Meer informatie over restaurant Pancakes! Amsterdam

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jordi G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
favoriete restaurant van ons zoontje. Regelmatig gaan we woensdag middag na school even een pannenkoek eten. Het enthousiasme waarmee we altijd ontvangen worden is aanstekelijk. Het is wel een beetje krap bemeten en zit gemiddeld voor 3/4 vol met toeristen. toch wordt hier waarschijnlijk een van de beste pannenkoeken van amsterdam gebakken. we blijven komen.
hartelijk dank voor je recensie!
we hopen jou en je zoon nog vele jaren te mogen voorzien van Pannenkoeken!
Evilangel07 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Vandaag in de namiddag hier langs geweest en hebben lekker buiten gezeten. Ons tafeltje was erg krap door de kleine ruimte op de stoep, maar het was lekker weer. We hadden de home made ice tea en de fruit shake besteld, die erg verfrissend waren op een zomerse dag. We hadden eerst een veggie pannenkoek en een pannenkoek met zalm besteld. Deze waren erg lekker en snel geserveerd door het adequate personeel. We hadden een tweede ronde besteld, aangezien de pannenkoeken niet erg vullen (en ook niet duur) waren. De kaaspannenkoek was erg goed gemaakt, niet aangebrand of vettig. Al in al zijn we veruit tevreden over deze pannenkoeken restaurant, een van de betere zaken in Amsterdam!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Je vind hier een ruime keuze aan pannenkoeken met heel veel smaken, alles is zo natuurlijk mogelijk of biologisch en dat proef je!, de prijzen zijn ook vriendelijk.
Robschrap .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Zondagmiddag, na een lange wandeling door A'dam, wilden wij rond 17:45 even lekker een pannekoekje eten. Het zat vol maar bij navraag kregen we een kort en afstandelijk antwoord dat het nog 2 min. zou duren. Dit afstandelijke antwoord wel veroorzaakt worden door de drukte dachten wij nog. Even later kregen een seintje dat de tafel klaar was. Aangekomen lagen de menukaarten enkele 2 kinderplaten met kleurtjes al klaar. Niets mis mee. Na enige tijd kwam er een jonge dame onze keuze opnemen. Eigenlijk wilde ik een lekker koud biertje, alleen er wordt geen alcohol geschonken. Dat is een keuze en dus mijn probleem. Als alternatief wilde ik een verse jus d'orange en een dubbele espresso. Helaas was de pers al schoon gemaakt dus dat ging niet meer. Even hiervoor kregen de 2 toeristen naast ons ook al te horen dat de vruchtenshakes OP waren. Toen ik mijn verbazing uitte kreeg ik te horen dat ze een lunchroom waren en dat ze om 18:30 dicht gaan. Mijn opmerking dar er op de site staat dat ze om 19:00 sluiten werd niet gehoord of genegeerd. De drankjes stonden snel op tafel. Of werden ze op tafel gegooid? Het scheelde in ieder geval niet veel. Binnen een redelijke tijd werden de gerechten geserveerd. We hadden 4 verschillende pannekoeken die goed van smaak waren. Ik had alleen graag nog wat te drinken willen hebben, maar ik heb de dame niet meer aan onze tafel gezien. Gerechten bij andere gasten werden ook meer op tafel gegooid dan wat anders. Ze was al vanaf het momemt dat wij binnen kwamen bezig met het afsluiten. Het koffieapparaat werd ook al om 18:15 gedeeltelijk gedemonteerd om vervolgens schoon gemaakt te kunnen worden. Kortom; Vanaf het moment dat de jonge dame aan onze tafel stond voelde ik mij niet welkom. Als ik niet met mijn 2 jonge kinderen was geweest was ik opgestaan en weggelopen. Zo slecht vond ik het. Ik zal dan ook nooit meer terugkomen.
Groet Rob
Lindavermeulen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Met mijn Italiaanse vriendin die glutenvrij eet hier gegeten. Het was druk dus wij moesten even buiten wachten, in de zon. (Het restaurant is erg klein.) Op de kaart niet alleen gewone Nederlandse pannekoeken maar ook Amerikaanse pancakes en Russische blini s en een ruime keuze aan glutenvrije pannekoeken! Mijn hartige pannekoek met geitenkaas en spinazie was lekker. De glutenvrije met dikke romige yogurt en aardbeien was verukkelijk! Zelfgemaakte limo en ijsthee erbij gedronken. Die hadden wat mij betreft wel wat meer smaak mogen hebben. Bediening was vriendelijk en snel. Wifi een half uur gratis, dat zou wel wat langer mogen gezien de wachttijden...
Melody .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Ziet er vrij simpel uit van binnen, maar een vriendin zei dat de pancakes hier super lekker waren. Dus ik met mn vriend wilde het ff uit proberen. Heb maar 1 woord voor pancakes: WOW! We hadden de poffertjes en 1 pannekoek genomen met champginon, paprika, salami dacht ik. Het was heerlijk, en ik als liefhebber van poffertjes moet zeggen, dat hun poffertjes 1 van de lekkerste zijn die ik ooit heb gegeten. Beetje krokant van buiten en lekker zacht en smeuig van binnen!
G M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Pancakes Amsterdam is the small place you keep coming back to for pancakes, either it be dutch style or american style. Always tasty, large glasses of orange juice. American pancakes with real maple syrup and real crispy bacon on the side. Thick american style pancakes with apple and raisins. very tasty. Service quick. Tables could be cleaner, but overall a nice little place for a quick bite. Decoration: need some upgrades.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Eten bij pancakes is fantastisch, vooral de American pancakes met maple syrup en bacon zijn echt heerlijk. Ook eet ik vaak een pannenkoek met geitenkaas met spinazie, pijnboompitjes, spek en knofookolie. Tot zover het eten, dat is echt top top top.

De service is aan de ene kant erg goed, aan de andere kant minder. Even uitleggen: bediening is vriendelijk, vrolijk, ze zetten fantastische cappuccino's en dat is vakmanschap.

Maar er staan hier vaak rijen voor de deur, en de bediening let slecht op wie er eerst kwam en communiceert vaak slecht hoelang mensen moeten wachten of wie waarop wacht. Dit leidt tot irritatie. Voorbeeld: ik wacht totdat de bediening me een tafeltje wijst, en intussen 'pikt' buiten een ander stel de tafel in. Irritant. Een systeem met nummertjes of kaartjes zoals in de VS zou dit enorm helpen. Als je hier namelijk buiten wacht sta je namelijk in de zeer drukke negen straatjes. Soms denk ik thuis: ik heb zin in Pancakes!, maar geen zin om te weer te wachten of in onduidelijkheid. Maar goed, intussen is het toeristenseizoen voorbij en zal het intussen weer veel rustiger zijn :-)

Maar dit is een kniesoor, want als je eenmaal zit... Dan kan het genieten beginnen. Eten top, maar bediening moet echt een systeem invoeren OF iets meer bezig zijn met wachtende gasten. Beste pannenkoeken van Amsterdam. Of nee, van heel Nederland.
Janna F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Hier vanmiddag gelunched. Zeer lekkere pannekoeken, en een sfeervol ingericht, klein restaurantje. Bovendien was de bediening supervriendelijk, en zijn ze (ondanks de kleine behuizing) erg kindvriendelijk: er zijn verschillende koffers met speeltjes, kaarten om in te kleuren incl. potloodjes, en een leuk presentje bij de rekening. In de wc's is ondanks de kleine behuizing ruimte voor een verschoonkussen en een mandje met maandverband voor de dames. Heel verzorgd dus!