Pampalini

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 18:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Aasser .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ik kom al sinds de opening bij Pampalini. Ben en Ramin, de eigenaren, zijn onwijs aardig en je voelt je altijd meer vriend dan klant. Als je vaker komt weten ze wat je wil en zijn ze oprecht geïnteresseerd in hoe het met je gaat. De Perzische specialiteiten zijn heerlijk, vooral de Halim Bademjan (als dat is hoe je het spelt).
Suusversteeg .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Fijn plekje om even een kopje koffie te doen of te studeren. De bediening is ontzettend aardig en je voelt je er snel op je gemak. De broodjes en perzische specialiteiten zijn allebei dikke aanraders, ook de prijs/kwaliteit verhouding is super. Eigenlijk niks te klagen over Pampalini!
Garnaal91 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Hier van de week heerlijk koffie gedronken met een vriendin. Het eten zag er op de kaart zo goed uit dat we besloten om samen een gerecht te delen, de rijst met pruimensaus en tot slot een toetje met yoghurt, honing en walnoten. Het eten was heerlijk en de eigenaar was bijzonder vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader en ik zal hier zeker terug komen.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Heerlijke broodjes! De jongens die de broodjes maken zijn erg aardig en maken een super leuk praatje met iedereen! 15% studentenkorting is ook een hele fijne!
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
In dit gezellige lunch- en koffiezaakje aan de Wittevrouwenstraat ben ik afgelopen tijd een aantal keer binnengegaan om heerlijke koffie/thee te drinken. De inrichting van de zaak doet denken aan een Oosterse huiskamer, waarin je een wisselende kunstexpositie kunt bewonderen. Ook kun je buiten op een bankje van je drankje genieten -- ideaal voor als het mooi weer is.
Heb pas met een aantal mensen de Perzische lunchgerechten van de kaart gegeten - een aanrader!! Leuk om eens iets anders te eten, en erg lekker. Naast deze gerechtjes staan er op de kaart ook allerlei soorten panini's.
De eigenaars zijn zeer vriendelijk en gastvrij, vol enthousiasme voor hun zaak en producten. Ze deden er alles aan om ons het naar de zin te maken.
Kortom, de mix van decor, gastvrijheid en het lekkere eten maakt dat we hier zeker een keer terugkomen!
Mo123 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Pampalini is een charmante lunchroom aan de rand van het Utrechtse centrum (recht tegenover de universiteitsbibliotheek). De ambiance is gelijk een Perzische huiskamer; een Oosterse oase in Hollandse drukte. Het heeft geen hypermodern hipsterinterieur, maar dat maakt de uitmuntende service en een keur aan eetbare heerlijkheden ruimschoots goed (voor zover je het al zou moeten goedmaken). De eigenaren zijn enorm vriendelijk en open, de positiviteit straalt er vanaf. De koffie (Lavazza) met huisgemaakte carrot cake smaken beide ook goed, zoals het hoort. Je krijgt er zelfs standaard water met een ijsklontje en slagroom erbij.
Kortom: kom voor je ontbijt, koffie met taart en/of lunch naar Pampalini. Dit café verdient de aandacht.