Pancho's Cantina

Rozengracht 21 1506 SC Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Pancho's Cantina

Warme smaken uit Mexico!

Voor de warme smaken uit Mexico moet je bij Panchos Cantina zijn in Zaandam. Geniet van de authentieke smaken uit de Mexicaanse keuken; van milde avocado tot de pittige smaak van chorizo. De zon breekt spontaan door als je de smaakvolle gerechten proeft. De gastvrije bediening maken je avond helemaal af.

Meer informatie over restaurant Pancho's Cantina

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
saskia.boesen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Teleurstellende ervaring. Daar waar het feestelijk had moeten zijn: onze zoon heeft na een aantal lastige jaren z'n school afgerond!!
Eten was uiteindelijk goed maar de bediening en service waren ronduit belabberd. Bestelling werd snel opgenomen, maar uiteindelijk ruim een uur gewacht....en toen was het hoofdgerecht nog steeds niet op tafel. Na 2x gevraagd te hebben hoe dit kon (zonder reactie of terugkoppeling) kwam de bedrijfsleider eindelijk in actie toen we de jassen aan stonden te trekken.
Reden van vertraging: een printerstoring in de keuken....terwijl de bestelling op een bloknootje was genoteerd....
Geboden oplossing: een schoorvoetende verontschuldiging en een fles wijn.
Hoe moeilijk is het om je klant te informeren?! Hoe lastig om sorry te zeggen?! Hier komen we dus niet meer terug.
Door dit gedoe smaakte het eten ook niet meer zo lekker als verwacht :-(
Arco N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fantastisch eten alles lekker vers. Leuke enthousiaste bediening. Het menu van de Appie was geweldig!!!!!!!!!!! Ik kom hier zeker terug.
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Altijd een feestje om bij Pancho,s te eten, heerlijk en gezellig.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeer als of je op vakantie bent.
Helemaal top!!!!!!
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heel vriendelijke bediening, er wordt goed op gelet dat je niets tekort komt. Je kan ook rustig even eerst een drankje drinken, een vooraf-hapje nemen. Je hebt niet het gevoel dat je moet opschieten. Het bleek ook wel, we kwamen als een der eerste en gingen als laatste weg. En alles voor een schappelijke prijs.
René B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben hier gegeten met AH restaurantactie. We komen hier ook af en toe zonder een actie. De sfeer is altijd gezellig, ook door de week. We hadden vooraf nacho's en als hoofdgerecht spareribs. De spareribs waren verrukkelijk, lekker mals en valt zo van het bot. Echt een aanrader !
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige, gemoedelijke sfeer, met erg vriendelijk personeel en snelle bediening. Er draaide toepasselijke muziek en het restaurant was goed gevuld.
Beau M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij mochten zelf een tafeltje kiezen om te zitten op de maandagavond. Er was een keuzemenu met lekkere gerechten en vooraf een cocktail! Lekkere nacho's met kip en gehakt gehad, hoofdgerecht tortilla's met kip was iets flauw maar met rundvlees was echt super! Chocolade taartje was ook heerlijk aan het einde, het was zelfs iets veel!
Wij hebben een leuke avond gehad en prima gegeten!
Lilly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten is lekker en vers, maar niet heel bijzonder, er mag wel wat meer groente bij het vlees (fajita), de salade was ook niet echt aanwezig...en met die bonen kan je ook meer doen. Zo wie zo mag er meer aandacht voor groente komen maar dat geldt voor veel restaurants. Lekkere margarita's! Sfeer en bediening altijd erg goed hier! Inrichting knus en gezellig, mooi pand! Aanrader als je een leuk feestje wil vieren!
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een super Mexicaans restaurant met een zeer divers en mooie inrichting. De gerechten zijn boven verwachting lekker en de bediening is zeer gastvrij en vriendelijk.
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik vond de inrichting allereerst ontzettend gezellig, vrolijk, verassend en Mexicaans, overal hing Mexicaans-getinte decoratie! Ook de buitenkant van het restaurant was zeer aantrekkelijk en in een mooie kleur geschilderd (we hadden het restaurant ook zelfs uitgekozen op basis van een afbeelding van de voorgevel haha).

Ik vond de porties ongelofelijk groot - ik zat na het voorgerecht van een grote berg nacho chips eigenlijk al vol. Na het eten was ik dan ook misselijk. Meestal ben ik blij met grote porties want dan krijg je in ieder geval wat voor de (voor mij) dure prijs van buitenshuis uit eten gaan. Maar in dit geval vond ik het jammer omdat ik niet alles heb kunnen op eten en overal van heb kunnen genieten (zoals ik al zei kon ik nauwelijks meer van het hoofdgerecht genieten na het voorgerecht, laat staan het heerlijke nagerecht van ijs) terwijl ik wel alles heel lekker vond en er graag van wou smullen/proeven!

Tot slot vond ik enerzijds de bediening gehaast: er werd ons gevraagd of we al klaar waren met eten terwijl ons bord nog bijna helemaal vol lag en we eigenlijk pas net waren begonnen met eten (het waren ook zulke grote porties dat we rustig moesten eten). Hierdoor kreeg ik licht het gevoel dat we sneller moesten eten, minder welkom waren en ik elke keer mijn handen op mijn bestek legde om te doen alsof ik niet alleen aan het kletsen was met mijn vriend maar ook écht continue aan het eten was, elke keer als er iemand van de bediening langsliep. Hierdoor kon ik én niet 100% genieten van het eten, én niet 100% genieten van het gesprek met mijn vriend. Anderzijds was de bediening van één van de obers juist heel rustig/kalm/lief en beleefd: deze vroeg ons bijvoorbeeld of hij moest wachten met het dessert opdienen (omdat we natuurlijk misschien zo vol zaten na het hoofdgerecht haha). Deze bediening vond ik dan weer wel heel welkom en aardig.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de kwaliteit/smaak van Mexicaans eten bij Alfonzo's in Amsterdam (Utrechtsestraat) meer waardeer.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op tweede kerstdag geweest met gezin, twee kids van 10 en 8 jaar. Gezellig druk maar niet afgeladen vol. Helaas veel nieuwe mensen in de bediening wat de service niet ten goede kwam. Kindermenu van één van de kinderen kwam en was het verkeerde (kip taco ipv kipfilet) en moest dus opnieuw worden gemaakt. Wij kregen verder allemaal ons eten en dus zat dochterlief bijna een kwartier te wachten op haar menuutje en sprong ik bijna uit mijn vel van nijd. En dat terwijl een kipfileetje in 4 minuten gaar is....... Erg jammer en tenenkrommend. Eten was verder wel erg lekker maar dit soort blunders maken het wel lastig.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Kwaliteit van het restaurant is sterk verbeterd! Eten is kwalitatief uitstekend, porties zijn ruim, prijs redelijk.
Helaas was onze reservering via Iens niet doorgekomen! Gelukkig kwam er net een tafel vrij.
stravres .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Dagsoep was alleen bouillon. Zelfs zo mager dat er geen stukje brood van de zaak bij kon worden gedaan.
De salade en rijst hebben de hoeveelheid van een theezakjesglaasje. De dressing spreekt ook niet aan. Patatjes waren erg bleek en weinig smaak. De dame blanche had het formaat van een kinderijsje. Hoge prijs voor een 3 gangenmenu.
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Onder het genot van gezellige live-muziek (kom je niet vaak meer tegen) heerlijke fajitas gegeten.
Aida G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, leuk, sfeervol restaurant. Prijs verhouding is goed, gezien de portie's die je krijgt. We komen graag een keer terug.
Hitson .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Al aan de buitenkant kon je zien dat Panchos waarde hecht aan sfeer: het kleurrijke gebouw was tot in de puntjes verzorgd. Eenmaal binnen straalde dezelfde Mexicaanse sfeer je toe. Zelfs de wastafel en wc-tegels waren helemaal in stijl, echt mooi! Het eten kwam in flinke porties, maar dat vinden wij nooit zo erg haha. Het was opvallend dat zowel in de voor- als hoofdgerechten amper bonen zaten. Als je de tortillachips vegetarisch wou, werd het vlees niet vervangen door bijv bonen maar kreeg je alleen sausjes bij de chips, dat vonden wij een beetje karig ;) De welkomscocktail werd in eerste instantie vergeten maar bleek het wachten waard, hij was vrolijk, groot en lekker. We zijn door 5 verschillende mensen geholpen in de 2 uurtjes dat we binnen waren, dat maakte het soms een beetje rommelig. Een bestelde thee is bijv niet aangekomen en we hadden de rekening al gevraagd toen iemand kwam vragen of we de rekening wouden hebben. Maar alles werd vriendelijk opgelost en het personeel was ook aardig. Kortom, een fijne ervaring. Wij zouden zeker terug komen als we niet 1,5 uur verderop woonden.
Esmeralda S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was prima, heb lekker gegeten. Maar ik kom niet snel terug want vond het erg duur. En dat komt niet zo zeer door de gerechten want 17,40 voor hoofdgerecht is normaal. Maar €2,30 voor een (tap) frisdrank en voor appelsap (was wel flesje) dat tikt lekker aan. Voor mijn dochter vroeg ik een pannenkoek en schaaltje appelmoes. Normaal een nagerecht van 6,75. Maar werd aangeslagen als kindermenu van ruim 10 euro. Kreeg daardoor wel een kinderijsje erbij en aangezien die los ook dik 4 euro zijn was het net zo duur maar ik vond het wel apart. Uiteindelijk voor 2 hoofdgerechten (niks vooraf) en dan dus pannenkoek met ijsje en appelmoes bijna 70 euro betaald.

Het was lekker eten maar volgende keer kijk ik even verder.
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Supergezellig en heerlijk gegeten bij pancho's Zaandam!
We waren met een groep vriendinnen, kregen een heerlijke ruime tafel. Bediening was heel netjes en vlug, kwamen geregeld vragen of alles naar wens was.
De enchiladas met kip en gehakt waren weer heerlijk, en meer dan genoeg. Echt een aanrader voor een gezellig en lekker avondje uit!
eddyleo123 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Van voorgerecht tot nagerecht, alles was heerlijk. Ze serveren grote porties.
Het personeel let sowieso goed op en is vriendelijk.
Lekkere cocktails.
Kortom een aanrader.