Paniny

Service8,4/10
Decor8,2/10
Wil100 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Gewoon geweldig. Paniny lunch met huisgemaakte soep, verse rosbief en huzarensalade op een broodje en een overheerlijke kroket. Je kunt kiezen uit 4 soorten kroketten.
En dat alles voor, hoe is het mogelijk, 8,95.
Gewoon top.
Weenink . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Op 4 juli jl. hebben we daar met z'n vieren gegeten. Echt zalig.
Alles klopt. Lekkere gerechten, we hadden de Paniny lunch en lunch gezond met heerlijke
smoothies. Mooie strakke inrichting en zeer vriendelijk personeel.
Voor ons alle 4 een dikke 10
Wil01 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Fantastische koffie en heerlijke gerechten. Wij hadden een paniny lunch en een lunche de luxe met huisgemaakte soep naar keuze en eigen gerookte zalm. Deze is wekelijk niet te evenaren in smaak, heerlijk gewoon. Wij gaan nergens anders meer heen.
Thamarr . Gastronoom (13 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Zag er gezellig uit aan de buitenkant en dan loop je sneller naar binnen! Binnen verrassend modern wit/room maar niet kil. Gezellig inrichting. Een kaart met veel keuze van tosti's tot luxe broodje of een avondmaaltijd. Men zegt dat de koffie de lekkerste koffie schenkt en dat zou best eens kunnen! Prima koffie! Keurige bediening. Niets op aan te merken! Wij namen een tosti maar dan een supergrote voor slechts E 1,00 meer dubbele portie! Smaakte prima! Bij de koffie, amaretto met slagroom en koekje. Prima!

Hkmbo . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Paniny heeft een nieuwe eigenaar. Het interieur is helemaal veranderd. Het is heel strak en modern. Ik vind het mooi, een lange strakke bank waar ik heerlijk op kan hangen. De kaart is ook vernieuwd, staan luxere dingen op, zoals huisgemaakte panini's en bruchetta's. Vet lekker! En ik vind de koffie echt de beste van heel Ede! Ik kom daar elke week voor terug. De bediening is erg vriendelijk en nemen de tijd voor je.
Cynthia V. Gastronoom (26 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Ik kom hier regelmatig lunchen en af en toe (vrijdag) een hapje in de avond eten en ik ben erg enthousiast. Waarom? Het personeel is zeer vriendelijk en meelevend. Het eten is van verse producten en lekker. Verwacht geen culinaire moeilijke hoogstandjes, maar wel goed bereide gerechten. Het decor is knus, in de oude stijl. Leuk detail: Zelfs de hond kreeg een lekker (gratis!) bakkie water. Werd door het personeel zelf aangeboden!