Pani e Tulipani Restaurant

Heereweg 487 2161 DD Lisse Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pani e Tulipani Restaurant

Maandag en dinsdag gesloten.
Woensdag t/m zondag van 18.00 t/m 22.30 uur

9,3

Jouw recensie over het restaurant Pani e Tulipani Restaurant

• Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Italiaans zoals het moet zijn. Smakelijk, zonder opsmuk, gemoedelijk, kok aan tafel.
Prima bediening en advies.
Dank...........................
Annette Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Leuk restaurant onbegrijpelijk dat het zo rustig was op de zaterdag avond. Eten is zeer goed en wijn heerlijk. Echte aanrader en gaan er zeker meer heen
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima eten, voor de pasta was erg lekker.
Locatie ok.
Handiger om met fiets te komen, parkeergelegenheid matig/redelijk.
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Gezellige inrichting, we zaten aan een grote tafel met zeer comfortabele stoelen. Er is ook redelijk wat ruimte tussen de tafels wat bijzonder prettig is. Dit was ons eerste bezoek, onze indruk was heel positief. We komen zeker terug.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Restaurant zat vol en dat was te merken aan de bediening. Geen aandacht voor de gasten en lang wachten op gerechten. Gerechten zelf zijn prima hier is geen twijfel over. Nieuwe eigenaar geeft als reden gebrek aan personeel door laten afzeggingen. Helaas heeft een gast die 50-60 euro per couvert betaalt daar weinig mee te maken.
Bernard H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Zeer lekkeren echt Italiaans eten! De Vitello Tonnato is een absolute aanrader en gaan we voor terug komen!! Inrichting en meubilair wat gedateerd...
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gemoedelijke Italiaan aan de buitenkant van Lisse gelegen. De chef (geboren op het eiland Sardinië) kwam aan tafel uitgebreid de kaart toelichten. We deelden met 4 de antipasti misti (één van de beste die we ooit aten) en genoten vervolgens van o.m. een prachtig stuk lamsvlees met een korst van pistachenootje en amandelen, verse gegrilde zeebaars en een mooi gegrild stuk kalfslende. Grand dessert was ook prima van smaak en kwaliteit.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heel ervaren Italiaanse kok uit Sardinië die alles zelf bereidt. Heerlijke verse pasta en de vitello tonnato is een aanrader.
Rina B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Gezellig restaurant waar authentiek Italiaanse gerechten worden geserveerd. Vriendelijke service, heerlijk gegeten. Restaurant is goed bereikbaar met auto of fiets. We komen hier zeker terug!
Nathalie F.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Echt ontzettend lekker gegeten!
Heerlijk bereid door top kok Fabio en super gastvrij en vriendelijk geholpen door Steef!
Wij komen hier zéker terug!
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Absolute aanrader! Fantastische Italiaanse keuken, mooie gerechten
Uitstekende sfeer, prettige akoestiek
Parkeergelegenheid voor gasten pal naast de deur
Jorg V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Afgelopen zaterdag hier voor de tweede keer gegeten! Beide keren waren heerlijk en wat een fijne sfeer. We waren met een grote groep dames (nog excuus voor de geluidsoverlast�) maar alles was top, bediening, eten en de wijn! Bedankt voor de heerlijke avond! En complimenten!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Kwaliteit is hoog, maar de menukaart is weinig verrassend. Dus: vitello tonnato, maar dan erg lekker. Coppa met burrata, maar dan erg lekker. Tortellini, maar dan erg lekker. Profiteroles, maar dan erg lekker. Etcetera. Als je lekker, maar ook “ standaard” Italiaans wilt eten, dan is Pane e Tulipani een uitstekende keus. Maar verwacht geen creativiteit á la Locatelli. De bediening is uiterst vriendelijk en attent, maar laat wel de vuile glazen van het aperitief tot aan het einde van de avond op tafel staan.... Heerlijk brood, kannen kraanwater zonder gezeur over San Pellegrino of ander flessenwater. Compliment! Heerlijke witte Malvasia voor correcte prijs. Top espresso (bijna ristretto).
Christi W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Ik heb een tijd in Italië gewoond en eet daarom in Nederland meestal niet bij de Italiaan. Het is namelijk nooit zo goed als daar. Pani E tulipani is daarop een uitzondering. Nog nooit zo’n lekkere vitello tonnato gegeten en ook de pasta (zelfgemaakt) was goddelijk. De sfeer is gemoedelijk. Aardige eigenaar.
Barry L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Erg leuk huiselijk restaurant met heerlijk authentiek Italiaans eten. Leuke ervaring. Aardig persoonlijke bediening. Alles vers bereid, inclusief zelf gemaakte pasta.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Echt goed eten en een bevlogen eigenaar die trots is op zijn zaak en het eten dat hij voorzet. Een echte aanrader voor goed authentiek Italiaans eten.
Wanda F.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Vanavond heerlijk gegeten. Jammer voor de eigenaren dat er weinig klanten waren. Het eten is heerlijk en vers gemaakt. Vriendelijke bediening. Komen zeker terug.
M.a. W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en met heel aardige gastheer. Complimenten voor de chef. Jammer dat het vrij rustig was op dinsdagavond. Deze hardwerkende mensen gun je elke avond een vol huis.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Net als vorige keer weer zeer gastvrij ontvangen. Voelt als of je op bezoek komt bij de eigenaar. Geeft een fijn huiskamer gevoel. Voelden ons zeer welkom en eten was weer voortreffelijk. Alleen altijd jammer dat er gasten zijn die denken dat het hun huiskamer is en zich gedragen of er geen anderen zijn. Met slok op was een groepje zeer luidruchtig. De eigenaar bood ons zonder omwegen een rustiger plekje aan. Hartelijk dank hier voor. Onze avond was geslaagd.
Bertie K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Chef Fabio had als dagspecialiteit 2 van onze favorieten, burrata met bresaola als voorgerecht, en spaghetti vongole, onovertroffen! Het was gezellig druk, prima sfeer en vlotte, attente bediening. Kortom, een aanrader.