Pampas Rodizio

Lange Lobroekstraat 105 2060 Antwerpen België Kaart

Over het restaurant Pampas Rodizio

EEN MIX VAN ZUID-AMERIKA EN EUROPA - Wanneer je een bezoekje brengt aan Pampas Rodizio, kan je genieten van een waar culinair feest. De chef-kok maakt lekkere Zuid-Amerikaanse gerechten klaar, maar serveert ze volgens Europese smaak en gewoontes.

EET ZOVEEL JE WIL - Het restaurant is heel trots op zijn all-you-can eat menu. Of je nu gaat naar dit restaurant voor zijn heerlijke zuiderse tapas of vlees van de grill, met hun menu ben je zeker nooit teleurgesteld.

GEWELDIGE KEUZE AAN WIJNEN - Wijnkenners kunnen ook in dit restaurant terecht voor een geweldige wijnselectie. Maak je keuze in een fijne selectie van Argentijnse, Chileense en Spaanse wijnen en geniet ten volle van wat dit restaurant te bieden heeft.

Glas champagne

Menuprijzen

• € 27,9 - € 48
    Dinermenu doordeweeks
  • € 39 - € 48
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Pampas Rodizio

Bus Antwerpen Weilandstraat (B23)

Diner: van 18u tot 22u00 (elke dag)

• Card Meal voucher , MasterCard , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Verwarmd terras , Wi-Fi
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
De tafel van Tom L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ronduit horrible. Staff heeft amper manieren of juiste reflexen, te weinig staff om een volle zaak aan te kunnen en ; het eten zelf en het tempo is beneden het verwachtte niveau, (dit is de 2e keer en tevens ook laatste) , we dineren met bedrijf, mening is unaniem.
Pieter B.
De kwaliteit van het eten was over het algemeen vrij goed, hoewel alles vrij tot zeer zout was. Vooral de vis was zeer zout, waardoor de smaak een beetje teniet werd gedaan. De frietjes waren maar net genoeg gebakken, de aardappel uit de oven was wel heel lekker. De vis was altijd perfect gaar zonder te droog te zijn. Het vlees was ook altijd goed gaar, maar daar komt natuurlijk persoonlijke voorkeur ook bij kijken.

Onze avond was echter zeer ondermaats door de slechte bediening. Het is een grote zaak, die ook goed vol zat, maar er was zeker personeel genoeg. De obers waren echter van het type 'liever lui dan moe' en waren vooral druk bezig met het doen alsof ze druk bezig waren. Je kon amper hun aandacht krijgen, en als het dan eindelijk lukte, dan vergaten ze de helft van de tijd gewoon je bestelling. Het viel ook op dat de tafel met de twee jonge dames naast ons duidelijk meer aandacht en eten kreeg dan onze tafel met zes mannen.

Zonde dat de bediening onze restaurantervaring zo heeft vergalt.
Marijke C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Een ideale formule!
We hebben ervan genoten.
Prijs/kwaliteit is prima.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Lekker en zeker voldoende. Alleen jammer als je voor de visvariant is de keuze wel heel beperkt. Zalm, scampi en botervis. De gamba's en visspies hebben wij niet gezien...
Roger L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Mooi concept en goed eten, zeer mooie locatie en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!