Pannekoeckenhuys Restaurant De Hannebroeck

Zaterdag en Zondag 11:00 - 19:30
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mijn mening:
De pannekoeken zijn niet echt lekker aangezien het hier een basisbodem betreft die al uren vantevoren wordt gemaakt en na bestelling met de opgegeven ingrediënten (kaas, ham of zo) wordt afgebakken. Daardoor heb je wel snel je bestelling op tafel maar echt lekker is het niet. Niet voor herhaling vatbaar!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prijs kwaliteit erg beneden peil. Eten bestellen en dit binnen 10 minuten geserveerd krijgen zegt al genoeg.
Friet uit n zak, pannenkoeken vlak van smaak. Erg jammer. Dit was eenmalig voor ons gezinnetje.
Partyparty .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Pannenkoeken waren heerlijk, op warme borden, dat tref je weleens anders. Volgens mijn tafelgenoot waren de spareribs ook super van smaak!
Minicoopertje .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Na een heerlijke wandeling hier lekker gegeten...natuurlijk eerst een lekker kopje erwtensoep, en daarna een pannenkoek de Oosterhouter....het was heerlijk!
Mame M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het was op 1 november prachtig weer voor een boswandeling. We waren niet de enigen die op dat idee waren gekomen, daardoor konden we onze auto niet direct kwijt bij De Hannebroeck. Maar na afloop van een wandeling een dorpje verder was er inmiddels plaats vrij gekomen.
In het restaurant was het nog steeds razend druk, vooral met gezinnen met kinderen. We konden nog net aanschuiven aan één van de lange tafels, waarmee het restaurant vooral is gevuld.
Het was zo druk dat je wel de bediening even moest attenderen op je aanwezigheid. Nadat onze bestelling was opgenomen kwamen de gerechten echter sneller dan verwacht.
Ik had gekozen voor een hartige pannenkoek met spek, kaas, champignons en ananas, terwijl mijn tafelgenoot voor een zoete variant koos, één met perziken, ijs, slagroom en chocola. Beide pannenkoeken waren goed gebakken en smaakten ook goed.
In een voorkomend geval gaan we er zeker weer langs voor een pannenkoek.