Paluco

- Ontbijt 09:00 - 11:30
Zondag Gesloten

Lammert P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij waren vandaag in Den Haag en zochten een plek om even snel te lunchen. Paluco bleek een gouden greep te zijn. Echt een ontzettend leuk restaurant met bijzonder vriendelijke bediening waarbij de eigenaresse er zelf ook alles aan deed om ons een gastvrij gevoel te geven.
Het eten was echt ontzettend lekker. Een geweldige Mosterdsoep voor mijn partner en Tomatensoep voor mij als "starter" waren goede keuzes. Het broodje garnalenkroket en de Paluco burger maakten de middag voor ons compleet. Heerlijk. Echt een aanbeveling waard.
R-O .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Vanavond met 25 collega's een private dining gehad bij paluco. Erg gezellige ruimte. Heerlijk gegeten! Ook voor mensen met dieet werd een goed,aan hun allergie aangepast,gerecht geserveerd! Complimenten voor de keuken en de bediening!! Was top!!
Laura .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Voor de derde keer bij Paluco gegeten. Vorige keer een high tea gehad die overigens super was! Afgelopen dinsdag weer geweest voor even een snelle lunch. Ik had de salade met ossenhaaspuntjes besteld. Deze stond van wat ik me kan herinneren vorige keer nog niet op de kaart, dus ik was benieuwd. De salade was er snel en ik vond het erg lekker. Ik kreeg er ook wat brood bij. Ik kan me dan ook niet vinden in de vorige recensie, maar ieder zo zijn ding natuurlijk.
Mirco R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Geluncht in de zon op het terras. Jammer dat de 2 salades die we hadden besteld bizar klein en vrijwel zonder smaak waren en er ook nog de hoofdprijs voor moest worden betaald (15 euro per stuk). Er werd met onze opmerking over de salade verder ook niets gedaan ('ik zal het doorgeven'). Zonde want het is een leuke plek en de bediening vriendelijk.
Beste Dexter, jammer om te lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is een nieuwe menukaart en we zijn dus blij met elke reactie, zo kunnen we onszelf blijven verbeteren. Ik (de manager) was zelf met vakantie vorige week. Graag zou ik het dan ook persoonlijk goed met u willen maken. Hopelijk geeft u ons hiertoe de gelegenheid.
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Ontbijten in Den Haag doe je bij Paluco. Ik was nog nooit eerder in deze zaak geweest, maar vanaf nu zorg ik dat ik nooit meer boodschappen doe voor het ontbijt op zaterdag ochtend.

Startend met een kopje koffie, zeer goede koffie. Daarna had ik het gezonde ontbijtje. Heel leuk opgemaakt. Een lekkere sandwich met zalm en kipfilet. Daarnaast heerlijk vers fruit en een lekkere verse jus.

De bediening is erg vriendelijk en zijn erg beleefd.

Paluco is vanaf nu mijn vaste stek!
Anneliesdequidt .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Ik en mijn vriend zijn onlangs bij Paluco gaan eten. Wat je meteen opvalt is de jonge frisse uitstraling die de lunchroom heeft. Een supergezellig verzorgd terras en een leuk en modern interieur. De bediening is er uitstekend. Die was snel, vriendelijk en spontaan. Het eten was verrukkelijk. Wij namen de gamba's en de zwezerik. De smaken zijn verrassend en de opmaak van de borden waren een streling voor het oog. De wijn die men bij de gerechten aanbied zijn een lekkere verrijking van het gerecht. Een absolute aanrader dus!
Laura .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Leuke lunchroom gelegen in het Benoordenhout. Bediening vriendelijk en oplettend. We kregen met z'n 4en een plek bij het raam, erg leuk. Ik had een club sandwich besteld, lekker maar wel erg groot. Klein puntje van kritiek is wel dat het erg gehorig is. We zaten voor in de zaak en konden duidelijk horen wat er in de keuken werd gezegd/gezongen... Maar dat schrikt ons verder niet af, ik kom binnenkort voor een high tea, ik ben benieuwd!
Dani G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Ik heb afgelopen zaterdag, na een intens oprechte aanbeveling, eindelijk de kans gekregen te mogen lunchen bij Paluco. Als Amsterdamse best verwend, maar absoluut niet teleurgesteld in deze lunchkaart en de aangename prijzen. We kozen, omdat we weinig tijd hadden vanwege een bezoek aan het Circustheater,alleen voor een steak tartare en een Tom Kha Kai. De bediening werkte heel vriendelijk en flexibel mee en binnen een mum van tijd was het tijd om te genieten. De steak tartare verscheen op een oogstrelend mooi opgemaakt bord terwijl de chef de Tom Kha Kai persoonlijk aan tafel in de kom schonk. Kraakverse groenten, mooi aangemaakte steak en een heerlijk romige soep.
Het enige teleurstellende van de lunch was dat wij zo snel weer moesten vertrekken.
We komen zo snel mogelijk weer.
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Perfecte gelegenheid voor een lunch. We kozen voor de clubsandwich Zalm en de garnalenkroketten (volgens mij van Holtkamp) . Daar na nog een lekker taartje van Jarreau. Prima kwaliteit. De bediening attent en vriendelijk. Ongedwongen sfeer. Een aanrader.
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Enorm leuk lunch restaurant, geweldige attente bediening, mogelijkheid tot buiten zitten op terras en perfecte lunchgerechten van burgers tot verfijnde zalm en tonijn. Bovendien heerlijk gebak en saucijzenbroodjes van Jarreau.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Vanmiddag met een goede vriendin weer eens geluncht bij Paluco. Vriendelijke en attente bediening, prettig publiek, goed verzorgd etablissement en last but not least een prima keuken. We gingen dit keer voor een wandeling door de kaart. Een driegangenmenum waarbij de chefkok de keuze had uit de te serveren gerechten. We werden, zoals verwacht, niet teleurgesteld. Het voorgerecht bestond uit een variatie op een Franse klassieker, de uiensoep, maar dan wel een culinaire variant daarop. Werkelijk voortreffelijk met rode ui, schuim van parmezaan en een witte uiensoep. Een lust voor het oog en de smaakpapillen. Als hoofdgerecht volgde een steak tartare. Ook feitelijk een klassieker. Prima op smaak gebracht(zout en peper zijn ongebruikt blijven staan) en ook weer een mooie smaakvolle presentatie. Als nagerecht een Charlotte Russe van Jarreau. Dit alles begeleid met twee bijpassende wijnen en tot slot een heerlijke espresso. Nogmaals compliment en dank aan de bediening en de keukenbrigade. We komen graag terug.
R-O .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Genoten van een heerlijke lunch bij Paluco.
Wat een mooie zaak! En wat een heerlijke gerechten. De keuken verzorgt de gerechten tot in de puntjes, het is een kunstwerk op je bord en ook nog eens superlekker! De bediening is vlot en vriendelijk. Kortom, een aanrader! Komen hier zeker nog eens terug!
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Afgelopen weekend genoten in het Benoordenhout bij Paluco.
Een gezellige, mooi ingerichte lunchroom.
We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooi plaatsje aan het raam toegewezen.

Eerst wat te drinken besteld. Een heerlijke cappuccino en een verse muntthee.
Hierna kregen we onze lunch een broodje filet americain en een club sandwich.
Beide heerlijk met verse ingrediënten. De borden waren ook mooi opgemaakt.

Ondanks dat het aardig vol was zijn we vlot en vriendelijk geholpen.
Paluco is een lunchroom waar we zeker gauw weer terug komen.
We zagen ook heerlijke gebakjes en mensen genieten van een uitgebreide high tea!

Olaf L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Eerste keer lunchen bij Paluco; mooie zaak waar zelfs in januari mensen buiten zitten (!) Lunchkaart is uitgebreid en onze gerechten kwamen snel en lekker uit de (half open) keuken.
Bediening correct en vriendelijk. Iets prijzig maar in Benoordenhout passend.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Het was helaas iets te koud om op het terras te zitten; dus zijn we naar binnen gegaan waar het ook zeker knus en gezellig is.
Vriendelijke uitstekende bediening.
Aangezien het nog te vroeg voor de lunch was hebben we volstaan met koffie, cappuccino en heerlijkheden van patisserie Jarreau. De heerlijkheden waren voortreffelijk en de koffie goed.
Wat jammer alleen dat er houdbare melk wordt gebruikt in de cappuccino. Het komt de smaak niet ten goede en op dit niveau past dit niet. Dus verse melk voortaan. En dan komen we zeker weer terug.
Personalflavour .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Gisteren genoten op het terras van de heerlijke steak tartaar. Deze was perfect op smaak gebracht. De vriendelijke bediening adviseerde er frietjes met truffelmayonaise bij die een aangename aanvulling waren. Er hangt een prettige en ongedwongen sfeer en aan alles merk je dat er oog is voor detail. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
PatronC .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Een aanwinst in deze leuke straat. De bediening is netjes en de gerechten nou eindelijk eens speels. De samenwerking met Jarreau maakt het kwalitatieve plaatje héérlijk compleet. Een aanrader is de BLT van het Livar varken. 1 tip...probeer als iemand in de keuken afwezig is, dat er altijd 2 personen in de keuken blijft! En niet dat iemand alleen hoeft te werken. 45 minuten is veel te lang voordat er dan een broodje doorkomt. Gelukkig was dit incidenteel.
Liesje77 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Heerlijke high tea!! 2 etagères vol met heerlijkheden! Absoluut een aanrader! En natuurlijk ook keuze uit heerlijke thee!
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Wat een heerlijk eten!! Elk smaak zo goed op elkaar afgestemd. We kwamen voor een toevallige lunch hier terecht en hebben daarna twee uur genoten van 'De wandeling door de kaart'. Wat een prijs kwaliteitsverhouding, wauw!!! €20 voor 3 gerechten die zo goed smaken, we komen hier zeker nog eens terug. Zeer gastvrij personeel die je op je gemak stelt.
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Als we trek hebben in een lekker kopje koffie, gaan we naar paluco. Want het gebak (wat uiteraard van Jarreau komt) maakt het feestje af.
Maar ook ben je voor een lunch menu, high tea, of gewoon een broodje (ons favoriet, de eiersalade ) hier op het goede adres. Vriendelijke bediening, die alleen af en toe men te lang laat wachten. Mooie zaak en in de zomer een gezellig terras.