Pannekoekenhuis de Kabouterhut

Oostkerkplein 7 4331 TL Middelburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannekoekenhuis de Kabouterhut

Lekker H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Schattig klein kabouter pannenkoekenhuis. Lekkere pannenkoeken en een divers aanbod. Erg leuk voor de kinderen om in de keuken te kunnen kijken.
AMaria .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Old Skool pannenkoekhuis, back to the seventies! Ouderwets maar netjes en schoon, genoeg keuze op de kaart, tja het is een pannenkoeken huis, wat verwacht je, lekkere niet te dikke pannenkoeken. Kinderen kozen een zelf te versieren pannenkoek, deze kwam incl. presentje. Kleurplaat werd bij binnenkomst gelijk gegeven, wat ikzelf altijd wel kan waarderen. Goede prijs kwaliteit.
Markthemark .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Leuk knus pannenkoekenhuisje waar het interieur nog in de oude stijl is, wat erg goed past in het mooie historische gedeelte van Middelburg. Het staat ook recht tegenover de prachtige Oostkerk. De pannenkoeken zijn heerlijk en rijkelijk belegd en er is genoeg keus. Ook de bediening is erg vriendelijk, gaan ze goed met kleine kinderen om en is er genoeg aanwezig om kinderen bezig te houden in de vorm van spelletjes e.d..
Wij vinden het leuk om met de kinderen hier een pannenkoek te gaan eten.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Leuk gezellig tentje waar je goed en lekker een pannenkoek kan eten.
De dikte is precies goed want ik wil een dunne pannenkoek en deze is aan de dikke kant maar toch zo gebakken dat die heerlijk is.
1 pannenkoek volstaat aan een normale maaltijd, de keuze aan beleg er op is ruim en de pannenkoeken die we voor bij hebben zien komen zagen er lekker uit zoals de pannenkoek met kipragouet er ligt als garnituur verse stukjes fruit op je pannenkoek wat er leuk. Uit ziet en lekker smaakt.

Het ziet er er binnen beetje oud bollig uit maar dat geeft ook juist weer haar charmes

Zeker voor volwassene ook aan te raden
ReneGerda .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Het is een leuk pannenkoekenrestaurant tussen de oude huisjes van Middelburg. Het geheel ziet er verzorgd en netjes uit. Binnen lijkt het alsof de tijd sinds de jaren 70 heeft stilgestaan. Inrichting met veel donkerbruin en kleine tafeltjes. Zo voelen we ons echte kabouters. De bediening is netjes en gewoon prima en duurt niet lang voordat je de pannenkoek opgediend krijgt. Het is ook niet zo druk. Een voorgerecht zouden wij niet direct aanbevelen maar de pannenkoeken zijn keurig gebakken en tot de rand toe overal gelijkmatig bedekt. En het belangrijkste; De smaak is prima! Erg leuk om met de kinderen heen te gaan.
Cynneke .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Goede pannenkoeken, goede service en een goede sfeer. Wat verwacht je nog meer van een pannenkoekenrestaurant?

De keus van pannenkoeken is erg groot en dat maakte het voor onze zoon erg lastig om te kiezen. De eigenaresse kwam na een tijdje vragen of we het al wisten en vroeg aan onze zoon waar hij over twijfelde. De oplossing was een halve pannenkoek kaas/salami en een halve pannenkoek banaan/slagroom. Dát is nu wat je noemt service!!

Zelf had ik een pannenkoek kipragout/champignons en mijn man kaas/spek. Allebei goed gebakken en ruim belegd. Na afloop zit je ook vol en je gaat niet met honger naar huis.

Het restaurant is niet zo groot, wel lekker knus en helemaal aangekleed met kabouters. Je kijkt je ogen uit. Een aanrader om dus te gaan eten.
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
We hebben heerlijk gegeten: de pannenkoeken waren rijk belegd en echt nog op ambachtelijke wijze gebakken: je proefde de verse ingrediënten. Voor de kinderen is er een hoop te beleven - aanrader dus!
Grif .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Beste pannekoeken restaurant van NL.
Niet overdreven ingesteld op kinderen. Knus. Gezellig. Ouderwetse pannekoeken. Lekkere ijsjes.
Wat je van een pannekoek restaurant mag verwachten. Simpel maar gezellig eten voor relatief kleine prijs