Pancho's Cantina

Rozengracht 21 1506 SC Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Pancho's Cantina

Warme smaken uit Mexico!

Voor de warme smaken uit Mexico moet je bij Panchos Cantina zijn in Zaandam. Geniet van de authentieke smaken uit de Mexicaanse keuken; van milde avocado tot de pittige smaak van chorizo. De zon breekt spontaan door als je de smaakvolle gerechten proeft. De gastvrije bediening maken je avond helemaal af.

Meer informatie over restaurant Pancho's Cantina

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Pancho's Cantina

Anna D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten in mijn favorieten restaurant nu eens met de AH zegelactie.
Wij komen heel graag binnenkort weer eens eten
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening. De inrichting is echt heel mooi en gezellig, fijne avond gehad. Porties ruim voldoende, echt superlekker! Wij waren op een donderdagavond, het was niet zo druk. Prijzen heel redelijk, echt aanrader.
HeinenEllis .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten.
Heerlijke soep met een kokosachtige smaak.
Stoofpannetje overheerlijk met als toetje een Dame blanche.
Dit was in het kader van de AH zegel actie.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gezellige zaak waar een goede sfeer hangt en waar je lekker kunt eten met een gezellige bediening. Je kunt goed aangeven waar je wensen liggen en daar wordt dan ook rekening mee gehouden.
b-groeneveld .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was heerlijk maar de wachttijd was echt veel te lang!
Voorgerecht half uur wachten,drankjes te lang wachten en anderhalf uur op het hoofdgerecht,dat was erg jammer!
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Eten met speciale kaart voor AH gasten, ook hier was keus te maken in 3 onderdelen.
Vooraf werd een cocktail geserveerd en ter afsluiting een kop koffie voor de AH menu prijs van € 35,00, prima voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groet,

H. V.
Nelly T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuke ambiance. Er heerst zeker op de zaterdagavond een gezellige drukte. Ondanks die drukte hebben wij niet lang op ons eten hoeven te wachten. Pluim voor de bediening! We gaan zeker nog een keer terugkomen.
MR J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Top avond gehad!!! en héérlijk gegeten! zéker voor herhaling vatbaar.
Leuk dat er steeds een ander AH menu is!
Je word verwend hier met een gratis cocktail/ voor /hoofd /en ná gerecht! en óók nog koffie toe!! TOPPERS!!
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten maar wel simpel. Vriendelijk personeel. Fijne sfeer. Jammer dat je een vast menu hebt voor de ah actie. Zeker voor herhaling vatbaar.
Fie N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heel lekker gegeten. Ons zelf gekozen tafeltje zat (achteraf) echter te dicht bij een ander tafeltje, waar de gasten erg duidelijk in gesprek waren.
William K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Super sfeervol zitten in een echte cantina. mooi ingericht. Personeel is zeer hoffelijk en de eigenaar heeft gezellig met ons zitten praten , al met al is dit restaurant een aanrader in Zaandam! we gaan er zeker terugkomen
saskia.boesen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Teleurstellende ervaring. Daar waar het feestelijk had moeten zijn: onze zoon heeft na een aantal lastige jaren z'n school afgerond!!
Eten was uiteindelijk goed maar de bediening en service waren ronduit belabberd. Bestelling werd snel opgenomen, maar uiteindelijk ruim een uur gewacht....en toen was het hoofdgerecht nog steeds niet op tafel. Na 2x gevraagd te hebben hoe dit kon (zonder reactie of terugkoppeling) kwam de bedrijfsleider eindelijk in actie toen we de jassen aan stonden te trekken.
Reden van vertraging: een printerstoring in de keuken....terwijl de bestelling op een bloknootje was genoteerd....
Geboden oplossing: een schoorvoetende verontschuldiging en een fles wijn.
Hoe moeilijk is het om je klant te informeren?! Hoe lastig om sorry te zeggen?! Hier komen we dus niet meer terug.
Door dit gedoe smaakte het eten ook niet meer zo lekker als verwacht :-(
Arco N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fantastisch eten alles lekker vers. Leuke enthousiaste bediening. Het menu van de Appie was geweldig!!!!!!!!!!! Ik kom hier zeker terug.
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Altijd een feestje om bij Pancho,s te eten, heerlijk en gezellig.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeer als of je op vakantie bent.
Helemaal top!!!!!!
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heel vriendelijke bediening, er wordt goed op gelet dat je niets tekort komt. Je kan ook rustig even eerst een drankje drinken, een vooraf-hapje nemen. Je hebt niet het gevoel dat je moet opschieten. Het bleek ook wel, we kwamen als een der eerste en gingen als laatste weg. En alles voor een schappelijke prijs.
René B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben hier gegeten met AH restaurantactie. We komen hier ook af en toe zonder een actie. De sfeer is altijd gezellig, ook door de week. We hadden vooraf nacho's en als hoofdgerecht spareribs. De spareribs waren verrukkelijk, lekker mals en valt zo van het bot. Echt een aanrader !
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige, gemoedelijke sfeer, met erg vriendelijk personeel en snelle bediening. Er draaide toepasselijke muziek en het restaurant was goed gevuld.
Beau M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij mochten zelf een tafeltje kiezen om te zitten op de maandagavond. Er was een keuzemenu met lekkere gerechten en vooraf een cocktail! Lekkere nacho's met kip en gehakt gehad, hoofdgerecht tortilla's met kip was iets flauw maar met rundvlees was echt super! Chocolade taartje was ook heerlijk aan het einde, het was zelfs iets veel!
Wij hebben een leuke avond gehad en prima gegeten!
Lilly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten is lekker en vers, maar niet heel bijzonder, er mag wel wat meer groente bij het vlees (fajita), de salade was ook niet echt aanwezig...en met die bonen kan je ook meer doen. Zo wie zo mag er meer aandacht voor groente komen maar dat geldt voor veel restaurants. Lekkere margarita's! Sfeer en bediening altijd erg goed hier! Inrichting knus en gezellig, mooi pand! Aanrader als je een leuk feestje wil vieren!