Pannekoeken & meer

5,4
6,9
Coosaskid .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Prima gegeten in een mooie zaak. Wat dat betreft een aanrader, ware het niet dat de jonge dames verre van klantvriendelijk zijn. Kan geen lachje vanaf en ze zijn kort en bot. Vooral bezig met elkaar en hun uiterlijk. Ik wilde nog iets bestellen, maar geen contact kunnen krijgen. Maar afgerekend en elders nog wat gedronken.
Gemiste kans; deze zaak heeft wel veel in zich.
Juch .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Chagrijnige ober die vanaf het begin niet echt geduldig leek. Eten was niet bijzonder, pannenkoek met kaas was meer kaas dan pannenkoek. We hebben ons niet echt welkom gevoeld.
Skippy3 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
gezellig dagje maastricht, en daar moeten we nou echt eten zegt mijn pa.
gezellig samen op het terras genieten van de drukte om ons heen.
heerlijke pizza pannenkoek en een brie spek honig pannekoek.
echt heerlijk en een flinke hap.

de bediening was rond uit stug en er was geen glimlagje te zien, zo jammer.

omdat ik graag een resensie op deze pagina wilde schrijven even binne naar het toilet geweest om goed het decor te bekijken.
ik stap binnen en ik dacht bij mezelf dat je hier echt van moet houden. ik vond het persoonlijk wat kil overkomen. het zag er wel goed uit hoor.
beneden naar het toilet en echt ik was meteen betoverd.
wat een geweldige uit straling in de twee zaaltjes beneden. echt sfeer en zelfs de wc totaal hip.