Pand 9

Omdraai 9 7001 BL Doetinchem Nederland Kaart

Over restaurant Pand 9

In het gezellige hart van Doetinchem

In het oosten des lands vind je een culinaire parel van formaat. Het gaat hier over Pand 9 in het gezellige Doetinchem. Pal onder de kerkklokken geniet je in dit sfeervolle restaurant van wereldse gerechten en valt de gastvrijheid van de bediening als een warme deken over je heen. Alsof deze ruime keuze aan lekkernijen nog niet voldoende is, is er ook sprake van een smaakmakende wijn- en cocktailkaart. Need we say more?

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Pand 9

Dinsdag t/m Zondag 17:00 -22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Genoten van een heerlijk basis bite menu. Verrassende samenstelling en leuke feestelijke gerechten. Dit alles voor een prima prijs.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Of er was slecht geanticipeerd op het grote aantal gasten of bewust gekozen voor inzet van zo weinig mogelijk personeel. Ook het servies en bestek was amper genoeg voor de aanwezige mensen. Personeel kon de groep amper aan. Daardoor lang moeten wachten tussen de gerechten door. Zaten soms ook lange tijd zonder drank. Van andere tafels werd alvast bestek afgehaald om die te kunnen gebruiken voor de volgende gasten.
Eten was verder goed en personeel erg beleefd.
FW H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eenzijdige bites, veelal vishapjes. Geen groente! Niet echt genoeg, waren met ons tweeën maar kregen veelal maar 1 bite in plaats van voor ons ieder 1. Lang wachten alvorens de gangen geserveerd werden. Zeer rumoerig.
Voor ons een teleurstelling.
G V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De akoestiek kan duidelijk beter, in de serre was het beter dan 'beneden'; kwaliteit van het eten was goed. Personeel is hulpvaardig en vriendelijk.
A S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Genoten
Norbert En Marion R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was een gezellig avondje uit!het eten werd in kleine hapjes geserveerd in 4 etapes .amuse.voorgerecht.hoodgerecht warm en nagerecht.????
L T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Inmiddels meerdere malen binnen 1 jaar een verrassingsmenu gegeten, prima eten alleen wel steeds (bijna) hetzelfde. Jammer dat dit niet meer met bijv seizoenen veranderd.
Wel meer dan voldoende qua aantal gerechten en hoeveelheid.
Carolienebbing E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten en echt een aanrader
Molenaar J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We zaten net achter de glazen "serre". Als de buitendeur open ging waaide het en zorgde dat voor kou, ondanks de glazen afscheiding.
Soms bleef de deur openstaan. Het personeel deed de deur dan weer dicht maar ondertussen kon t vest wel aan!
Het eten was lekker.
Jammer vond ik dat de hapjes door 2en gedeeld moesten worden met t eigen bestek. Wij waren met 4 vriendinnen en niet verkouden, maar als je met minder bekenden zou eten, zou ik dit een minpunt vinden.
Ellisw .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Zeer betaalbaar door het gebruik van de AH zegel actie.
Zou er zeker weer naar toe gaan.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Uitstekend eten. Erg leuk concept met allemaal kleine gerechtjes. Smaakte allemaal prima. Restaurant zeker aan te bevelen. Als ik weer in de buurt ben, ga ik zeker terug.
P.oosterbaan1 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heel lekker gegeten. Vlotte en leuke bediening. Er werd rekening gehouden met onze wensen(vegetarisch).
Kom zeer zeker weer.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vlotte en vriendelijke bediening. Erg leuke formule, heerlijke afwisselende gerechtjes. Komen zeker terug, een aanrader!.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteren een gezellige avond gehad samen met mijn vriend bij pand 9. Het eten was erg lekker en ook leuk dat je eten krijgt dat je normaal zelf niet zo snel zou kiezen, zo probeer je van alles uit. Een minpuntje vond ik wel dat de warme gerechtjes al geserveerd werden terwijl mijn vriend op dit moment even aan het roken was, niet heel netjes.. daarnaast kon de serveerster ons niet vertellen welk wild vlees er geserveerd werd.. Dus geen idee wat we uitgeprobeerd hebben..
Voor de rest was het prima en we komen hier zeker nog een keer terug!
A.ton1 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hier weer een perfecte avond gehad. Het concept van de kleine hapjes spreekt ons zeer aan. De bediening is uitermate vriendelijk. Een mooi concept om een wat langere dineravond met vrienden of familie tot een fijne avond te maken. De hapjes worden mooi geserveerd en zijn van uitstekende (smaak) kwaliteit. En uiteindelijk meer dan genoeg.
MLEB .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Het personeel was heel vriendelijk en kwam steeds even vragen of alles naar wens was. Wij komen hier zeker weer terug!
Janet L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Lekker gegeten bij Pand9. Goede ontvangst, vriendelijk personeel ! Heerlijk al die kleine bites. Voor ieder wat wils. Voor herhaling vatbaar :)
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Na een net ontvangst , werden we vlot en netjes geholpen
Voor ieder zat er wel iets tussen wat je wat minder vond , voor ieder ook wat je erg lekker vond
Prima avond gehad
Marce0709 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was meer dan goed. De ruimte is echter zeer rumoerig, mensen bij je aan tafel moeilijk te verstaan. Bediening was behulpzaam, goede uitleg van het concept bites. Gebruik gemaakt van AH actie. Geen onderscheidt met andere klanten. Zeker aan te raden.
Angeliqueelitzer .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gegeten met Ah actie, fantastisch super lekker eten en super leuke vriendelijke bediening. Complimenten. Kortom zeer aan te bevelen. Top