Palladion grieks restaurant

2-B Koningin Wilhelminahaven Noordzijde 3134 KE Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Palladion grieks restaurant

• : Gratis parkeren voor de deur

16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Palladion grieks restaurant

Karin S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De serveerster was echt heel gezellig en vriendelijk. Zo bepalend voor de sfeer. Ze kwam uit Griekenland sprak met een accent. Heel leuk.
Complimentje voor haar.
Eten was weer heerlijk.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bij ontvangst en service heb ik als "redelijk" beoordeeld vanwege het feit dat ik ruim 2 weken van te voren via de website van Palladion had gereserveerd met het duidelijke verzoek graag een tafel bij het raam te willen.
Bij binnenkomst waren alle tafels bij het raam bezet en was er geen enkele tafel gereserveerd , de feedback die ik kreeg was dat men op zaterdagavond geen tafel bij het raam kon garanderen , ook niet bij een reservering.
Er werd erg makkelijk over gedaan wat wij , als vaste gasten die hier al jaren komen , héél erg jammer vonden.
Als je iets bij een reservering niet kan garanderen naar je gasten toe zet dit dan duidelijk op je website , wel zo duidelijk en eerlijk lijkt mij.
marriette49 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
eten prima, personeel erg vriendelijk en er was een gezellige sfeer in het restaurant. ook goed als er kinderen bij zijn die er vrij kunnen spelen zonder dat andere gasten er last van hebben
c.brouwer618 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten . Het eten was goed op smaak , de bediening gezellig en goed . Kortom niets op aan te merken , dus tot de volgende keer .
Fran T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Super gezellig en lekker grieks eten
Een aanrader voor ren gezellig en lekker eten. Zonder of met luve muziek . Voor alle gelegenheden
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het is altijd weer een genot om hier te mogen eten. Combinatiemenu is een ruime maaltijd, Aanrader voor iedereen om je eens te laten verwennen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
leuk restaurant met vriendelijk personeel. all in menu genomen met een combinatie van vlees en vis. vooraf een variatie aan heerlijke hapjes, hoofdgerecht met heerlijke sappige vis en goed gekruid vlees. hierna een combinatie van zoet gerechtje met ijs en alles werd afgerond met een aromatische koffie met likeur. tip: eet rustig en geniet want het is heel veel en te lekker om te laten staan.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben met familie , 11 man , een heerlijke avond gehad waarbij een band ,Griekse muziek , aanwezig was .
We kregen een tafel aan gewezen ver van de muziek zodat we toch met elkaar als familie konden praten .
Het was een 25 jarige huwelijksfeest en ook hieraan werd aandacht besteed.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Bij binnenkomst is de stuntelige ontvangst het eerste wat opvalt. Men is wel vriendelijk maar het komt erg amateuristisch over.
We bestellen vis, Gebakken sliptong voor mijn tafelgenote en voor mij zeebaars.
We maken gebruik van het salade buffet. Dat smaakt best redelijk.

De vis valt erg tegen. De tongetjes zijn droog en flauw. De zeebaars is veel te gaar, bremzout en drijft in een enorme plas gesmolten boter. Een uiterst klein bakje frietjes en een hoopje veel te gare groente completeren de maaltijd samen met 3 ! schaaltjes mayonaise...en het eten is al zo vet.
Al met al een wat teleurstellende ervaring.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
prima grieks restaurant in holland.
leuke plek in Vlaardingen.
Alles wat we gegeten en gedronken hebben was prima.personeel had aandacht ondanks de drukte.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Eten was goed echter waren wij hier op de informatie van IENS afgegaan dat dit restaurant ook voor mindervaliden geschikt was. Voor mindervaliden is er een drempel bij de deur, en daarnaast beschikt dit restaurant NIET over een invalidentoilet (geen beugels aanwezig)
hrabeling .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Wij komen al jaren in dit restaurant, en zelfs nu we verhuisd zijn naar Fijnaart ( Noord Brabant ) rijden we speciaal even naar Vlaardingen om te genieten van deze originele Griekse keuken.
Personeel is altijd even vriendelijk, en niets is teveel, mits je het gewoon maar even vraagt.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Het eten was lekker en ruime porties. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Eigenaar was iets stugger. De bediening was vlot en met een glimlach en heel lief tegen de kleine kinderen in ons gezelschap. We hebben de dagschotel van 12,50 genomen. Niet normaal hoe goedkoop. Spiezen met kipfilet bacon, ossenhaas, varkenshaas, tzatziki, dikke frieten, rijst, sauzen en je mag nog gebruik maken van het saladebuffet. Een gemiste kans vonden wij het feit dat er niet een grieks muziekje op de achtergrond klonk. Dat zou de avond helemaal perfect gemaakt hebben. De volgende keer graag Griekse muziek en dan komen we zeker weer terug.
Koen G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gelegen net buiten het centrum van Vlaardingen in een gezellig uitgaansgebied rond de Havens. Dus voldoende (gratis!) parkeergelegenheid. Één van mijn favorieten gerechten is Bekri Meze.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond heerlijk buiten op het terras kunnen eten, met het warme weer was dat erg prettig, want zo aan de haven stond er een fijn briesje.
Had zelf de champignons vooraf, mijn man mosseltjes en dochter de fetta uit de oven. Echt heerlijk brood erbij, dus de saus heerlijk "gesopt" met het brood.
Zelf vind ik mousaka altijd heerlijk , maar meestal teveel als hoofdgerecht. Maar een halve mousaka bestellen zodat we alledrie naast ons gewone eten een stukje hadden was geen enkel probleem! Mijn dochter neemt hier altijd een stoofschotel, ook deze keer, en vind ze heerlijk, aanrader dus.
Sla vooral de toetjes niet over, zalig!!
Was een zeer geslaagde avond.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Jongstleden maandagavond laat met familie en vrienden de dagschotel van gegrilde varkenshaas en gyros gegeten. Ondanks het tijdstip ( ca. 20.45 uur ) was de ontvangst en bediening uiterst vriendelijk, correct en snel. Het eten was van zeer goede smaak en kwaliteit én tegen een zeer acceptabele prijs. Kortom een aanrader ! Palladion heeft er een paar klanten bij. Zeker weten !
President .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Een tijdje niet meer bezocht, dus het werd weer eens tijd voor een hernieuwde kennismaking. Restaurant aan een mooie locatie/haven. Bij binnenkomst werd er geknikt en zoek maar een tafel uit kregen we toegeroepen. Bediening kwam snel de bestelling opnemen en binnen 20 minuten stond onze schotel op tafel. We hebben gekozen voor Mix grill voor 2 personen schotel Dafne – bifteki, souvlaki, kipfilet en gyros € 17,50 pp. Inclusief een karafje droge witte wijn.
De combischotel smaakte redelijk eenzijdig, te weinig gekruid met een te klein portie friet. De souvlaki was droog en smakeloos. De witte wijn was waterig met een muskaat overheersende bijsmaak. De bediening is nog 1 maal aan tafel gekomen, daarna niet meer. Het afrekenen hebben we dus maar zelf gedaan aan de bar. Onze hernieuwde kennismaking was al met al geen succes.
tankpat .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Voor de tweede keer met collegas gaan eten..niet voor niks tweede keer.
Wederom was het eten bijzonder lekker, meer dan genoeg en keuze zat.
Qua smaak vond iedereen het lekker.

Wat mij wel opviel was dat het personeel iets beter op moet letten bij handelen om en op tafel.
Vraag of iedereen echt klaar is, en leg de menukaarten netjes neer en gooi het niet van de andere kant bij de klant voor zijn neus.
Een paar personeelsleden deden alles wel goed en een aantal niet..

Tessa1992 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met een grote groep hebben we hier heerlijk gegeten. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren erg lekker. Misschien een tip; geef bij 10 personen wat meer friet, we hadden nu maar 2 bakjes.

De bediening spreekt slecht Nederlands en dit zorgt nog wel eens voor wat misverstanden. Ik vind dat hier wel wat aan gedaan mag worden!

Voor de kids is er een leuke speelhoek. Al met al een goede, leuke zaak, maar misschien iets aan het personeel doen!
oeveren .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Voor en nagerecht waren prima. Saladebuffet was ook goed.
Vlees viel erg tegen, absoluut niet goed van kwaliteit en we hadden het idee, dat sommige vleessoorten (gepaneerd) in de olie waren gebakken. Gaan niet meer terug.