Paloma Blanca

Jan Pieter Heijestraat 145 1054 MG Amsterdam Nederland Kaart
31-206126485

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Paloma Blanca

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

Halve fles mineraalwater

9,4

Jouw recensie over het restaurant Paloma Blanca

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijke sfeer, goed eten, je waant je even in het buitenland. Bovenal ontzettend vriendelijk personeel.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten was top, de bediening was super lief. Hoewel het rustig was, toch genoten van de sfeer
Micha G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Met 3 personen gegeten op zondagavond.
Wij werden erg vriendelijke ontvangen door de zoon van de eigenaar en vroeg direct of wij koud water wenste.
Er kwam snel heel goed brood met olijven en volgens mij eigen gemaakte verse humus.
Er was als soep van dag pompoensoep en die werd besteld erg goed van smaak goed heet zoals het hoort en ik nam gamba's met inktvis met avocado geserveerd op een goede sla schotel lekker klaar gemaakt echt top.
Daarna 2 maal (heerlijk) een kabeljauw schotel ik nam de lamsschenkel met pruimen goddelijk om je vingers af te likken.
Hier ga ik zeer binnenkort weer naar toe en ook mijn gasten. Ik hoorde dat de vrouw van de eigenaar de kok is vast houden dus zo lang mogelijk want dan blijft het smullen.
Karlijn L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Snel, prima eten, maar niet heel spannend, wel erg vriendelijke service!
Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Samen met een aantal vrienden hebben wij hier gegeten en het was werkelijk genieten! Als voorgerecht had ik de harira, heerlijke soep met een volle smaak. Mijn vrienden hadden de garnalen met charmoula en ook dit was erg lekker. Voor het hoofdgerecht heb ik een tajine lams met groenten besteld: mals vlees met een heerlijke jus waar de groenten in zijn gegaard. Bediening erg vriendelijk, meneer kon goed uitleggen wat elk gerecht was. Ik heb een mooie avond gehad!!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Genoten van kwaliteit en gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening
Wafaa L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Aardig personeel, sfeervol restaurant en heerlijk eten. Bedankt
Odette S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Een uitstekend restaurant. De couscous lams met groente en de couscous royal waren om van te smullen. Zeker een aanrader!
Choukri A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke eten vooral de tajine met zeeduivel in een mooie Kleine knus Zaak , de service is attent en vriendelijk ,prima wijn
Abdelilah B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Top restaurant beste Marokkaanse keuken in Amsterdam, mooie sfeer en vooral tagine lamsvlees met groenten was heerlijk .
Harold Z.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ik heb uitstekend gegeten. Vis v/d dag was met kabeljauw, zoete aardappelen en courgette. Erg subliem van smaak. De briwat vis (pasteitjes met vis) prima van smaak. Daarnaast een goede en attente bediening. Een mooie zaak!
BillyJihad Y.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Na lange tijd er weer gegeten en opnieuw was het heerlijk. Een heerlijke tajine gegeten op advies van de vriendelijke eigenaar. Het was een geslaagd date night met mijn liefde. Dank!
Otman B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
verassing diner mijn soep v/d dag heerlijke licht en smaakvol .mix vlees goede vlees mals een aanrader om eerlijke te zijn was verast van de kwaliteit prima service
Twan S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Was geweldig. Beste lamsgerecht ooit gegeten. Zeker aan te raden en enorm vriendelijke bediening.
M E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fantastisch ontdekking wij hebben prima gegeten de pastella met kip amandelen heimelijk en de tagine lams met pruimen was heerlijke en te vergeten de homemade merquez worstjes top zaak met een goede attent bediening
Jam M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker eten bij deze knus Klein zaak lams couscous met groenten Prima van smaak de ijs yougurt frombois lekker fris en correct Bediening CH
Maria O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wat een verrassing deze plek! Ontzettend lekker gegeten, vlees viel van het bot, alles was vol van smaak, brood was vers en warm. Dit echtpaar runt de tent al 20 jaar en ze weten kwaliteit te bieden. Fijne warme en ontspannen ambiance ook
Lennie S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst, lekker op het terras in het zonnetje, prima eten, goede wijn.
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Ik ben hier onlangs wezen eten op het terras. Ik ben erg gastvrij ontvangen. Ik heb een tajine met lams, pruimen, eieren en amandelen besteld. De lams was heerlijk zacht en goed van smaak. U kunt mij zeker hier terug verwachten.