Paloma Blanca

Jan Pieter Heijestraat 145 1054 MG Amsterdam Nederland Kaart
31-206126485

Over het restaurant Paloma Blanca

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

Meer informatie over restaurant Paloma Blanca

Malika E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Tarik B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Voor de 2e keer hier gegeten. Waan je in noord Afrikaanse sfeer en laat je smaak papillen genieten van fijn gekruid lams tajine. De mint thee is ook een absolute aanrader die je niet mag mis lopen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Uiterst vriendelijke man die ons geholpen heeft. Restaurant heeft goede sfeer, ondanks dat het wat rustig was op onze avond. Eten was heerlijk, maar ik had net iets meer verwacht voor de prijs. Al met al een zeer goede ervaring, door voornamelijk de gastheer en de sfeer.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Paloma Blanca stond al lang op ons lijstje en één keer vanwege griep moeten afzeggen. Nu dan eindelijk eens heen geweest. Héérlijk gegeten! De kaart is niet zo groot maar er staat voldoende op en ze hebben nog diverse specialiteiten van de dag. Bediening is zeer vriendelijk en attent. De inrichting is heel sfeervol en je zit er heerlijk. Een aanrader!
Zeyad G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Was met mijn vriendin uit eten gegaan, het eten smaakte goed en het personeel was heel vriendelijk. Er was veel keuze aan drank, nog een keertje kom ik wel!
Ashraf E.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zeer leuk restaurant. Heb er heerlijk gegeten, en de service is uitermate goed. Het is een leuk ingericht restaurant waar je 100% zeker een topavond beleeft. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door jongens!
Tarik B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Een genot voor iedere smaak papil. Zeer verfijnd gekruide tajine met lamsbout genomen. Alle smaken op maat, niks te veel gekruid waardoor er geen zaken gemaskeerd worden. Tajine en een pot Marokkaanse thee zijn een absolute aanrader!
Iftikhar A.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte combinatie kruiden.

Zeer goede bediening en advies door de eigenaar.

En thee is super lekker. Alleen al voor thee kom ik vaker terug.
Monem E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Wat een goede ervaring de pastella kip is subliem de tagine lamsvlees met groenten malser heb ik er nooit gehad Ijs gezout caramel heemelijk de gastheer is vriendelijk en behulpzaam tot ziens
Pieter-Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten in dit heerlijk down to earth restaurant. De eigenaar en zijn vrouw zijn lieve mensen die heerlijk koken. Een absolute aanrader voor wanneer je echt wilt genieten.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We aten tajine van zeeduivel! Subliem, met gestoofde aubergine en tomaat. Goede sfeer, humus en olijven van het huis. Uitstekende prijs / kwaliteit.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Supergastvrij, beleefde bediening. Heerlijk gegeten. Harima soep vooraf heel fijn van smaak en al hoofdgerecht lam uit de tajine. Perfect mals en ook weer heerlijk gekruid.
Seraj B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Perfect service ,de eten is hemelijk en zeker de tagine lamsvlees met pruimen om te smullen een zeker aanrader
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Sfeervol restaurant met prettige, vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Alle voorgerechten heerlijk:
De Harira, de salade met garnalen en de pastilla met kip. Deze pastilla nog nooit gegeten, maar reikhalzend naar uitgekeken, beantwoordde helemaal aan de verwachtingen!!! Zalig! De tajine kip, de kabeljauw-, en de. Zeeduivel tajine waren prima. Alledrie totaal verschillend van smaak.
Klapstuk van de avond was toch wel het zout/zoete amandelijs. Wat een ontdekking!
Wij komen zeker terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed en lekker eten in een leuke en gezellige ambiance.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk uit eten geweest! De bediening was uiterst attent, het eten écht heel smaakvol (ook vegetarisch) en de setting heel aangenaam.
Slim E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bij paloma eet je authentique marokkansse, de eten is hemelijke en de gastheer is erg attent de rood wijn les coteaux d atlas heerlijk goede en mooie sfeer
Said A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het lekkerste wat we ooit gegeten hebben uit de Marokkaanse keuken!!! Heerlijke Marokkaanse harira soep, verrukkelijke kip tajine met geconfijte citroen. Echte aanrader. Bedankt ook voor de goede bediening.
Ilias B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Authentieke en zeer lekker Marokkaans eten.

Zeker aan te bevelen voor een gezellige avond met de familie of met vrienden.
De aangename sfeer en het eten (vooral de tajine met zeeduivel en de pompoensoep) hebben voor een geweldige avond gezorgd. Ik kom zeker terug!