Paloma Blanca

Jan Pieter Heijestraat 145 1054 MG Amsterdam Nederland Kaart
31-206126485

Over het restaurant Paloma Blanca

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Paloma Blanca

Margot B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een mooi restaurant. Aanrader als je van Marrokaans eten houdt.
Mina A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Op een zonnige dag bij Paloma Blanca wezen eten. We kregen een mooie tafel op het terras toegewezen. Als voorafje namen mijn tafelgenoot en ik een heerlijke frisse salade met garnalen, calamaris en avocado. De avocado geeft samen met de vis een heerlijk gevoel op de tong. Hierna hebben wij de tajine lam met pruimen en een vegetarische couscous besteld. De combinatie van lam op de lam maakten het helemaal af. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nynke H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
We hebben een gezellige avond gehad met lekker eten. Met een terrasverwarming waren we langer blijven zitten. Het enige minpuntje voor de service was dat we moesten vragen om een tweede ronde drankjes en daarna is ons geen enkele keer gevraagd of we nog meer wilden drinken of dat we een dessert zouden willen bijvoorbeeld. Verder was de service prima en erg vriendelijk.
Aicha L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het eten en de service zijn zoals al jaren uitstekend, echt weer heerlijk gegeten!
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Een aanrader! We hadden allebei een tagine met vis, 1 met kabeljauw en 1 met zeeduivel. Goed gecombineerd met groenten en kruiden.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We waren erg tevreden! De kaart is klein, maar dat is meestal een goed teken. De eigenaar is ontzettend vriendelijk, en de tajines waren heerlijk. Complimenten!
iris S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima gegeten! Let op: malt bier is zonder alcohol. :-)
Mohamed E.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Een goede ontvangst ,de plek om een echte marokkansse traditioneel diner ,de groenten soep een prima aroma de mix vlees subliem, en heerlijk , aanrader
Lilaa R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Goede service, heerlijk eten.. Sfeervol ingericht en een echt 1001 nacht gevoel midden in het hart van Amsterdam.. ❤️❤️ Zeker een aanrader om hier te komen
Krystle V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere tradionele gerechten in een informele sfeer
Antje S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Prima intieme huiskamerachtige sfeer. Zeer smaakvol ingericht. Je voelt je meteen op je gemak en ontspannen.
Prima ontvangst en vriendelijke en goede bediening, uitstekend eten; goede prijs/kwaliteitverhouding, pure ingredienten.
Geen spotjes maar mooi gespreid licht. Rustige achtergrond muziek.
El Hassan E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Dit blijft een van mijn favoriete restaurant, de gastvrijheid is goed , de ambiance is gezellig en de eten is van top kwaliteit , tagine van de dag met zeewolf venkel , arganolie, en aubergine heerlijk , de homemade baklava met muntthee een prima afsluiting van een lekker diner
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten met mijn zoon. Zeer vriendelijke en attente bediening en er hangt een prettige sfeer in het restaurant. Het lamsvlees met pruimen en amandelen smaakte heerlijk en ook de couscous royaal smaakte perfect. Een aanrader als je van de Arabische keuken houdt!
Aniek P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, super lekker gekruid. Ook fijn dat je zonder erom te hoeven vragen een glas water krijgt dat constant wordt bijgevuld.
BillyJihad Y.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Op 23 januari langs geweest. Een overheerlijke vegetarische couscous gehad. De laatste keer dat ik het zo goed had gegeten, was in Marrakesh zelf. Zonder enige twijfel de beste van de stad! Geweldige persoonlijke service, en de ambiance was alsof we daadwerkelijk in Marrakesh waren. Prima idee voor een date! Zeker aan te raden!!
Taher T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Ik heb hier een ontzettend gezellige avond gehad. De mix vlees heb ik besteld en die smaakte erg goed. De sfeer was leuk en de gastheer was klantvriendelijk. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Marcia S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Beste tagine in Amsterdam! Supervriendelijke bediening en voelt je meteen welkom door de gastvrije sfeer. Zeker een aanrader voor lekker Marokkaans eten en een avondje uit!
Malika E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zojuist heerlijk gedineerd. Van begin tot eind van iedere molecuul genoten! Garnalen in saus, kip bastilla, lams tajine met pruimen, mix vlees, thee en toetje echt alles was heerlijk. Een absolute 10!! Ook service en gastheer waren super aardig en goed te bereiken wanneer je iets nodig hebt. Voor herhaling vatbaar
Tarik B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Voor de 2e keer hier gegeten. Waan je in noord Afrikaanse sfeer en laat je smaak papillen genieten van fijn gekruid lams tajine. De mint thee is ook een absolute aanrader die je niet mag mis lopen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Uiterst vriendelijke man die ons geholpen heeft. Restaurant heeft goede sfeer, ondanks dat het wat rustig was op onze avond. Eten was heerlijk, maar ik had net iets meer verwacht voor de prijs. Al met al een zeer goede ervaring, door voornamelijk de gastheer en de sfeer.