Paleis Het Loo - Restaurant de Balzaal

Koninklijk Park 1 7315 JA Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paleis Het Loo - Restaurant de Balzaal

Frank B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Regelmatig rijden we vanuit Utrecht naar Apeldoorn om ons te laven aan deze heerlijke plek. Zowel op het terras of de schitterende balzaal. Het personeel is bijzonder behulpzaam en attent. Als het onverwacht druk is weet men zich staande te houden en springen mensen uit de keuken even bij. Dan is het ook niet erg als je vijf minuten langer moet wachten. Op het eten is ook niets aan te merken, lekker en goede opmaak op mooi servies. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Bijzonder voor Nederlandse begrippen.
Karin_heijmans1957 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gereserveerd voor 9 personen, naar een prachtige, maar helaas verkeerde zal gestuurd, en uiteindelijk aan een basic tafeltje geluncht. De bestelzakjes werden toegeworpen,de vitello tonato matig. Te veel sla, te weinig flauw kalfsvlees,en te weinig tonijnsaus. Voelde weinig koninklijk,voor toch een koninklijke prijs
Ilse1975 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Onlangs met 9-jarige dochter geluncht in Restaurant de Balzaal. Vriendelijke bediening alleen niet heel attent. Gasten die na ons binnen kwamen werden bijv. eerder geholpen. Dat wekt wat irritatie. De lunchkaart is prima, oogt koninklijk en de borden worden creatief opgemaakt. De Club Sandwich smaakte goed, alleen die gezouten aardappelchips (volgens mij gewoon een zak Croky opengetrokken) zijn totaal overbodig. Het grootste pluspunt vind ik echter de kindermenukaart. Eindelijk eens een keer géén patat, frikadel of iets dergelijks. De keuze bestaat uit een Club Sandwich, een kindertosti of een doe-het-zelf sandwich. Met een smoothie of drankje voor maar E 5,95. Net zo mooi opgemaakt als het grote-mensen-bord. En net zo smakelijk. Mijn dochter was er zeer content mee. Een voorbeeld voor menig restaurant.
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
een goed en net restaurant.. goede parkeer gelegenheid... erg goed qua koffie en gebak... een hapje er na was meer als redelijk... bediening ok.... netheid super...zoals het hoort... een aanrader als u eens een wandeling maakt in de parken rondom...
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Lekker eten, goede bediening en de locatie is natuurlijk fantastisch. Wel jammer dat het terras precies in de schaduw lag terwijl verder het hele terrein baadde in de zon. Het ligt misschien aan de tijd van het jaar, maar een paar tafeltjes iets verderop was leuk geweest.