Paleis Het Loo - High Tea

Koninklijk Park 1 7315 JA Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Paleis Het Loo - High Tea

KONINKLIJKE HIGH TEA
Geniet van een vorstelijke high tea in één van de mooiste vertrekken van het paleis. In de sfeervolle Balzaal kunt u genieten van een overdaad aan lekkere hapjes. € 22,95 p.p. (min. 2 personen)

Wij verwelkomen u met een glas prosecco of verse jus d’orange. Daarna volgt een variatie aan hartige en zoete heerlijkheden, uiteraard aangevuld met een ruime selectie aan theesoorten uit de productlijn van Paleis Het Loo. Op de luxe etagère vindt u:

Verse soep-amuse
Verse fruitsalade
Mini club-sandwich
Luxe belegd mini broodje

HIGH TEA VOOR KINDEREN
Ook voor kinderen heeft Paleis Het Loo een high tea! De kinderen worden feestelijk ontvangen met een glas kinderchampagne, waarna de high tea start met een soep-amuse. Voor kinderen is er een aangepast assortiment van zoete en hartige lekkernijen waarbij de scone en de mini sandwich natuurlijk niet zullen ontbreken.

€ 12,95 p.p. (t/m 12 jaar)

Meer informatie over restaurant Paleis Het Loo - High Tea

Vanaf Apeldoorn NS Station met buslijn 16 en 102. De buslijnen 16 (richting Berg & Bos, halte Gedenknaald) en 102 (richting Amersfoort, halte Paleis Het Loo) stoppen aan de Amersfoortseweg, loopafstand van het entreegebouw. Zie ook dienstregeling Syntus
  • : De hoofdingang met parkeerplaats ligt aan de Amersfoortseweg. Navigatie adres: Amersfoortseweg 1 Apeldoorn Google maps: parkeerplaats Paleis Het Loo Parkeren: € 2,50 per uur met een maximum van € 7,00 per auto. Touringcars parkeren gratis. E-bikes: Palei

High tea is mogelijk op de zaterdag en zondag, maar ook tijdens evenementen en op feestdagen. In de reserveringsagenda ziet u welke dagen beschikbaar zijn. Een high tea is alleen mogelijk in combinatie met een geldig entreebewijs voor Paleis Het Loo.

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Paleis Het Loo - High Tea

V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Uiterst netjes verzorgde High tea . Kortom genoten van een zonnige dag bij Paleis Het Loo.
De verbouwing speelt zich grotendeels buiten af misschien toch een stukje van binnen tonen het is zo groot dat er volgens ons best een gedeelte is om een indruk van binnen te krijgen?
Mattheüs D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Er werd goed aan de vegetariërs gedacht. De hightea was erg lekker en iets teveel om op te krijgen. We hadden een top middag!
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een ambiance die uniek is in Nederland en ook vriendelijke gastvrije bediening. Meer heb je niet nodig voor een leuke en smakelijke hight tea!
Rolf J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Bediening was zeer vriendelijk en deskundig over de theesoorten. De gerechtjes van de High Tea zagen er aantrekkelijk en gevarieerd uit, waren heel lekker en genoeg. De kinderhapjes waren bekende etenswaren.
Een heel groot nadeel is dat er entree voor de paleistuin moet worden betaald, terwijl het zeer slecht weer was en de tuin dus niet te bekijken. Verder nog parkeergeld, omgerekend naar de verblijfsduur ong. €3,00 per uur.
Daardoor moet er (nu het entreegeld €7,50 is) ong. €15,00 bij de High Tea worden bijgeteld.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
High Tea was zeer goed verzorgd voor herhaling vatbaar,
De ontvangst was zeer hoffelijk, doordat wij met een probleem zaten is zelfs het ver vervoer naar de balzaal enw eer terug voortreffelijk verzorgd
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Bediening lijkt onervaren maar wel heel vriendelijk. Entourage is geweldig maar stoeltjes zitten niet lekker. High Tea zelf was heel goed. Lekker vers allemaal en ruime keuze. Ook vegetarisch geen probleem.
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, avontuurlijk thee gedronken, vond het wel jammer dat
de etagere's het zicht op partner ontnamen.
Komen het in 2021 overdoen, maar dan in de Wilhelminazaal.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
In een woord geweldig. Prettige ontvangst, mooie ambiance , uitsluitend verse huisbereide producten. Een echte
aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijke hapjes! Alles naar wens. Echte aanrader. Zeker genoeg gegeten. De overblijvende hapjes werden ingepakt en meegegeven.
Alice S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijke hartige gerechtjes. Naar onze mening mag er wat meer hartig geserveerd worden. Verhouding hartig/ zoet is nu 50/50.
H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Te veel keuze. De hoeveelheid hapjes voor 2 personen is genoeg voor 4 personen. Prettige uitleg over de verschillende theesoorten.
Alies D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Met 5 vriendinnen gisteren genoten van een Koninklijke High Tea. De kwaliteit deed de naam alle eer aan.
Ook de bediening was goed en voorkomend met een goede uitleg over de verschillende soorten thee bv en de heerlijkheden, die op tafel kwamen. We hebben in alle rust ervan kunnen genieten.
H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was een heerlijke high tea. Vriendelijk personeel, die veel kon vertellen over de thee soorten en over de geschiedenis van paleis het loo.
Eline T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk high tea gehad in de balzaal van paleis het Loo. We werden ontvangen met een glas prosecco (of jus d' Orange). Daarna een heerlijk soephe. We zaten hiervoor lekker op het terras. Voor het vervolg zijn we naar binnen gegaan. Prachtige etageres met hartige en zoete lekkernijen. Meer dan voldoende. En uiteraard verschillende soorten thee.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Viel mij behoorlijk tegen.
Ik wilde graag met mijn kleidochter iets bijzonders doen. Een High Tea in een paleis. Op internet had ik wat YouTube video's bekeken en had besloten dat Paleis het Loo toch wel de bijzondere gelegenheid was waar ik naar zocht. Zeer vriendelijke bediening, maar ik miste beslist het gevoel wat in op YouTube had gezien (mensen beschreven het als een koninklijk gevoel. Jammer dat het niet dat extra's had wat je toch mag verwachten als je zo'n € 70,00 (de High Tea voor 2 personen, het entree voor een paleis dat niet eens open was en daarnaast nog eens € 7,50 aan parkeergeld) uitgeeft voor een leuke ervaring met je kleindochter. Als is de entourage op de wanden nog zo mooi inrichting en de wijze waarop de gasten ontvangen worden kan beslist een extra cachet geleverd worden waardoor de High Tea een echte belevenis kan worden. Samen hebben wij het gelukkig erg leuk gehad.
Grooteman R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De high tea was boven verwachting, zag er feestelijk uit, smaakte voortreffelijk en variatie in aanbod.
In een prachtige ambiance met vriendelijk jong personeel. echt TOP
L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een heerlijke high tea in een super mooie entourage, voor iedereen aan te raden. Goede service en twee volle plateaus met eten, absoluut niet te weinig.
Kitty L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Afgelopen zondag ben ik met mijn dochters naar deze High tea geweest. Het was heerlijk, personeel was leuk met de kinderen, de sfeer was goed. Erg goed vond ik de kinder high tea die er was, goed aangepast op de smaak van de kinderen en handig dat ze zelf hun broodjes konden beleggen. Petje af voor het verzorgen van een heerlijke middag, mijn meiden voelden zich echt prinses.
U.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
De Hightea was heerlijk en ruim voldoende. Het bestond uit een zoete gang en een hartige gang. Er was keuze uit 5 soorten thee. De thee was onbeperkt. Er was op onze verzoek ook rekening gehouden met vegetariërs. We hebben voor 4 personen ca € 92 betaald. Top!
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijke high tea met allerlei lekkere producten.
Jammer dat we in het gewone restaurant moesten zitten, we hadden ons verheugd op de balzaal.
Prachtige plek