Pallas Athene

Rembrandtweg 14 1318 KR Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Pallas Athene

Goddelijke gevoel

Een authentiek Grieks familie restaurant, waar Wally en Maria je met open armen ontvangen. Pallas Athene, de godin van de hemel, staat voor de goddelijke ingrediënten, aangezien veel van de producten selectief uit Griekenland worden geïmporteerd. Een gerecht als Exochiko klinkt toch vrij exotisch! De bar bestaat uit een blauw mozaiek van steentjes en ook de zuilen geven je een heel Grieks gevoel. Als je geluk hebt is er live muziek!

Meer informatie over restaurant Pallas Athene

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Was erg druk, grote groep, slechte tafel.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk eten, goede service voor een goede prijs! Je voelt je welkom bij Wally en Maria!!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Voor mij het beste griekse restaurant van, in ieder geval, Flevoland.

De (bijna) altijd goedgemutste eigenaar Wally en zijn vrouw Maria hebben een geweldig team om zich heen weten te creëren, waardoor de sfeer altijd prima is, het eten geweldig en nu helemaal in kerstsfeer.

Fantastisch voor een gezellig en goed avondje uit met een start bij Pallas Athene in Almere.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
De service is erg vriendelijk en het eten OK. De salade van de bar was lekker, maar in de bifteki overheerste de feta. Ook zit je erg dicht op elkaar; onze tafel stond naast die van anderen met alleen een hekje ertussen.
B. M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Warme, gezellige inrichting en sfeer. Vriendelijke, nette bediening. Eten is heerlijk. Prijs/kwaliteit goed.
E.M. K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Was helemaal oké.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Echt een toprestaurant ! Klasse. Deze mensen weten hoe het moet.S uper aanrader.
Sjef R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heel goed en gezellig goede en vriendelijke bediening vraag wel bij reservering als met twee personen bent dat je niet het tafeltje naast de toiletten krijgt heel vervelend daar gaat de hele avond de deur open en dicht er zou een wat grotere wand tussen moeten
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Kalfsmedaillon helaas te lang gebakken waardoor deze redelijk smakeloos was. Ook de overige gerechten (wel goede porties) vielen qua smaak ietwat tegen. Wellicht dat wij te kritisch zijn gezien het feit dat het restaurant goed bezocht maar in de overwegend lovende kritieken kunnen wij ons iets minder goed vinden.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk, betaalbaar en ruim genoeg.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk eten en mooi restaurant; een aanrader
Priscilla M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Bij binnenkomst meteen heel vriendelijk ontvangen. Aan tafel kregen stond al meteen een kinderstoel klaar voor onze dochter van 2. We kregen een ouzo en werd er gevraagd of het leuk was om onze dochter een zelfde glaasje zou krijgen met water. Wat een leuk idee, kon ze meteen mee proosten ???? het eten was heerlijk en genoeg. Het viel ons op dat het geluid goed geïsoleerd was. Je kon elkaar gewoon normaal verstaan zonder harder te moeten praten.
Melissa U.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk eten en goede service. Het vlees was niet heel vet en ook overmatig zout waardoor de smaak van het vlees zelf goed tot zijn recht kwam. Door een foutje in de bediening moesten we wat langer op ons eten wachten. Ter compensatie kregen we een rondje drankjes voor aangeboden. Heel netjes!
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Dit is echt de beste Griek waar wij ooit zijn geweest. We hebben wel eens geprobeerd om voor een andere te kiezen maar hebben achteraf altijd spijt !

1X per week gemiddeld eten we Grieks met het gezin .. het is te betalen en zoo lekker !!! Waarom zou je dat niet doen ?

Je krijgt echt veel eten voor weinig en de bediening is geweldig , ze denken met je mee en zijn snel en netjes

Tip : kies een Mix grill .. allemaal zijn echt heerlijk !

Dikke 10 voor pallas Athene
Dionne F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Echt een aanrader. Lekker
eten en goede service
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Porties zijn te groot en te zout., te weinig groente. Vlees smaakt allemaal hetzelfde en de gyros was te zacht. Personeel is wel attent, maar onpersoonlijk.
Malouke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Er waren wat technische problemen maar ze deden alles wat ze konden om dat op te lossen.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, perfecte timing qua gerechten serveren en altijd leuke sfeer.
Geeke B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten, door omstandigheden konden we daar geen dessert meer eten, keurig 3 ijscoupes mee naar huis gekregen.