Pandan Village

9,1

Jouw recensie over het restaurant Pandan Village

Chi Y.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heb hier laatst gegeten met een aantal vrienden en we waren super tevreden. De rijsttafel die we hadden genomen was variërend, grote porties en vooral lekker! We komen snel terug.
Timothy P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
super lekker eten. volgende keer veel vrienden en familie meenemen die gaan het zeker lekker vinden.
lekker dichtbij haltes van openbaar vervoer.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met 2 personen gegeten. Afhaal en restaurant in 1. Rumoerige basic ingerichte kale ruimte waar honden zijn toegestaan zoals wij ondervonden hebben. Bediening vriendelijk en attent. We bestelden en rijsttafel. Heerlijke klassieke gerechten van juiste omvang. Conclusie; de prijs kwaliteit verhouding van het eten is top, in de aankleding is beslist ruimte voor verbetering.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Erg lekker gegeten bij Pandan Village. Het interieur is erg eigentijds en modern en de ruimte ziet er heel ruim uit. De porties zijn groot en ik proef de originele kruiden van Indonesie waardoor ik terug denk aan het eten daar. Ook zijn de broodjes erg lekker en goedkoop.
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijke rijsttafel Java en een geitenvlees saté gegeten, heerlijke smaken, en goed bereid. zowel afhalen/bezorgen of daar eten. Ons is het goed bevallen, misschien dat het iets meer mag zijn voor de prijzen die gerekend worden, maar de kwaliteit is zeker goed.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wat een smaak en wat een berg eten....... Je blijft eten, al zit je vol. Is zo lekker......
Gekozen voor nasi Ramses. Je hebt vrije keuze in twee vlees gerechten en twee groentegerechten. Om af te halen maar ook om ter plekke te eten.

Zeker het proberen waard, je komt geheid terug.