Palinghuis Baron

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 18:00

Ivan B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vorige keren echt lekker. Nu teleurgesteld . Slechte dag of automatische piloot ? Een picon - vin blanc geserveerd in een Champagneglaasje zonder ijs kan echt niet . Kaas en garnalenkroketten O.k. , vissoep ook lekker maar geen Armagnac gezien ( misschien te duur geworden ? ) . Hoofdgerechten waren beneden peil : vispannetje smaakte enkel naar citroen , paling van de chef smaakte flets en er lagen juist geteld 4 garnaaltjes bij als extra . Varkenshaasje ook vakkundig verknoeid . Positief : de wijn was zeer goed .
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Vanuit ons pension werden we verwezen naar dit restaurant. Achteraf als we kijken naar de kwaliteit van het voedsel, de bediening en het decor, dan is dit
adres duur. In Zeeuws Vlaanderen zijn niet veel restaurants met hoofdgerechten
in de prijsklasse Euro 15,-- - Euro 20,--.De restaurants houden de prijzen met elkaar hoog. Ter afsluiting wilden wij koffie gebruiken, maar van Latte Machiato had men hier nog nooit gehoord. Ook de cappuchino was erg waterig. Het zou goed zijn als men hier buiten Zeeland eens in de leer gaat.
AbenCo .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Voor gebakken paling is er in Zeeland wat ons betreft maar 1 adres, palinghuis de Baron. We rijden er graag voor naar Zeeuws Vlaanderen! De aparte bar voor het aperitief of koffie na vinden wij een goede vondst, de inrichting van het restaurant is wellicht wat gedateerd en akoestisch niet top.......wij hebben dat nooit als storend ervaren. Waar het ons om gaat is de geweldige gebakken paling. Deze kan overigens ook op nog een heel scala aan de andere wijzen bereid worden. De sabayon of de chocolademousse na maakt het voor ons echt af!
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Twee weken geleden hier gegeten. Alhoewel vroeg gereserveerd (18:00 op een zaterdag) zat de zaak al bijna vol. En dat hebben we geweten: Het was zeer luidruchtig, hierdoor moeizaam om fatsoenlijk met elkaar te praten, andere bezoekers waren naar onze ervaring bijna aan het schreeuwen naar elkaar (of lag dat toch aan de inrichting zelf?). Daarnaast wel een vriendelijke bediening, maar helaas steeds lang moeten wachten op onze bestelling. Voorgerecht duurde langer dan een uur, ook de drankjes duurde soms langer dan 10 minuten. Jammer, de bediening was namelijk wel vriendelijk maar helaas niet erg effectief.
Het eten was heerlijk! De gebakken paling was prima, de vissoep was fantastisch en ook de tongrolletjes smaakten naar wens.
Kortom: Prima eten, maar zeer rumoerig en lang moeten wachten op overigens harde stoelen. Misschien nog eens proberen door de week als het rustiger is?
Hammie-G .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Op vakantie in Biervliet/IJzendijke, vandaag onze vrienden Nel en Piet op visite. Mooie fietstocht, dat maakt hongerig. Nelleke kende de Baron uit ervaring. Daar dus vanavond gegeten. Toegegeven, je moet wél van paling houden. Maar zo niet, dan kan de eigenaar/kok met zoveel passie zijn gerechten toelichten, dat je vanzelf voor paling valt. De dames kozen de gestoomde paling, de mannen de gebakken paling, beide in rivierkreeftensaus. Heerlijk! Ook het nagerecht, ijs met vers fruit, was met zorg bereid.
Kortom, een mooie afsluiting van een heerlijke dag!