Pand 81

Rijksweg 81 9791 AB Ten Boer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pand 81

Tegenover ons restaurant, lijn 140

Woensdag t/m Zondag geopend vanaf 17:00 uur.

Drenth .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Wij aten voor het eerst in Pand 81 en dat was een groot genoegen. Ontvangst en bediening buitengewoon aardig, ouderwets goeie Schnitzel, fantastisch gegaarde kalfs-spareribs, heerlijk schaaltje gegratineerde groente (waar overkomt het je nog dat er tijdens het eten een huiselijke preigeur over de tafel waart?), sla en frieten, en een toetje waar in alle pretentieloosheid niks mis mee is. En het glaasje Benedictine bij de koffie was van een grote gulheid.

Lia en Jelto

Rony K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Heerlijk restaurant! Hier kun je altijd lekker eten, maakt niet uit wat je besteld! Biefstuk is altijd perfect klaar gemaakt. Ook de groentes die ze er altijd bij doen zijn heerlijk!
Ook is er veel variatie, 1 keer in de zoveel tijd veranderen ze van thema en komen er een aantal extra gerechten op het bord te staan. Top!
Bediening is ook altijd vriendelijk en ze hebben het altijd leuk ingericht naar het thema.
HarTenBoer .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Reeds enkele malen gegeten. Het ontvangst is hartelijk, de bediening persoonlijk en de sfeer lekker ontspannen en 'Gronings'. De kaart is eenvoudig maar de gerechten zijn heerlijk en foutloos klaargemaakt. Als ik in de buurt van Ten Boer ben, is dit mijn nummer 1 plek om te eten. Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed.