Pampus

Kamperstraat 40 8011 LM Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Pampus

Sfeervolle Bistro in het centrum van Zwolle.
Ambachtelijke Franse keuken. 3-gangen keuzes menu v.a. €25,00 Aan de rand van het centrum gelegen vlakbij enkele grote parkeerplaatsen.

Meer informatie over restaurant Pampus

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Pampus

David D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Sluurg S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten. De kaart was prima hoewel het een beetje gedateerd leek met herfstmenu's. Maar wild is in de winter ook lekker.
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldig eten, vriendelijke bediening en een warme gezellige ambiance, al met al top!
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig restaurant met goede bediening. Wachttijden waren dit keer wat langer wat geen probleem was in deze ambiance. Komen zeker nog een keer terug.
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten was super voor ons 2 zelfs teveel maar lekker
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
gasrvrije ervaring
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het eten was erg lekker en zag er heerlijk uit. Vooral de nagerechten vonden wij geweldig.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten! mooie uitleg over de gerechten en de bediening was ontzettend vriendelijk.
Rowan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eten, Bediening en sfeer was ontzettend goed. Veel verstand van de producten die op de menu en drankenkaart staan.
Heerlijke wijnen en mooie smaken. De zelf gemaakte producten zijn een groot pluspunt, zoals hun eigen gebrouwd bier. Zeker niet de laatste keer dat wij hier eten.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeer leuke en gezellige avond met zeer lekker eten, prima en enthousiast personeel in een heel prettige ambiance. Warm aanbevolen.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Boven gezeten vanavond. Bediening is goed en oplettend, ondanks de drukte geen leeg glas gehad. Eten is goed op smaak en flinke portie’s. Leuke ontvangst en afsluiting ondanks dat we een vertekkende gast waren was er nog aandacht! 26/01/18
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer vriendelijke en correcte service????‼️
Janno B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Lekker met z'n tweetjes gegeten in deze sfeervolle Bistro. Zijn al een paar keer geweest en zijn zeer tevreden met de prijs-kwaliteit. Zeker een aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prima ambiance! helaas zaten we op dinsdagavond bijna alleen in het restaurant! verder afwisselende gerechten met een prima bediening!
Peter Holterman
evelyn64 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten, het werd fantastisch geserveerd op de etagères met een goede uitleg. Zeer zeker de moeite waard om in deze sfeervolle bistro te eten.
H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Ik vond het restaurant heel erg gezellig. We hebben super lekker gegeten en de service was ook goed en snel, maar niet te snel.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een gezelschap op de sfeervolle bovenverdieping. Genoten van de heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Prijs - kwaliteit heel goed! Aanrader!
PP P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Kwaliteit eten goed
Geen groente, geen aardappelproduct
Buiten wachten tot 20.00 naar binnen
21.00 pas voorgerecht
Niet welkom gevoeld
Bedankt voor uw recensie, graag wil ik een reactie geven aangezien de bezoekdatum, 13 januari, niet juist is. Uit uw recensie begrijp ik, dat u tijdens de Kerstdagen ons restaurant heeft bezocht.
Dat zijn de enige 2 dagen dat wij werken met 2 lichtingen en een speciaal keuzemenu. U kunt dan kiezen tussen de tijden 15:30 of 20:00 uur. U heeft ervoor gekozen om te reserveren voor 20:00 uur. U bent dan ook deze avond van harte welkom v.a. dit tijdstip. Dit communiceren wij schriftelijk aan onze gasten. Eerder konden wij u helaas niet binnen laten, aangezien wij dan ons restaurant opnieuw gereed moesten maken voor uw lichting o.a. tafels opnieuw indelen en opdekken, zodat u aan een schone tafel kunt plaatsnemen. Dit proberen wij zo vlot mogelijk te doen, zodat u sowieso om 20:00 uur (uw gereserveerde tijd) naar binnen kunt. Naast het garnituur wat u op uw bord geserveerd kreeg, hebben wij ervoor gekozen om als extra, huisgemaakte aardappelsalade en appelcompote te serveren.
peerke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Zojuis verrukkelijk gegeten in gezellige en toch intieme sfeer.
Prima correcte bediening - met humor !
Maar ik miste een bordje voor botresten, gratis waterkaraf.
Brood en boter kwam erg laat; pas tijdens het voorgerecht -
Koffie na was ook uitstekend en perfect pittig.
Ik kom graag terug en kan deze plek beslist aanraden -
M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening. Bij het driegangenmenu heb je een groot aantal keuzemogelijkheden: maar liefst acht per gerecht.