Paloma Blanca

Jan Pieter Heijestraat 145 1054 MG Amsterdam Nederland Kaart
31-206126485

Over het restaurant Paloma Blanca

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Paloma Blanca

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heel lekker eten voor een goede prijs! Zeker een aanrader.
Rame T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Na een koude wandeling buiten ben ik hier warm onthaald. De jassen worden netjes aangenomen. Ik heb een heerlijke Marokkaanse erwtensoep met komijn en olijvenolie gehad. Een romige en zeer authentieke soep. De lamsvlees met groente was subliem. Het vlees viel zo van het bot af. We sloten het diner met een heerlijke kop Marokkaanse thee en baklava af.
Miel J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We kenden Paloma Blanca niet en zijn aangenaam verrast door het heerlijk eten, mooie ambience en goede service. We gaan zeker terug!
Tarik B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wederom een overheerlijke verwenning. Geweldige ambiance, overheerlijke smaken en zeer gastvrij. Het is ook niet voor niks dat we hier vaker komen.
Zora T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Vlotte, vriendelijke, gastvrije en zeer attente bediening en fijne sfeer. Het eten was heet, verrukkelijk en heel snel op tafel. Wel handig om van tevoren reserveren, ook doordeweeks kan het er druk zijn.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hadden gereserveerd met 30% korting om 19.00u. Benieuwd naar het restaurant, service en eten. En dat viel helaas tegen. Door omstandigheden waren we 20 minuten later in het restaurant. Daar werd bij ontvangst niks van gezegd (op welke naam? Welkom!) Echter bleek bij het krijgen van de rekening dat de korting niet meer geldig was. De man van het restaurant zei ‘dat als je een minuut na 19u binnenkomt, er geen korting meer mogelijk is’. Het aangeven wat de ‘gevolgen’ van onze ietwat verlate aankomst waren, heeft hij niet aangegeven bij binnenkomst. Jammer om de avond zo af te sluiten. We voelden ons achteraf ook niet gehoord.
Mourad T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk en gastvrij zoals altijd. Genoten❤️❤️❤️ ❤️love Morocco. De rijk gevulde Bastilla was overweldigend. Afsluiten met marokkaanse munt thee
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede service! Top!
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wat een explosie van smaken! We hebben gebruik gemaakt van een speciale kortingsactie, maar daardoor konden we bij de Tagine van lamsvlees met pruimen en ei en de Coucous Royale dewat duurdere wijn uit de Atlas bestellen. Een fantastische combinatie. Ook de voorgerechten (garnalen en een salade met garnalen, calamares en avocado) waren super. De bediening was de hele avond attent, de inrichting fijn Marokkaans en het geluidsniveau zodanig dat we een goed gesprek konden voeren. Een topavond dus!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijke sfeer, goed eten, je waant je even in het buitenland. Bovenal ontzettend vriendelijk personeel.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten was top, de bediening was super lief. Hoewel het rustig was, toch genoten van de sfeer
Micha G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Met 3 personen gegeten op zondagavond.
Wij werden erg vriendelijke ontvangen door de zoon van de eigenaar en vroeg direct of wij koud water wenste.
Er kwam snel heel goed brood met olijven en volgens mij eigen gemaakte verse humus.
Er was als soep van dag pompoensoep en die werd besteld erg goed van smaak goed heet zoals het hoort en ik nam gamba's met inktvis met avocado geserveerd op een goede sla schotel lekker klaar gemaakt echt top.
Daarna 2 maal (heerlijk) een kabeljauw schotel ik nam de lamsschenkel met pruimen goddelijk om je vingers af te likken.
Hier ga ik zeer binnenkort weer naar toe en ook mijn gasten. Ik hoorde dat de vrouw van de eigenaar de kok is vast houden dus zo lang mogelijk want dan blijft het smullen.
Karlijn L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Snel, prima eten, maar niet heel spannend, wel erg vriendelijke service!
Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Samen met een aantal vrienden hebben wij hier gegeten en het was werkelijk genieten! Als voorgerecht had ik de harira, heerlijke soep met een volle smaak. Mijn vrienden hadden de garnalen met charmoula en ook dit was erg lekker. Voor het hoofdgerecht heb ik een tajine lams met groenten besteld: mals vlees met een heerlijke jus waar de groenten in zijn gegaard. Bediening erg vriendelijk, meneer kon goed uitleggen wat elk gerecht was. Ik heb een mooie avond gehad!!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Genoten van kwaliteit en gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening
Wafaa L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Aardig personeel, sfeervol restaurant en heerlijk eten. Bedankt
Odette S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Een uitstekend restaurant. De couscous lams met groente en de couscous royal waren om van te smullen. Zeker een aanrader!
Choukri A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke eten vooral de tajine met zeeduivel in een mooie Kleine knus Zaak , de service is attent en vriendelijk ,prima wijn
Abdelilah B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Top restaurant beste Marokkaanse keuken in Amsterdam, mooie sfeer en vooral tagine lamsvlees met groenten was heerlijk .