Pancho's Cantina

Rozengracht 21 1506 SC Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Pancho's Cantina

Warme smaken uit Mexico!

Voor de warme smaken uit Mexico moet je bij Panchos Cantina zijn in Zaandam. Geniet van de authentieke smaken uit de Mexicaanse keuken; van milde avocado tot de pittige smaak van chorizo. De zon breekt spontaan door als je de smaakvolle gerechten proeft. De gastvrije bediening maken je avond helemaal af.

Meer informatie over restaurant Pancho's Cantina

• : Parkeerplaats

Nelly T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuke ambiance. Er heerst zeker op de zaterdagavond een gezellige drukte. Ondanks die drukte hebben wij niet lang op ons eten hoeven te wachten. Pluim voor de bediening! We gaan zeker nog een keer terugkomen.
MR J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Top avond gehad!!! en héérlijk gegeten! zéker voor herhaling vatbaar.
Leuk dat er steeds een ander AH menu is!
Je word verwend hier met een gratis cocktail/ voor /hoofd /en ná gerecht! en óók nog koffie toe!! TOPPERS!!
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten maar wel simpel. Vriendelijk personeel. Fijne sfeer. Jammer dat je een vast menu hebt voor de ah actie. Zeker voor herhaling vatbaar.
Fie N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heel lekker gegeten. Ons zelf gekozen tafeltje zat (achteraf) echter te dicht bij een ander tafeltje, waar de gasten erg duidelijk in gesprek waren.
William K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Super sfeervol zitten in een echte cantina. mooi ingericht. Personeel is zeer hoffelijk en de eigenaar heeft gezellig met ons zitten praten , al met al is dit restaurant een aanrader in Zaandam! we gaan er zeker terugkomen
saskia.boesen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Teleurstellende ervaring. Daar waar het feestelijk had moeten zijn: onze zoon heeft na een aantal lastige jaren z'n school afgerond!!
Eten was uiteindelijk goed maar de bediening en service waren ronduit belabberd. Bestelling werd snel opgenomen, maar uiteindelijk ruim een uur gewacht....en toen was het hoofdgerecht nog steeds niet op tafel. Na 2x gevraagd te hebben hoe dit kon (zonder reactie of terugkoppeling) kwam de bedrijfsleider eindelijk in actie toen we de jassen aan stonden te trekken.
Reden van vertraging: een printerstoring in de keuken....terwijl de bestelling op een bloknootje was genoteerd....
Geboden oplossing: een schoorvoetende verontschuldiging en een fles wijn.
Hoe moeilijk is het om je klant te informeren?! Hoe lastig om sorry te zeggen?! Hier komen we dus niet meer terug.
Door dit gedoe smaakte het eten ook niet meer zo lekker als verwacht :-(
Arco N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fantastisch eten alles lekker vers. Leuke enthousiaste bediening. Het menu van de Appie was geweldig!!!!!!!!!!! Ik kom hier zeker terug.
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Altijd een feestje om bij Pancho,s te eten, heerlijk en gezellig.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeer als of je op vakantie bent.
Helemaal top!!!!!!
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heel vriendelijke bediening, er wordt goed op gelet dat je niets tekort komt. Je kan ook rustig even eerst een drankje drinken, een vooraf-hapje nemen. Je hebt niet het gevoel dat je moet opschieten. Het bleek ook wel, we kwamen als een der eerste en gingen als laatste weg. En alles voor een schappelijke prijs.
René B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben hier gegeten met AH restaurantactie. We komen hier ook af en toe zonder een actie. De sfeer is altijd gezellig, ook door de week. We hadden vooraf nacho's en als hoofdgerecht spareribs. De spareribs waren verrukkelijk, lekker mals en valt zo van het bot. Echt een aanrader !
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige, gemoedelijke sfeer, met erg vriendelijk personeel en snelle bediening. Er draaide toepasselijke muziek en het restaurant was goed gevuld.
Beau M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij mochten zelf een tafeltje kiezen om te zitten op de maandagavond. Er was een keuzemenu met lekkere gerechten en vooraf een cocktail! Lekkere nacho's met kip en gehakt gehad, hoofdgerecht tortilla's met kip was iets flauw maar met rundvlees was echt super! Chocolade taartje was ook heerlijk aan het einde, het was zelfs iets veel!
Wij hebben een leuke avond gehad en prima gegeten!
Lilly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten is lekker en vers, maar niet heel bijzonder, er mag wel wat meer groente bij het vlees (fajita), de salade was ook niet echt aanwezig...en met die bonen kan je ook meer doen. Zo wie zo mag er meer aandacht voor groente komen maar dat geldt voor veel restaurants. Lekkere margarita's! Sfeer en bediening altijd erg goed hier! Inrichting knus en gezellig, mooi pand! Aanrader als je een leuk feestje wil vieren!
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een super Mexicaans restaurant met een zeer divers en mooie inrichting. De gerechten zijn boven verwachting lekker en de bediening is zeer gastvrij en vriendelijk.
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik vond de inrichting allereerst ontzettend gezellig, vrolijk, verassend en Mexicaans, overal hing Mexicaans-getinte decoratie! Ook de buitenkant van het restaurant was zeer aantrekkelijk en in een mooie kleur geschilderd (we hadden het restaurant ook zelfs uitgekozen op basis van een afbeelding van de voorgevel haha).

Ik vond de porties ongelofelijk groot - ik zat na het voorgerecht van een grote berg nacho chips eigenlijk al vol. Na het eten was ik dan ook misselijk. Meestal ben ik blij met grote porties want dan krijg je in ieder geval wat voor de (voor mij) dure prijs van buitenshuis uit eten gaan. Maar in dit geval vond ik het jammer omdat ik niet alles heb kunnen op eten en overal van heb kunnen genieten (zoals ik al zei kon ik nauwelijks meer van het hoofdgerecht genieten na het voorgerecht, laat staan het heerlijke nagerecht van ijs) terwijl ik wel alles heel lekker vond en er graag van wou smullen/proeven!

Tot slot vond ik enerzijds de bediening gehaast: er werd ons gevraagd of we al klaar waren met eten terwijl ons bord nog bijna helemaal vol lag en we eigenlijk pas net waren begonnen met eten (het waren ook zulke grote porties dat we rustig moesten eten). Hierdoor kreeg ik licht het gevoel dat we sneller moesten eten, minder welkom waren en ik elke keer mijn handen op mijn bestek legde om te doen alsof ik niet alleen aan het kletsen was met mijn vriend maar ook écht continue aan het eten was, elke keer als er iemand van de bediening langsliep. Hierdoor kon ik én niet 100% genieten van het eten, én niet 100% genieten van het gesprek met mijn vriend. Anderzijds was de bediening van één van de obers juist heel rustig/kalm/lief en beleefd: deze vroeg ons bijvoorbeeld of hij moest wachten met het dessert opdienen (omdat we natuurlijk misschien zo vol zaten na het hoofdgerecht haha). Deze bediening vond ik dan weer wel heel welkom en aardig.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de kwaliteit/smaak van Mexicaans eten bij Alfonzo's in Amsterdam (Utrechtsestraat) meer waardeer.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op tweede kerstdag geweest met gezin, twee kids van 10 en 8 jaar. Gezellig druk maar niet afgeladen vol. Helaas veel nieuwe mensen in de bediening wat de service niet ten goede kwam. Kindermenu van één van de kinderen kwam en was het verkeerde (kip taco ipv kipfilet) en moest dus opnieuw worden gemaakt. Wij kregen verder allemaal ons eten en dus zat dochterlief bijna een kwartier te wachten op haar menuutje en sprong ik bijna uit mijn vel van nijd. En dat terwijl een kipfileetje in 4 minuten gaar is....... Erg jammer en tenenkrommend. Eten was verder wel erg lekker maar dit soort blunders maken het wel lastig.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Kwaliteit van het restaurant is sterk verbeterd! Eten is kwalitatief uitstekend, porties zijn ruim, prijs redelijk.
Helaas was onze reservering via Iens niet doorgekomen! Gelukkig kwam er net een tafel vrij.
stravres .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Dagsoep was alleen bouillon. Zelfs zo mager dat er geen stukje brood van de zaak bij kon worden gedaan.
De salade en rijst hebben de hoeveelheid van een theezakjesglaasje. De dressing spreekt ook niet aan. Patatjes waren erg bleek en weinig smaak. De dame blanche had het formaat van een kinderijsje. Hoge prijs voor een 3 gangenmenu.
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Onder het genot van gezellige live-muziek (kom je niet vaak meer tegen) heerlijke fajitas gegeten.