Palm Party House

Langeweg 350 3331 LG Zwijndrecht Nederland Kaart
31-786192388

Over restaurant Palm Party House

Een feestelijk diner in Zwijndrecht

Een bezoek aan Palm Party House staat garant voor een gezellige, feestelijke en lekkere avond. Er hangt een goede sfeer en de bediening zorgt er voor dat elke avond een waar feest wordt! Kom gezellig met vrienden en maak er een avond van om nooit meer te vergeten! De bediening is vrolijk en oplettend en zorgt ervoor dat jij tijdens de hele avond niets tekort komt. Voor een feestelijk diner ga je hier eten!

Meer informatie over restaurant Palm Party House

- High Tea 14:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Jwvannederpelt .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Het eten is er prima de bediening vlot het is een kleinere ruimte waar de warmte snel op liep er hing een blauwe walm van de gourmetstellen
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk gegeten met AHkortingsactie. De satéschotel was zeer betaalbaar en erg lekker. Kip kan soms wat droog zijn, maar deze kipsaté was botermals. De bediening was heel vriendelijk. We hebben een topavond gehad.
Bcvdjagt .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
we hebben heerlijk gegeten bij Palm Party House, de bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.
Een uitgebreide keuze menu.
We waren echt volgegeten.
We komen zeker een keer terug
Adrianablok .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Alle gerechten heerlijk mooi opgemaakt veel zorg aan besteed.
Bediening was goed en vriendelijk.
De locatie is rumoerig door de bowlingbanen maar dat weet je als je er
gaat eten. Voorgerecht meloen met parmaham was heel erg lekker heel apart
met dat bolletje meloenijs.
Hartelijk dank voor de beoordeling van ons bedrijf. Onze biedingsmedewerkers en keukenbrigade doen altijd hun best het onze gasten aan niets te laten ontbreken en dat is ze ook nu weer gelukt. We zien u graag weer een keer terug!
Javuurens2157 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
ondanks dat we een uur van te voren hadden gereserveerd, en deze nog niet binnen was bij het restaurant, was het geen enkel probleem. We werden gastvrij onthaald, vriendelijk personeel, zeer goed eten. Deze locatie is een goede keus als je gewoon een keer lekker wilt eten. Als je iets speciaal hebt te vieren zou ik deze locatie niet uitkiezen, mits je het wilt combineren met een partijtje bowling.
Dank u wel voor uw recensie van ons bedrijf. Fijn dat de medewerkers het u naar de zin hebben gemaakt en het eten u zo goed smaakte. Voor grote groepen of speciale gelegenheden hebben wij ook mooie all-in arrangementen.

We hopen u weer een keer te mogen ontmoeten bij Palm Party House!
Joswerson .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Alles wat geserveerd werd was goed, bediening is prima, goed bij de les en komt regelmatig vragen of alles naar wens is. De sfeer is wat outbollig en zou wat gezelliger kunnen.
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling van ons bedrijf. Graag tot een volgende keer!
Ericgerda .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Verrassend goed gegeten bij een bowlingbaan. Inrichting, verfwerk, aankleding e.d. is wel behoorlijk gedateerd, maar het eten en de vriendelijke bediening maakt veel goed.
Hartelijk dank voor de mooie woorden en cijfers voor onze bediening en keukenbrigade. Jammer dat de entourage u niet beviel maar over smaak valt niet te twisten.

We hopen u snel weer terug te zien bij Palm Party House!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
De entourage was minder maar het eten en de bediening maakte alles goed. En we konden bijgerechten bijbestellen indien nodig. Het eten was echt heel goed. Heb echt heerlijk gegeten
Hartelijk dank voor uw beoordeling van Palm Party House en de mooie cijfers voor onze medewerkers en het eten. Fijn dat het zo goed bevallen is bij ons!
Lv100551 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
het was de eerste keer dat we met de bon gingen eten maar kan alleen maar zeggen dat het eten uistekend was,de opmaak,smaak alles was prima en genoeg keuze op de kaart om te kiezen gaan we zeker nog een keer naar toe ,ook het personeel waren vriendelijk en behulpzaam in een woord geweldig
Hartelijk dank voor uw lovende woorden en mooie beoordeling. Fijn dat u de service onze collega's zo heeft gewaardeerd.

We zien u graag weer een keer terug hier in Palm Party House.

RiCar .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Al het was top en ruim aanwezig. Mocht het niet genoeg zijn hoefde je het maar te zeggen en dan werd het gratis bijgevuld.

Alleen het interieur vonden we minder. Het is duidelijk een restaurant voor bij de bowlingbaan. Na 1,5 uur zijn de stoelen niet echt comfortabel meer. Dus kan je niet even lekker natafelen.
Goedendag, hartelijk dank voor uw positieve reactie en de mooie cijfers voor eten en service. Over het decor verschillen de meningen, maar over smaak valt uiteraard niet te twisten. Wat betreft de stoelen: ik heb uw melding doorgesproken met de directie en wij gaan kijken naar wat modernere en comfortabelere stoelen voor volgend jaar.

We hopen u nog eens terug te zien!
Nanny.mar .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Bedankt voor de goeie en vriendelijke service en het heerlijke eten ???? was een mooie afsluiting van mijn verjaardag ???? bedankt
Hartelijk dank voor uw reactie en de mooie cijfers. Fijn dat u zo'n gezellige verjaardag heeft gehad. We hopen u snel weer een keer terug te zien.
Janssenasmar .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Voor ik hier reserveerde kende ik Palm Party House niet maar de goede recensies hebben me over de streep getrokken. We hadden hoge verwachtingen, maar alles is waargemaakt. Perfect eten: uiensoep, carpacio, garnalen smaakten erg lekker. De tournedos, kabeljauw, kipfilet, alles perfect klaargemaakt en het toetje was ook heerlijk. We hadden 1 kind bij ons, hij was ook zeer tevreden over het kindermenu, fruitsalade was vers, frietjes en frikadel heerlijk en vooral het toetje met een muntje voor de "snoep"automaat deed het goed bij hem. Zeker een aanrader!
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat een mooie cijfers heeft u ons gegeven. Fijn dat u zo lekker gegeten heeft bij ons. We zien u graag een volgende ker terug!
Wilhofland .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
zowel het voor als hoofd gerecht waren super echt top en dan het toetje als afsluiting geweldig super vriendelijk en keurig personeel .wist niet dat je daar zo lekker kon eten gaan we vaker doen .
Hartelijk dank voor uw recensie en deze prachtige cijfers! Ik zal uw complimenten zeker doorgeven aan onze medewerkers. We zien u graag weer terug bij Palm Party House.
Kim.vlot .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
De service was prima. Het eten was erg lekker en het is zeker een aanrader om er is heen te gaan! Zowel voor jong als oud, maar ook voor feestjes of een etentje voor twee!
Hartelijk dank voor uw lovende woorden. We zien u graag weer een keer terug bij Palm Party House!
Avanveen62 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
De ontvangst is meteen al geweldig. je weet meteen van hoe en wat. Wij konden meteen al, voor afgesproken tijd beginnen met het bowlen. Het eten stond al gereed en meteen kregen wij een melding dat als er iets bij wilde dat dit wij dit kregen. Was allemaal prima voor elkaar.
Hartelijk dank voor deze mooie cijfers. Onze medewerkers doen altijd hun uiterste best om het onze gasten naar de zin te maken en uit uw woorden blijkt dat ze hier zeker weer in zijn geslaagd. We hopen u snel weer een keer te zien bij Palm Party House.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Op de valreep op 2e pinksterdag om half 5 gebeld of er nog een tafel voor 2 was voor de spiderpan. En dit was er. We kwamen aan, tafel helemaal gedekt, korte uitleg en we hebben heerlijk 2 uur zitten smullen.
Niets viel tegen, vlees echt heel lekker. Absoluut een aanrader, ook met grote groepen. Diverse arrangementen, zonder verrassing achteraf.
Bediening vlot en vriendelijk.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van Palm Party House! Graag tot een volgende keer!
WHeilema .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Prima varkenshaasje. Voldoende saus, groente, gebakken aardappelen en friet. Vriendelijke en attente bediening. Voor herhaling zeker geschikt. Aan te bevelen bij vrienden en kennissen.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Het eten was heerlijk zalm was top de biefstuk goed toetje was heerlijk ik raad het balm huis aan om te gaan eten Gr Joop

Bezemer12345 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Gister vrijdag 5 december heerlijk gegeten met de Ah actie bij palm party house . gerecht super hoofd gerecht uitmuntend varkenshaasje op een bedje van gewokte groente en een heerlijk stoofpeertje op het bord de op maak was mooi na gerecht was prachtig met een Sinterklaas tintje we hebben genoten het was lekker druk echt een aanrader
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Zoals eerdere recensies zeggen, het decor is wat minder, de zaal is niet écht gezellig maar de rest maakt dat echt 100 keer goed. Wij gingen bowlen en daarna eten met 3 personen, ter ere van een verjaardag. We waren later dan de afgesproken 16:00 uur aanwezig vanwege onverwachte drukte op de wegen. Maar dat maakte niets uit, ons uur bowlen ging in, toen we begonnen! Daarna hebben we gegourmet, de salade was goed, het brood was knapperig en het vlees was van perfecte kwaliteit, de biefstuk mals, de kip goed gekruid en het allerbelangrijkste, alles werd onbeperkt bijgevuld! Of dat nu de boter of de biefstuk was!! Echt super vriendelijk personeel, er werd zeer vaak gevraagd of er nog iets moest worden aangevuld en of alles naar wens was! En dus niet alleen vragen of je wat wilde drinken! Omdat we dus een verjaardag vierde, kreeg het feestvarken vuurwerk op het nagerecht, heel de zaal ( die inmiddels vol zat) ging in het donker en met ons twee zongen een hoop mensen mee! Volgens mij is dat ook alleen maar als er een goede sfeer hangt...
Bij het afrekenen troffen we de eigenaar, wat een sympathiek mens! Duidelijk met hart voor de zaak en hart voor zijn personeel! Wat dan ook weer in het personeel terug te merken is in de omgang met de klant!
Voor ons is er zeker een vervolg!!