Paloma Blanca

Jan Pieter Heijestraat 145 1054 MG Amsterdam Nederland Kaart
31-206126485

Over het restaurant Paloma Blanca

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Paloma Blanca

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3
9,2
Pieter-Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten in dit heerlijk down to earth restaurant. De eigenaar en zijn vrouw zijn lieve mensen die heerlijk koken. Een absolute aanrader voor wanneer je echt wilt genieten.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We aten tajine van zeeduivel! Subliem, met gestoofde aubergine en tomaat. Goede sfeer, humus en olijven van het huis. Uitstekende prijs / kwaliteit.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Supergastvrij, beleefde bediening. Heerlijk gegeten. Harima soep vooraf heel fijn van smaak en al hoofdgerecht lam uit de tajine. Perfect mals en ook weer heerlijk gekruid.
Seraj B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Perfect service ,de eten is hemelijk en zeker de tagine lamsvlees met pruimen om te smullen een zeker aanrader
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Sfeervol restaurant met prettige, vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Alle voorgerechten heerlijk:
De Harira, de salade met garnalen en de pastilla met kip. Deze pastilla nog nooit gegeten, maar reikhalzend naar uitgekeken, beantwoordde helemaal aan de verwachtingen!!! Zalig! De tajine kip, de kabeljauw-, en de. Zeeduivel tajine waren prima. Alledrie totaal verschillend van smaak.
Klapstuk van de avond was toch wel het zout/zoete amandelijs. Wat een ontdekking!
Wij komen zeker terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed en lekker eten in een leuke en gezellige ambiance.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk uit eten geweest! De bediening was uiterst attent, het eten écht heel smaakvol (ook vegetarisch) en de setting heel aangenaam.
Ilias B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Authentieke en zeer lekker Marokkaans eten.

Zeker aan te bevelen voor een gezellige avond met de familie of met vrienden.
De aangename sfeer en het eten (vooral de tajine met zeeduivel en de pompoensoep) hebben voor een geweldige avond gezorgd. Ik kom zeker terug!
Slim E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bij paloma eet je authentique marokkansse, de eten is hemelijke en de gastheer is erg attent de rood wijn les coteaux d atlas heerlijk goede en mooie sfeer
Said A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het lekkerste wat we ooit gegeten hebben uit de Marokkaanse keuken!!! Heerlijke Marokkaanse harira soep, verrukkelijke kip tajine met geconfijte citroen. Echte aanrader. Bedankt ook voor de goede bediening.
merroun J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
onvergetelijke avond begon met goede ontvangst . De kaart is precies goed ,wij beginnen met pastellen kip de best die ik ooit heb gegeten, de salade met vis is prima, tagine v/ d dag met zeebaars venkel, bosui en arganolie om te smullen ben voor de eerste hier maar niet voor de laatste keer
Feddo H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed eten, uitstekende vriendelike bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Dit restaurant verdient meer gasten. Kom op Amsterdam!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten, super bediening, romantisch.
youssef A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
zeer goede service . vaker water bijvullen en opkomend de zaak is kleine strak en schoon de salade v/ d dag met verschillende soorten groenten was lekker de couscous met lamsvlees en de mix vlees hebben een subliem smaak de mix vlees is peberkt in aantaal hou daar rekening mee een absoluut aanrader
Fatima A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een prettige service.. wij zullen zeker nog een gaan.
khats .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Dit mooie knus restaurant is het adress voor traditioneel eten de gastheer is correct opkomend heb groenten soep v/dag heerlijk dan de mix vlees mooie opgediend op olijfplank de vlees is van goede kwaliteit om af te sluiten homemade baklawa een feest voor de momd
Anneke N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten bij onze favoriete Marokkaans restaurant .
alle gerechten met zorg en liefde bereid en dat proef je!!
Olaf B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima restaurant. Erg lekker eten. Goede bediening, goede verhouding prijs/kwaliteit. Enige nadeel (we hadden er geen last van doordat er niemand naast ons zat, maar) de tafeltjes staan nogal dicht bij elkaar. Verder niets dan positiefs.
Yassine B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Klein en fijn restaurantje waar je voor diner heel goed terecht kan. De gerechten smaken uitstekend voor relatief niet veel geld. Het is hier gewoon heerlijk eten in een gezellige setting.
Yassine B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017