Palladium

Meer informatie over restaurant Palladium

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Steve A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Had telefonisch gereserveerd en gevraagd naar de tafel waar ik meestal zit met mijn vrouw. Deze avond wilde wij ons 5 jarig huwelijk vieren. Aangekomen in het restaurant werden wij naar een andere tafel gedirigeerd tot onze grote verbazing. De tafel waar wij normaliter zitten was vrij en vroegen waarom wij daar niet konden zitten, wat via de telefoon nota bene was toegestemd. Deze tafel was voor de portier aldus autoritaire en arrogante Veerle. Wij kozen eieren voor ons geld omdat wij te moe waren om naar een andere zaak te gaan. De portier hebben wij niet gezien en de tafel is de gehele avond vrij gebleven tot onze ergernis! In deze zaak staat het personeel boven de klant!!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Niet te ingewikkeld, gewoon gezellige tent met lekker eten. Snelle bediening. Prima voor niet te veel geld. Lekkere cheesecake trouwens!!! ????
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Eten is heerlijk, alleen jammer dat (een deel) van het personeel zich belangrijker vindt dan de gast. Helft van de kaart niet aanwezig, probeerde het leuk met haar op te lossen maar hier ging ze niet op in. Jammer...
ikkejijiswij .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Samen met mijn verloofde gegeten als lunch bij Palladium. Het eten was erg lekker. De prijs past er uitstekend bij. Ik had een baguette met file American, een echte aanrader.
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg karige broodjes voor de prijs die je betaalt. Wel goede sfeer en aardige serveerster, maar bestelling aanpassen na 1 minuut was niet mogelijk.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellige zaak. Broodje carpaccio met PArmezaanse kaas nauwelijks belegd. 1 plakje carpaccio met wat schilfers kaas à € 8.50. Eigenaren uitbuiters; ook naar Heineken Brouwerij. Betalen € 5.000/mnd, wat 3x zoveel moet zijn. Lees artikel in Parool.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Erg chique restaurant maar niet alleen maar het eten wat je daarbij verwacht. Je kan van bitterballen tot aan eend bestellen. Dit vind ik het restaurant wel wat sfeer geven. Zorgt voor een gevarieerder publiek. Bediening is ook erg deskundig, veel verstand van wijnen etc. Niet heel goedkoop maar de kwaliteit en service maakt dit helemaal goed. Zeker een aanrader.
david1975s .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Voor een borreltje met Holtkamp bitterballen naar Palladium gegaan. Als een grote verrassing stond de zeetong op de menukaart. Groot, gebakken in boter en perfect van smaak. De Pinot Grigio was prima. Prijs, kwaliteit is uitstekend bij Palladium. Tournedos met béarnaisesaus is ook absoluut de moeite waard. En de sgroppino als dessert is maakt het helemaal af. Bediening is vlot, vriendelijk en snel. Allemaal zeer de moeite waard.
Battave .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gezellig eerst een drankje gedaan. Erna carpaccio besteld. Die bleek op te zijn hoorde we na 15 minuten. Erna nog een gerecht, bleek ook op. Uiteindelijk Caesar salade besteld en die smaakte goed!
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Leuk eetcafe (zichzelf brasserie noemend) tegenover Paradiso, de reden voor ons om hier binnen te stappen. Vriendelijke ontvangst. Natuurlijk niet gastvrij om een 'eindtijd' te noemen (tafel is beschikbaar tot 20 uur), maar voor ons geen probleem omdat we toch nog door moesten. Personeel kon ook goed advies geven over de gerechten op de kaart. Gerechten waren goed gebakken en als extra heerlijke frietjes. Al met al een goed adres voor een (toch wel) snelle hap.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Met een gezellig stel vriendinnen een hapje eten in hartje Amsterdam. De perfecte setting voor een top avond. We kozen voor palladium omdat je daar zo prima kan parkeren (...). Opvallend vriendelijke meisjes in de bediening, niets was te veel moeite. ook onze voorkeuren qua eten werden probleemloos geaccepteerd. De tonijnsteak dreef in de saus, dat was jammer en onnodig. Het voorgerecht tonijn/avocado tartaar was smakelijk, evenals de eend pannenkoekjes. Tomaat/mozzarella was een royale portie. Ook de kipburger, carpaccio en steak waren van prima kwaliteit. Enige minpunt, en dat was echt heel jammer, was dat de muziek op een gegeven moment zo hard werd gezet dat praten vrijwel onmogelijk was. Toen wij hier bij de barman een opmerking over maakte zei hij dat de baas net had aangegeven dat de muziek harder moest. Wij waren niet de enige die zich hier aan stoorde, maar blijkbaar is de klant (of beter gast) niet altijd koning.... in elk geval niet bij Palladium.
Dus all in all; eten lekker, meisjes in bediening on amsterdams vriendelijk, setting leuk, muziek te hard.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik snap de lovende recensies hieronder niet goed.
Gisteren zijn we hier al schuilend voor de regen naar binnen gegaan om te lunchen.
De bediening was uitermate onvriendelijk en daarnaast ook nog eens extreem traag. We bestelden eerst twee koffie en na wat twijfelen alsnog een sandwich. De sandwich was er met 2 minuten maar de koffie bleef achterwege. Na 10 minuten kwam er een meisje naar ons toe om te vragen of we wat drinken wilden. We meldden dat we al besteld hadden en ze zei dat ze het meteen ging halen. 10 minuten later (de sandwich was al op) was er nog steeds geen koffie en kwam hetzelfde meisje langs om te vertellen dat ze het bonnetje kwijt waren. Het duurde toen nog eens 5 minuten voor de koffie daadwerkelijk kwam.
De sandwich was verder wel lekker maar wel vrij karig belegd. Verder vond ik het ook wel heel erg prijzig al is dat te verwachten bij het Leidseplein.
Ik kom hier zeker niet weer.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wat ik hier ook bestel, het is altijd lekker en bijna puur. Verse ingredienten, goede wijnen en vooral heerlijke cheesecake! Aanrader is de Palladiumsalade; super!
Klein nadeel is dat je in de winter niet in de buurt van de deur moet zitten, ondanks het gordijn van je regelmatig de kou op.
topski .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Fijn op zaterdagavond een kleine portie saté gegeten, heerlijke homemade friet (als sidedish besteld) en zo werden wij erg gelukkig, ook met de mooie Merlot erbij.
Op ons bordje slechts 3 heerlijke saté spiezen met emping. Eventuele groenten moet apart erbij besteld worden.
Ontvangst en afscheid heel hartelijk door dame bij de ingang. Bediening erg vriendelijk en attent!
Decor strak met wat winterversiering, prima.
Wat moet ik nog meer zeggen, niks, we komen terug!
ProeverJef .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Ossenhaas, caesar salade evenals de antipasti zijn prima bij de Palladium. De service is erg wisselend, de ene keer zijn ze ongeïnteresseerd en nijgt het soms een beetje naar het arrogante. De andere keer zijn ze weer erg attent en oplettend.
Ik blijf er toch komen. Met name op de weekend avonden. Omdat je na het eten, gewoon lekker een borrel kunt doen als de muziek harder gaat.
R.Smit .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen zaterdagmiddag bij Palladium gegeten. Als we naar Amsterdam gaan dan lunchen we hier altijd. Broodje kip avocado is de favoriet. Lekker vers warm broodje met aardig wat beleg. Fijne tent, aardig personeel en lekker eten. Zit ook op een wat rustigere locatie vergeleken met de tenten om de hoek waar toch veel toeristen zitten. Een aanrader om te lunchen!
freekj .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Leuke tent en een goede sfeer maar wat ik erg vreemd vind is dat het personeel om 20.00 uur glazen witte wijn drinkt achter de bar. Komt erg onprofessioneel over.
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Vergane glorie. Eten was aardig op smaak. Echter was er totaal geen aandacht besteed aan de opmaak van het bord! Alles was er zo opgekwakt. Het restaurant kan wel een opfris beurt gebruiken! De prijs kwaliteit verhouding is ietwat scheef.. Met extra aandacht voor presentatie en embiance kan het wel weer wat worden.. De bediening was top..
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Het blijft een gezellige zaak. We kregen prima bediening en dito gerechten, ook ideaal voor een hapje voor een concert in Paradiso. Wij namen een bord "hapjes voor twee" dat prima belegd was met oa mozzarella, gegrilde courgette en vitello tonato. Daarna verse tonijn tartare met avocado; goed geserveerd; prima smaak. Geen hoogvlieger maar we komen graag nog eens terug (voor een uitgebreidere avond)
J V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Een hippe tent ... Midden in het centrum van de stad...

De gastheer was een vlotte bink, die goed begreep waar hij mee bezig was...

We zijn begonnen met een anti pasti... Heerlijk gevarieerd en goed van smaak... Een aanrader als je van Italiaans houdt.

Daarna nog een carpaccio en yakatori spiesjes genomen. Ook allebij van prima kwaliteit.

Ons wel de hele avond zitten verbazen over de gastvrouw bij de deur, die blijkbaar continu met handen aan haar haar zat.

Daarna scropino... Heerlijk niets aan toe te voegen...

De avond afgesloten met cappuccino, die was lauw... Jammer want de smaak was goed.