Panini

Vijzelgracht 5 1017 HM Amsterdam Nederland Kaart
31-206264939

Over restaurant Panini

Italiaans zoals het hoort

De Italiaanse keuken zoals het hoort; zonder fratsen en met de beste producten. De informele sfeer en de leuke bediening maakt het fijne plaatje helemaal af. Puur genieten dit!

Meer informatie over restaurant Panini

Heps .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prettige ontvangst, vriendelijk personeel. Informele ambiance, ontspannen sfeer. Gegeten middels AH korting. De kaart is hieraan niet aangepast. De kaart is vrij gevarieerd. De gerechten: lekkere Italiaanse smaken, flinke Hollandse porties. We hebben genoten!
Bediening maakt overigens uit zich zelf excuses voor het lange wachten en biedt een drankje aan als compensatie.
Wij komen er graag terug, al of niet met vrienden of familie!
AdSnelderwaard .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel goed gegeten. Zeer attente bediening.
Natali P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening, leuke locatie. Panini is een klassieker in Amsterdam en gaat met de tijd mee, blijft top.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
we werden heel hartelijk ontvangen , alsof we oude bekenden waren .
het eten was heerlijk . we hadden alle 4 harder en die was heerlijk gebakken met een fluwelen knolletjespuree , heerlijke smaken bij elkaar .
en ze deden ook niet moeilijk over de IENS kaarten van AH .
we komen heel graag terug .
Prinsen .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goede ontvangst ondanks drukte en voorgerechten met Flan zowel als hoofdgerechten met ravioli en orecchiette waren verrassend en lekker. Ambiance is wat apart, maar voor een avond wel leuk.
Elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Simpel maar lekker gegeten, prima prijs-kwaliteit verhouding maar minder speciaal dan verwacht obv eerdere recensies. De pasta was erg lekker, de andere gerechten oké. Goede wijnkaart met mooie bijpassende Italiaanse wijnen. Goede service, leuke meiden die snel bedienen.
Blassa .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
net als de vorige keer in augustus weer heerlijk gegeten met een vriendin.
ditmaal met de AH restaurantbon.
heel originele kaart met wisselende dagsuggesties.
buitengewoon vriendelijke bediening.geen enkele beperking qua keuze met de AH actie, mi heel coulant
ook zonder deze actie zijn de prijzen buitengewoon redelijk.
de inrichting is simpel, tijdloos, maar daar dat vind ik niet belangrijk.
kortom een heerlijke avond qua eten en sfeer.
ik kom gauw weer terug.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We aten hier via de AH diner actie. Verrassende en heerlijke gerechten, met volop keuzemogelijkheden. Absolute aanrader!
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, prettige sfeer. AH-reservering heeft daar geloof ik geen enkele invloed op. Goede uitleg over de gerechten, ook over bijpassende wijnen. Vegetarisch ook goed vertegenwoordigd. Ongevraagd wordt er al een karaf kraanwater op tafel gezet! Dan volgt foccaccio oid, geen extra kosten. Er is geen muziek, prima om elkaar te verstaan, de gesprekken achter ons zijn niet te volgen. Veel keuzemogelijkheid, aanvulling uit duurder/uitgebeider menu tegen schappelijke prijzen mogelijk. De hoeveelheden lijken aan de krappe kant, maar na drie gangen is het precies voldoende. Enige minpuntje is de kou die vanaf het raam trekt, terwijl aan het raam aan de voorzijde een leuke plek is om te zitten. Er zijn overigens voldoende andere plaatjes om te zitten, in 2-tallen of met z'n 8-en bijv. Al met al een plek om naar terug te keren!!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Werkelijk het beste Italiaanse diner dat ik ooit gegeten heb. Prachtige pasta's en complete verfijnde voorgerechten. Subliem.
Euwema .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Fijn restaurant met goed eten en uitstekende bediening. Drie gangen menu met verse seizoenproducten. Zoals in een Italiaans restaurant verwacht mag worden veel pasta gerechteni. Goede wijn voor een schappelijke prijs. Het toetje meringue met verse vijgen heerlijk. Ook de (jazz)muziek later op de avond is moeite waard.
Sietske J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Te veel pasta op het bord. Bord liep over. De garnalen zaten nog in de schaal. Geen topper. De vis van de dag was heerlijk.
Dory E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Panini heeft een basale, maar zeer efficiënte inrichting, verdeeld over verschillende, op verscheidene niveaus gelegen intieme, goed verlichte ruimtes en de stoelen zitten heel comfortabel. Al bij binnenkomst komen heerlijke geuren uit de keuken, zodat ik me al in Italië waan. Op de kaart staan aantrekkelijke gerechten en de gastvrouw geeft op een zodanige manier de gerechten van de dag aan ons door, dat een keuze maken niet gemakkelijk is. Ik besluit om voor de dag specialiteiten te gaan en word niet teleurgesteld. De in flinterdunne schijfjes gesneden eigengemaakte worst is verfijnd, met een heerlijke mosterd crème. De pasta streelt mijn tong en de dolce met rabarber is verrukkelijk. Ook mijn mededisgenoot is tevreden. De polpo carpaccio, de ravioli en de amandelcake smaken zeer goed. We komen zeker nog eens terug!
MHillebrand .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Bijzonder vriendelijk en attent geholpen, met kennis, zo vind je het zelden! Mooie combinaties van smaken, passend in seizoen.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Begonnen met heerlijk pompoensouffleetje in kruidige kaasfondue, partner had zoutige carpaccio van gare inktvis met zurige salade, daarna (deels nog te rauwe) pasta met lekkere worst en preisaus en makreel met groente. Het toetje was heerlijk schuim, room en rabarber en baba met rum. Helaas kale tafeltjes, armoedig bestek, maar gelukkig wel echt linnen servet.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vriendelijk en vlot personeel, lekkere eenvoudige gerechten en goed betaalbaar. Had verwacht dat er veel touristen zouden komen maar tegendeel is waar.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prima eten! Gezellig knus restaurant en goede service, personeel soms een beetje gehaast en moest zelf om drinken vragen maar desondanks een goede ervaring
Pietheinklinkert .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hadden haast omdat we naar voorstelling in de kleine komedie moesten, hebben derhalve dessert gemist. Zowel voorgerecht van Burrata met rauwe ham en vijgen als hoofdgerecht Pasta Orecchiette con salsiccia waren heerlijk. Bediening was vriendelijk en attent. Komen zeker nog een keer terug.