Palladion grieks restaurant

2-B Koningin Wilhelminahaven Noordzijde 3134 KE Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Palladion grieks restaurant

Welkom bij Grieks restaurant Palladion in Vlaardingen. Met de lijfspreuk 'Beleef de magie van Griekenland' neemt het team van Palladion je tijdens je bezoek aan het restaurant mee naar het land waar ouzo wordt gedronken, tzatziki wordt gegeten en de sirtaki wordt gedanst.

Gevestigd in een prachtig 19e-eeuws, monumentaal pand - dat ooit dienst heeft gedaan als haringpakhuis - biedt Palladion je alle ingrediënten voor een heerlijk avondje uit. De keuken biedt met een uitgebreide keuze aan zowel moderne als traditionele Griekse specialiteiten voor elk wat wils. Daarnaast zorgen de Griekse avonden met livemuziek, die regelmatig worden georganiseerd, voor een authentieke Griekse ambiance.

Zin in een Griekse avond? Reserveer bij restaurant Palladion in Vlaardingen

Meer informatie over restaurant Palladion grieks restaurant

• : Gratis parkeren voor de deur

16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Palladion grieks restaurant

Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een geweldig restaurant, goed eten ook betaalbaar, Zeer vriendelijke mensen wij komen hier al jaren en komen hier erg graag.
M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel goed eten, hele goede bediening, snel en vakkundig ????
een aanrader! Slibtongetjes waren wel lekker, maar beetje klein, maar de Griekse gerechten waren fantastisch.
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Altijd lekker hier! Specialisten in gegrild vlees en vriendelijke mensen
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten komen er elke maand je krijgt veel vlees en de bediening is aardig en snel.en de service is prima echt een anrader
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij komen hier al jaren. Prima restaurant. Goede bediening. Prima eten. Rondom een geweldig goed restaurant. Het zegt denk ik al genoeg, dat wij hier al jaren komen.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een tafel voor 10 personen gereserveerd. Eerst voor 6 personen maar er kon op de dag zelf voor 4 personen worden bijgeboekt. Goede ontvangst door goed en vriendelijk personeel. De maaltijden waren uitstekend, maar dat wisten we al van de donderdag hiervoor, toen wij er met 13 personen aanwezig waren. Ik hoorde van menigeen dat ze hier naar terug willen, dus dat beloofd wat. Ga zo door en veel succes.
V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Donderdag 25 oktober met mijn gezin mijn verjaardag gevierd (13 personen incl. 5 kinderen). Wij hebben genoten van het geheel. Ik heb voor zaterdag 27 oktober gereserveerd met een kleiner gezelschap (6 personen) en dat doe ik niet als de gehele entourage niet oké was. Ik heb van diverse kanten uit mijn gezin gehoord, dat ze hier wel vaker gaan komen.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Alles was prima ook een tafel aan het raam! Prima en aardig personeel goede service aanrader.
G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Ons tafeltje (aan het tussenmuurtje) stond naar onze mening te dicht op die aan de andere kant. Zo leek het net alsof je met 8 personen aan tafel zit. Misschien wat meer om en om zetten, dus niet in elkaars verlengde?
Jan G. P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten in een fijn restaurant met vriendelijke bediening. We hadden alle tijd om van de heerlijke gerechten te genieten. We komen zeker terug!!!
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke service en bediening
J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
gebruik gemaakt van het Palladion de luxe arrangement. Was top. Van alles wat en voor iedereen meer dan genoeg. Ontvangst was heel vriendelijk en wachttijden waren er eigenlijk niet.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goed gegeten. Komen zeker terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gisteren mijn verjaardag gevierd bij Palladion. Samen met vrienden heb ik genoten van een uitstekend diner, van de klantgerichte service en vriendelijk personeel. Regelmatig werd geïnformeerd of alles nog naar wens was. Bestellingen werden vlot gebracht. Ik vind dit restaurant een absolute aanrader...
C.brouwer618 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wederom gezellig , en heel lekker gegeten . Ondanks de drukte vlotte bediening . Wij komen hier regelmatig en zullen dit zeker blijven doen .
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
We komen vaker bij Grieks restaurant Palladion te Vlaardingen. Zoals we gewend zijn is de ontvangst altijd hartelijk en de service snel en goed. De kwaliteit van de gerechten is wat ons betreft prima en ook de hoeveelheden zijn goed. Wat ons betreft een aanrader voor iedereen die gewoonweg lekker en goed wil eten bij "de Griek".
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Wij komen hier regelmatig terug en het is altijd goed.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het was heerlijk tot de volgende keer. Sfeer prima prima gerechten lekker wijntje ook ik zou zeggen gewoon gaan ons zie je zeker terug
Susanne E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben lekker gegeten, vriendelijke bediening en best vlot geserveerd ondanks de drukte.
De 'salade tafel' zou voor mij wat uitgebreider mogen met event. wat verse groentes