Palorma

31-206253434

Meer informatie over restaurant Palorma

AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heel veel goede recensies hier, daarom gingen we hier na een dagje Artis ook even eten. De pizza was lekker, dunne bodem, goed belegd, in orde. Datzelfde gold ook voor de Lasagna. Een tafelgenoot had een biefstuk, die was OK, lekkere patatjes erbij. Opvallend was dat aangeboden werd om de biefstuk - toen deze al was opgediend en de saus er al op zat - nog even verder door te bakken. Maar dat was niet nodig, want hij was goed gegaard. Niks mis mee dus en toch voelden we ons niet echt op ons gemak, niet welkom in dit restaurant. De bediening was stug, reageerde niet echt op ons. We herkennen die warme gastvrijheid dus niet. Kan het moment van de dag zijn geweest, misschien lag het aan ons, kwam het omdat het restaurant goeddeels leeg was, maar wij zullen hier niet snel terug komen.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Top gegeten bij dit restaurant! Lekker pizza's met goede bodem en verse ingrediënten.

Daarnaast ook een goede servic bij het bestellen van een verkeerde pizza een nieuwe gekregen en de oude op mogen eten gratis. Gratis stokbrood vooraf en gratis ammeretto achteraf!

Zeker een aanrader!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Lekker gegeten bij Palorma. Met recht een Iens topper 2015. De prijzen zijn ook erg goed. Pizzabodems lekker dun, pizza's goed belegd en smakelijk. Ik had zelf een pasta (vegetarisch) met spinazie, en die smaakte ook naar meer. Lekker met de parmezaanse kaas die je er zelf over mag strooien. Knusse sfeer.
Peterabc .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Fantastisch eten voor een zeer redelijke prijs. Favoriet: vegetarische lasagne. Maar al het andere eten is ook prima. Kom hier al jaren. Vriendelijke bediening. Aanrader.
P.lowie .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Voor ons is Palorma een vastigheidje. We komen er al jaren (nog voor de verbouwing) Nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan. De baas haalt altijd zelf de ingrediënten vers bij de markthallen.
De pizza's zijn erg lekker en het beleg kan altijd naar wens worden aangepast. De voorgerechten, bijvoorbeeld de champignons zijn heerlijk. Dan is er ook nog heerlijke lasagna en vers vlees. Lekker simpel rood wijntje en allerliefste bediening. Dit is nou wat je noemt een familiebedrijfje en als je wel eens in Turkije bent geweest herken je direct de betrokkenheid en aandacht. Nog een groot pluspunt : Het is er brandschoon! Bij het afrekenen naast de pinautomaat een lekker piepje Amaretto of Limoncello. Echt een toppertje in een heerlijke niet toeristische wijk. Geen spatje aanstellerij. Waar kom je dat nog tegen?
David M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Al 19 jaar ons vaste honk in Amsterdam. Fantastisch familiebedrijf (vader, zoon en dochter) met gewoon (h)eerlijk eten! Nog nooit teleurgesteld, alles kan en elk verzoek wordt ingewilligd. Absoluut een topper en zeer zeker een aanrader. Aan hun gastvraheid kan menig 3-sterren restaurant nog een puntje zuigen.
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Na onze middag teambuilden in Artis was ik op zoek naar een leuk en betaalbaar restaurantje in de buurt. Mijn goede collega Fatiima El Idrissa had een paar keer gegeten bij Palorma en raadde mij dit restaurantje aan. Niet duur, maar wel lekker. En ik moet zeggen zij heeft niets teveel gezegd. De service en het eten, het was geweldig. De entourage is wat minder, maar we konden wel met zijn veertienen in een rechthoek zitten en dat was reuze gezellig. Vooral de pizza’s zijn een aanrader, een dunne krokante bodem en een heerlijke topping. Maar ook de salades die als voorgerecht besteld werden waren heerlijk vers en géén kleine porties. De patates frites waren krokant gebakken en heerlijk van smaak. En ook de vleesgerechten mochten er zijn. Kortom een aanrader als je een dagje Artis gedaan hebt.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wat een gastvrijheid! De huiswijn was ons iets te zoet, maar geen nood: De baas kwam met zes (!) flessen wijn aan die we (als we hadden gewild) allemaal hadden mogen proeven. We kozen een prachtige fles Montepulciano d'abruzzo die later op de rekening voor slechts Eur 17,- bleek aangeboden. Daarnaast hebben we nog niet meegemaakt dat als wij vroegen naar een gerecht met extra knoflook (zoals in dit geval een pizza calzone) dit ook daadwerkelijk werd ingewilligd. Prima, eerlijk eten, goede sfeer en met name een superattente bediening!
Tac T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Pizzeria Palorma is eigenlijk geen goede omschrijving voor dit Italiaanse Restaurant. Je kan hier wel Pizza eten maar ook een Turks Stoofpotje tot Lasagna, Spaghetti en veel meer. Ik ben zelden zo vriendelijk en gastvrij bediend door hele vriendelijke mensen. De Pizza bakker staat zo als het gewoonlijk is in Italië gewoon voor het raam bij de ingang alle pizza's klaar te maken. Maar ook de bediening is super. Wat een heerlijk restaurant vlak bij Artis. Als je in de buurt bent ga er eens eten en je zal mijn mening delen.
Jorritdijkstra .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Om eerlijk te zijn viel het mij een beetje tegen. Ik was gegaan door de goede recensies, maar ik vond de pizza gewoon ok. Daarvoor zou ik niet gaan. De man die ons bediende was aardig en correct, maar maakte geen contact waardoor je het ook als ongeïnteresseerd kon beschouwen. Het decor was prima, maar niet wat je bij een pizzeria verwacht. Conclusie: prima, maar het was mijn laatste keer
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Per toeval kwamen we met een gezelschap bij Palorma terecht. Leuke zaak met een Pizzaioli die in het zicht van de gasten verse pizza's maakt. Een menukaart waar voldoende keus is, en ook voor de niet Pizza liefhebber lekkere lamsstoof of spiezen besteld kunnen worden. Vanaf het moment dat we binnenkwamen, alle lof voor de gastvrijheid. De bediening begrijpt wat gasten willen, zoeken contact, geven aandacht en zeker ook voor de kinderen TOP!.
De keuken werkt lekker vlot en soepel.
De pizza;s zijn uitstekend, en ook de stoofschotel van lamsvlees was prima, grote bak sla, frietjes. De Ti ra mi su en de koffie maken het compleet. Een drankje van het huis lekker!
Gezien de drukte een populair adres. Op loopafstand van Artis, en een aanrader gezien de prijs kwaliteit.
PrinceA .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Top restaurant waar ik graag te gast ben! Als UvA student doe ik het vaak aan wanneer ik 's avonds college heb. Ze gaan zeer klantvriendelijk te werk. Zeer aan te raden dus!
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Heerllijk gegeten bij Palorma met drie vriendinnen. Het eten was heerlijk!! Wij hadden vleesgerechten met heerlijk saus en groenten met patat en een salade. Heel smaakvol met toe Tiramisu ook heerlijk met een likeurtje van het huis. De prijs - kwaliteit verhouding is het meer dan waard. Een echte aanbeveling!!
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Samen met mijn man bij Palorma gegeten. Mijn man had daar jaren geleden met zijn collega's vaak gegeten. Na 13 jaar werd hij nog herkend door de eigenaar. Het gerecht wat hij toen het lekkerst vond staat nu nog op de kaart: Lamspies. Nog lekkerder dan toen, omdat er meer groenten bij gegrild zitten. Ik had spaghetti Marinare met tomatenroomsaus. Heerlijk. Veel vis erin. Allebei erg lekker gegeten.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Met een groep pas afgestudeerde leraren een pizza wezen eten bij Palorma. Ik kende de gelegenheid nog uit mijn eigen studietijd, toen ze nog geen drankvergunning hadden en buiten de kaart om wijn uit Cola-flessen schonken. Gelukkig is die vergunning er nu wel, want de wijn komt gewoon in de originele fles. Geen dure sjieke wijn, maar smakelijk genoeg bij de smakelijke pizza. Vooral de mooie knapperige bodem valt (positief) op. De bediening is vlot en vriendelijk, ook als onze licht chaotische groep met tafels wil (en gaat) schuiven. Kannen water en gevulde glazen water worden (gratis) op tafel gezet, en na afloop krijgen we bij de koffie een glaasje amaretto gepresenteerd. Geen toptent, maar wel goed voor dit doel: gezellig bij elkaar zitten en een lekkere pizza eten.
RicoAndriol .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Waar ga je eten als je naar Artis geweest bent? Als je niet te uitgebreid wilt eten is Palorma een goede keus.
Het eten is heel goed.
De pizza's hebben een lekkere dunne bodem en zijn voorzien van verse topping.
Gegrilde kip met rijst en groenten was ook prima.
De porties precies goed.
Begrijpelijk dat de zaak altijd volzit.
Als je een beetje aan de vroege kant komt, heb je zeker een tafeltje.
We wilden buitenzitten, met drie personen. Er was plaats voor twee, dus stoeltje erbij.
Toen er even later meer ruimte was, schoof de ober meteen twee tafeltjes aan elkaar.
Super.
Zekere een aanrader.
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Het was heerlijk weer, dus we namen een tafeltje buiten. Als voorgerecht hadden we meloen met ham en gebakken champignons. Beide gerechten waren heerlijk van smaak. De porties waren ruim. Hierbij dronken we de rode huiswijn van €8- per halve liter. Een hele soepele wijn. Als hoofdgerecht hadden we de lamsspies. Heerlijk! Het vlees wordt opgediend zonder spies. Dat eet gemakkelijk. Het lamsvlees werd begeleid door lekkere friet. Hierna was er met moeite nog ruimte voor het toetje: tiramisu. Ook dat viel prima in de smaak. De bediening was prettig: attent en niet opdringerig. Gewoon een leuk restaurant!
Marit55 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Gerechten: Passie voor eten is hier duidelijk merkbaar!
Bijvoorbeeld de heerlijke pizza met verse ingrediënten waarbij de bodem zo dun& knapperig is..

Menu: Ruime keuze, voor ieder wat wils! Pizza met vele diverse mogelijkheden, vleesgerechten, pasta's etcetera.

Personeel: Uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam. Er wordt ook rekening gehouden met eventuele allergieën & komen meteen met diverse alternatieven!

Locatie: Straat waar de gezelligheid van Amsterdam wordt gewaarborgd, op een mooie zomerse dag buiten op het terras.

Sfeer: We hebben een fantastische avond gehad. Gemoedelijk en uitnodigend, de eigenaar is zeer gastvrij!
Het is ons duidelijk waarom er jarenlang zoveel vaste gasten komen... wij sluiten ons hier graag bij aan.

Absolute aanrader!!!!
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Ik heb zoals altijd de pizza shoarma gegeten en die smaakte mij heerlijk.
Mijn vriendin at een pizza mozarella en dit alles in de knusse romantische sfeer.
Ik kom hier al heel lang en ben zeker van plan dit te blijven doen
Mabel2 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Zo'n dertig jaar geleden, als jonge vrijgezel, at ik minstens 1x per week bij Palorma, soms vaker. Als ik me goed herinner was het het eerste restaurant in de hele buurt. Nu kom ik er nog steeds een paar keer per jaar en nog steeds vind ik er dezelfde voortreffelijke pizza's en attente bediening. Hulde!
De inrichting is tegenwoordig vrij strak-modern; ik vind het een verademing vergeleken met de schilderingen, imitatie-grotto's en tierelantijnen van andere pizzabakkers, maar dat is erg persoonlijk natuurlijk.