Pampus

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Bij Pampus kom je thuis in een echte Bistro, zoals je het ook verwacht. Bij onze reservering hadden we netjes onze aanleiding van ons diner aangeven samen met onze wensen. Tot in de puntjes was dit ook overgekomen bij het personeel.

De menukaart is een verrassende bistro kaart, een mooie moderne (maar niet te veel) touch is er zeker aanwezig. De wijnkaart is ook verrassend met onder ander een mooie Tokay en een lekkere Pouilly Fume. Na een goed gesprek over de wijn was het zeker geen probleem ze allebij eerst even te proeven. Qua rode wijn stond er een mooie klassieke Bourgogne te wachten. De gerechten zij klassiek met een moderne slag, de producten zijn mooi vers. Zowel de garnalen met paling waren goed en de tompoes met zalm waren erg lekker. Qua hoofdgerecht ben ik gegaan voor de signature dish, de zuurkool. Erg lekker en de portie is zeker voldoende. Het was geen probleem om de restanten in een "doggybag" mee te nemen. Mijn vrouw had een heerlijke procureur, van de BGE (modern tintje), de gerookte aardappel salade was verrassend!

Het toetje was een mooie verrassing, we hadden wat te vieren wat was opgemerkt door het personeel, het toetje was daarom extra feestelijk aangekleed :-)

Verbeterpunten: nou persoonlijk vond ik dat er niet verbeterd hoeft te worden. Ga vooral zo door :-) Misschien het enigste punt is de rekening, wij hebben zo goed gegeten dat we die voor deze gerechten aan de lage kant vonden :-)

Bedankt voor een mooie avond, wij komen zeker terug!
Kmar .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We hebben lekker gegeten bij Pampus. We kregen vooral heel erg veel, we hadden het toeristenmenu, maar het was echt heel erg goed en gevarieerd.

De bediening was prima en het is leuk dat je buiten en binnen leuk kunt zitten.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
3-gangen met onze hele familie voor
€ 28,50. Prijs kwaliteit goed. Ik had salade perigord, smaakvol. Brie en croute ook
top. Daarna gebraden haantje van de green egg, iets te veel rooksmaak. Heerlijke friet. Mooie wijntjes, aardig aan de prijs.Nagerecht iets minder, wel fijn kaasplateau. Gezellig, mooie ambiance.
Idske O.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ons 40 jaar huwelijk gevierd met 48 mensen op de bovenverdieping. Alle afspraken zijn perfect nagekomen. Meerdere personen hadden specifieke wensen gezien hun allergie Dit verliep volledig naar wens. Bediening correct en relaxt. Eten uitstekend . We hebben genoten van het etagère menu.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Met collega's aan een tafel voor 6. Mijn voorgerecht stond op de kaart als tompouce met zalm maar dat werd heilbot. Daardoor was de samenhang er uit: een stukje vis met een koekje. De entrecote vervolgens was absolute topklasse. Wat een prachtig stuk vlees. Tenslotte een kaasplankje: goed gebalanceerd, met lekkere rode wijn. Met koffie en al was het wel een lange zit, van 18 tot 22.30 u. Daarom was ik niet zo positief over de bediening. En het decor: van buiten een pracht pand op een pracht plek, vanbinnen een beetje ouderwets. Volgende keer probeer ik een andere zaak want in die buurt zijn veel alternatieven.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag hier voor het eerst gegeten. Wij kregen een mooie ronde tafel boven voor 6 personen waardoor we gemakkelijk met elkaar konden praten. Eerste drankjes werden snel geserveerd maar de bestelling opnemen duurde even, later werd duidelijk dat de bestelling voor alle tafels tegelijk naar de keuken brachten en ook het eten werd daardoor tegelijk voor iedereen geserveerd. Voor kerst hadden ze een speciaal 4 gangenmenu met genoeg keus voor iedereen. Het eten liet wel even op zich wachten maar toen het eenmaal op tafel stond heeft iedereen er enorm van genoten. Prijs vond ik wat aan de hoge kant. €39.50 p.p. Maar wij komen zeker nog eens terug. Hele fijne avond gehad!
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Vanavond hebben wij met ons team hier weer heerlijk gegeten. Echt genoten van alle mooie gerechten. Ook de bediening was weer zo als het hoort! Zeker een aanrader voor iedereen die van een fijn restaurant houdt.
Villa L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Vanavond 15/7/15 aldaar gegeten. De kreeft bleek slecht, niet te eten. Alleen het 'vlees' in de scharen was goed.
De barjuf zou dit melden aan de keuken. Nooit meer iets vernomen van de keukenreactie. Verder was er geen kommetje
met citroenwater en geen papieren servetten.
concl. Te duur voor wat je krijgt. Van mij geen fooi omdat men zich nergens excuseerde.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Genoten van het etagere menu met ons 2en.
Echt een aanrader.
Hoewel van alles kleine porties, toch ontzettend vol gegeten.
Wij komen zeker nog eens terug.
Peterstegeman .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Samen met mijn vriendin lekker gegeten bij Pampus. Als voorgerecht de escargots en de zalmkroketten gehad. Goed van smaak maar de kroketten wel wat aan de grote kant voor een voorgerecht. Als hoofd een gekonfijte eendenbout en een gegrild haantje besteld, wederom goed van smaak. Als afsluiter de etagère besteld met kleine desserts. Deze was fantastisch, helaas hadden we al iets teveel gegeten tijdens voor en na waardoor we de desserts niet allemaal op konden. Let hier dus op want eigenlijk is het zonde om de desserts te laten staan. Bediening was vriendelijk. Kleine tip: vertel de gasten wel welke wijn zij geserveerd krijgen indien zij vragen welke wijn bij het gerecht past. Qua sfeer is het restaurant leuk ingericht: franse bistro meets huiskamer.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Mooie plek op ronde tafel met uitzicht.
Prijs kwaliteit E 25,- voor driegangen is super dankzij het 25- jarig jubileum.
Proficiat alsnog.....
Bestel je een etagere, dan komt er E 3,50 pp bij en deze bestond uit zalm met mousse, lekker. Bakje met kings crab (surimi) minder. Ook de pates en de (gerookte) eendenborst (te koud) waren matig. Het voorgerecht was dus niet mijn favoriet. De rest van het eten eendenbout met op verzoek zuurkool maakte het weer goed, dat gold ook voor de entrecotes : lekker. Vergietje friet klinkt niet alleen goed maar smaakte ook goed. Desserts (mag geen toetje zegggen van mijn neef en zwager) waren mooi op smaak en groot van portie.
Voldaan weer terug naar Brabant.
ConnievM .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Afgelopen week heb ik bij restaurant Pampus gegeten met mijn collega's Ik kan niet anders zeggen dan dat het super was. Heel goed en zeer smakelijk gegeten en niet alleen ik maar ook mijn collega's waren zeer enthousiast. Zelf had ik de zalm voor en de kabeljauw als hoofdgerecht Heerlijk allemaal. Hierna de koffie met toebehoren Het was helemaal af.
Zeer vriendelijke bediening en het restaurant heeft een warme, fijne uitstraling.
Dit restaurant is echt een aanrader.
Wilcovdberg .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Zeer goed restaurant, ik kom hier wel vaker en het bevalt altijd goed. Vergeleken met andere restaurants in de buurt is de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Vriendelijk personeel en een mooie uitstraling. De biefstuk is zeker een aanrader.
Harco W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Een leuk ingericht en sfeervol restaurant met prima bediening. De kwaliteit van het eten was wisselend. Bijvoorbeeld: heerlijke parelhoen, maar de kabeljauw viel tegen: flauw en de hete bliksem erbij was eerder koude bliksem.
Maar... het blijkt dat het in dit restaurant toegestaan is om een hond mee te nemen. Iets dat wij niet als erg prettig hebben ervaren. Daar komt bij dat de hond precies op de plek lag waar de gerechten uitgeserveerd werden. Daar komt bij dat de bediening de hond aait en vervolgens niet de handen wast voordat met het werk werd verder gegaan.
Proever41 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Het eten was redelijk, hertenbiefstuk als hoofdgerecht. Mijn aangegeven voorkeur medium gebakken viel helaas erg rood uit. Op mijn vraag of er een salade bij het hoofdgerecht geserveerd werd, werd er "ja" gezegd, helaas werd er uiteindelijk geen salade bij geserveerd.
In aanvang hebben we drie kwartier moeten wachten. Geen stukje brood of amuse. De bediening was vriendelijk maar zeker niet alert. We hebben een paar keer op moeten staan en moeten zoeken om de bediening iets te vragen.
Volgens mij waren het studenten die iets bij verdiende, zeker geen professionals.
De (bijpassende) wijn, die best goed was maar zeker qua prijs aan de hoge kant was voor dit type restaurant werd helaas geschonken in zeer kleine wijnglazen, met name de rode wijn.
Op zich een aardig restaurant maar in verhouding aan de dure kant in verhouding tot de algehele kwaliteit.
Mismacher .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Heerlijk gegeten. De Elzasser zuurkool schotel was lekker en verassend omdat dit gerecht bijna nooit op de kaart staat. Ook de gestoofde hazenbout was prima. Het was niet druk, maar erg gezellig.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Bij dit restaurant gegeten met een vriend van me. De bediening was aardig en correct, de inrichting is heel sfeervol, ik vind het heel fijn om aan een ronde tafel te zitten zonder dat je met je rug in de looprichting zit. Het eten was redelijk. De frieten waren zalig, de appelcompot lekker alleen je proefde de suikerkorrels dat vond ik minder. De Garnalenkroketten waren me iets te melig op zich wel lekker. Het vlees (rund) was prima klaargemaakt alleen het had lang op de toonbank gestaan dus het werd snel koud, dat vond ik een minpunt.
Dus al met al goed gegeten met enkele minpuntjes.
Krokantje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Ik heb hier al een keer of drie met smaak gegeten. De laatste keer had ik als hoofdgerecht hertenbiefstuk, wat ik echt zalig vond. Over het algemeen vind ik de voorgerechten het minst indrukwekkend, maar maken de twee gangen daarna alles goed. De huisgemaakte frieten zijn een aanrader (hoewel je er wel veel te veel van eet). Prijs kwaliteitsverhouding vind ik erg goed. Je bent net zo veel geld kwijt als bijvoorbeeld Humpreys, terwijl het eten en de bediening veel beter is!

Anjaatje1 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Zeer prettige bediening, voldoende tijd tussen de gerechten, heel fijn om een hele avond te tafelen, gerechten zeer smakelijk, royale porties, lossen problemen goed op, en een redelijke prijs. Smakelijke Chardonnay gedronken, en een heerlijk aperitief. Amuse en brood van het huis viel ook erg in de smaak.
Wij zijn erg tevreden!
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Vanavond met collega's bij Pampus in Zwolle gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastheer. Door de gevarieerde menukaart was het lastig om een driegangen menu samen te stellen.
Voorafgaan werd er een heerlijke amuse geserveerd. Alle gerechten voldeden aan de verwachtingen. De service was goed.
We hebben bij Pampus een mooie avond gehad. Wanneer je goed en lekker wil eten in Zwolle dan is dit restaurant een echte aanrader!