Pallas Athene

Rembrandtweg 14 1318 KR Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Pallas Athene

Goddelijke gevoel

Een authentiek Grieks familie restaurant, waar Wally en Maria je met open armen ontvangen. Pallas Athene, de godin van de hemel, staat voor de goddelijke ingrediënten, aangezien veel van de producten selectief uit Griekenland worden geïmporteerd. Een gerecht als Exochiko klinkt toch vrij exotisch! De bar bestaat uit een blauw mozaiek van steentjes en ook de zuilen geven je een heel Grieks gevoel. Als je geluk hebt is er live muziek!

Meer informatie over restaurant Pallas Athene

Bus 5 & 7 vanuit Almere centrum naar tussen de vaarten
  • Kom je met de auto?
    Rembrandtweg 14 1318KR Almere
  • : 800 gratis parkeerplaatsen erom heen

16:00 uur t/m 22.00 uur keuken

Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
gewoon goed en vriendelijk en behulp vaardig personeel.
Geen uren op je eten wachten, en dat is erg lekker.
Een overweging: senioren porties, het is erg veel, en jammer als je niet alles op kan, maar een doggy bag is mogelijk.
Jacob K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Aangenaam verrast
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was super.
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We komen al vanaf de start bij dit restaurant. Het is gezellig, en het eten is prima. Over het algemeen vind ik dat Griekse restaurants erg veel vlees op het menu hebben.

Zo ook hier uiteraard, maar als je oog niet te groot is, dan is het goed te doen. Ik koos voor een kleinere schotel.

De toetjes zijn ook erg lekker. We namen vooral de Baklava.

De bediening is goed.
Liza L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
zoals altijd goed eten en vriendelijk personeel
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ondanks dat iens de reservering niet had doorgegeven, het restaurant de bevestiging niet had gegeven, maar iens wel...
Toch heerlijk kunne eten bij Pallas Athene.
Service was prima, er werd toch een tafeltje geregeld zodat wij op deze 1ste kerstdag heerlijk hebben kunnen eten.
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Was erg gezellig met live muziek en het eten was heerlijk wij gaan zeker vaker hier eten
David S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk de Rhodos schotel voor 2 personen. Vooral de gyros en suflaki vond ik lekkerder dan elders. Ruim voldoende gegeten met z'n tweeen.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met zijn 2en op een vrijdag avond een tafel geboekt en we zijn niet teleurgesteld. Vriendelijk ontvangen en kregen de keuze uit een aantal tafels. Bediening was vlot en aardig. Wij hebben beide een verschillende mix schotel gekozen. Het eten was goed warm en de porties prima.
Voor ons zeker een aanrader om aan anderen door te geven en zelf nog vaker te bezoeken.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heel toevallig tegen dit restaurant aangelopen. Wat een supergriek! Alles heerlijk, heel gezellig en vanwege de korting van 20% zeer mooi geprijst. Wij komen terug!
Sterreeeeetje .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Pallas Athene. Ondanks de drukte was er toch nog ff de tijd om een praatje met ons te maken, en de kinderen aandacht te schenken. Gebeurt heel weinig dat je kind van 3 even mee mag naar de jeuken om een ijsje uit te zoeken.
Wij waren waren met 6 volwassenen en 4 kinderen, en hebben allemaal heerlijk genoten van het eten, maar ook van de sfeer in dit restaurant.
Blijf zo doorgaan team Pallas Athene!
Ons zien jullie zeker terug komen.
Ikkiebal .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
In meerdere Griekse restaurants geweest maar Pallas Athene is gewoon GEWELDIG! Eten is uitsteken. Bediening is super vriendelijk. En de gastheer is een toppertje. Hij heeft verstand van zijn vak
yesss .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Redelijk grieks eten,service idem,meestal verwacht je bij een griek de echte griekse gastvrijheid,ben betere griekse restaurant gewend,jammer
karlos .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
In de zoektocht naar een restaurant wat open was op de maandagavond aanbeland bij Pallas in Almere. Beetje in een winkelcentrum in een woonwijk wat niet heel gezellig aandoet en ik niet snel naar binnen zou lopen, maar het eten was prima. Met name het hoofdgerecht (gestoofd lamsvlees) was goed bereid en ruim voldoende. Heerlijk zacht bereid lamsvlees zoals je gewend uit de Balkan. De bijgerechten waren niet heel spannend en redelijk standaard, maar het vlees was dikke prima.
De inrichting (typisch Griekse wandtekeningen etcetera) doet wat standaard aan, maar past ook bij wat je zou verwachten van een Grieks restaurant.
Natali W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij komen regelmatig bij Pallas Athene. De sfeer is fijn, de medewerkers allemaal even aardig. En het eten is er erg goed. Of je nu door de weeks of in het weekend komt, het is altijd even goed. Een dikke duim voor de mensen daar.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Doordeweeks op dinsdag ... 3 gangen van de kaart voor 25.- euro. Prima kwaliteit vlees. Ondanks dat het tussen kerst en nieuwjaar zat toch aardig vol voor door de weeks. Mooi afkikkertje zo.
Tamara1989 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag 2015 hier gegeten. Heerlijk gegeten en een supergezellige avond gehad! Het was niet even lekker eten en weer weg maar gewoon een feestje. Er was live muziek, mensen die gingen dansen, een culturele dans die door de zaal heen ging waar je zo bij kon aansluiten, borden die stuk werden gegooid en daarnaast leuk personeel die niet gestresst waren maar zelf ook genoten. Al met al een superavond gehad!!
Stephanie E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Zojuist gegeten met mijn partner op eerste kerstdag. Het begon goed. Eten was heerlijk, live muziek en een aparte kerst menukaart. Bij het afrekenen had ik echter mijn vraagtekens over de prijzen van ons diner. Er was per gang een prijs gespecificeerd. Voorgerecht 12.50 hoofdgerecht 25.50 en nagerecht 10 euro. 3 gangen voor 46.50.
Eten was zo veel dat wij niet meer toegekomen zijn aan een nagerecht. Bij afrekenen blijkt dat wij er wel voor betalen en dat standaard uitgegaan wordt van 46.50 pp. Toen ik hier uitleg over vroeg werd er door de eigenaar alleen gezegd dat mij dit verteld is aan de telefoon (hetgeen niet gebeurd is) en dat het al 11 jaar zo gaat. Dan had ik maar bij de eerste sessie moeten komen eten tot half 8 dan had ik wel keuze gehad. Nu heb ik gewoon pech. Hij was ronduit onbeschoft toen ik zei dat ik hier nog nooit van had gehoord. Ik moest het maar gewoon betalen. Hier eten wij in elk geval nooit maar ook nooit meer.
Sabrina S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik was daar 12 december
Toen ik binnenkwam kwam de griekse specialiteit geuren me neus al binnen
En was er een prachtig kunstig grieks decor
Er was geen live muziek maar er klonk wel heerlijk griekse muziek door de speakers.

Ik nam de Bifteki
Oftewel gehakt met fetavulling
En daar kreeg je dan een bakje zelfgemaakte heerlijk knapperige patat en mayonaise bij
Apart had ik nog warm stokbrood met verse traditionele tzaziki
Ik heb gesmult als een malle het vlees was heerlijk mals en goed gekruid en de feta was ook heerlijk
De service was ook heel fijn en snel en totaal niet opdringerig.
Tis dat het voor mij wat verder uit de buurt is en financieel niet haalbaar is anders zou ik daar zeker vaker eten????????????????????
mmeijerwagter .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Heerlijk en goed eten, ruime keus in gerechten, vriendelijk personeel, vlotte bediening. Erg sfeervol en gezellig ingericht. Een echte aanrader!