Pannekoekenhuis De Klomp

13-A Broekdijk 5681 PG Best Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannekoekenhuis De Klomp

Dirtsa . Meesterproever (56 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Pannenkoekenhuis "De Klomp" ligt middenin een werkelijk prachtig wandelgebied. Wij hebben aangelegd nadat we een wandeling m.b.v. het wandelroutenetwerk hadden gelopen. Ook voor mensen die het dierenpark ernaast hebben bezocht, lijkt het ons een goede aanlegplaats.
Je kunt zelf je pannenkoek samenstellen met één of meerdere ingrediënten of je kunt een pannenkoek "Doe een gek" nemen die op de kaart staat. Soms een verrassende combinatie: een pannenkoek met stroopwafel, een pannenkoek met shoarma en frikandel. Wij hielden het op een pannenkoek met shoarma en knoflooksaus en een pannenkoek met kaas, champignons en gember. Prima. De bediening is vriendelijk en de sfeer is ongedwongen. Voor kinderen is er een aparte ruimte waar ze zich volgens mij na het pannenkoeken eten uitstekend kunnen vermaken.
Jopio65 . Meesterproever (42 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Niet verkeerd de kinderen vinden het prachtig om pannenkoeken te eten met opa en oma en nog een cadootje uitzoeken op de koop toe.
bediening is vriendelijk en de pannenkoeken mooi rond en stevig.
Robert123455 . Proever (1 recensie) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Aardig pannenkoekenrestaurant met super speelzaal voor de kinderen. Kaart is beperkt en weinig creatief. Geen gratis WiFi.