Palloe's Hindoestaanse afhaalcentrum

Meer informatie over restaurant Palloe's Hindoestaanse afhaalcentrum

7,2
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De beste vegetarische roti ooit gegeten! Eindelijk een goede, Hindoestaanse, verse roti met veel groenten en niet te veel vet! Daarbij zeer redelijke prijzen, goede porties en uitermate vriendelijke en correcte service. Oké, dit is niet echt een plek om leuk te gaan zitten, maar wel beslist de beste plek om je roti af te halen en er de volgende dag geen buikpijn, maar een gezond gevoel aan over te houden! De bara met aardappelsambal was trouwens ook erg goed.
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs!! Zeer vriendelijk geholpen en aardig personeel. Bara was heerlijk met huisgemaakte sambal vega roti erg lekker wij komen zeker terug om nog meer te proeven! Echt een aanrader in Rotterdam.
Ellebel64 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wat een fijne ontdekking! Al langere tijd op zoek naar een goede Suri en nu dus gevonden. Lekker, smaakvol eten voor een hele schappelijke prijs. Super vriendelijke bediening waardoor de sfeer heel gemoedelijk is. We komen zeker terug om nog meer lekkers te proeven. De roti's waren in ieder geval overheerlijk.
Marcia N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vroeger altijd vaste klant bij een ander Surinaams eethuisje maar door mindere kwaliteit op zoek gegaan naar een ander.
Het eten is hier fantastisch, heerlijke bara's/ broodje kipkerrie/ Baka bana met zelfgemaakte satesaus gegeten. Alles heerlijk op smaak, evt aangevuld met wat zelfgemaakte sambal. De service was ook fantastisch! Ook even gesproken over vakanties en vaak vernederlandste gerechten, waar hier zeker geen sprake van is. Wij komen zeker terug al moeten we er een stukje voor rijden. Ga zo door!!
Ducks .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Mijn favoriete plekje in Rotterdam! Mijn vrienden kunnen het niet geloven als ik ze vertel dat ik er maar voor 1 gerecht kom (de vegetarische roti). Hele vriendelijke prijzen, maar de eigenaar is nóg vriendelijker. Hij zorgt dat je aan niets te kort komt :) Alles huisgemaakt en lekker pittig. Kom langs en maak het mee, zou ik zeggen ;) Ik ben in elk geval fan!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Heerlijke originele surinaamse broodjes gegeten met kerrie kip en met kerrie ei en nasi met kip mee naar huis. keurig verpakt en de prijs is geweldig !!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijke broodjes, lekker warm en goed gevuld niet alleen met kerrie ei en garnalen maar ook met boontjes. Het eethuisje ziet er redelijk verzorgd uit met wat mooie platen en een prachtige klok met olifanten aan de muur. De medewerkers zijn niet onaardig maar ook niet erg attent. Er werden spullen gebracht en de deur werd zonder waarschuwen een hele tijd wagenwijd opengezet, zonder dat er overigens met spullen doorheen gegaan werd. Het werd erg koud en daarom zijn we maar snel opgestapt.

Fitz U.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Ik kom er regelmatig. Direct werd ik matti genoemd en sindsdien uiterst hartelijk gebroet.
Op moederdag 2015 was hij niet open, maar toevallig wel in de zaak om spullen af te gooien.
Ik kon gewoon komen. Leuk gesprek gehad over 'moeders'
Toevallig, heel toevallig, kwam mijn nichtje uit Twello dezelfde dag ook langs.
Heeft er ook gewoon kunnen eten. Had hem aangeraden en zij was helemaal content.
Enrico2000 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Super lekker, perfecte roti, aardige mensen. Het decor is onbelangrijk, naar Palloe ga je voor t heerlijke eten voor een zeer goede prijs.
Rinus B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
klein zaakje super goede rotti echte aanrader .kom er zeer zeker nogmaals eten is er goed de zaak is netjes en schoon ,hoop dat ze zo doorgaan dan blijf ik en mijn vrienden en kennissen zeker komen ook het eten is niet duur .dus mensen ga er heen en doe er je voordeel mee je krijg er geen spijt van .dit is surinaams hindoestaans zoals het moet zijn en smaken dikke 10
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Het is eigenlijk een afhaalcentrum maar er zijn toch acht zitplaatsen in de kleine zaak waar je je maaltijd kan nuttigen waarvan vier zitplaatsen aan het raam waar de hele Nieuwe Binnenweg voor je neus passeert. De bestelling doe je aan de counter en wat je wilt eten staat op grote borden aan de muur. Het is een Surinaams Hindoestaans restaurant en de nadruk ligt op nasi, bami of roti met kip. Wat meteen opvalt zijn de extreem lage prijzen; de meeste maaltijden zijn vijf euro, een bara kost vijftig cent en elke bakje met een gerecht kost twee vijftig. Smaakt het minder door de lage prijs. Integendeel. Wij vonden (hoewel alles wordt opgewarmd wordt) alles erg smakelijk. Het grote portie nasi/kip was kruidig en de malse kip was gestoofd in een zeer kruidige saus. Daarnaast was de sambal erbij zelfgemaakt en echt zoetpittig. De roti was helemaal een ervaring; deze bestond niet alleen uit een kerrie kip, kruidige aardappelen, boontjes en heerlijke sambal maar tevens een portie aubergine en een lekkere licht zoetzure rode dikke pasta. Ik denk wel de beste Roti die ik sinds tijden heb gegeten. Aan de zaak zie je niet af dat het geserveerde eten van goede kwaliteit is. Het doet een beetje rommelig aan. De bediening is wat chaotisch en haalt snel wat dingen door elkaar maar is wel erg vriendelijk. Fijn zaakje om voordelig lekker eten te halen of ter plekke een roti te eten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Op jacht naar de lekkerste roti van Rotterdam hebben wij al bij heel wat tentjes gegeten, maar tot nu toe staat de roti van Palloe voor ons met afstand bovenaan de ranglijst. Dit is roti zoals het hoort: zachte in kerriejus gestoofde aardappel die je met je rotiplaat fijn kan knijpen, malse kip in massala, groenten en de smaak van alles is echt vol.

De barra's zijn ook niet te versmaden en omdat ze maar 50 cent kosten, gaat er meestal wel een zak mee naar huis.

De sambals zijn zelfgemaakt en vormen een goede aanvulling op de gerechten.

De bediening is altijd even vriendelijk en als je afhaalt krijg je alles netjes in magnetron-opwarmbakken mee.

Het decor is typisch voor Surinaamse eethuisjes, maar dat vind ik juist goed.