Over het restaurant Panini

Italiaans zoals het hoort

De Italiaanse keuken zoals het hoort; zonder fratsen en met de beste producten. De informele sfeer en de leuke bediening maakt het fijne plaatje helemaal af. Puur genieten dit!

Meer informatie over restaurant Panini

Maandag t/m vrijdag 08:30 - 23:00
- Ontbijt 08:30 - 12:00
Zaterdag 9:30 - 23:00
Zondag gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Panini

Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten in prettige en rustige sfeer. Dit is zeker één van de betere Italiaanse restaurants in Amsterdam. Goede en vlotte bediening.
Azc Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk dat we dit restaurant ontdekt hebben via de AH-zegels. We werden echt in de watten gelegd. Er werd zeer goed voor ons gezorgd. Voor de wijn kwam de eigenaresse aan onze tafel om te adviseren. Wijn was goed en het eten voortreffelijk. We komen zeker terug.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Hartelijke bediening. Niet alledaagse gerechten. Goed advies voor drankjes bij de gerechten. .......
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goeie wijn ook!
Wietske M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hadden weer een fijne avond bij Panini. Ik kom er graag want het eten is altijd erg lekker en het wijnadvies prima. Ik ben dol op spaghetti met rundvleesstoof. Op de kaart stond een ossessenstaartstoof. Heerlijk!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Super eten voor lage prijs. Gezellige ambiance, heerlijk dat er geen muziek is. Heel erg vriendelijk en attent personeel. Voor veel herhaling vatbaar.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Een erg prettige bediening, rustig, attent en zeer vriendelijk. Het eten was heel apart, niet de doorsnee Italiaanse keuken met pizza en pasta., en erg smakelijk. We hebben genoten van ons bezoek aan Panini.
Marie J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en aardige bediening.
meermueller .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke zaak. De stralende bediening, de vindingrijke keuken, de eenvoud van de inrichting: Waarom zou je ergens anders naar toe gaan?
E G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk Italiaans gegeten bij Panini met AH-zegels. Keuze uit de kaart, voor driegangen menu. goede keuze uit wijnkaart. Echt een aanrader. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Helma M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Erg lekker Italiaans eten! Mooie gerechten met goede smaak. Licht en voedzaam.
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en ontspannen, zij gaf goede tips.
Absoluut een aanrader!
Zinzi V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
lekker italiaans eten
Ottolien B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij waren erg onder de indruk van onze fijne serveerster. Een vakvrouw. Eten was goed. We kwamen met de .AH zegeltjes. Gelukkig a la carte ( en dus niet een standaard mini menu) .Veel was mogelijk en bespreekbaar. Hier kom ik nog eens!
G. J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het 2e gerecht liet te lang op zich wachten waardoor wij te laat weg gingen en ons erg moesten haasten. !e gerecht kwam erg snel. Drankjes waren duur.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik had er iets meer van verwacht, voorgerecht was lauw, vlees hoofdgerecht was heerlijk , vriendelijke bediening maar de inrichting is niet gezellig.
agnes V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We hebben fantastisch gegeten, erg fijne uitleg over de kaart en erg aardige meisjes.
Min vriendin ging nog met een doggie-bag de deur uit.
Ze vond het zo lekker dat ze alles mee naaar huis wilde nemen.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Er wordt ontzettend goed gekookt. Ik vind het altijd verrassend. Waneer ik Nederland ben ga ik graag langs al is t al voor de heerlijke cappucino smorgens . Ik kijk altijd mijn ogen uit als ik daar voor de deur zit . Heerlijk brood voor het diner zoals in Italy gebruikelijk is , ze weten hoe het moet daar. Serveersters zijn supervriendelijk en behulpzaam . Prijzen fair .Toplocatie
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel goede, vriendelijke service! Na een vakantie in Sicilië, hier eten en deed er zeker niet ten onder. Fijn een echt goed Italiaans restaurant te hebben gevonden. Wij komen zeker terug.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker authentiek Italiaans eten in een moderne setting. Het personeel was erg vriendelijk en gaf goede service. Zeker een aanrader!
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de kinderen en kleinkinderen. Ontspannen omgeving, lekker eten en de bediening deed erg zijn best om aan de wensen van de kleinkinderen te voldoen!