Palais Royal

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00

Ruudensandra .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hebben met drie personen gegeten met een groupon. Het was allemaal even lekker en heerlijk.
Bediening was prima, kortom een super geslaagde avond.
CJ_ .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vandaag heb ik samen met mijn vriend bij Palais Royal gegeten, wij komen uit Den Haag Toen we binnen kwamen werden we naar ons tafeltje gewezen de vrouw was zeer beleefd en vroeg ons gelijk of we drinken wouden, vervolgens kregen we de menu kaart en vertelde we wat we woude mijn vriend nam als voorgerecht briwat kip, en ik een briwat gehakt als hoofdgerecht nam mijn vriend couscous met lams en kip, en ik tajine lams en als nagerecht nam mijn vriend Palais Royal Dessert en ik Marokkaanse koekjes. Het voorgerecht was super lekker en daar stonden we ook van op te kijken, vervolgens kregen we de hoofdgerechten waarvan mijn vriend couscous met lams en kip had besteld, en alleen kip kreeg. Ik kreeg tajine lams waarbij bijna geen saus zat.. Waardoor het meer alleen lamsvlees was. Als nagerecht kreeg mijn vriend het Palais Royal Dessert wat meer een opgegooide bord vol ijs was met sinaasappel, waarvan de sinaassapel zo vies smaakte dat het net leek alsof het over de datum was, de vrouw die ons bediende had het voor mij verkeerd opgeschreven en dacht dat ik dat ook besteld had, en had het ook voor mij gemaakt toen ik er wat van zei en het terug gaf aan het andere personeel keek ze nogal boos, en kreeg ik vier Marokkaanse koekjes wat als nagerecht €7,50.- kost. De koekjes waren NIET te eten dit zou je nog niet aan je hond te eten geven ware oud droog en super smerig! Er werd ons ook niet gevraagd of het allemaal smaakte of we ook nog wat woude drinken.. Het is dat het via Groupon is gedaan want zelf zou ik hier nooit €68,- voor betalen.. Voor ons geen Palais Royal meer rond uit slecht. Buiten dit alles is me vriend zelf half arabisch en heeft verstand van de marokaanse keuken die was ver te zoeken in alle gerechten leek meer bij elkaar geraapt zooitje !
Kimo1986 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Palais Royal! We hebben dit nieuwe pareltje in Hillegersberg per toeval 2 maanden geleden ontdekt en blijven sindsdien terug komen. Super vriendelijke service en geweldig eten. Laagdrempelig en een fantastische kennismaking met de Marokkaanse keuken. Met name de Briwat (soort kip pasteitje) en de tajines zijn geweldig! Als je echt authentiek Marokkaans wilt eten met een goede service van een schat van een vrouw is Palais Royal zeer zeker aan te raden. Echt een topzaak erbij in Rotterdam.
Bonnie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Zo lekker gegeten, voortreffelijk! Traditioneel lams gerecht in tahin, goed gekruid en de smaken zijn goed op elkaar afgestemd. Goede service.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk gegeten net als bij moeder thuis is Marokko. Ik had de Tagine met lam gekozen, super. De anderen waren ook zeer revreden. Echt familie restaurant waar je warm ontvangen wordt.