Pan en Zo

Schaijkseweg 10 5373 KL Herpen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pan en Zo

Henk O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Nou, Nou, dat was een verrassing. Heerlijk na een fietstochtje door de Herpenduinen en het prachtige natuurgebied. Aan de rand van het bos een heerlijk restaurant. Fantastisch. Leuk ontwerp en een bijzondere kaart. De gasten wilden allen een pannenkoek. De keuze viel op "Happen vd Plank" . Een bijzondere aardige manier om pannenkoeken te eten. Met allerlei soorten schaaltjes op de plank met diverse vullingen voor de pannenkoek. Twee grote borden (wij waren met zijn zessen) met "kwarten" pannenkoek. En maar smullen. Als het niet genoeg was werd er aangevuld. Vooraf een heerlijk soepje en een grand dessert na.
De voor ons bekende Chardonnay smaakte ook prima. Goede bediening en heerlijke ambiance. Aan te raden.
Lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wat een fijn terras voor een zwoele zomeravond!

Pan en Zo is gevestigd in een bosrijke omgeving. Zowel binnen als buiten is het modern en sfeervol ingericht; niet de standaard inrichting die je bij een pannenkoekenhuis zou verwachten.

Manlief koos voor de Noorse pannenkoek en ik voor de carpaccio met broodplankje. Gewoon lekker!

Jammer dat er op de dinerkaart slechts gekozen kan worden uit 2 salades terwijl er op de lunchkaart 6 salades worden gepresenteerd. Als je geen enorme fan bent van pannenkoeken is het fijn als de keuze qua salades wat groter is.

Hoewel wij er op een zwoele zomeravond waren denk ik dat het binnen, na een stevige boswandeling, ook goed toeven is.
123chant .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Prachtig interieur en heerlijke pannenkoeken. Al diverse keren geweest en wat ons iedere keer weer opvalt is dat het personeel niet zo vriendelijk is. Ook niet onvriendelijk maar ook niet gastvrij. Komt over alsof ze hun werk doen zonder er plezier in te hebben. Jammer want de eigenaars zijn juist super vriendelijk en stralen wat anders uit dan het personeel. Dit is geen toevalligheid, echt alle keren merk je een ongastvrije routineuze houding.
Andre W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
onvoorstelbaar........zo ziet een restaurant er uit in 2016 .
... helemaal geweldig ...

en echt heeeerlijk gegeten, ben er al meerdere malen geweest, met alle lof voor de recepten en het fijne personeel.

ook de ligging is fantastisch

Zeker de leidinggevende heeft overzicht en is erg attent...

in een woord....alles klopt daar..

100 punten..
inge_schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Wij hebben hier heerlijk gegeten!
De soep vooraf was lekker, het brood erbij erg zacht en vers! Zowel de runderbouillon als de mosterdsoep en tomatensoep waren heerlijk.
De pannenkoek was echt verrukkelijk! Mijn keuze was gevallen op de geitenkaas. Heerlijk met veel salade en walnoten erop! Mmm... Het deeg is luchtig, knapperig en vol van smaak.
De Heren van Herpen (met spek, ham, salami, kaas, ui, paprika en champignons) en de gamba's waren volgens mijn tafelgenoten ook super lekker!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Voor de 3e keer geweest deze maand, terwijl ik niet van pannenkoeken houd ;-). Lekker soepje vooraf, pannenkoek met gyros, salade en Griekse mayo(minder, uit een potje). Maar ook een Amerikaanse pannenkoek is niet te versmaden. Lekker toetje, aardige bediening, sfeervolle inrichting. Gastvrij want ook honden zijn welkom.
Het is erg druk, dus reserveren is gewenst! Mijn collega's denken dat ik aandelen heb, ik blijf t iedereen aanbevelen :-)!