Palladion grieks restaurant

2-B Koningin Wilhelminahaven Noordzijde 3134 KE Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Palladion grieks restaurant

Welkom bij Grieks restaurant Palladion in Vlaardingen. Met de lijfspreuk 'Beleef de magie van Griekenland' neemt het team van Palladion je tijdens je bezoek aan het restaurant mee naar het land waar ouzo wordt gedronken, tzatziki wordt gegeten en de sirtaki wordt gedanst.

Gevestigd in een prachtig 19e-eeuws, monumentaal pand - dat ooit dienst heeft gedaan als haringpakhuis - biedt Palladion je alle ingrediënten voor een heerlijk avondje uit. De keuken biedt met een uitgebreide keuze aan zowel moderne als traditionele Griekse specialiteiten voor elk wat wils. Daarnaast zorgen de Griekse avonden met livemuziek, die regelmatig worden georganiseerd, voor een authentieke Griekse ambiance.

Zin in een Griekse avond? Reserveer bij restaurant Palladion in Vlaardingen

Meer informatie over restaurant Palladion grieks restaurant

• : Gratis parkeren voor de deur

16:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Palladion grieks restaurant

Coby S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten.
Kregen de tijd om rustig uit te zoeken wat we wilden eten.
De bediening kwam vragen of de keuze al hadden gemaakt, maar deze hebben we een paar keer moeten zeggen dat deze nog niet gemaakt was.
Wij waren al zo aan het kletsen. Fijn dat u ons het gevoel gegeven hebt dat dit helemaal geen probleem was.
Wij zeggen: "tot de volgende keer"!
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten gisteravond met mijn man en zoon kreeg hij voor vaderdag. 1 keer in de maand eten we daar en zijn zeer tevreden
B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hadden de bestelling nog niet op laten schrijven of het stond al op de tafel. Dit was naar mijn mening veel te snel. Ik kreeg er het gevoel van beetje tempo maken kan er weer iemand anders aan je tafel zitten.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wij adviseren de mensen die dit lezen er zeker een keer naar toe te gaan.
Wij komen er al jaren de mensen zijn er zeer vriendelijk en het eten is er goed.

Ron & Diana Eringaard
T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten 6 volwassenen en 4 kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt in de speelhoek. alle borden leeg gegeten dat zegt wat .prima
Yves R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Palladion afgelopen vrijdag. Mooi restaurant en een gezellige sfeer. Ook was het personeel vriendelijk en service top. Zeker een aanrader.
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Op aanraden van vrienden gaan eten en is zeer goed bevallen, veel vlees voor een normale prijs.
Vriendelijke bediening en ondanks de drukte snel geserveerd
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goeie ontvangst en daarna Heerlijk gegeten in een goede sfeer. Prima bediening, goeie uitstraling.
Voor herhaling vatbaar!
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Goed eten vriendelijk personeel.
Snelle service
Wij eten bij hun 2 keer per jaar
Voor lekker eten moet je bij palladion zijn
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We zijn al jaren tevreden en komen er 1 keer per maand eten daar altijd heerlijk en de bediening is aardig en je krijgt je eten heel snel
marriette S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
prima en lekker
V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ik ben hier al meerdere malen geweest en steeds is het weer een feestje omdat ik de Griekse keuken heerlijk vind.
Echter moet ik wel eerlijk vermelden dat een aantal serveersters wel een keertje Nederlands mogen leren spreken omdat dit veel verwarring schept en er iemand anders moet komen om te vertalen. Ik heb geen probleem met Engels maar om mij heen zie ik oudere mensen zich er aan ergeren.
Ook zou er duidelijker aangegeven mogen worden bij het opdienen van de gerechten dat er ook een saladebar aanwezig is en waar deze zich bevindt. Vele mensen waaronder ik in het begin wisten het ook niet. De salades zijn prima! Tenslotte een aandachtspuntjes voor de toiletten, deze mogen wel wat vaker en beter schoongemaakt worden. Ondanks dit graag tot volgende keer!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Hadden om 18:30 uur gereserveerd. Moesten ca. 20 minuten wachten tot er een tafel vrij was. Het serveren van het eten kostte redelijk veel tijd. Maar de kwaliteit van de maaltijd maakte veel goed!
A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
verjaardag van oma gevierd 88 met kinderen kleinkinderen en achterkleinkinderen. Grote groep. maar bediening was geweldig, eten heerlijk. kinderen vermaakten zich ook uitstekend. en dit alles in een rustige gemoedelijke prettige sfeer. Toppie kom zeker terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer goed gegeten en je zit niet op een schopstoel
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gisteren er weer gegeten alles was heerlijk en komen weer over een maand terug heel restaurant zat helemaal vol maar kregen heel ons drankje en eten
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Carla. J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Top!!!
W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service en bediening. Top! We hadden de daghap en die smaakte uitstekend. Daarna een dame blance. Goed gegeten
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Voor een supergeslaagde avond zit je hier goed. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.