Pannekoekenhuis 't Hof

6,5
6,1
Bas456 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vroeger kwamen wij hier altijd met de hele familie, nadat je in het hof (waar het pannenkoekenhuis gelegen ligt) Had gelopen.

Toen zag het precies eruit als nu. Helaas is alles nu verloederd en toe aan en grondige renovatie. Het lijkt momenteel meer een kraakpand dan een restaurant.

Ook de service was zeer slecht, evenals het eten waar we 5 kwartier op hebben moeten wachten.

Nee voor mij nooit meer. Ik raad je eerder aan om in maasland bij het pannenkoekenhuis te eten. Daar moeten ze eens een voorbeeld aannemen.

Erg jammer
Ariaantje .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het leek ons leuk om in t pannenkoekenhuis 't Hof te gaan eten....mooie locatie, enz. Maar wat viel dat tegen. Werden niet erg gastvrij ontvangen, duurde lang voordat de pannenkoeken kwamen. Één pannenkoek was aangebrand, en in één pannenkoek zat een haar. Armoedige, smoezelige boel...
Gerald19 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ooit, lang geleden een brunch hier gehad. was toen leuk, dus we gingen hier weer eens terug.
Echter de zaak ziet er nog net zo uit als toen, 13 jaar terug. Oud bollig en inmiddels smoezelig.
Pannenkoeken waren net iets te dik en duurde best lang, het was nl niet echt druk.
Bediening is niet met de gasten bezig en straalt niet uit dat ze er zin in hebben. Jammer, we hadden hier zeker een andere verwachting van.
Eleonora M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wij komen al jaren bij dit pannenkoekenhuis, winter en zomer! Entourage is ouderwets gezellig, huiskamer gevoel, de familie is erg gastvrij, je voelt je er al snel thuis. In de zomer is het genieten op het rustige en zonnige terras, veel speelmogelijkheden voor kinderen ook trouwens. Zij serveren naar mijn mening écht de lekkerste pannenkoeken van Vlaardingen en omstreken!
Lvdboogert .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Zaterdag 30-05-2015
Waren wij 40 jaar getrouwd en dat hebben wij met een groot gezelschap naar volle tevredenheid gevierd.Het koude en warme buffet was weer zoals vanouds super lekker en dat samen met een drankje en gezellige muziek maakte dat voor ons een super geslaagd feest.Daarvoor wil ik de familie Lindthout en niet te vergeten de super bediening bedanken.En als wij weer wat te vieren hebben of gewoon trek hebben in een pannenkoek kiezen wij gewoon weer voor deze vertrouwde locatie.
Lambert en Ans van den Boogert.
Jikkes B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Van buiten een mooie boerderij, maar binnen......armoedig. In de serre iig waar wij moesten zitten. Niet meer van nu, met een tv met videorecorder (woehaha!) in t restaurant.

We hadden pech, want een grote groep voor ons werd verteld. Dus moesten we 5 kwartier op het eten wachten. Wel leuke kleurplaten voor de kinderen ondertussen!

Kinderpizza's waren ok, maar de spek geitenkaas was heeeel zout! Met veel grote harde zoutkristallen erin, heel vies. Broodje kip was ook niet alles.
Leuk de attenties op de kinderpizza, een verrassing!

Net als de rekening trouwens, maar dan negatief. Wij kwamen via de rotterdampas, maar achteraf werd verteld dat de korting niet op alle pizza's gold. Tja volgens hen fout vd rotterdampas, maar wij moesten het wel betalen! Heel slecht en erg onvriendelijk op t eind.

Ik vond het een slordig restaurant (we kregen geen servetten, zelfs navragen niet eens genoeg voor iedereen), wel erg kindvriendelijk, eten en service matig. Kom je via de rotterdampas, vraag dan vooraf naar hun regels!
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Fatsoenlijke pannenkoeken, met 6 man gegeten, iedereen vond ze lekker
Door de regen binnen moeten eten.
Oogt arremoedig, placemat met reclame.... Zeer rommelige lego hoek terwijl er niemand in de zaak was. Entree is soort kas waar je moet bukken voor de druiven.
Terras geeft dezelfde rommelige indruk.
Dat de eigenaar zijn administrtatieve besonges met zijn klanten wenst te delen komt erg onprofessioneel over , en vonden we zeer storend.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Wat raar dat er sinds juli 2012 niemand meer een reactie/recensie heeft achter gelaten.

Gisteren, 29-05-1014 hebben wij 3 groten, waarvan 1 in een rolstoel en 2 kinderen, daar weer gegeten.

Alsof de tijd stil heeft gestaan, er is niets veranderd.

Mijn vermoeden van gisteren, dat het toch drukker was geworden dan eerst gedacht, bleek waar te zijn. Het duurde en het duurde maar, ook al waren er maar een paar tafeltjes bezet, voordat we bediend werden, zelfs het afrekenen ging langzaam. We hebben dan ook maar geen dessert genomen...

Vandaag keek ik naar de rekening en daar stonden de pannenkoeken van de tafel naast ons ook op. Toch ruim 40 euro te veel betaald, dus vandaag even, nou ja even, ruim een uur rijden, langs gereden. Ze waren er zelf ook al achter gekomen, de tafel die te weinig betaald had was ook al langs geweest. Ik kreeg dus mijn, teveel betaalde, geld terug.

Op zich is dat netjes, maar dit had niet voor mogen komen. Vandaar de 5 voor service. (gisteren een 4, vandaag een 7)

Het eten was wel weer heerlijk, ook nu de saté van het huis met de pindasaus in een uitgehold broodje, ik blijf het leuk vinden. Pannenkoeken en saté gaar en warm/heet.

Wat mij betreft gaan we daar nog een keer eten...
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
De tijd heeft hier stil gestaan. Het restaurant geeft het gevoel van een huiskamer in een verzorgingstehuis. Het is een schitterende locatie maar daar is ook alles mee gezegd. Pannekoeken zijn redelijk.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Het leek alsof we bij opa en oma gingen eten, zo'n uitstraling heeft het. Je moet echt weten dat daar een pannenkoekenrestaurant zit, want toevallig er langs komen, dat lijkt mij onmogelijk.

Wij, 3 groten, 1 met rolstoel en 2 kinderen, hebben binnen gezeten, want het regende vreselijk...

De menukaart was niet heel erg uitgebreid maar er was voor een ieder wat lekkers te vinden.
Bij de sate van de chef zat de pindasaus in een uitgehold broodje... heel erg leuk gevonden om zo de pindasaus te serveren.

Bediening was vlot, eten was lekker en de plek (huiskamergevoel) was goed... Als we weer in de buurt zijn dan gaan we daar zeker weer een keer eten.