Panenka

Eendrachtsweg 25 3012 LB Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Panenka

Een bitterbal voor een voetbal

Hoe kijk je beter een sportwedstrijd dan vanaf een tribune of skybox? Bij Panenka draait het om het stijlvol en tot de max ervaren van live voetbal. Met je vrienden, een biertje en verrassend Amerikaans barfood zit je hier in hartje Rotterdam gebakken.

Meer informatie over restaurant Panenka

Dinsdag t/m Vrijdag 15:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

THilbrands .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Een echte aanrader in Rotterdam als je houdt van lekker eten, drinken en sport!

Het oude pand is op een schitterende manier ingericht waarbij de sfeer absoluut positief bijdraagt aan de beleving. De bediening is zeer vriendelijk en het eten is voortreffelijk. Voor alle vleesliefhebbers is de 'Porchetta' op de kaart zeker aan te raden.

Panenka is een sportbar, maar of je nu echt voor een wedstrijd komt of gewoon met vrienden lekker wil eten en drinken het kan allebei uitstekend.

Panenka is uniek in zijn soort en een absolute aanwinst voor Rotterdam.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Grote aanwinst voor Rotterdam.
Een zaak waar je ook als niet sportliefhebber helemaal thuis kan voelen. Inrichting is super en je kan er ook nog eens ontzettend lekker eten!
MariekevdP .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Al een aantal keer naar deze fijne plek geweest. Een ontzettend goede toevoeging aan wat Rotterdam te bieden heeft. Panenka is dan wel een sportbar, maar onderscheidt zich van het type wat we inmiddels wel kennen. De hoge ornamenten plafonds en authentieke oude sportattributen vallen meteen op.Het is er sfeervol, relaxt en prachtig ingericht. Met uitermate vriendelijk personeel en prettige service. De bar wordt omschreven als gentlemensclub en komt ook helemaal zo over. Maar vrouwen, wees niet bang: ook voor ons is het er goed toeven. Ik houd zelf wel van een mooie sportwedstrijd, maar als je daar niet zo van bent maakt dat ook niets uit. Panenka leent zich net zo goed voor een wijntje met vriendinnen. Of een borrel met je vriend. Aanrader op de kaart; in elk geval de Porchetta en Fish & Chips (met een vis van de dag). Maar ook de borrelhappen smaken voortreffelijk! Meer dan genoeg reden om vaker te komen!
Beerr .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Afgelopen vrijdag wezen eten en een voetbalwedstrijd gekeken. Erg mooie zaak met een fantastische bar met mooie bieren in het assortiment (tap en fles). Van eten hebben we de hele kip op bierblik op, dat was smullen (aanrader)! Personeel is ook zeer vriendelijk. Een mooie aanwinst voor Rotterdam!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wel alles opgegeten, maar daar is helaas ook alles mee gezegd! Als je de American sportsbar kent is dit best een teleurstelling. Het kan allemaal een flink aantal tandjes beter. Te beginnen met de kaart, drank en eten!!
MeesterSiem .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Super sfeer! De skybox is een superplek om na je kampioenschap met je team Lekker te gangbangen. Uiteindelijk kwamen er nog 10 andere teamleden. De bediening gaf ons alle aandacht en zorgde dat iedereen kon zitten. Het eten was premium voor een sportscafe. Ergo, je hoeft niet van sport te houden om hier alsnog een quasi culinaire avond te hebben. Kortom, goede prijzen, Rotterdamse oog voor beleving en een oprechte gun factor voor Panenka!
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Een erg aangename plek om te borrelen met je vrienden. Er worden diverse sportwedstrijden uitgezonden, maar als je daar niet perse voor komt, kun je goed terecht in de bar. Als je beneden binnen komt in de koffiebar, dan neem je de trap naar boven, waar je in de bar terechtkomt. Maar het maakt niet uit waar je gaat zitten om van de heerlijke gerechten te proeven. De menukaart kent veel variatie. Omdat ik zwanger ben, let ik vooral op het het aanbod, wat een zwangere wel mag eten en hier heb je nog behoorlijk wat keus, in tegenstelling tot veel andere restaurants. Een echte aanrader is het brood met kaas uit de oven, om je vingers bij op te eten!!
Ik geef niet snel een 10, maar de inrichting van Panenka is wel erg verrassend! Je verwacht het niet bij een sportsbar, maar hier wordt je omringd met prachtige hoge plafonds met authentieke ornamenten. Houten trappen, zoals je ze alleen in dit soort mooie herenhuizen kan verwachten. De kleurcombinaties met het hout is erg goed gevonden en geven de bar een klassieke uitstraling. Kortom: de moeite waard om het hoekje om te lopen als je toch op e Witte de With bent.
Marrit V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Super mooie, sfeervolle bar! Goed en vriendelijk personeel, je wordt snel en goed geholpen. Vooral de inrichting en de hele mooie bar geven veel sfeer in de zaak. Heb een paar 'barfood' op en het was verrassend lekker! Zeker een aanrader! Ook als je niet van sport houd, ze gooien je er niet mee dood ;)
JolienZweistra .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Hele leuke toevoeging aan Rotterdam. Leuke kaart, diverse kleine hapjes naar ieders wens! Chickenwings zijn een aanrader en de bierkip ziet er tof uit. Aankleding is goed gedaan, echt een gentlemen club uitstraling! Leuk personeel, vrolijk en gedreven.