Pand 9

Omdraai 9 7001 BL Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Pand 9

In het gezellige hart van Doetinchem

In het oosten des lands vind je een culinaire parel van formaat. Het gaat hier over Pand 9 in het gezellige Doetinchem. Pal onder de kerkklokken geniet je in dit sfeervolle restaurant van wereldse gerechten en valt de gastvrijheid van de bediening als een warme deken over je heen. Alsof deze ruime keuze aan lekkernijen nog niet voldoende is, is er ook sprake van een smaakmakende wijn- en cocktailkaart. Need we say more?

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Pand 9

Dinsdag t/m Zondag 17:00 -22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Ik was er voor de 2e x.
Het was verrassend en gezellig en lief personeel.
Het is wel zo dat ik niet zoveel kan eten dus, voor een goeie eter is t niet voldoende.
Mijn dochter en schoonzoon waren er vorige week en zaten even later thuis aan de chips. Da's dus niet goed.
De formule is erg leuk.
Ik wens ze veel succes.
De cappuccino was zalig!!! Zo heb ik ze nog niet gedronken. Dikke duim.
Laurien B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de aanbieding van de AH-restaurantactie.
Gezellig gezeten en lekker gegeten bij Pand 9. Vriendelijke bediening, duidelijke uitleg bij de verschillende gerechtjes.
Geurt S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs (sponsering by AH????)
De plaatsen waren een beetje krappe kant.
De bediening liep gesmeerd!
dniesz .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij komen hier al een tijdje en t blijft heerlijk en vriendelijk personeel. Vind het wel jammer dat de couscous van het menu is.. maar wie weet in de toekomst! Bedankt pand 9!
anneke211 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We waren hier met 4 personen met de actie van Albert Heijn. We zijn erg verrast door de kwaliteit van het eten, de leuke manier van opdienen en de uitstekende service. Wij komen zeker nog een keer terug!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was erg rumoerig, volle zaak op zaterdagavond! Op zich prima gegeten voor weinig geld. We hebben gegeten via de AH-actie en kregen een vast menu.
Elza M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima personeel en goed eten . Zeker de moeite waard .
alvhk .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke avond gehad met de AH actie. Smakelijke hapjes en mooi gepresenteerd. Ondanks dat je niet kon kiezen met de de actie smaakte alles prima en was dat eigenlijk ook wel het leuke eraan. Zo probeer je een iets wat je normaal niet zou kiezen! Wij gaan zeker nog een keertje terug.
maj.bennink .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We vonden het eten erg tegenvallen. Geen fatsoenlijk stuk vlees, erg weinig in een bakje. 1 champignon, 1 gamba bv. Kortom we komen hier niet meer terug. Dan zijn er betere en leukere eetgelegenheden in Doetinchem.
Henny O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben erg genoten van het heerlijke eten de gezellige sfeer en de super goede bediening. Komen beslist nog eens weer.
Ingeborg J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik was er met 2 vriendinnen en het was super lekker eten! Ik heb nu met mijn gezin alweer een afspraak staan die wil ik er ook van laten mee genieten!
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het is een leuk en gezellig restaurant, waar men heel erg goed rekening houdt met jouw wensen en mogelijkheden.
Lucie B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Toen we binnenkwamen, werd de deur voor ons opengedaan, wat we bijzonder gastvrij vonden en gevraagd of onze jassen aangenomen konden worden. We hebben gereserveerd met de AH-actie, dan bestel je niet zelf. Er werd gevraagd wat we niet lusten of wilden eten. Bijzonder vriendelijke serveerster.
De amuse, de broodjes met aioli. pesto, tzaziki en tapenade waren heerlijk. Daarna wat koude gerechten en een ronde warme gerechten met daarbij frites en gebakken rosevalaardappeltjes. Omdat we niet alles zo lekker vonden, hebben we ongeveer de helft laten staan. Het dessert bestond uit zoete gerechten en in plaats daarvan heb ik een kop thee genomen, omdat ik suikervrij eet. Er werd wel een kaasplankje aangeboden als alternatief, maar daar had ik geen behoefte meer aan.
janssen_richard77 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We waren er met de AH actie. Leuk menu samengesteld voor maar 19.50. allerlei gerechtjes waardoor je vanalles wat krijgt. We hoefden niet lang te wachten tussen de gerechten. Alleen toen het drukker werd duurde het iets langer voordat er uit geruimd werd. Over het geheel gezien een prima restaurant met vriendelijk personeel.
Bestel je de gerechten los van de kaart dan kan het een prijzig geheel worden en is bij sommige gerechte de prijs kwaliteit verhouding niet geheel in pas.
Clau D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben gekozen voor een verassingsmenu .. dus we wisten van te voren niet wat we kregen. Ik had zelf wel aangegeven dat ik een ernstige visallergie heb, maar daar werd prima rekening mee gehouden. Het menu bestond uit 5 gangen met div kleinere gerechtjes. Brood met verschillende dipjes, koude voorgerechtjes, 2 soorten soep, div warme hoofdgerechten en nog een heerlijk toetje na. Wij vonden eigenlijk alles lekker!
Alleen onze zitplek was een minpuntje.. precies bij de ingang naast het glas. Daar kwam telkens zoveel kou vandaan als er gasten in en uit het restaurant liepen... brrrr...
maar verder helemaal tevreden! Wij komen zeker nog een keer terug ;)
A S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
'n aanrader, heerlijk gegeten
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk alle kleine hapjes en bij elkaar meer dan genoeg. Goede vriendelijke service. Top avond gehad! Komen graag terug.
Pascalle V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding. Lekker en gezellig gegeten in leuke sfeervolle zaak. We komen zeker een keer terug!!!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Prima ontvangst, service en sfeer. En lekker gegeten met verschillende gerechten tijdens elk van de vier gangen.
Tevens werd duidelijke toelichting bij de gerechten gegeven.
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig druk. Vlotte bediening, korte wachttijd. We hebben gebruik gemaakt van de AH/Iens actie tweede menu gratis. We hebben gekozen voor het standaard menu met meerdere kleine gerechtjes en hebben heerlijk gegeten. Een aanrader!