Pampus

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Pampus

Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gastvrije ontvangst. Erg leuke sfeer. We hadden geluk met de tafel. Op sommige plekken vond ik het licht te fel boven de tafel, maar daar zaten wij dus niet. Heerlijk eten , mooi opgemaakte borden. Glutenvrij eten was geen probleem. Superfijn! Vegetarisch viel bij onze vriend ook prima in de smaak.
Direct weer gereserveerd om met een vriendin te gaan eten!
bergh81 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijke avond gehad bij Pampus. Alle gerechten waren heerlijk en zagen er verzorgd uit. De bediening was erg behulpzaam en vriendelijk. We komen gauw weer terug!
G. N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk eten met zorgvuldige en attente bediening.
Wie daardoor aanvullende mogelijkheden benut zal merken dat dan de rekening snel oploopt.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede prijs/kwaliteitsverhouding, prettige bediening en voldoende keuze. Heerlijker herfstapperitief!
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig met vrienden uit eten. Ontvangst was onpersoonlijk en teleurstellend, Jassen worden niet aangenomen en we moesten zelf een stoel halen (voor vier gereserveerd, maar voor drie gedekt). Personeel had vervolgens geen aandacht voor ons, glazen werden niet bijgevuld terwijl wij zeker anderhalf uur op het hoofdgerecht moesten wachten (excuus, er waren meerdere groepen). Wijnkennis is ver te zoeken, personeel komt niet kundig en betrokken over.

Pampus heeft een leuke entourage en een mooie menukaart. Kwaliteit van de gerechten was in orde, temperatuur van het hertenbiefstuk was te laag, ook het bord was koud. De wijnen waren weinig passend bij de gerechten en kwalitatief onder de maat.

De hoogte van de rekening vond ik uiteindelijk niet passen bij de kwaliteit en hoeveelheid van de gerechten. Erg jammer, want Pampus was altijd één van de betere restaurants van Zwolle.

Dus kom op jongens, aandacht voor de klanten, kwaliteit op het bord en in het glas en iets meer tempo, ook op zaterdagavond als het (gelukkig) druk is, dan komen wij zeker weer een keer terug.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Om het eten te bestellen hebben we maar gevraagd anders hadden we er nu nog gezeten. Mijn hoofdgerecht was koud. De pauze tussen voor- en hoofdgerecht was absurd lang (meer dan een uur). Daarover geklaagd en ook over de kou (tochten bij het raam). Dit was bijzonder onplezierig. Achteraf werd het wel duidelijk waarom de bestelling niet werd opgenomen. Wachten met het opnemen was de strategie ivm een redelijk grote groep. Al met al dus een onvoldoende. Als goedmakertje werd de koffie niet in rekening gebracht maar dat nam het onbevredigende gevoel niet meer weg. Helaas. Vroeger was het veel beter.
Django K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Flexibele opstelling
Nicôle V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Hier ga ik zeker vaker naar toe. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel en oog voor detail. Heel gastvrij! Een aanrader.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke avond gehad. Eten was prima en smaakvol.
Prijs/kwaliteit vond ik aan de hoge kant.
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was een aangename verassing. Een sfeervolle Bistro met uitermate vriendelijk personeel. Een zeer uitgebreide wijn collectie en een prima menukaart. Het eten was heerlijk en precies de goede hoeveelheid. Kortom we gaan hier zeer zeker nog een keer genieten.
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Fijne sfeer en lekker eten. Flinke porties.
Netty B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten! Het enige minpuntje was dat we het enigszins koud vonden had waarschijnlijk met de plek te maken, net op tocht van de buitendeur en afzuigkap.
hovej03 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was prima en de ontvangst zelfs nog beter. Er is bij Pampus sprake van een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het enige minpuntje vind ik dat de tafeltjes te dicht op elkaar staan waardoor je slecht van je plaats kunt komen en ook kunt meeluisteren met het gesprek aan de tafel naast je.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Bij Pampus kom je thuis in een echte Bistro, zoals je het ook verwacht. Bij onze reservering hadden we netjes onze aanleiding van ons diner aangeven samen met onze wensen. Tot in de puntjes was dit ook overgekomen bij het personeel.

De menukaart is een verrassende bistro kaart, een mooie moderne (maar niet te veel) touch is er zeker aanwezig. De wijnkaart is ook verrassend met onder ander een mooie Tokay en een lekkere Pouilly Fume. Na een goed gesprek over de wijn was het zeker geen probleem ze allebij eerst even te proeven. Qua rode wijn stond er een mooie klassieke Bourgogne te wachten. De gerechten zij klassiek met een moderne slag, de producten zijn mooi vers. Zowel de garnalen met paling waren goed en de tompoes met zalm waren erg lekker. Qua hoofdgerecht ben ik gegaan voor de signature dish, de zuurkool. Erg lekker en de portie is zeker voldoende. Het was geen probleem om de restanten in een "doggybag" mee te nemen. Mijn vrouw had een heerlijke procureur, van de BGE (modern tintje), de gerookte aardappel salade was verrassend!

Het toetje was een mooie verrassing, we hadden wat te vieren wat was opgemerkt door het personeel, het toetje was daarom extra feestelijk aangekleed :-)

Verbeterpunten: nou persoonlijk vond ik dat er niet verbeterd hoeft te worden. Ga vooral zo door :-) Misschien het enigste punt is de rekening, wij hebben zo goed gegeten dat we die voor deze gerechten aan de lage kant vonden :-)

Bedankt voor een mooie avond, wij komen zeker terug!
kmar .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We hebben lekker gegeten bij Pampus. We kregen vooral heel erg veel, we hadden het toeristenmenu, maar het was echt heel erg goed en gevarieerd.

De bediening was prima en het is leuk dat je buiten en binnen leuk kunt zitten.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
3-gangen met onze hele familie voor
€ 28,50. Prijs kwaliteit goed. Ik had salade perigord, smaakvol. Brie en croute ook
top. Daarna gebraden haantje van de green egg, iets te veel rooksmaak. Heerlijke friet. Mooie wijntjes, aardig aan de prijs.Nagerecht iets minder, wel fijn kaasplateau. Gezellig, mooie ambiance.
Idske O.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ons 40 jaar huwelijk gevierd met 48 mensen op de bovenverdieping. Alle afspraken zijn perfect nagekomen. Meerdere personen hadden specifieke wensen gezien hun allergie Dit verliep volledig naar wens. Bediening correct en relaxt. Eten uitstekend . We hebben genoten van het etagère menu.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Met collega's aan een tafel voor 6. Mijn voorgerecht stond op de kaart als tompouce met zalm maar dat werd heilbot. Daardoor was de samenhang er uit: een stukje vis met een koekje. De entrecote vervolgens was absolute topklasse. Wat een prachtig stuk vlees. Tenslotte een kaasplankje: goed gebalanceerd, met lekkere rode wijn. Met koffie en al was het wel een lange zit, van 18 tot 22.30 u. Daarom was ik niet zo positief over de bediening. En het decor: van buiten een pracht pand op een pracht plek, vanbinnen een beetje ouderwets. Volgende keer probeer ik een andere zaak want in die buurt zijn veel alternatieven.