Palembang

Thomsonlaan 17 2565 KX Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Palembang

Authentiek Indonesisch in Den Haag

Geniet van de Indonesische ingrediënten uit de parel van Indonesië, Palembang. Voor een perfecte uitvoering van Indonesische gerechten, een variëteit aan smaken en service van hoge kwaliteit kom je naar Palembang. Hier bereiden ze alle gerechten volgens de Indonesische traditie en dienen het ook op zoals het hoort. Alle gerechten zijn gemaakt op basis van authentieke recepten en de kok gebruikt alleen verse gerechten. O, o, o wat is dat lekker!

Meer informatie over restaurant Palembang

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,1
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Ik schreef hier vorig jaar al eens over. Gisteren weer eens afgehaald. De lekkerste Nasi Goreng Djawa in Den Haag haal je hier. En - dat stond nooit op de kaart - Bami Goreng Djawa.

Zelf eet ik geen kalfsvlees. Daarom nemen we nooit de Sateh Babi, maar wel de Sateh Kambing. Verder viel ook de Ajam Bali zeer in de smaak.
Boogacht1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De rijsttafel die geselecteerd was voor de AH klanten was zeer smakelijk en voldoende qua hoeveelheid.
Bediening snel , vriendelijk en attent!
De moeite waard om nogmaals te gaan eten! Cijfer 8,2
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben hier op donderdag 28 januari 2016 heel lekker Indisch gegeten met veel verschillende gerechten en komen er zeker terug.
Yet_B .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Bij Palembang gewoon-lekker Indisch eten. Voor "AH 2=1 vouchers" was n speciaal menukaartje gemaakt dat echt wat uitleg nodig had. Maar: hartelijke bediening en goed eten.
Rbfverhaaf .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Voor de eerste maal gegeten bij Palembang en ik kan niet anders zeggen dan "TOP"
Rustige sfeer, vriendelijk personeel (eigenaar) en een goede maaltijd.
Zelfs zo goed dat we aanstaande donderdag weer gaan!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten was boven verwachting lekker. Was lekker pittig maar toch met smaak. een goede reden om nog een keer te gaan eten.
Boogacht .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Was uitstekend bediening perfect en natuurlijk het Indo-eten. Beter bestaat haast niet. Mag elke dag geserveerd worden. Buiten koud, binnen warm verzorgd
MvdRL .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Alle gerechten hebben hun eigen authentieke smaak, prima kok in de keuken.
Goede porties.
Zeer vriendelijke bediening.
Huiskamer sfeer.
Epiedie .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Dit was de eerste keer dat we lekker hebben gegeten, met de bonnen van A.H.
We hebben de rijsttafel genomen, en die was ruim voldoende voor 2 personen.
We hebben dit jaar ervaren, dat de meeste restaurants ( we hebben er ong 8 of 9 ) van de deelnemers , een slechte reclame maken, door het menu of gerecht erg uit te kleden, zodat we er veel geschrapt hebben.
Onze conclusie is dan ook, voortaan enkel een hoofdgerecht en een kopje koffie, is voor ons voldoende en zijn we voldaan.
Deze ervaring hebben we van deze aktie zelden gehad.
Dus geen bonnen meer sparen.

Regi3 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Authentiek, eerlijke Indische rijsttafel, goed van smaak. Gastvrouw heel vriendelijk. Met goed gezelschap prima avond gehad
Mfamvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
De Indische rijsttafel was heerlijk. Door de entourage waan je je terug in de tijd. De bediening was uitermate vriendelijk.
Ilse_16nov .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
het was voor mij de eerste keer in Restaurant Palembang, het eten was lekker en de service was ook heel goed, het was gezellig, leuk restaurantje.
Wij hebben genoten.
Henkenann .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016

Op 14-01 j.l. bij Rest. Palembang wezen eten, de nasirames vonden wij goed, de bamirames helaas iets minder (teveel saus). Wij zouden onze vrienden wel aanraden om eten bij Rest. Palembang in overweging te nemen.

Henkenan
Robgroos .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
het was als vanouds lekker en goed verzorgd, alleen jammer dan er zo weinig mensen waren.
Na de brand in oktober jl. zag alles weer netjes uit.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijke rijsttafel gegeten en nasi goreng speciaal. De rijsttafel was erg compleet en lekker pittig met allerlei kleine gerechtjes. De nasi goreng was een beetje summier. Prettige, attente bediening en een echt Indische sfeer.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Het eten verdient een goed cijfer omdat het erg lekker was. De temperatuur had iets warmer gemogen van de verschillende gerechten.
Had aangegeven bij de reservering om een speciale reden hier te eten, was totaal niets mee gedaan.
Het is een restaurant die wat gedateerd is qua aankleding, weinig sfeer.
Wij waren de enige tafel en dat nodigt niet uit voor meer terwijl ze dat wel verdienen.
Conclusie, Het eten erg lekker voor herhaling vatbaar en aanrader voor meerdere mensen om te gaan eten. Sfeer moet je zelf maken.
Maartenvdkolk .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Eten was lekker, maar beetje karig. Met AH restaurantbon was het 12 euro p.p.
Onmogelijk dat je hier normaal 24 euro p.p. voor zou moeten betalen.
Ze hadden dan ook een speciaal AH menuutje.
Voor de gezelligheid moet je hier zeker niet zijn.
Ook de bediening was niet van deze tijd.
Esther.gort.kort .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Zalige rijsttafel gegeten. Smaak was prima en hoeveelheid prima. Indonesische sfeer. Ga zeker vaker daar eten n raad het een ander aan ook te gaan
Vandermeer71 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Wij zijn er met onze AH-spaarkaart geweest. De bediening was inderdaad heel vriendelijk, maar het eten was lauw en dat is heel jammer. Er hing geen sfeer (dus niet echt senang). Er hingen wel mooie Indische schilderijen.
Helaas zullen wij niet meer zo snel terugkomen, de goede bediening ten spijt.
Sjoerdiepoerdie .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Gisteravond bij Palembang gegeten en het was heerlijk.
Het is een gezellig, klein restaurant met goede service.
We komen zeker terug!