Panini

Vijzelgracht 5 1017 HM Amsterdam Nederland Kaart
31-206264939

Over het restaurant Panini

Italiaans zoals het hoort

De Italiaanse keuken zoals het hoort; zonder fratsen en met de beste producten. De informele sfeer en de leuke bediening maakt het fijne plaatje helemaal af. Puur genieten dit!

Meer informatie over restaurant Panini

Maandag t/m vrijdag 08:30 - 23:00
- Ontbijt 08:30 - 12:00
Zaterdag 9:30 - 23:00
Zondag gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Panini

Marie J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en aardige bediening.
meermueller .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke zaak. De stralende bediening, de vindingrijke keuken, de eenvoud van de inrichting: Waarom zou je ergens anders naar toe gaan?
E G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk Italiaans gegeten bij Panini met AH-zegels. Keuze uit de kaart, voor driegangen menu. goede keuze uit wijnkaart. Echt een aanrader. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Helma M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Erg lekker Italiaans eten! Mooie gerechten met goede smaak. Licht en voedzaam.
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en ontspannen, zij gaf goede tips.
Absoluut een aanrader!
Zinzi V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
lekker italiaans eten
OttolienG .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij waren erg onder de indruk van onze fijne serveerster. Een vakvrouw. Eten was goed. We kwamen met de .AH zegeltjes. Gelukkig a la carte ( en dus niet een standaard mini menu) .Veel was mogelijk en bespreekbaar. Hier kom ik nog eens!
G V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het 2e gerecht liet te lang op zich wachten waardoor wij te laat weg gingen en ons erg moesten haasten. !e gerecht kwam erg snel. Drankjes waren duur.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik had er iets meer van verwacht, voorgerecht was lauw, vlees hoofdgerecht was heerlijk , vriendelijke bediening maar de inrichting is niet gezellig.
agnes V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We hebben fantastisch gegeten, erg fijne uitleg over de kaart en erg aardige meisjes.
Min vriendin ging nog met een doggie-bag de deur uit.
Ze vond het zo lekker dat ze alles mee naaar huis wilde nemen.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Er wordt ontzettend goed gekookt. Ik vind het altijd verrassend. Waneer ik Nederland ben ga ik graag langs al is t al voor de heerlijke cappucino smorgens . Ik kijk altijd mijn ogen uit als ik daar voor de deur zit . Heerlijk brood voor het diner zoals in Italy gebruikelijk is , ze weten hoe het moet daar. Serveersters zijn supervriendelijk en behulpzaam . Prijzen fair .Toplocatie
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker authentiek Italiaans eten in een moderne setting. Het personeel was erg vriendelijk en gaf goede service. Zeker een aanrader!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel goede, vriendelijke service! Na een vakantie in Sicilië, hier eten en deed er zeker niet ten onder. Fijn een echt goed Italiaans restaurant te hebben gevonden. Wij komen zeker terug.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de kinderen en kleinkinderen. Ontspannen omgeving, lekker eten en de bediening deed erg zijn best om aan de wensen van de kleinkinderen te voldoen!
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een gezellige ruimte met heel vriendelijk personeel!
Goede adviezen met betrekking tot de smaak van de gerechten! Wij hebben heerlijk gegeten.
Lidia K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer hartelijk ontvangen en gelijk geplaatst, ondanks onze veel te vroege aankomst en drukte in de zaak. Wij waren de oudste bezoekers, veel jeugd en studenten aanwezig. Prima uitleg over formule, eerlijke afrekening. Je mag zelf je diner vanuit de menukaart samenstellen. Wij hebben voor 3 gangenmenu gekozen en erg lekker gegeten. Iedereen die werkt bij Panini heeft er zin in en dat zie je en proef je vooral!
Aanrader!
mvg,lkuma
odja .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Kiezen uit de gerechten van de menukaart. Volop keuze.
Goede en vriendelijke bediening.
Heerlijk gegeten. Kortom....een aanrader.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij aten met vrienden met AHbonnen . Er werd meteen water op tafel en brood gezet,dat wordt dor ons zeer gewaardeerd. Ontvangst was gastvrij. De inrichting is wat schamel. De voorgerechten waren goed. Wij vonden de pasta gerechten wat krap bemeten. Van de nagerechten was het dessert ( een taart met risotto) van de dag erg droog. De bediening was vriendelijk. Het geluidsniveau is er vrij hoog.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Panini bezocht door twee personen en gebruik gemaakt van de AH-actie. Het was heel lang geleden dat we hier waren geweest en dan alleen om te lunchen. Gedineerd hadden we hier nog nooit.
De inrichting was nog ongeveer hetzelfde als lang geleden, met behoorlijk wat niveauverschillen en diverse ruimten.
Personeel is aardig, netjes en adequaat.

De voorgerechten bestonden uit de Flan van biologische pompoen met kaasfondue en hazelnoten voor de een en de Bruschetta met burrata en paddenstoelen voor de ander.
Kaasfondue werd niet ontdekt of men verstaat er hier wat anders onder, verder viel de flan tegen. De bruschetta was wel lekker alleen de broodkorsten waren wel erg hard ‘getoast’.

De een koos als hoofdgerecht de dagpasta, pasta met een groentesoort (de soort groente is even ontschoten) en Parmezaanse kaas, deze was smakelijk. De ander nam de ravioli van ricotta en gestoofde ui met ingelegde paddenstoelen. Dat smaakte wel maar was wat weinig. De pasta was goed, al dente, gekookt.
Verder viel op dat er weinig extra’s werd geserveerd, zoals bijvoorbeeld een salade en heel erg veel om de gerechten ‘op te leuken’ was er ook niet (zeg maar gerust niks). Beetje kaal dus.

De nagerechten die werden gekozen.
Amandelcake met walnoot, chocolade en gezouten karamel voor de een wat erg lekker was en de Italiaanse broodpudding met hangop voor de ander.
De broodpudding zelf viel wat tegen, maar de hangop met gember was erg lekker.

Tempo maken kunnen ze hier wel, een en ander werd vlot achter elkaar geserveerd. Als je lang en gezellig uitgebreid wil tafelen is dit misschien niet zo’n geschikte locatie.
Kortom, als we hier toevallig in de buurt zijn zouden we wel even snel een hapje kunnen eten, maar om er speciaal naar toe te rijden gaat wat ver.
Heps .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten. Wachttijd was wat lang, we hebben 2,5 uur gezeten voor 3 gangen. De porties waren ruim voldoende. Zelfs een restje pasta meegenomen naar huis. Weer een leuk restaurant ontdekt met de AH-bon!
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prettige ontvangst, vriendelijk personeel. Informele ambiance, ontspannen sfeer. Gegeten middels AH korting. De kaart is hieraan niet aangepast. De kaart is vrij gevarieerd. De gerechten: lekkere Italiaanse smaken, flinke Hollandse porties. We hebben genoten!
Bediening maakt overigens uit zich zelf excuses voor het lange wachten en biedt een drankje aan als compensatie.
Wij komen er graag terug, al of niet met vrienden of familie!