Paloma Blanca

Jan Pieter Heijestraat 145 1054 MG Amsterdam Nederland Kaart
31-206126485

Over het restaurant Paloma Blanca

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

Meer informatie over restaurant Paloma Blanca

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,2
Bosbesbies .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Wat een avond! Mijn vriend en ik hebben hier op tweede kerstdag gegeten. Er viel absoluut niets op het eten aan te merken, elk door ons gekozen gerecht smaakte uitstekend. De bediening is erg vriendelijk en correct. Ik ga hier zeker weten weer een keer eten, loved it!
Cibus .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Wat een aangename verassing. Tweede kerstdag met een stel vrienden bij Paloma Blanca gegeten. Het was een culinaire avond waarbij iedereen genoot van de heerlijke smaken en de vriendelijke bediening. Het begon met een heerlijk wijntje. We hadden allen voor een ander voor-, hoofd- en nagerecht gekozen om zo optimaal mogelijk van de kaart gebruik te maken, het was net een proeverij. Nooit gedacht dat erwtensoep ook zó kan smaken. Mocht van de Pastella proeven, filodeeg gevuld met kip, tongstrelend. Als hoofdgerecht hadden we o.a Couscous Royal, lamsvlees met pruimen in een traditionele tajine en voor een vegetariër onder ons stond een tajine uit de oven met een variëteit aan groeten op tafel. Het nagerecht, een diversiteit aan Marokkaanse koekjes, chocolade taartje en filodeeg met een rijstvulling hadden we samen met Marokkaanse thee laten opdienen. Kortom, zeker aan te raden en voor ons voor herhaling vatbaar!
Ammy .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Ik ga de laatste tijd zeer veel uit eten, dagelijks zelfs en zie dus vele restaurants maar dit is een zeer positieve ervaring geweest. Wat een warm welkom en goede service, het is bijna alsof je familie bent. De gerechten zijn uitmuntend en ja, om het kort te maken, het is op alle fronten geweldig !
fidel .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
We hadden iets te vieren, dus even met onze groep een bezoekje gebracht aan Amsterdam.We hadden besloten de Marokkaanse keuken es uit te proberen,na enig zoeken kwamen we met 12pers. terecht bij Paloma Blanca waar we hartelijk welkom waren en er onmiddellijk een grote tafel voor ons geregeld werd.Zelf ben ik al jaren werkzaam in de horeca, in verschillende hotels en restaurants en op de luxe jachten van seabourn/cunard de hele wereld rond,soms is het even zoeken om de juiste plaats te vinden om echt lekker te eten ,waar er echt vanuit het hart gekookt word.Gelukkig hebben we zo een plaats gevonden.Bij Paloma Blanca hebben we de echte authentieke Marokkaanse gerechten genuttigd die voortreffelijk waren(hiervoor moesten we niet naar Marokko maar hartje Amsterdam).Wij willen hierbij de chef, Zohra en de zaakvoerder Mohamed danken voor hun gastvrijheid en vooral iedere genieter zeker aanraden om dit restaurant uit te proberen.Prijs kwaliteit 200% waard.Ik vond het ook super om een heerlijk glas wijn te kunnen drinken bij het eten .Sfeer,netheid,kwaliteit. ons zie je zeker terug.
Sanches19 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
heerljik gegeten.. Genoten van de Pastella.. Wow.. Bediening was ook top.. Dacht dat ik in Maroc was Decor was warm.. Aanrader!
ap12 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
hier kom ik al 9 jaar met mijn ouders . het eten is heerlijk soep v/d dag erweten met komijn en olijfolie ,tagine kabalauwfilet smelt in mijn mond ouders salade vers met garnalen avocado, en pastella kip met amandelen,,natuurlijk die heerlijk couscous met lams die uit zijn bot komt de bediening was vriendelijk en attent het blijft enn mooie knus restaurant mijn vast plek