Pand P

Leenderweg 65 5614 HL Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pand P

Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
What you see is what you get. Helaas is de lunch niet uitnodigend, maar het diner is prima. Het menu zit eenvoudig in elkaar en smaakt goed. De lunchkaart bestaat voornamelijk uit soep en vega. Voor een uitgebreide lunch met gebakken ei en spek, een omelet of een ander traditioneel lunchgerecht kan je hier momenteel niet terecht.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk geluncht! Vriendelijke en snelle dame die bediende, heerlijk rustige en relaxte omgeving en de lunch was oprecht waanzinnig. Daar kunnen ze op de Markt in Eindhoven echt nog wat van leren. Super, komen zeker terug!
Sunsky D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Helaas wat weinig keuzemogelijkheden. Het eten is best aardig maar ik wil graag kunnen kiezen! Bediening is wel aardig maar enorm traag. Om nu drie kwartier te wachten op een kopje thee als de zaak nog niet eens vol zit.....
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Heerlijk vegetarisch gegeten voor een nette prijs, correcte bediening en goeie sfeer.
Plek om te onthouden en de wandeling vanaf het centrum zeker waard.
Verrassend lekkere combinaties!
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Een heerlijk vegetarisch menu gegeten. Als vooraf een zalige pompoen gnocchi en als hoofdgerecht een heerlijke gevulde artisjok. Heel puur eten van geweldige kwaliteit. Ook het kaasgerecht wat we als nagerecht hadden was helemaal kloppend. Echt een aanrader!
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
In het oude pand van de Plaza Futura zit nu Pand P, broedplaats jonge theatermakers én culinaire hotspot. De koks Michaelia en Ine maken de heerlijkste gerechten en ook als toetjesmonster kom ik hier aan mijn trekken. Dankzij het goede weer is er zelfs nu nog een gezellig terras. Aanraders : Witte chocolade/limoentaart en chocolade taart met frambozenglazuur, de lunchquiche met thijm en geitenkaas en de bloemkool/gruyere risotto. Het personeel is gezellig, attent en niet opdringerig en je krijgt een flinke kop thee als je thee besteld. Het interieur is eenvoudig, vrij strak en industrieel, maar door de houten tafels en de leuke mensen is het er erg gezellig. Goede eetplek en een fijne hangplek.