemaal goed gebakken waren. Veel service: er was iets mis gegaan waardoor één persoon al zijn pannekoek had en de rest nog niet. Ze kwamen zich direct verontschuldigen, meerdere malen. Maar waar gewerkt wordt kan wel eens iets mis gaan, geen probleem hoor. We kwamen net op tijd binnen (hadden we niet gemerkt, we werden zeker niet 'weggekeken') en waren voor hun doen laat weg. Service was tot het eind toe prima. Het decor is leuk, ons vielen de vele verschillende soorten pannen op, leuk om naar te kijken.
Renskecans .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Heerlijke pannekoeken! En fijn dat ze volkoren pannekoeken serveren. Leuke locatie en mooi om te zien hoe ze binnen met 8 pannen tegelijk staan te bakken. Leuke speeltuin voor kinderen. Vlotte bediening, geoliede machine. Top!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Leuk pannenkoek restaurant in Zeeland. Het ligt bij een molen die nog in bedrijf is. Verder is er een leuke speeltuin en een terras. De pannenkoeken smaken heerlijk. Daarbij hebben wij een heerlijke aardbei-banaan smoothie gedronken. Het personeel is vriendelijk en attent.
Daan345 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
We hebben hier prima gegeten. Leuke entourage rondom molen, gezellige speeltuin. De pannenkoeken zijn in orde. Leuker nog voor de ouders is dat ze ook echt goede koffie hebben (Lavazza, geloof ik), een zeldzaamheid in Zeeland, zou ik bijna zeggen (ik heb vast pech gehad tot nu toe). Verder simpele kaart, huisgemaakt ijs, weinig opsmuk, gemoedelijke sfeer. Ook erg fijn was dat ze heel zorgvuldig een glutenvrije pannenkoek bereidden voor ons kind met coeliakie. Toen die wel erg dik en ongaar was, haalden de kok 'm uit eigen beweging terug - 'dat kunnen we beter' en bakte een nieuwe. We waren vroeg en konden met ons gezelschap van 8 mensen meteen aanschuiven. Nu we met kinderen dan toch veroordeeld zijn tot pannenkoekenhuizen, doe ze dan maar allemaal zoals deze! Aanrader!
IBV .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Vandaag lekkere pannekoeken gegeten bij de Graanhalm. Het was lekker rustig en de meisjes van de bediening liepen hard en waren enorm vriendelijk. Voor een pannekoekenrestaurant prima. Zowel qua decor, eten, prijzen, precies wat je er van zou verwachten.

Wat ons betreft zeker een aanrader.
Na 25 jaar niet te zijn geweest, komen we nu zeker sneller terug!

p.s. De meiden van de bediening verdienen eigenlijk een 9, maar de pannekoekenbakker van vandaag (weet niet of dit vaak dezelfde is) snauwde tot
twee keer toe onterecht een serveerster af. Ik had een beetje spijt dat ik er niet ter plaatse iets van heb gezegd achteraf bezien.
Dat moet namelijk niet kunnen, natuurlijk zeker niet in een open keuken, maar het sloeg echt nergens op. Misschien een slechte dag dat kan, maar excuses aan haar zouden op zijn plaats zijn.
Proefkonijn90 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Op aanraden van vrienden, een pannekoek wezen eten bij de pannekoekenmolen. Een ontzettend leuke locatie met winkeltje en speeltuin voor de kinderen. Jammer genoeg was buiten geen plaats meer. Dus even gewacht op een plaatsje voor binnen(wat vlotter ging dan verwacht). Binnen gelijk een warm welkom van de pannekoekenbakker achter zijn pannen. Erg leuk om 'live' te zien hoe ze gebakken worden. De pannekoeken stonden snel op tafel dus ideaal als je met kleine kinderen komt eten. Wij komen zeker nog een keer terug.
GerPat .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Vroeger vaak hier gegeten dus na jaren weer eens teruggegaan. Maar redelijke tegenvaller! Ontzettend druk en warm binnen. Door de lange rij buiten voel je je erg opgejaagd, want als je laatste hap binnen is dan zitten er zo tien anderen op je stoel. De kwaliteit van de pannenkoeken is redelijk, niet meer dan dat. Het is allemaal net gaar, niet heel warm en keuze niet heel origineel. Wel leuk dat je letterlijk in de pannen kunt kijken. Met (kleine) kinderen is het zeker een aanrader! Personeel is aardig en werkt hard, maar kan niet voorkomen dat je (te) lang op je drankje moet wachten.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Op een zomerse dag bij de Graanhalm terecht gekomen. Een molen welke draait en het eigen meel maakt voor de pannenkoeken. De pannenkoeken zijn groot, lekker dun en knapperig. Gelukkig niet van die meelballen die je nogal eens tegen komt. Ruime keuze uit verschillende pannenkoeken. Inderdaad geen kinderkaart, aan de andere kant, een basis pannenkoek heb je al voor onder de 5 euro, voor ons geen probleem voor de kleine man. Leuk speeltuintje met hele leuke zitjes. Kinderen kunnen hier vrij rond lopen. Het is overzichtelijk en ze vermaken zich prima. Vriendelijke bediening, men moest nogal wat meter afleggen door de ruime opzet van het terras, maar niets was te veel. Een rondlopende eigenaar/gastheer/manager was iets te amicaal. Overig personeel was uitstekend bezig. Een aanrader, als wij weer eens een pannenkoek gaan eten, gaan we zeker hier naar toe.
Jatto .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Ziet er leuk van buiten uit. Binnen zijn de tafels te klein om fatsoenlijk aan te zitten. Pannenkoeken zijn lekker maar simpel, er zijn geen kinderpannenkoeken aanwezig want die kunnen ze niet bakken zeiden ze. Heel vaag als 75 procent daar naar toe gaat als je kinderen hebt. Ze krijgen een grote pannenkoek voor hun neus met volwassen bestek. Heeeeel kindvriendelijk. Personeel is chagrijnig we voelden ons niet thuis. Er kon geen geintje vanaf en geen glimlach. Verder is alles gedateerd. Echt een bedrijf wat stil staat. Voor gezelligheid en een warm welkom moet je hier niet zijn.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
We hadden het idee dat het personeel er eigenlijk geen zin in had. Binnen een mum van tijd stonden de pannenkoeken op tafel, sommige niet helemaal gaar. Alles werd naar ons gevoel afgeraffeld. Vooraf hadden we ons verheugd op een goede pannenkoek. Volgens allerlei recensies zou het bij de Graanhalm uitstekend eten zijn. We gingen uiteindelijk dan ook teleurgesteld naar huis. Het decor en de locatie zijn daarentegen prachtig.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Heerlijke pannenkoeken met ingrediënten uit de buurt. Een aanrader voor de hele familie.
Keuze uit veel ingrediënten. Pannenkoeken lekker knapperig en vers gebakken.
Jacco O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Wat een lekkere pannekoeken! Heerlijk ouderwets genoten van een voortreffelijke pannekoek. Ze waren zo lekker dat we na de eerste met zijn 2en nog eentje hebben gedeeld. Hierdoor moesten we ook een toetje delen want het vulde behoorlijk. Heerlijk dessert ook met zelfgemaakt ijs. Bediening was wel wat chaotisch en rommelig, maar dat mocht de pret niet drukken. We komen zeker nog een keer terug!
JoostvB .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Heerlijk om met de kinderen te gaan eten, schitterende lokatie en je krijgt er altijd snel je eten, wat met kinderen erg fijn is. Bieding normaal en eten lekker. Heerlijk als afronding van de dag met de kinderen
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Wat een ontzettend leuke lokatie. Als je (kleine) kinderen hebt is dit zeker een aanrader. Bij lekker weer kan je aan een van de 3 picnic tafels zitten terwijl de kinderen spelen in de speeltuin. Als je binnenzit worden de pannenkoeken voor je neus gebakken, dat heeft ook wel wat. Het interieur is eenvoudig maar toch goed gedaan. Er is een leuk speelhoekje in de hal. De pannenkoeken zijn ook prima. Ze maken hier hun eigen ijs en advocaat, ze hebben er echt iets van gemaakt. De eigenaar knoopt actief een praatje aan met zijn gasten. We komen hier zeker een keer terug. Wat helemaal super zou zijn is als er naast stroop van suikerbieten ook appel stroop (van echte Zeeuwse appelen) zou serveren. De pannenkoeken zijn trouwens van volkoren meel, lekker gezond, en van de eigen molen.