Pancho's Cantina

Rozengracht 21 1506 SC Zaandam Nederland Kaart

Over restaurant Pancho's Cantina

Warme smaken uit Mexico!

Voor de warme smaken uit Mexico moet je bij Panchos Cantina zijn in Zaandam. Geniet van de authentieke smaken uit de Mexicaanse keuken; van milde avocado tot de pittige smaak van chorizo. De zon breekt spontaan door als je de smaakvolle gerechten proeft. De gastvrije bediening maken je avond helemaal af.

Meer informatie over restaurant Pancho's Cantina

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Stravres .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Dagsoep was alleen bouillon. Zelfs zo mager dat er geen stukje brood van de zaak bij kon worden gedaan.
De salade en rijst hebben de hoeveelheid van een theezakjesglaasje. De dressing spreekt ook niet aan. Patatjes waren erg bleek en weinig smaak. De dame blanche had het formaat van een kinderijsje. Hoge prijs voor een 3 gangenmenu.
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Onder het genot van gezellige live-muziek (kom je niet vaak meer tegen) heerlijke fajitas gegeten.
Aida G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, leuk, sfeervol restaurant. Prijs verhouding is goed, gezien de portie's die je krijgt. We komen graag een keer terug.
Hitson .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Al aan de buitenkant kon je zien dat Panchos waarde hecht aan sfeer: het kleurrijke gebouw was tot in de puntjes verzorgd. Eenmaal binnen straalde dezelfde Mexicaanse sfeer je toe. Zelfs de wastafel en wc-tegels waren helemaal in stijl, echt mooi! Het eten kwam in flinke porties, maar dat vinden wij nooit zo erg haha. Het was opvallend dat zowel in de voor- als hoofdgerechten amper bonen zaten. Als je de tortillachips vegetarisch wou, werd het vlees niet vervangen door bijv bonen maar kreeg je alleen sausjes bij de chips, dat vonden wij een beetje karig ;) De welkomscocktail werd in eerste instantie vergeten maar bleek het wachten waard, hij was vrolijk, groot en lekker. We zijn door 5 verschillende mensen geholpen in de 2 uurtjes dat we binnen waren, dat maakte het soms een beetje rommelig. Een bestelde thee is bijv niet aangekomen en we hadden de rekening al gevraagd toen iemand kwam vragen of we de rekening wouden hebben. Maar alles werd vriendelijk opgelost en het personeel was ook aardig. Kortom, een fijne ervaring. Wij zouden zeker terug komen als we niet 1,5 uur verderop woonden.
Esmeralda S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was prima, heb lekker gegeten. Maar ik kom niet snel terug want vond het erg duur. En dat komt niet zo zeer door de gerechten want 17,40 voor hoofdgerecht is normaal. Maar €2,30 voor een (tap) frisdrank en voor appelsap (was wel flesje) dat tikt lekker aan. Voor mijn dochter vroeg ik een pannenkoek en schaaltje appelmoes. Normaal een nagerecht van 6,75. Maar werd aangeslagen als kindermenu van ruim 10 euro. Kreeg daardoor wel een kinderijsje erbij en aangezien die los ook dik 4 euro zijn was het net zo duur maar ik vond het wel apart. Uiteindelijk voor 2 hoofdgerechten (niks vooraf) en dan dus pannenkoek met ijsje en appelmoes bijna 70 euro betaald.

Het was lekker eten maar volgende keer kijk ik even verder.
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Supergezellig en heerlijk gegeten bij pancho's Zaandam!
We waren met een groep vriendinnen, kregen een heerlijke ruime tafel. Bediening was heel netjes en vlug, kwamen geregeld vragen of alles naar wens was.
De enchiladas met kip en gehakt waren weer heerlijk, en meer dan genoeg. Echt een aanrader voor een gezellig en lekker avondje uit!
Eddyleo123 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Van voorgerecht tot nagerecht, alles was heerlijk. Ze serveren grote porties.
Het personeel let sowieso goed op en is vriendelijk.
Lekkere cocktails.
Kortom een aanrader.
Sharon_B .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten ! Vriendelijke en goede bediening. Heb hier al meerdere keren gegeten en altijd erg tevreden geweest.
Ik raad het zeker aan.
Lionne1947 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Tgv verjaardag met gezin erg lekker en gezellig gegeten. Helaas fajita's (gamba) té zout. Jammer ook dat voor de 2 pers. die fajita's besteld hadden 3 schaaltjes met toebehoren als sausjes. kaas ed geserveerd werden en er niet vermeld werd dat dit voor 2 personen was en ze niet direct naast elkaar zaten. Beetje vreemd.
De bediening was erg vriendelijk en attent en de sfeer bijzonder prettig.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Bij aankomst zaten er nog mensen op het terras, het was heerlijk zonnig weer.
Binnen was het wat donker daardoor, maar de gekleurde kaars potjes waren aan.
Leuke Mexicaanse tinten overal, de bediening merkte ons direct op, heel attent, we mochten overal zitten tot de trap.
We kozen een heerlijke Mojito en mijn zoon Corona bier, we waren het ook al eens over het eten, hij Burrito met gehakt en ik een Combi Garnalen+biefstuk.
Het kwam allemaal snel en gloeiend heet op tafel en het was allemaal heerlijk.
Biefstuk mals, gamba's prima, burrito's goed.
We hebben heerlijk gegeten, volgende keer met de kinderen.
Harryzonneveldt .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het was de zoveelste keer, dat we daar gegeten hebben. Dit restaurant heeft een prima , open Mexicaanse keuken.

De bediening is vriendelijk, gezellig en correct door hoofdzakelijk jongeren. Betalen kan via pinnen en zelfs de fooi kun je pinnen.

Het decor is een pseudo-oud restaurant met bijpassende Mexicaanse muziek.
Amajou2 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prima restaurant, altijd druk. Eten echt heel lekker! Bediening en keuken laat nogal eens te wensen over en daar kwam ik zelf ook weer eens achter. Avond verpest, één groot drama. Niet één fout maar één aaneenschakeling van fouten. De eigenaar liet zich niet zien ondanks herhaaldelijk om hem vragen. Grote blunder en hoewel ik er zeker 6 x per jaar zit, zal ik er nu even goed over nadenken voordat ik weer ga
Nanko013 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Kom erg vaak bij dit restaurant en kwam er altijd erg graag. Vanavond was ik echter zeer onaangenaam verrast toen een paar extra tortillas bij de fajita's stilzwijgend op de rekening waren doorgerekend. Het gaat me niet om de 3,75, maar als je de sausjes en rijst met z'n tweeën moet delen (terwijl bij bestelling voor 1 persoon dezelfde hoeveelheid wordt gegeven) dan is de service ver te zoeken... Bij het aankaarten bij het personeel werd gedaan alsof ik iets heel vreemds zei.

Jammer, kwam hier graag maar misschien maar op zoek naar een restaurant waar een klein beetje service wel "inclusief" is.
Ellure .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het komt wel eens vaker voor dat de bediening het e.e.a. vergeet. We moesten een keer wel ruim 50 min wachten op ons hoofdgerecht. Het nagerecht waren ze ook vergeten. Soms wel een drama. Maar het eten maakt het wel goed, met name de hoofdgerechten. De nagerechten zijn ok, niet spectaculair. Decor lijkt mij wat verouderd, maar goed het hoort gewoon bij Pancho's.
Rob1961 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Vorige week hier gegeten met 4 personen. De ambiance is heel aardig. In verhouding tot de prijs is de kwaliteit van het eten zeker niet slecht. De bediening was echter wisselend. Ik wacht nu nog steeds op de dessertkaart. De dame die de borden ophaalde zou de kaart nog brengen. Zag haar nog een paar keer langs lopen, naar andere tafels, met dinerkaarten in de hand, maar ons had ze glad vergeten. Door de drukte kan het niet zijn: er zat bijna niemand in de zaak.
Steven_kuipers .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijke pancho's nacho's een echte aanrader, de zalm was lekker maar zou ik zelf niet weer nemen (weinig mexicaans aan). Personeel heel vriendelijk, chef was te druk met van alles en kwam op mij daardoor chaotisch over. De aankleding erg mooi, echt aandacht aan besteed.
Violette R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Meerdere keren hier gegeten en kan dus zeggen dat er een constante kwaliteit is. Eten komt vlot op tafel, al is het soms even wachten op een drankje, wat voor mij dan ook het belangrijkste minpunt is. Verreweg het meest sfeervolle tentje in Zaandam en omstreken, goed betaalbaar en altijd heerlijk eten!
Petravanwonderen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten, bediening is vriendelijk. Ook met minder jarige kinderen kan je hier prima terecht. De kinderen komen hier graag.
J.wezel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het voorafje nacho cheese was heerlijk daarna hadden we zalm en dit was ook heerlijk . We hadden alleen ons drankje nog niet op of er werd al gevraagd of we nog nieuwe wilden dit vonden we niet heel prettig.