Paloma Blanca

Jan Pieter Heijestraat 145 1054 MG Amsterdam Nederland Kaart
31-206126485

Over het restaurant Paloma Blanca

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

Meer informatie over restaurant Paloma Blanca

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Azzeddine A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Eerste paas dag heb ik hier gegeten met vrienden, de ontvangst was goed onze jassen werden aangenomen , de kaart oogst lekker gerechten . De pastella met kip is heerlijk om te smullen, tagline met kip gekonfijte citroen en olijven is goed in balans en structuur , men heeft hier ogen voor kwaliteit
Joraline E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten, ontzettend lieve bediening en kokkin, echt amazing!
Seraj B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hebben genoten van heerlijke maaltijd , deze kleine knus zaak , biedt traditionelle gerechten de soep van de dag erweten met komijn heerlijk roomig , de couscous royal smeug en goed gekruid vlees , de gastheer was aardig en opkomend. Wij komen terug
rico5 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Best Marokkaanse restaurant waar Ik gegeten heb, de ontvangst Is Goed,de inrichting Is warme en Leuk, de harrira soep was lekker gemaakt de pastella even goed, Mijn tajine vis van de dag met doradefilet mooie opgemaakte en subliem van smaak. De couscous met lamsvlees is heimelijk vlees val zo van de bot af.een prima zaak met top kwaliteit
Sikander M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ben hier een keer eerder geweest met mijn vriendin. Dit keer met mijn moeder als laatste diner samen voor ik op reis ga. Paloma Blanca is perfect geweest voor beide gelegenheden. Het eten is heerlijk en het niveau is blijkbaar altijd hetzelfde gebleven. Heel aangenaam ontvangen en ook mijn moeder was onder de indruk van de inrichting en sfeer.
Roos Marie B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Aanrader! Gezellig, eten meer dan uitstekend
benny21 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Paloma Blanca is een autentiek marokkaanse restaurant, die bestaat al 17 jaar Kom hier jaren lang,de kwalitiet is altijd goed De couscous met lamsvlees is smeug de lams is van top kwalitiet erg mals,een tagine van de dag met roodbaars venkel,bosui is om te smullen de ambiance en De service hartelijk
amine A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
zeer sfeervolle arabic style.
supervriendelijk bediening.
het is heel schoon en gezellig knus voor een date.
over het eten gesproken het was fanatisch alsof ik weer in marokko was.
Nafthaly R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk eten! Alleen zeer, zeer kleine porties. De tajine kip bestond uit een klein kippetje en heel weinig saus en groenten. Jammer want het smaakte naar meer!
Ernst N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer smaakvolle couscous in een sfeervolle ambiance, attente bediening. Mooi stuk lamsvlees bij de couscous. Prijsverschil met de vegetarische couscous is te klein. Die zou goedkoper kunnen.
Hanane E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik was hier samen met mijn vriendin uit eten geweest op zaterdag 4-2-2017.
De ontvangst/bediening, het eten en de sfeer was zeer goed! Een aanrader om hier vaker te gaan eten.
Er heerst een warme sfeer in het restaurant en het eten smaakt net als thuis. (ben ook niet anders gewend, mensen uit tetouan kunnen ook gewoon het beste koken;)...).De bediening is vriendelijk en attent zoals het hoort te zijn .Kortom alle ingredienten voor een zeer goede afsluiting van de dag!
bregje11 B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
simpele, en daardoor heerlijke gerechten.
Rammy R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een gezellig ingericht restaurantje met heerlijk eten, een lekkere pompoensoep vooraf en heerlijke vis -en lamsschotels met vriendelijke bediening. In het begin stond de ober denk ik ook in de keuken, dus soms wel even wachten, maar later kreeg hij assistentie. Desondanks een echte aanrader prima prijs/kwaliteit verhouding.
Yara A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
de ontvangst is prettig (jas aannemen) en bediening is zeer zorgvuldig en aandachtig. Inrichting is sfeervol en het eten is verfijnd en erg lekker!
Boris D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Werkelijk een zeer warm restaurant - en dan bedoel ik de sfeer, en mijn aanbeveling. Nog nooit zulke lekkere speciale tajines geproefd. De uitbater en zijn personeel zijn persoonlijk zeer betrokken zonder opdringerig te zijn. De prijs is heel vriendelijk, zeker in verhouding tot de gerechten. Aanrader!
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Eenvoudig ingericht restaurant, maar de gerechten zijn van een zeer hoge kwaliteit. Met rechte kan ik zeggen: zeer smakelijk gegeten tegen een eerlijke prijs!
Ahmed D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met oud en nieuw ben ik hier komen eten met familie. Wij werden hartelijk ontvangen. Een heerlijke amuse van tonijn op een gezouten brood met tijm. Ik had de Marokkaanse erwtensoep met komijn en olijvenolie: een grijsgroene, romige en bijzondere smakelijke soep en een heerlijke pastilla met kip, amandelen en kaneel. Daarna een mooie, lekkere en malse lamsschenkel met pruimen, eieren en amandelen. De tagine met kip en geconfijte citroen was om te smullen. Een erg goede service, water werd vaker bijgeschonken en een aanrader ook: de radlers! O ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar zo'n lamp zou ik graag willen meenemen.
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De bediening is beleefd, erg attent en goed getraind. De gerechten zijn behoorlijk goed, zeker voor de prijs. De sfeervolle inrichting vind ik erg mooi.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Héérlijk eten en een fijne bediening! Tip; drink Marokkaanse wijn bij de Tajine.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Zeer prettige sfeer, rustig, ruim opgezet, met veel character. De kaart is klein maar de gerechten zijn uitstekend voorbereid.