Palmyra Castle

Witte de Withstraat 125 1057 XR Amsterdam Nederland Kaart
31-202215202

Over restaurant Palmyra Castle

Ontdek de Syrische keuken

Dit is een sympathiek Syrisch restaurant met grillgerechten in de hoofdrol. Bij Palmyra Castle geniet je van de lekkerste 'simpele' shoarma gerechten maar ook andere bijzondere Syrische gerechten, een keuken waar weinig Nederlanders ervaring mee hebben. Zeker een kijkje en een bezoekje waard dus.

Meer informatie over restaurant Palmyra Castle

Voordelig
Flip B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hartelijk ontvangen eten viel toch wat tegen.
Florien H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Nu al een paar keer echt heerlijk gegeten bij Palmyra Castle! Personeel is ontzettend vriendelijk. Een absolute aanrader!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Palmyra. Enorm lieve, vriendelijke eigenaar die je helpt met een grote glimlach. Veel keuze uit allemaal lekkere hapjes op de kaart. Gekozen voor een aantal mezzes, warm en koud. Alles is even lekker, zeker voor deze prijzen. Een absolute aanrader!
Marleen A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een ontzettend vriendelijke man met heerlijk eten! Het restaurant ziet er gezellig uit maar ook voor afhaal ideaal. De broodjes shoarma zijn absoluut mijn favoriet. Heel anders dan de 'klassieker' en heerlijk vers!
Lekkkereten .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke mensen. Genoeg keuze op de kaart en voor goede prijzen. Kortom een aanrader om eens heen te gaan
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Vandaag bij toeval bij Palmyra Castle binnen gestapt voor een falafel. Zo! Die was goed! 't Was nog erg vroeg op de avond, dus rustig. Eten werd duidelijk met aandacht bereid, vriendelijke eigenaar met oog voor klant. Ik moest weer weg, maar zal er gerust weer eens gerechten uitproberen. Ook geschikt voor een hapje tussendoor.
Fijnproevende .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten. De topper was de tabouleh. Mumtazzzz!

Vriendelijke gastheer. Lekker brood bij de maaltijden geserveerd.

Luisterde goed naar de wensen die we hadden. Wij komen zeker terug!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Ik had een lange dag gehad en wilde dit tentje eens uitproberen en met succes. Heerlijke Syrische gerechten en vriendelijke gastvrije ontvangst. Prijs is prima. Vooral de Syrische Falafal en Baba Ganoush was heerlijk. Aanrader!
Mohamed B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
ben uitgenodigd door een syriche collega  bij palmyra , aardig ontvangen de entourage is ok schoon , begrijp van mijn collega dat zij niet zo lang open zijn , wij nemen verschillend kleine hapjes mezze baba ganousch ,hummus, de opmaak is erg simpel, de eten stijgt niet naar het niveau wat ik ooit eerder heb gehad , de verlossing kwam uit mijn collega , die is op het zelfde conclusie gekomen , erg jammer
HankW .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij wonen er vlakbij en vinden dit een aanwinst voor ons buurtje. Palmyra C ligt wat buiten de "loop" maar is zeker een keer een bezoekje waard. De uitbater heeft het aantrekkelijk opgeknapt, het is er goed toeven. Je kunt er rustig zitten en lekker rustig wat kletsen of overleggen.
De keuken en de uitbater zijn Syrisch.
De service is prima en de uitbater is een innemende vriendelijke vent die z'n best doet het ieder naar het zin te maken.
Het eten is lekker, met name waar het gaat om de groenten en het vlees. Wat een beetje vreemd is, is dat er bij het eten vaak een soort plat brood bij zit en daarnaast rijst of friet. Dat is eigenlijk een wat opmerkelijke combi. Ik eet gewoon één van de dingen niet op; de porties zijn toch ruim.
Ik vind zelf de linzensoep lekker en wat ook bijzonder is, is de Syrische shoarma.
De prijzen zijn heel vriendelijk.
Ook zeker aan te raden wanneer je wat later thuis bent en snel wat wilt eten.
Khourib .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten in een klein restaurantje in Syrische sfeer ( kelims op de grond, soort longe banken met kelim kussens - ook echte stoelen aanwezig- ) in een hele huiselijke warme sfeer. Allerlei mezze s genomen: tabbouleh, bab ghannouch, falafel broodje, hommos etc, allemaal heerlijk. Een aanrader! En hopelijk overwinnen ze snel de eindeloze bureaucratie en krijgen ze een alcohol vergunning voor nog meer diner- plezier!
Jarno T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heerlijk gegeten in dit buurt restaurantje. We hebben genoten van verschillende syrische gerechten. Eigenaar is aller aardigst en je zit in een leuke atmosfeer.
Prijs kwaliteit helemaal tip top in orde. Jammer dat ze nog geen alcohol vergunning hebben.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Met vier personen heerlijk gegeten. Als voorgerechten o.a. baba ganoush, humus, muhammara (paprika walnoot dip). Daarnaast een plat soort pitabroodje gevuld met iets wat smaakt naar gehakt gekruid met speculaaskruiden, aan te raden. Goede tabouleh en fattoush. Lekkere muntthee. Ze schenken geen alcohol. Heel vriendelijk personeel.
EWPvdV .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Vandaag voor het eerst naar binnen gegaan nadat ik al een aantal keren was langsgelopen. De lage prijs van de Shoarma op het buitenbord was het lokkertje. Binnen ontdekte ik dat de menukaart vooral uit Syrische gerechten bestaat, waarvan een deel voor mij onbekend. De zeer vriendelijke eigenaar heeft mij het een en ander over de menukaart uitgelegd en ook laten proeven. Heerlijk! Een verwennerij voor de tong. Ik ga zeker binnenkort terug, en ik raad een ieder aan dit restaurantje eens te proberen.
Jean K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Lieve mensen avontuurlijke gerechtjes goede prijs kwaliteit verhouding en thuisgevoel.
Aanwinst voor de buurt en kom beslist vaker.
Hoop op succes voor de eigenaren.

jean koster

John G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Vanavond ben ik voor het eerst in Palmyra Castle geweest, en heb er twee broodjes falafel gekozen om mee te nemen. Ik heb al veel broodjes falafel geproefd, deze smaken naar meer. Gemaakt met lekkere, verse groenten. Het is een mooi restaurant geworden, en de restauranthouder is erg aardig en professioneel!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Afgelopen zondag was de officiële openingsdag. We waren al eens eerder binnengelopen om te kijken, maar hebben er nu voor het eerst gegeten. En het was super! We deelden een aantal mezzes met zijn drieën, wat erg goed bevallen is. De gegrilde aubergine is echt fantastisch. De tafel stond vol met allerlei heerlijke broodjes, dips, en snacks. Met vlees, of vegetarisch, het was allemaal heerlijk. Ook de grote gerechten bij de buurtafels zagen er erg lekker uit. En dan het toetje. We hadden een typisch Syrisch toetje met pistache. Super lekker! Niet mierzoet, maar heerlijk romig met geweldige nootjes. We komen zeker terug. Prijs-kwaliteit verhouding echt super. En de bediening is ontzettend vriendelijk.
Aniel D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Dit restaurant is volgens mij vrij nieuw in Amsterdam - West, maar nu al populair aan het worden.
Wij waren vroeg dus was het niet druk. We hebben verschillende voorgerechten geprobeerd die erg goedkoop zijn (tussen € 2,50 en € 4,00) en heel lekker smaakten, vooral iets typisch Syrisch met aubergine erin (naam vergeten). De hoofdgerechten waren heerlijke grill-gerechten, een beetje Mediteraans, maar net anders met wat andere kruiden, zeker voor herhaling vatbaar. Het toetje met iets van melk, cheesecake en pistach was ongekend lekker. Wij gaan zeker hier vaker eten, het is heerlijk en de prijzen zijn laag. De Syrische familie-leden die dit restaurant runnen zijn heel aardig en gaven ons nog een sterke Syrische koffie van de zaak.