Pampus

Kamperstraat 40 8011 LM Zwolle Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Pampus

Sfeervolle Bistro in het centrum van Zwolle.
Ambachtelijke Franse keuken. 3-gangen keuzes menu v.a. €25,00 Aan de rand van het centrum gelegen vlakbij enkele grote parkeerplaatsen.

Meer informatie over restaurant Pampus

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Pampus

Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Echt een bistro, met passende kaart. Alles was prima, heerlijk gegeten!
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Superlekker fff gegeten
C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gezellig restaurant met prima bediening! Eten was heerlijk, maar een deel (vega quiche) iets te zout. Fijne sfeer en vrijwel volle bezetting, maakt het ook gezellig. Voor herhaling vatbaar!
Alfons S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Tussen voor en hoofdgerecht erg lang gewacht....kreeg ter compensatie glaasje wijn op Kos ten van de zaak aangeboden...
E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heel knap hoe ze met dit kerstdiner zorgden voor snelle gelijktijdige levering van al het mooie eten.
Het was erg druk en toch kreeg iedereen tegelijk zijn gang voorgeschoteld.

Voor mijzelf had ik liever een 3 gangen diner gehad. Dat vergt iets minder tijd.
Nu duurde het ruim 3 uur en dat is te lang voor mij (n spanningsboog)
Maar dat is voor mij persoonlijk.

Alleen maar lof voor het de bediening en de kokkies!
Drs ND F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wij dineren ca. 20 jaar jaarlijks bij Pampus met Kerst. Hieruit blijkt reeds dat wij in die gehele periode meer dan tevreden zijn met de service, klantvriendelijkheid van het kundige personeel. En bovenal de keuzemogelijkheden die het menu biedt. De kwaliteit van het eten is perfect. Kwantiteit: genoeg om met een voldaan gevoel het restaurant te verlaten.
Norman Finies
Herwin H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
2e kerstdag hier erg lekker gegeten.
Met onze familie hier heerlijk genoten van het kerstarrangement.
Prima Bistro met een leuke sfeer, lekker eten en goede bediening.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Was een zeer smakelijk menu. Goede service en goede timing tussen de gerechten. Zeer de moeite waard.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heel lekker gegeten in zeer gezellige ambiance, dit alles dankzij zeer vriendelijk en vlot personeel. Ook de Deense tak van de familie heeft ervan erg genoten. Volgende Kerst weer!
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We hebben met kerst prima gegeten bij Pampus. Het eten was goed; werd mooi geserveerd. De bediening was vriendelijk en alert; met wat humor en respect.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Er was een ouder iemand in ons gezelschap die afhankelijk is van een rollator. Dan is het voor mensen die slecht mobiel zijn of ouderen niet prettig als ze de hoge trap op moeten naar boven waar ook de toilet aanwezig is. Misschien kan men dit beter vooraf een gast hierover informeren als men telefonisch wil reserveren.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
heerlijk en gezellig gegeten, vriendelijke bediening
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Prima bediening. Geen 'nee' gekregen op vragen. Lekker eten. Het enige minpunt was de geur van de afwasmachine aan het eind van de maaltijd.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
We hadden het verrassingsmenu en dat was zeer verrassend. We hebben heerlijk gegeten.
Anneloe B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het was weer super! Ze zijn ontzettend vriendelijk en attent, zoals we gewend zijn van pampus. Onze zoon van 7 Jr mocht zijn eigen crème brullee branden in de keuken, de chef kwam het speciaal vragen. En dat terwijl de keuken zojuist een zeer grote groep had voorzien, chapeau. Alles liep als een soepele machine. Het overheerlijke huisapperatiefje, vorig jaar kerst ook al zo jummie, was er weer. Een zelfgemaakte siroop met bruiswater (althans voor mij, alcoholvrij), dat was weer genieten. En het eten was weer voortreffelijk. Super mals vlees. Wij komen zeker weer, tot de volgende!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heel gezellig restaurant, goede bediening en heerlijk eten. Een echte aanrader!
D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
heerlijke avond gehad. Lekker gegeten, genoeg keuze aan gerechten op de kaart. Van alles wat, vlees, vis, vegetarisch. Bieden ook een 3-gangen menu aan voor nette prijs. Gezellig gegeten. Bediening keurig en ook genoeg tijd tussen de gangen door. Voor een avond echt uit eten een prima gelegenheid.
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Goede sfeer ook. Aanrader. Ga zeker nog een keet.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Personeel was meer met elkaar bezig dan met de gasten.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Prima gegeten, vriendelijke service, gezellige plek. Leuke kaart met goede wijnen open. Jammer dat ik nog moest rijden; er is een leuke whiskey- of cognacproeverij mogelijk bij de koffie.