Pannekoekenhuisje Dishoek

Meer informatie over restaurant Pannekoekenhuisje Dishoek

• Terras
Lonneke G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Mijn hemel, hoe niet trots op je zaak kan je zijn? Overvol terras en dan lopen er maar 2, overigens hard werkende, meisjes te bedienen. Heel lang op onze pannenkoek met appel moeten wachten die ook nog niet lekker was. Grote stukken gekookte appel die los op de pannenkoek lagen. De drankjes kwamen apart, zat zeker 10 minuten tussen. Het enige wat het nog een beetje goed maakte was het gezelschap in het zonnetje. Ga hier echt nooit meer naar toe.
BigMac .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Pannenkoeken huisje Dishoek kondigt op hun site aan dat dit een begrip is in Zeeland.. Het is de vraag of dit positief is bedoeld. Vol verwachting gingen we met de kinderen hier naar toe want de speelhoek stond ook als een highlight op de site. Wat een tegenvaller wat oude rommel neer gedumpt achter een camouflage net. De kinderpannenkoek was van hetzelfde inspiratieloos niveau. Zakje gumibears erop en klaar! Eten was conform de prijs kwaliteit verhouding maar al met al geen aanrader
Annabelle40 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Zowel kwaliteiten van voedsel als bediening laat zwaar te wensen over.
We hebben 40 minuten moeten wachten op ongare spareribs. Daarna nog om ontbrekende salade moeten vragen die op bleek te zijn. Communicatie van personeel en management beneden alle peil. Met name gedrag van bedrijfsleider schoot in het verkeerde keelgat. Stuitend!
Luc59 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Gekozen vanwege de prachtige locatie achter de duinen en
gezellige aanblik met terras.
Twee pannenkoeken besteld met appel, rozijnen en kaneel.
Wat bij het serveren gelijk opviel was de nette opmaak van
de pannenkoek.
De ruimschoots aanwezige stukken appel met daartussen rozijnen en kaneel waren netjes over de hele pannenkoek verspreid.
En zo lekker als de pannenkoek er uitzag was de smaak ook.
De pannenkoek zelf iets aan de stevige kant maar lekker en
met de lekkere frisse stukken appel in juiste verhouding met
de toegevoegde rozijnen en kaneel gaven aan het totaal een
prima smaak.
De verhouding prijs/kwaliteit van € 7,25 voor een pannenkoek
is daarom uitstekend.
Verder was de bediening prima. Pannenkoek en drinken
snel geserveerd en eigenaresse komt vriendelijk over.
Een prima locatie dus om voor weinig geld toch lekker
te eten.