Pannekoekencarrousel

Kade 39 4703 GA Roosendaal Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Pannekoekencarrousel

Geniet van de lekkerste pannenkoeken bij het knusse restaurant de Pannenkoeken Carrousel in Roosendaal.
Hier heb je keus uit maar liefst 171 verschillende soorten pannenkoeken, van traditionele tot internationale maar ook poffertjes, flensjes en wafels kunnen besteld worden. Voor ieder wat wils!

De Pannenkoeken Carrousel is ook zeker geschikt voor kinderen. Zo hebben ze verschillende kindermenu's en kunnen er ook kinderfeestjes gegeven worden. Ook wordt er elke maand een 'pannenkoek van de maand' uitgelicht. Ben je niet zo'n pannenkoekenliefhebber? Geen probleem! Er staan ook salades en andere lekkere dingen op het menu waar je uit kunt kiezen.

Proef de overheerlijke pannenkoeken bij restaurant de Pannenkoeken Carrousel in Roosendaal en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Pannekoekencarrousel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 16:30 - 20:30
Zaterdag en Zondag 15:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Pannekoekencarrousel

Marga S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
X
Angelina P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Veel keus en erg lekker.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Er werd duidelijk aangegeven wat we mochten kiezen van de kaart. We hoefden niet persé een drie-gangenmenu maar "je mag hier eten wat je wilt". Dit klonk erg uitnodigend. Voorgerecht: heldere kippensoep, een aanrader maar in combi met de pannenkoek wel erg gevuld. Alleen de pannenkoek al is een menu.
Vriendelijke bediening.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Leuk restaurant, heerlijk gegeten, prettig personeel, en de hond mocht mee!!!! We komen hier zeer zeker nog vaker terug.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Vriendelijk personeel, kindvriendelijk maar eten vonden we wat tegenvallen. De kinderen hebben genoten dus wij ook!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We zaten wel heel dicht bij de toilet, kon vanuit mijn stoel de klink vastpakken, dat vond ik wat minder en nagenoeg was er ruimte zat om op een andere plaats te kunnen gaan zitten, ondanks dat je hebt gereserveerd.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vond het erg rumoerig en we hadden geen eigen tafel we moesten bij een ander stel zitten.
Lang wachten op het hoofdgerecht.
Maar het eten was heerlijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Een paar geleden ook eens naar binnengewipt en over het eten waren we toen heel tevreden. Aan de inrichting is al jarenlang niets meer veranderd zo te zien. Alles is keurig verzorgd en netjes. De bediening is vlot en vriendelijk. De pannenkoeken smaakten op zicht goed alles ze waren veel en veel te dik te dik. Eigenlijk leek het meer op een pizza... jammer
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Vanavond heerlijk gegeten met m’n 2 kinderen bij het pannenkoeken carrousel. De porties zijn meer dan ruim en voldoende keuze, ook als je niet voor een pannenkoek kiest. Personeel is vriendelijk.
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Eten is goed bediening en sfeer is matig
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het was erg druk. Er waren veel kinderen aan het huilen. Dat was erg jammer.
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
okee
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Daar aangekomen om de tijd van de reservering 19:00 uur stonden er nog mensen te wachten van 18:30 uur.
Even binnen geweest maar deiInrichting was heel simpel en je zat bijna bij elkaar op schoot.
Ergste was nog wel de service en het commentaar, zo van: ja ik kan er niks aan doen hoor.
Wel stond er nog een tafel van 8 personen (2 tafels van 4) leeg en gereserveerd, die had hij de mensen die stonden te wachten en ons kunnen laten zitten.
Nee de meneer zei dat hij dan 8 mensen teleur moest stellen. Ja duh 2 stellen van 4 is ook acht.
Enfin we hebben die avond heel lekker gegeten bij captains Cool
Huib S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het was goed en niet stil wat ook niet kan als er veel kinderen van jonge leeftijd zijn. Maar samenvattend het was af !! Niks mis mee en volop genoten !
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Niet al te kindvriendelijk en dat voor een pannenkoek restaurant!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Aardige en vlotte bediening. Hadden via de AH actie gereserveerd. Eigenaar vertelde ons dat we niet persé 3 gangen hoefden te gebruiken
Dat was wel prima want na de soep met stokbrood en voor mijn man een pannenkoek kapsalon en voor mij een pizza pannenkoek, zaten we echt helemaal vol. Erg lekker!
F.E.C.M. G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Vriendelijk personeel dat goed adviseert
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekkere pannenkoeken, keurige salade! Wel klein, maar fijn!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was niet hygiënisch. Op de tafel en stoel lag kruimels er liepen mieren over de tafel. Echt smerig. Op mijn bestelde frisdrank was de koolzuur er al af. Voortaan beter kleine flesjes serveren ipv alles uit pakken en flessen in te schenken.
De pannenkoeken waren echt heel Lekker en de serveersters waren super vriendelijk.