Pannekoekenhuis 't Panneland

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pannekoekenhuis 't Panneland

ikbendiane .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
appeltaart besteld, kwam nog deels bevroren op tafel. teruggegeven, kwam nog 2x terug uit de magnetron. Verschrikkelijk.
Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Een pleisterplaats voor een fietstochtje.
Als lunch een pannenkoek.
Op de kaart staat vermeld "verwacht geen culinaire hoogstandjes" dat klopt inderdaad.
Dat wetende is er niets mis met de geserveerde pannenkoek.
Aardige bediening en een leuke locatie.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Alles plakt, het plastic tafelkleed, de menukaart, de stoelen. Toen wij gingen zitten lagen er nog stukken pannenkoek op tafel. De onderkang van de borden smerig. We moesten lang wachten op ons eten dat door een sjagerijnnige ober werd gebracht en we kregen niet wat we bestelden. Niet voor herhaling vatbaar!!!!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Zeer zeer slechte service. Wij hebben 20 minuten op onze drankjes en 45 minuten op een tostie en pannenkoek moeten wachten. De bediening gaf dit wel aan bij het bestellen, maar het leek niemand iets te kunnen schelen!
Laatste x dat wij hier geweest zijn.
kj _.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wat een slechte ervaring hier. Degene die de pannenkoeken bracht leek niet te weten wat hij in zijn handen had en was uiterst ongeinteresseerd. Zette iedere pannenkoek voor dezelfde persoon en die moest maar kijken wat het was en doorschuiven naar de juiste persoon. Geen glimlachje kon eraf. Pannenkoeken bleken smakeloos, kaal gebakken en beleg leek te komen uit goedkoopste groothandel en er later gelegd. Of de pannenkoeken wel zelfgebakken waren vraag ik me af... Smakeloze kaas leek erop gesmolten via magnetron. Appelbeleg was hard, te dik en extreem zuur. Nog nooit zo slecht gegeten. Jammer voor het deel van de bediening die wel vriendelijk was en hun best deed. Het eten is een sterke afrader.
Lola R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
't Panneland is een gezellige boshut bij de ingang van een groot wandelgebied. Het interieur is knus en oud Hollands ingericht met veel tierelantijntjes, avontuurlijke hoekjes en oude spulletjes. Buiten kan je zitten onder één van de grote parasols op een gezellig terras. Er is voldoende keuze op de menukaart en er staan een paar tot de verbeelding sprekende gerechten op zoals heksensoep. Wij bestelden een pasteitje met ragout en een loempia. Bij beide gerechten werd lekkere rauwkost met fruit geserveerd. De loempia was vers en erg lekker en de portie ragoût bij het pasteitje was royaal en heel smakelijk. Bij 't Panneland worden ook vele soorten bier geserveerd. En dit alles voor een aangename prijs door een vriendelijke bediening. Een fijn eetcafé om na een mooie wandeling door de waterleidingduinen een lekker hapje te eten.
Debus .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben hier lekker op het terras gezeten. Ze hebben zowel een beschut terras met gewone tafeltjes als een zonnige plek met picknicktafels.
De milkshakes zijn superlekker en de lunch was prima. Er staan creatieve ideeën op de menukaart, die goed smaken na een stevige wandeling.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Unieke locatie, mooi start en eindpunt voor een heerlijke wandeling door de duinen.
Lekker buiten in oktober genoten van het zonnetje en `niks bijzonders maar wel lekkere` lunchgerechtjes genoten met koffie en een biertje. Ik kom hier terug.
Donaatje R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Het decor is prima. Mooie ligging. Echter het ragoutbakje was een aanfluiting. Op mijn opmerking of het bakje in de magnetron was opgewarmd omdat het zo taai was, kreeg ik als antwoord dat de ragoutbakjes helemaak niet werden opgewarmd maar zo uit de verpakking gehaald werden. Met de klacht werd niets gedaan.
Peer V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Lekker pannenkoeken gegeten. Bediening was vriendelijk. Assortiment aan pannenkoeken op de kaart was wat beperkt, maar je kan natuurlijk veel combineren. Niet voor om om te rijden, maar zeker niet slecht
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Leuk restaurant, mooi decor op een fijne lokatie. Het houtvuur op het terras op wat koudere dagen draagt bij aan de sfeer. Eten is niets bijzonders, de bitterballen en broodjes gewoon prima, pannenkoeken lijken fabriekspannenkoeken te zijn (jammer) maar wel een zeer uitgebreide drankenkaart. We komen hier graag na een wandeling in de duinen vanwege de loactie. Bediening is niet heel servicegericht of handig, maar wel vriendelijk.
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
't Panneland is een gezellige gelegenheid voor na het wandelen of een lange fiets tocht. Verwacht geen culinaire gerechten of een super gastvrouw.

Gewoon onbezorgd een pannenkoek eten of een drankje doen kan hier prima. Wat ze zelf ook aangeven.

Al met al is alles gewoon netjes en verzorgt. De bediening kan soms wat vlotter maar wat kan je verwachten van de doorsnee vakantiekracht.

Oja. Het toilet is bij dit tentje "achter-de-boom"