Panda

Zwolseweg 75 8181 AC Heerde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Panda

Maud G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Een wokrestaurant zoals het moet zijn. Alles mooi vers en vriendelijke bediening. 2,5 u onbeperkt eten en drinken is aan ons niet zo besteed, maar voor €24,95 hebben we heerlijk gegeten!
Harco W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Prima, kleinschalig Chinees/wokrestaurant. Ruim voldoende keus voor zowel de wok als de Tepan Yaki. Toetjes buffet niet enorm, maar wordt continu bijgevuld. Door de kleinschaligheid is er hier geen 'vreetschuur-gevoel' zoals bij sommige grote wokrestaurants.
Samtari .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Dit was van alle wok restaurants de slechtste die ik ooit gezien heb. Het begon met de tomatensoep die vijf van de vijf die hem genomen hebben niet luste. Hier hebben we al gelijk aangegeven dat het nergens naar smaakte maar dat werd afgedaan met zo is de soep hier altijd. Het lopend buffet was lauw en oud. De woksausen waren niet lekker en veel te zout. De plaat ging wel. De keuze was super beperkt. De toetjes werden ook maar niet aangevuld toen ze op waren. En de bediening kwam al vragen of we koffie wilden terwijl er nog mensen ijs zaten te eten. Ik ga hier zeker nooit meer heen.