Paloma Blanca

Jan Pieter Heijestraat 145 1054 MG Amsterdam Nederland Kaart
31-206126485

Over het restaurant Paloma Blanca

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

Meer informatie over restaurant Paloma Blanca

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Paloma Blanca

Yassine B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Klein en fijn restaurantje waar je voor diner heel goed terecht kan. De gerechten smaken uitstekend voor relatief niet veel geld. Het is hier gewoon heerlijk eten in een gezellige setting.
Yassine B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Anky V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker,leuk,lief
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goed eten en zeer aardige bediening
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooi ingericht restaurant, aardige eigenaren en echt heel goed eten. Zowel de harrira, als de pastilla kip, de tajine met zeeduivel (special van de avond) als de couscous royal waren geweldig lekker. Wij komen zeker terug.
Hank G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Voorgerecht was Marrokaans, hoofdgerecht viel tegen, weinig smaak en zeker niet Marrokaans (lams met spruiten en worteltjes en amper gekruid), naast de tajine dan.
Galil A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk!!!!
Brian M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellig, goed verzorgd en heerlijk eten
Abderrahim K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prettige sfeer en uitstekend service. Deze knus zaak draait al een lange tijd en is het adress voor marokkansse autentiek eten om te beginnen een aardappel soep met gember licht en perfect van smaak de tagine v/d dag met roodbaars filet argaan olie voorteflijk dit is kwaliteit waarmee deze zaak is blijver
Flor D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hadden dit plekje gekozen vanwege de vele positieve recensies. Het eten wás ook goed; de couscous en de pompoensoep overheerlijk! Maar echt enthousiast waren we niet. Eén van de gasten had een speciale dieetwens en dit was al aangegeven bij de reservering. Jammer genoeg was de reactie op het verzoek hartstikke bot en bovendien werd er niet aan voldaan. Dat had echt beter gekund.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Onwijs lekker
Ahmed A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Dank u wel paloma blanca, had de hoop opgegeven om echte Marokkaanse keuken te vinden in NL.
Heerlijk nostalgische ervaring, telkens opnieuw en opnieuw!
Stienette B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een heerlijk, informeel buurtrestaurant met erg smakelijke gerechten en prettige, toegewijde bediening. Tajine van de dag met zeeduivel erg lekker!
Chino7 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat een prachtig ervaring, paloma blanca had mezze alles specialitiet v/dag een kleine soepje van linzen ,aubergine,wortel,en bloemnkool salade lekker , dan garnalen gemarineerd,kleine pastella kip ,en een fris salade van baby sla komkomer en tomaatjes,heerlijk, de sorbet ijs van limoen maakt het feestje compleet,prima service en een knus zaak
Yasmina B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voor de tweede keer ben ik terug gekomen, maar dan met vriendinnen. Die waren erg enthousiast over het Marokkaanse eten. Dit is zeker een aanrader!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Erg knus, mooi en gezellig ingericht restaurant met heerlijk eten. Alles was zeer smaakvol en werkelijk niks op aan te merken. Heel goed.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hebben 10 juni met drie personen bij dit restaurant gegeten en waren aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van de bediening.
Babette T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De sfeer is heel leuk en het personeel is erg vriendelijk. Toen we binnen kwamen rook het al ontzettend lekker! Het eten was overheerlijk. Wij waren een paar maanden geleden in Marrakech geweest en wilden de sfeer weer even proeven. Ze hebben ook een leuk klein terrasje waar je alvast een aperitiefje kan drinken als het zonnetje nog schijnt.

Dit restaurant zou elke avond vol moeten zitten!
Pieter-Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een pareltje! We hebben heerlijk gegeten en de gastvrijheid is groots hier. Het is ongelooflijk hoe rustig het die avond was als je weet hoe geweldig je hier kan eten. Een absolute aanrader.
Souraya B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Top restaurant! Heerlijk gegeten met mijn gezin. Iedereen heeft genoten. Vriendelijk personeel en goede service. Nieuwe vaste klanten erbij!