Pan y Vino

9,4

Jouw recensie over het restaurant Pan y Vino

Tobias H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Al een paar keer gegeten bij Pan y Vino.
Voor 22,50 euro komen de gerechtjes, totdat je stop zegt. Als je het hebt over de 'bekende' tapas, dan doe je dit restaurant echt tekort. Gastheer Paolo is van Portugese komaf en maakt in de open keuken het een na het andere Spaans/Portugese gerecht.

Echt om te smullen en succes verzekerd!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wat een genot! Echt voortreffelijk gegeten. Er wordt met liefde en aandacht gekookt en dat proef je. Heerlijk ontspannen sfeer. We wanen ons even in zonnige mediterrane sferen. We komen terug, for sure!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Rishma A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, mooie wijnen en een gastheer die zorgt dat iedereen goed is voorzien. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere huiswijn gedronken, gezellige bediening. Lekker avondje ontspannen.
Leandre88 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Min of meer per ongeluk hier wat gaan eten. We waren op zoek naar een huis op de Uilebomen en 'liepen' hier tegenaan. Leuke zaak. De hapjes smaakten erg goed. De bediening was authentiek.