Panda

Rosmolen 25 2317 PL Leiden Nederland Kaart
31-715220053

Meer informatie over restaurant Panda

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gisteren met het gezin hier gegeten en op alle punten waren wij tevreden, enige kleine detail is dat wij niet echt gecharmeerd waren van de voorgerechten maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de goede wok gerechten. Service was dik in orde.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
met twee personen gegeten bij panda. het eten was gemiddeld was niet warm eerder koud. toen we een uur verder nog zaten te eten werden de borden van de tafel gehaald ,met de mededeling u bent klaar zie ik.de eigenaresse keek ons zowat het restaurant uit. ze hadden een tafel nodig terwijl wij gereserveerd hadden. voor ons geen panda meer na deze klant onvriendelijke benadering.
NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Panda is niet zomaar de standaard afhaal Chinees van de Merenwijk, want ze hebben er ook bijzondere gerechten. Vooral de Pah Ching tahoe pot, rijkgevuld met seafood, vlees en groenten, is een aanrader!
Eline4iens .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Ik heb weinig positiefs te melden over dit restaurant.
Bij binnenkomst worden we een beetje vreemd begroet. Plekje bij het raam "aangewezen" gekregen. Vooraf een prima soepje. We kregen aangewezen waar we het voor en hoofdgerecht konden vinden. We gingen stiekem een beetje voor de sushi, maar we kwamen letterlijk van een koude kermis thuis. Sushi was er bijna niet meer en wat er wel was was extreem koud. Sushi kon ook niet aangevuld worden. Verder waren er rond de tijd dat wij kwamen al veel bakken praktisch leeg. Je kon er wel om vragen en dan werd het ook wel gebracht. Het enige waar we wel echt blij mee waren was de Wok maaltijd en het vlees. Heerlijk. Verder was het personeel zeer onvriendelijk en spreekt slecht nederlands of heel onverstaanbaar. Toen mijn vriend om een drankje vroeg werd er geïrriteerd gereageerd. We hebben nog niet eeder zo'n slechte ervaring gehad in een restaurant. We komen hier dan ook niet meer terug.

René K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Net Chinees restaurant, maar niet dat je je waant in Oosterse sfeer. De bediening is beleefd en vlot, maar ik mis wat enthousiasme. Deze keer voornamelijk gerechten laten klaarmaken uit de wok. Vanuit de "all you can eat" formule. Alles was vers, goede keuze uit groenten en lekkere sauzen". De voorgerechten vond ik een stuk minder en vlak van smaak. Wel lekkere soep !
De kwaliteit/prijsverhouding is goed.
Jessicabakker .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Hier recent geweest met de verjaardag van mijn moeder en de hele familie. Bediening was erg attend en vriendelijk en het eten super lekker! Kok achter de wok/grill kon niet zo goed Nederlands maar wist het overzicht goed te bewaren. Met meer dan 10 mensen in de rij wist hij nog van iedereen welk gerecht en welke saus erbij moest. Complimenten! Voor een all you can eat concept ben je hier aan het juiste adres! Uitgebreid voorgerechten sectie, hoofdgerechten en heerlijke toetjes aan het eind. Mijn moeder was helemaal blij! Zeker een aanrader als je iets gezelligs zoekt in Leiden voor een leuke prijs en sfeer!
Kokkietje .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Hier voor het eerst weer gegeten na de verbouwing. Ongelofelijk dat ze het wokgedeelte op dezelfde plek hebben gelaten. Het was al te klein en nu is er nog teppanyaki (grillen) bijgekomen. De kok was totaal het overzicht kwijt wat er voor wie op de gril lag en hij gooide maar wat op de borden met als resultaat dat niemand iets op zijn/haar bord had wat overeenkwam met de oorspronkelijke bestelling! Bovendien hadden ze wat moeten doen aan de plek van de borden. Het wachtende publiek hangt over de "schone" borden heen. bAH, echt onhygiënisch en voor ons dan ook reden om met overtuiging te zeggen dat we hier nu wel voor het laatst zijn geweest. Bediening was alert en vriendelijk en het dessert assortiment flink uitgebreid maar als je hygiëne op prijs stelt, moet je hier niet zijn. Heel jammer.
Alfaman .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Het resultaat van de verbouwing in het restaurant had ik nog niet gezien. En het blijkt een tegenvaller; de sfeer is weg. In plaats van een warm interieur met donkere muren met Chinese decoratiepatronen en verhoogde zit, lijkt het nu meer op een kantine met een oh zo pratische tegelvloer. De bediening dan. Die kan wel wat beter. In het zicht van de klanten wordt er wat gedronken en de oplettendheid is ook niet heel goed. De chef achter de wok en bakplaat is heel vriendelijk. Het assortiment van eten is erg uitgebreid en het smaakt erg goed. Het bijvullen van de ingrediënten kan beter in de keuken gebeuren ipv een blik leeg te gooien in de bak. Let met het all-you-can-eat concept wel op, want de voorgerechten en warme gerechten kunnen blijkbaar tijdig worden opgeruimd.. Kortom, je kunt hier goed eten (en tegen redelijke prijs), maar de sfeer is niet alles.
Ottovm .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Deze week weer eens bij Panda gegeten en zo als altijd was alles weer voortreffelijk.Het all you can eat en drink concept is voor ons altijd de keuze.Zeer gevarieerd menu.Bediening attent.Buiten het weekend is het niet al te druk dus geen wachtrijen bij het wokken.
Gewoon een gezellig buurtrestaurant waar je heerlijk kan eten met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Bijzonder te vermelden zijn de mosselen op de bakplaat,zo lekker heb ik ze nog nooit gegeten
Eatgirl .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Vandaag Indische mihoen rames besteld bij Panda, althans dat dacht ik. Bij thuiskomst bleek dat het uitgepakte gerecht helemaal niets met Indisch te maken had. De mihoen kwam gewoon uit de Chinese keuken en de ondefinieerbare vleeshompen die erbij zaten waren taai, vol met vetranden kortom smakeloos. Bij deze zogenaamd Chinees-Indische keuken hoef je dus wat mij betreft geen Indisch eten te bestellen. De positieve reacties over Panda zijn waarschijnlijk gebaseerd op 'veel eten voor weinig geld', want dat was het wel. Jammer als je liever minder eet met een goede kwaliteit...
Messalla .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Het valt eigenlijk best mee met dat "vernederlandst" zijn van Restaurant Panda. Gerechten als mihoen Singapore en foe yong hai smaken uitstekend. Misschien niet 100% authentiek, maar ook zeker niet 100% aangepast. Eten staat snel op tafel en de bediening is attent, maar laat wel eens een steekje vallen. Onze reservering is bijvoorbeeld een keer zoekgeraakt, waardoor we ondanks deze reservering toch twintig minuten op een tafel moesten wachten. Gelukkig werd dat goedgemaakt door een drankje van het huis. Wokken hebben we nog niet gedaan, maar de "wok-afdeling" zag er goed verzorgd uit, dus dat proberen we ook nog wel eens.