Paloma Blanca

Jan Pieter Heijestraat 145 1054 MG Amsterdam Nederland Kaart
31-206126485

Over het restaurant Paloma Blanca

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

Meer informatie over restaurant Paloma Blanca

• Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Onwijs lekker
Ahmed A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Dank u wel paloma blanca, had de hoop opgegeven om echte Marokkaanse keuken te vinden in NL.
Heerlijk nostalgische ervaring, telkens opnieuw en opnieuw!
Stienette B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een heerlijk, informeel buurtrestaurant met erg smakelijke gerechten en prettige, toegewijde bediening. Tajine van de dag met zeeduivel erg lekker!
Yasmina B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voor de tweede keer ben ik terug gekomen, maar dan met vriendinnen. Die waren erg enthousiast over het Marokkaanse eten. Dit is zeker een aanrader!
Chino7 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat een prachtig ervaring, paloma blanca had mezze alles specialitiet v/dag een kleine soepje van linzen ,aubergine,wortel,en bloemnkool salade lekker , dan garnalen gemarineerd,kleine pastella kip ,en een fris salade van baby sla komkomer en tomaatjes,heerlijk, de sorbet ijs van limoen maakt het feestje compleet,prima service en een knus zaak
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Erg knus, mooi en gezellig ingericht restaurant met heerlijk eten. Alles was zeer smaakvol en werkelijk niks op aan te merken. Heel goed.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hebben 10 juni met drie personen bij dit restaurant gegeten en waren aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van de bediening.
Babette T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De sfeer is heel leuk en het personeel is erg vriendelijk. Toen we binnen kwamen rook het al ontzettend lekker! Het eten was overheerlijk. Wij waren een paar maanden geleden in Marrakech geweest en wilden de sfeer weer even proeven. Ze hebben ook een leuk klein terrasje waar je alvast een aperitiefje kan drinken als het zonnetje nog schijnt.

Dit restaurant zou elke avond vol moeten zitten!
Pieter-Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een pareltje! We hebben heerlijk gegeten en de gastvrijheid is groots hier. Het is ongelooflijk hoe rustig het die avond was als je weet hoe geweldig je hier kan eten. Een absolute aanrader.
Souraya B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Top restaurant! Heerlijk gegeten met mijn gezin. Iedereen heeft genoten. Vriendelijk personeel en goede service. Nieuwe vaste klanten erbij!
Hanane E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Voor de tweede keer hier wezen eten en zoals altijd heerlijk gegeten!
De service , klantgerichtheid, het eten, de ambiance en de muziek is top. Wij komen weer terug!
Groetjes,

Hanane en Suzanne
Wiebke B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Echt een topavond gehad bij Paloma Blanca. Bijzondere aanrader: pastilla kip als entrée. Had er wel 3 van kunnen eten. Ook de garnalen met charmoula en de merguez waren erg goed. De tajines zijn heerlijk gekruid, het brood erbij vers en lekker. En alles erg betaalbaar. We komen zeker terug.
Deanna T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Prima service. Eigenaar heel vriendelijk. Eten super lekker. We komen zeker binnenkort terug.
said A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Dit kleine knus restaurant is het adres voor lekker traditioneel gerechten , de gastheer nam onze jassen aan , heb de kaart goed uitgeleg . De pastella met kip is erg goed gemaakt , de aubergine en courgette heerlijk , de tagine met zeebaars en zoet aardapelen , is mooie opgemaakt goede smaak en subliem , een aanrader
Zeyad G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Ben er met een paar vrienden geweest en we waren goed ontvangen. Het eten smaakte goed en de gastheer was aardig. We komen sowieso nog een keer terug.
Hamid J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Ik had veel goeds gehoord over dit restaurant en besloot een bezoek te brengen in mijn eentje. Bij binnenkomst is mijn jas vriendelijk aangenomen. Ik nam als voorgerecht de pompoensoep die rijk van smaak is. Als hoofdgerecht nam ik de tajine met lamsvlees en groenten die zalig was zeker een aanrader!
Azzeddine A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Eerste paas dag heb ik hier gegeten met vrienden, de ontvangst was goed onze jassen werden aangenomen , de kaart oogst lekker gerechten . De pastella met kip is heerlijk om te smullen, tagline met kip gekonfijte citroen en olijven is goed in balans en structuur , men heeft hier ogen voor kwaliteit
Joraline E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten, ontzettend lieve bediening en kokkin, echt amazing!
Seraj B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hebben genoten van heerlijke maaltijd , deze kleine knus zaak , biedt traditionelle gerechten de soep van de dag erweten met komijn heerlijk roomig , de couscous royal smeug en goed gekruid vlees , de gastheer was aardig en opkomend. Wij komen terug
rico5 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Best Marokkaanse restaurant waar Ik gegeten heb, de ontvangst Is Goed,de inrichting Is warme en Leuk, de harrira soep was lekker gemaakt de pastella even goed, Mijn tajine vis van de dag met doradefilet mooie opgemaakte en subliem van smaak. De couscous met lamsvlees is heimelijk vlees val zo van de bot af.een prima zaak met top kwaliteit