Pangkoekehuus

6,1
7,2
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Hebben heerlijk gegeten. De boerenpannenkoek was echt voortreffelijk maar ook de pannenkoek met kaas champignons en ui. Goede bediening. De bestelling van de drankjes en het eten werden snel gebracht.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Echt smakeloos, droge melige pannenkoeken. Absoluut geen aanrader. Dit restaurant vermijden. Zit hier al 40 jaar, onbegrijpelijk dat je dit op tafel durft te zetten.
Emiel K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We hebben hier op zich lekker gegeten, maar hebben wel een paar punten van kritiek. Zo moesten we moesten we bijna een uur op het eten wachten. Verder zaten de houten bankjes zeer oncomfortabel. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Als je snel een smakelijke pannenkoek wilt eten dan ben je hier aan het juiste adres. De pannenkoeken worden mooi dun gebakken. De bediening is prima en snel. De inrichting van het restaurant is niet onze smaak maar wat maakt dat uit.
ArnoldNT .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Heb een heerlijke pannenkoek met appel gegeten. Snelle en vrolijke dame in de bediening. Gezellige entourage, buiten althans. Zag binnen alleen bij het afrekenen, en zag er eenvoudig uit.
Rolf H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Samen met ons dochtertje van 2 lekker gegeten. Zeer gastvrij, vriendelijke bediening, ook leuk met kinderen. Onze dochter heeft lekker gespeeld in de speelhoek.
Houden ook goed rekening met speciale eetwensen.
Pannenkoek met spek kaas en gember is erg lekker!
Cicadius .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Vanavond 24-07-2014 bij het pangkoekehuus gegeten. Na 10 minuten kwamen de drankjes op tafel, wat al lang duurde. De bestelde pannenkoeken duurden maar liefst 90 minuten. Een tafel naast ons wachtte al 100 minuten of meer...de pannenkoek zelf was de moeite van het wachten niet waard. Nauwelijks gaar, en meer een deegbal.
Na reclamatie dat het lang duurde excuseerde de eigenaar zich dat we nog maar een uur wachten, kennelijk was dit normaal. Een bediende vertelde dat er maar 4 platen waren en dat de capaciteit van het restaurant 100 man was, wachttijd van 50 minuten is dus normaal.
De eigenaar verzuchte nog dat ze hun best deden. Nou, daar hebben wij niets van gemerkt. Het tafeltje naast ons kreeg uiteindelijk alles gratis. Wij moesten het volle pond betalen. Volgende keer toch een deur verder proberen.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Niets mis met deze plek. Wij hebben hier een lekkere pannenkoek op, gewoon met spek en stroop. Heerlijk hollands, niets gecompliceerds aan. Prima bediening en omdat wij in een rustig weekend juni hier waren, hebben we ontspannen op het terras gezeten na flink uit te hebben gewaaid op het strand. Hiervoor zijn we naar Texel gegaan!
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
De Cocksdorp is een lief klein vissersplaatsje in het noorden van Texel. Wij kwamen wat uitwaaien en kregen enorme trek in pannenkoeken. Weldra kwamen we het Pangkoekehuus tegen. Het is een liefelijk klein familie restaurant met een robuust decor, veel houten banken en een kinderspeelhoek. We bestelden allebei een pannenkoek met spek (€7,25 p.s.) en wat koffie. De pannenkoek was gemiddeld, de service gemiddeld en de uitstraling van het restaurant idem dito. Geen hoogvlieger, maar zeker ook geen laagvlieger.
Jbaptist .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
We hadden een flink eind gefietst dus wel zin in een pannenkoek.
De smaak was goed maar de pannenkoek was niet erg warm. Erg jammer.
De pannenekoek was maar aan 1kant gebakken. Het spek en de uien waren er zo opgelegd.
De volgende keer kiezen wij iets anders.