Pani e Tulipani Restaurant

9,1

Jouw recensie over het restaurant Pani e Tulipani Restaurant

Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Vriendelijke en gastvrije bediening. Mooie gerechten buiten de kaart om. We hebben heerlijk gegeten. Dit restaurant is een dikke aanrader.
reinier T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten op Italiaanse wijze.. bediening een iets lager cijfer gegeven, omdat er maar 1 persoon stond (die overigens wel erg vriendelijk was). Echt een aanrader voor liefhebbers van traditioneel Italiaans eten!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Enorm lekker gegeten! Kom zeker terug. De chef komt uit Sardinie en kookt de sterren van de hemel. De stjacobs schelpen waren superb
c. D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer teleurstellend, wat betreft de bediening en de ontvangst. Diverse dingen werden gewoon "vergeten". Gerechten waren niet echt warm. Niet voor herhaling vatbaar.
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Kwaliteit van het eten was zeker prima.

Bediening en service was niet al te best.
Voorgerecht duurde 1,5 uur voor het werd geserveerd (gastheer was het vergeten door te geven aan de keuken).
De bestelde wijn voor het hoofdgerecht is nooit gekomen.
De gastheer was er duidelijk nog al afwezig.
De warme gerechten waren aan de lauwe kant, net als de borden.

We hebben hier een jaar geleden gegeten (bij de vorige eigenaar) en kregen toen wel wat meer aandacht en het gevoel te gast te zijn.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik ben n koukleum, dus van mij mag t wat warmer zijn in t restaurant. Verder is alles geweldig. Bediening, wijn en eten. Echt n aanrader!
Claire P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het is echt heerlijk,met zorg bereid, authentiek italiaans eten (en drinken ;-)). De gastheer en de chef zijn zeer kundig. Gezellige ongedwongen sfeer. Parkeren voor de deur
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super lekker gegeten!
Hella F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het is net alsof je in het authentieke Italie bent wanneer je de deur doorloopt en de menukaart ziet (en hoort). Het eten is veelal geheel zelf gemaakt, de producten zijn kakelvers en de smaak is fantastisch. Echt een geweldig restaurant, het is zo zonde als je er niet naartoe gaat!
Bertie K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Chef Fabio heeft ons weer bijzondere dagspecialiteiten voorgeschoteld, o.a. een combinatie van coquilles met verschillende soorten cantharel, heerlijk!
Luigi K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een echte Italiaan met liefde voor Italiaans eten ( en drinken )
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Antipasti voor 2 personen was erg lekker, vleesgerechten waren prima en ruime porties, kortom heerlijk gegeten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zoals je het ook in Italië vindt bij een goed restaurant. Ook de bediening is erg goed.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Toptent! Via mijn collega de gouden tip gehad om hier te gaan eten. We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was fantastisch. De bediening zeer attent, gastvrij en zorgzaam. Fabio en Angelo bedankt! Wij komen zeker terug.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gezellig gegeten met een grotere groep. De service was uitstekend en de gerechten ontzettend goed. Er werd goed rekening gehouden met allergieën en dieetwensen. Gezellige sfeer binnen het restaurant, ruime keuze in gerechten.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bij binnenkomst werden we allerhartelijkst begroet door gastheer Angelo die op een enthousiaste manier vertelde over de gerechten die op tafel kwamen. Alles smaakte voortreffelijk en de porties waren ruim voldoende. Een dikke pluim voor kok Fabio. Het was duidelijk te proeven dat er met goede ingrediënten en liefde voor het vak gewerkt wordt . Zeker voor herhaling vatbaar.
Julienne V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten! Vitello tonnato nog nooit zo lekker geproefd (ook niet in Italie), lamsvlees met een knapperige korst en roze en mals vanbinnen, fluweelzachte mascarpone bij het grand dessert: de ene verrassing volgde de andere! Alles even puur en vers en duidelijk met liefde bereid. Goede wijn en fijne sfeer, Pani e Tulipani wordt gedreven door betrokken en hartelijke mensen die je willen laten delen met al het goede van Italie! En dat lukt ze uitstekend!
geke K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Alles was erg lekker, maar de vitello willen we wel elke dag :).
Omdat het zo rustig was ook nog wat geleerd van de geschiedenis van Italië. Leuk en leerzaam, maar het restaurant verdient veel meer klanten!!
Wij komen zeker terug.
Hedy D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was voor ons een aangename verassing. Er is een nieuwe eigenaar en we hadden hier nog niet gegeten. Vooraf hebben we genoten van de coquilles vooraf. Heerlijk omwikkeld met spek, totaal niet overheersend. De gestoofde groente en saus waren absoluut complementerend. Mijn partner ging voor de pittige kip en ik voor de parelhoen. Beide waren uitstekend bereid met een mooie volle saus die het mooi af maakte. Wij komen zeker terug! Absoluut een aanrader om hier te gaan eten!
Rudo S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wat een heerlijk eten weet de kok te realiseren. De anti-pasto is zo lekker en kleurrijk, andere gerechten origineel. Zeker proberen!