Pandan Village

Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Erg lekker gegeten bij Pandan Village. Het interieur is erg eigentijds en modern en de ruimte ziet er heel ruim uit. De porties zijn groot en ik proef de originele kruiden van Indonesie waardoor ik terug denk aan het eten daar. Ook zijn de broodjes erg lekker en goedkoop.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijke rijsttafel Java en een geitenvlees saté gegeten, heerlijke smaken, en goed bereid. zowel afhalen/bezorgen of daar eten. Ons is het goed bevallen, misschien dat het iets meer mag zijn voor de prijzen die gerekend worden, maar de kwaliteit is zeker goed.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wat een smaak en wat een berg eten....... Je blijft eten, al zit je vol. Is zo lekker......
Gekozen voor nasi Ramses. Je hebt vrije keuze in twee vlees gerechten en twee groentegerechten. Om af te halen maar ook om ter plekke te eten.

Zeker het proberen waard, je komt geheid terug.