Palladion grieks restaurant

2-B Koningin Wilhelminahaven Noordzijde 3134 KE Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Palladion grieks restaurant

Welkom bij Grieks restaurant Palladion in Vlaardingen. Met de lijfspreuk 'Beleef de magie van Griekenland' neemt het team van Palladion je tijdens je bezoek aan het restaurant mee naar het land waar ouzo wordt gedronken, tzatziki wordt gegeten en de sirtaki wordt gedanst.

Gevestigd in een prachtig 19e-eeuws, monumentaal pand - dat ooit dienst heeft gedaan als haringpakhuis - biedt Palladion je alle ingrediënten voor een heerlijk avondje uit. De keuken biedt met een uitgebreide keuze aan zowel moderne als traditionele Griekse specialiteiten voor elk wat wils. Daarnaast zorgen de Griekse avonden met livemuziek, die regelmatig worden georganiseerd, voor een authentieke Griekse ambiance.

Zin in een Griekse avond? Reserveer bij restaurant Palladion in Vlaardingen

Meer informatie over restaurant Palladion grieks restaurant

• : Gratis parkeren voor de deur

16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Palladion grieks restaurant

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima gegeten
Mariétte S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
voor herhaling vatbaar!
Senad K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Interieur is niet meer van deze tijd maar eten is goed, zoals het hoort.
Aardige bediening en je wacht niet te lang op je bestelling ,Kortom, niks mis mee.
Ardma B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten met live muziek zeker een aanrader voor de volgende keer.Prima kwaliteit voor en lage prijs, gezellig aan de haven in Vlaardingen
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
carpatio niet echt veel smaak aan het vlees. Vleesgerecht met paprika, champignons ( uit een pot) overgoten met
Metaxa , niet geproefd. De ovenschaal was niet warm waardoor het snel afkoelde. Friet was 2 x gebakken. Zonder probleem met excuus nieuwe gekregen. Maar des ondanks ook niet erg lekker. Jammer dat de muziek die de sfeer maakt, niet te horen is. .Helaas ondanks vriendelijk personeel komen wij hier niet meer eten. Wij zijn misschien erg verwend bij andere Griekse restaurants. Wij vonden het wel jammer, M & K
Niet veel smaak , alles smaakt het zelfde. Capatio was zompig. Frietjes erg vet
Vandaag 28 juni ben ik aan de dunne geraakt. Heel erg jammer locatie en entourage is leuk
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ben nu verdorie aan de poeperij . ik had het kunnen vermoeden, want het eten was niet echt spectaculair.
Alle gerechten smaakten het zelfde. Wij hadden ons er zeer op verheugd. Het is ons erg tegengevallen
ten opzichte van andere, door ons bezochte Grieks restaurants. Ook nog nooit beroerd van geweest.
Het restaurant ziet er best leuk uit, de toetjes Daaraan valt niet veel aan te verknoeien.

Voor ons geen herhaling meer, jammer we dachten , " leuk adres"
Advies: andere kok of bijscholen
J.P. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker gegeten.
Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
prima eten, aardige bediening. was erg druk beetje krap personeel op Vaderdag. Ik kreeg een koffie van het "huis"voor de langere wachttijd, erg aardig.
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten.
Kregen de tijd om rustig uit te zoeken wat we wilden eten.
De bediening kwam vragen of de keuze al hadden gemaakt, maar deze hebben we een paar keer moeten zeggen dat deze nog niet gemaakt was.
Wij waren al zo aan het kletsen. Fijn dat u ons het gevoel gegeven hebt dat dit helemaal geen probleem was.
Wij zeggen: "tot de volgende keer"!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten gisteravond met mijn man en zoon kreeg hij voor vaderdag. 1 keer in de maand eten we daar en zijn zeer tevreden
B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hadden de bestelling nog niet op laten schrijven of het stond al op de tafel. Dit was naar mijn mening veel te snel. Ik kreeg er het gevoel van beetje tempo maken kan er weer iemand anders aan je tafel zitten.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wij adviseren de mensen die dit lezen er zeker een keer naar toe te gaan.
Wij komen er al jaren de mensen zijn er zeer vriendelijk en het eten is er goed.

Ron & Diana Eringaard
Odi T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten 6 volwassenen en 4 kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt in de speelhoek. alle borden leeg gegeten dat zegt wat .prima
Yves R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Palladion afgelopen vrijdag. Mooi restaurant en een gezellige sfeer. Ook was het personeel vriendelijk en service top. Zeker een aanrader.
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Op aanraden van vrienden gaan eten en is zeer goed bevallen, veel vlees voor een normale prijs.
Vriendelijke bediening en ondanks de drukte snel geserveerd
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goeie ontvangst en daarna Heerlijk gegeten in een goede sfeer. Prima bediening, goeie uitstraling.
Voor herhaling vatbaar!
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Goed eten vriendelijk personeel.
Snelle service
Wij eten bij hun 2 keer per jaar
Voor lekker eten moet je bij palladion zijn
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We zijn al jaren tevreden en komen er 1 keer per maand eten daar altijd heerlijk en de bediening is aardig en je krijgt je eten heel snel
marriette S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018