Palladion

2-B Koningin Wilhelminahaven Noordzijde 3134 KE Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Palladion

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Koen G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond heerlijk buiten op het terras kunnen eten, met het warme weer was dat erg prettig, want zo aan de haven stond er een fijn briesje.
Had zelf de champignons vooraf, mijn man mosseltjes en dochter de fetta uit de oven. Echt heerlijk brood erbij, dus de saus heerlijk "gesopt" met het brood.
Zelf vind ik mousaka altijd heerlijk , maar meestal teveel als hoofdgerecht. Maar een halve mousaka bestellen zodat we alledrie naast ons gewone eten een stukje hadden was geen enkel probleem! Mijn dochter neemt hier altijd een stoofschotel, ook deze keer, en vind ze heerlijk, aanrader dus.
Sla vooral de toetjes niet over, zalig!!
Was een zeer geslaagde avond.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Jongstleden maandagavond laat met familie en vrienden de dagschotel van gegrilde varkenshaas en gyros gegeten. Ondanks het tijdstip ( ca. 20.45 uur ) was de ontvangst en bediening uiterst vriendelijk, correct en snel. Het eten was van zeer goede smaak en kwaliteit én tegen een zeer acceptabele prijs. Kortom een aanrader ! Palladion heeft er een paar klanten bij. Zeker weten !
President .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Een tijdje niet meer bezocht, dus het werd weer eens tijd voor een hernieuwde kennismaking. Restaurant aan een mooie locatie/haven. Bij binnenkomst werd er geknikt en zoek maar een tafel uit kregen we toegeroepen. Bediening kwam snel de bestelling opnemen en binnen 20 minuten stond onze schotel op tafel. We hebben gekozen voor Mix grill voor 2 personen schotel Dafne – bifteki, souvlaki, kipfilet en gyros € 17,50 pp. Inclusief een karafje droge witte wijn.
De combischotel smaakte redelijk eenzijdig, te weinig gekruid met een te klein portie friet. De souvlaki was droog en smakeloos. De witte wijn was waterig met een muskaat overheersende bijsmaak. De bediening is nog 1 maal aan tafel gekomen, daarna niet meer. Het afrekenen hebben we dus maar zelf gedaan aan de bar. Onze hernieuwde kennismaking was al met al geen succes.
Tankpat .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Voor de tweede keer met collegas gaan eten..niet voor niks tweede keer.
Wederom was het eten bijzonder lekker, meer dan genoeg en keuze zat.
Qua smaak vond iedereen het lekker.

Wat mij wel opviel was dat het personeel iets beter op moet letten bij handelen om en op tafel.
Vraag of iedereen echt klaar is, en leg de menukaarten netjes neer en gooi het niet van de andere kant bij de klant voor zijn neus.
Een paar personeelsleden deden alles wel goed en een aantal niet..

Tessa1992 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met een grote groep hebben we hier heerlijk gegeten. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren erg lekker. Misschien een tip; geef bij 10 personen wat meer friet, we hadden nu maar 2 bakjes.

De bediening spreekt slecht Nederlands en dit zorgt nog wel eens voor wat misverstanden. Ik vind dat hier wel wat aan gedaan mag worden!

Voor de kids is er een leuke speelhoek. Al met al een goede, leuke zaak, maar misschien iets aan het personeel doen!
Oeveren .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Voor en nagerecht waren prima. Saladebuffet was ook goed.
Vlees viel erg tegen, absoluut niet goed van kwaliteit en we hadden het idee, dat sommige vleessoorten (gepaneerd) in de olie waren gebakken. Gaan niet meer terug.
Danobi .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Daar wij twaalf en half jaar gehuwd waren, wilden we lekker met wat familie leden eten in Vlaardingen daar we goede recenties hadden gelezen. Het eten is super, niets op aan te merken, maar de bediening was minder. meerdere malen om een biertje gevraagd en wat extra friet. Met vier volwassenen en twee Kids is 1 schaaltje friet echt te weinig. ook hadden we extra rijst besteld. Deze werden niet gebracht. Wij hielden rekening met de drukte, want druk wasv het zeker! Helaas werd de rijst en friet niet meer gebracht. hier zijn we zelf niet meer achteraan gegaan en werd ook niet gerekend zagen we op de bon. meerdere malen werd ons gevraagd wat we wilden drinken, maar werd ook niet gebracht. Dit wel kenbaar gemaakt bij een ander personeelslid en ging meteen het gevraagde halen. Wat we allen erg vervelend vonden was, we zien elkaar niet wekelijks dus valt er veel te bepraten, dat er werkelijk om de vier minuten werd gevraagd of we al een keuze hadden gemaakt (nagerecht) terwijl we ontspannen uit eten gaan en niet dat het de bedoeling is dat je na een hoop geld heb betaald, een uur later weer op je bank zit, beetje natafelen werd niet gegund. Erg vervelend. Al een reden om niet meer te gaan. Maar het eten is heerlijk.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Aan de Wilhelminahaven gelegen restaurant met voldoende gratis parkeer gelegenheid en een moderne inrichting biedt ons al ruim 10 jaar prettige en goed verzorgde dinsdag avonden met een mooie en prettig geprijsde Boutari rose en gunstig geprijsde dagschotels en menus .Attente bediening en een fijne atmosfeer ,we hopen nog vele jaren dit restaurant te bezoeken !
Robbertjan H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
goed eten vriendelijke goede service en een leuk en gezellig uitziend restaurant.
dit restaurant zullen we daarom ook zeker aanraden aan onze vrienden en kennissen.
Hrabeling .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We komen al vanaf de opening bij dit heerlijke restaurant, en zelfs nu we naar Brabant zijn verhuisd rijden we nog regelmatig naar Vlaardingen om te genieten van deze heerlijke Griekse keuken. Ben zelf liefhebber van de combinatieschotels, gewoon lekker van alles wat. Kwaliteit van het vlees is erg goed, en personeel is altijd erg vriendelijk.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Hier al meerdere malen gegeten en zo ook de laatste keer met een groep vriendinnen. Als altijd was het eten heerlijk, de sfeer goed en de service prima. Bij de schotels krijg je flink wat vlees, wat goed bereid is met knapperige gyros en meer dan voldoende bijgerechten. Op sommige avonden wordt er ook live muziek gespeeld en gedanst, wat weer dat extra griekse vakantie-gevoel geeft. Ik kom hier zeker terug.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Gisteren hebben wij met zijn 4en gegeten alsnog voor mijn verjaardag. Wij kozen allemaal voor het 3 gangen menu. Wat hebben wij lekker gegeten. Ik had de koude meze als voorgerecht, maar aangezien dit veel was heeft de rest hier ook van gegeten naast hun eigen voorgerecht. De verschillende 'salades' waren echt stuk voor stuk heerlijk, als hoofdgerecht had ik appollo een combinatie van vlees en vis. ook weer heerlijk. Het nagerecht was Griekse Yoghurt met walnoten en honing, waar ik ook weer van genoot. Het personeel hield telkens goed in de gaten wanneer iedereen klaar was met eten, en de volgende gang kwam ook snel, maar niet te snel zodat wij ook rustig konden praten. Het personeel is erg vriendelijk. Ook kan je boven zitten. Het restaurant vind ik vrij donker. Wij zaten hierna echt vol en zelfs de volgende morgen zitten wij ook nog vol.
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Wij zijn met z'n 2-en wezen eten bij Palladion. Onze ervaring met dit restaurant is dat van het eten bij je lokale shoarma tent, je vertrekt precies met het zelfde gevoel in je maag. Wij hadden vooraf 4 kleine gerechtjes als voorgerecht: sardines, tsaziki, gehaktballetjes in tomatensaus en griekse gegrilde worstjes. De sardines waren droog, zout en taai. De tsaziki was goed. De gehaktballetjes hadden hun beste tijd wel gehad en aan de worstjes hing een vermoedelijk griekse, eigenaardige smaak. Als hoofdgerecht hadden we: Souflaki en een mixed grill met als extra een stuk zalm. Beide gerechten bevatte gyros. De souflaki was vet, droog en niet persee speciaal. De mixed grill bestond uit ossenhaas, varkenshaas, lamshaas, kipfile en een stukje zalm. De lamshaas was droog, taai. De ossenhaas was minimaal klein, droog en taai. De Varkenshaas was, net als de Souflaki droog en taai. Tot slot stond de zalm al enige tijd zonder water, echt heel erg doodgebakken op de grill. Wij kregen nog een mandje koude broodjes gratis, maar deze kwamen volgens mij uit zo'n grote zak afbakbroodjes die je bij je voordelige supermarkt kan kopen. Het publiek wat bij Palladion komt bestaat vooral uit grote groepen schreeuwende mensen en buurtbewoners die dit restaurant ongetwijfeld als een geweldige ervaring meemaken. Het melden bij het personeel hebben wij maar achterwegen gelaten, misschien verwachten wij wel gewoon teveel voor onze zuurverdiende 60 euro die deze onvergetelijke avond heeft mogen kosten. Mocht ik ooit, door wie dan ook, vriendelijk uitgenodigd worden hier nogmaals (gratis) te gaan eten zullen wij vriendelijk bedanken.
Desiree P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Komen regelmatig hier eten maar vanavond was de service ontzettend slecht. Zat in de salade een stukje plastic, gemeld en kregen een nonchalante reactie. Daarbij kregen wij geen dessertkaart, moesten lang wachten op een drankje en kregen de rekening maar niet. Met afrekenen werd er heel simpel over gedaan. Dit moet niet kunnen.
President .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Sfeervol restaurant aan een mooie locatie/haven. Vriendelijk ontvangen aan de bar en netjes naar onze tafel begeleid. We hebben gekozen voor het 3 gangen keuzemenu a € 19,50 (Ma-Do).
Voorgerecht: Kalamaraki – Krokant gebakken inktvisringen met knoflooksaus, hoofdgerecht: Anixis - Combinatieschotel van de grill met souvlaki,souzouki, varkenshaas en gyros- nagerecht: Yiaourti – Griekse yoghurt met honing en walnoten. Het voorgerecht was smaakvol met een lekkere knoflooksaus. De combischotel smaakte redelijk eenzijdig, allemaal hetzelfde gekruid met een beetje weinig friet. De rijstgarnituur daarentegen was zeer goed, prima. Ook beschikt het restaurant over een prima saladebuffet. Tenslotte de Griekse yoghurt, iets te koud geserveerd met een beetje te weinig honing. Conclusie: redelijk maar heb betere restaurants meegemaakt.
Pinda010 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
We wilden een keer de stad uit en zijn naar Vlaardingen gevlucht op aanbevelen van een vriend uit gekomen bij dit Grieks restaurant. Ergens afgelegen in de haven van Vlaardingen kwamen we bij een pakhuis aan. Het was erg druk, maar de serveerster had gelijk een leuk tafeltje bij het raam voor ons. We kozen voor het keuze menu. Ik voor het vlees en mijn vriendin voor de vis. We hebben heerlijk gegeten en kregen erg veel voor een goede prijs. Het enige was dat de drank erg langzaam ging, behalve de ouzo die je bij binnenkomst kreeg. En misschien moeten ze iets aan de parkeergelegenheid doen. Maar wij komen zeker een keer terug!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Grote Griek aan de haven in Vlaardingen.
Vriendelijke staf. Het personeel kan groepen prima aan.
Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Danise S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Eten was lekker prijskaartje wat minder...
De sfeer was wel goed en De service perfect! Normaal ga ik niet naar een restaurant zoals dit.. maar ga ik wokken... ik ga zeker nog wel eens terug voor de verandering ;)
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Wij hebben al een aantal keer gegeten in dit fijne restaurant. De zaak oogt misschien wat massaal maar doordat de tafeltjes toch met een behoorlijke ruimte van elkaar staan merk je hier niet zoveel van.

Heerlijke schotels met heel mals vlees. Wij hadden gekozen voor het combinatiemenu dat stond vermeld op de flyer. Een heerlijke mix van warme Griekse voorgerechten en een zeer grote hoofdschotel. De saladebar is niet zo bijzonder.

Bediening is vriendelijk en vlot! Prima restaurant om nog een keer naar toe te gaan.