Pakhuis

Doelensteeg 8 2311 VL Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
sherona .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Altijd super hier. Heel leuk ingericht, goede sfeer, leuk en vlot personeel en heel goed eten. Surf en turf was heerlijk. Biefstukje was goed medium gebakken zoals ik het ook gevraagd had. Prijzen zijn absoluut niet hoog, zeker niet voor wat je ervoor krijgt!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Aardige bediening, snelle service, lekker gegeten voor prima prijzen. Akoestiek is wat minder door hoog plafond, als het helemaal vol zit zal het best lawaaiig zijn
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk m'n verjaardag gevierd met m'n vriendin. En zeer goed personeel! Top!
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker en gezellig gegeten. Bediening was goed. En er werd geluisterd naar de klant. Dus prima plek in Leiden om uiteten te gaan.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben weer een heerlijke avond gehad dankzij bediening, eten en de plek waar we mochten plaatsnemen.
Marjolijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het Pakhuis is een gezellig eetcafé, waar je lekker kunt eten tegen een prima prijs. Wij hadden een beetje haast en ons eten werd vlot gebracht ondanks de drukte. Bediening is vriendelijk. Enige nadeel is dat het enigszins rumoerig is.
Danny O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede service qua allergie. Het eten is prima, bediening netjes en verzorgd. Interieur ziet er ook erg goed uit!
Jantine Dozy .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prachtige locatie, vriendelijk personeel en erg lekker eten voor een redelijke prijs. Geen lange wachttijden en een ongedwongen sfeer.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gewoon goed eten voor een leuke prijs in een gezellige omgeving. Wat wel een aandachtspunt is, is dat ik bij de reservering opgegeven had dat er iemand bij was met een voedselallergie en ook aangegeven had wat diegene dan wilde eten van de kaart. Tja en als je dan bij bestelling hoort dat dit toch niet gegeten kan worden dan denk ik "voorbereiding? Ik maak het je gemakkelijk!". Gelukkig kon er toch nog iets anders van de kaart aangepast gekozen worden maar daardoor krijgen ze van mij geen zeer goed voor de service.
C D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijke lunch gehad in Het Pakhuis. Bediening vriendelijk en snel. Inrichting sfeervol.
Ga er zeker nog eens naar toe. De soep vind ik in verhouding met de andere gerechten wel wat prijzig.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ze hebben een nieuwe menukaart???? Daar hou ik van. Eens in de zoveel tijd een beetje variatie. Eten is hier altijd goed en betaalbaar. Mooie tent, goede ambiance en veelzijdig (maar zonder dat je keuzestress krijgt) menu voor zowel vlees, vis en vega. Bediening is vriendelijk. Je wordt altijd direct vriendelijk begroet als je binnen komt en er wordt altijd geïnformeerd of alles naar wens is. Laatst had ik iets tussen m'n tanden en de serveerder was zo attent om tandenstokers te brengen zonder dat ik hier om gevraagd had. Helemaal top!
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
samen met een vriendin hebben wij heerlijk gegeten voor een fatsoenlijke prijs. Het personeel was erg vriendelijk en deed uiterst zijn best om iedereen aan zijn wens te voldoen. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Online gereserveerd. Rustige tafel. Heerlijke high tea. Goede bediening. Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was en werd de thee bijgevuld.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een heerlijk restaurant met leuke sfeer, goede gerechten en goede service! Mijn aanrader voor een leuk restaurant in Leiden!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voor de eerste keer wezen eten met vrienden, wat een leuk restaurant met gezellige sfeer! Door een foutje moesten we lang wachten op ons dessert, waardoor we deze van het huis kregen. Erg goede service! Wij komen zeker nog een keer terug.
Roelof K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Pakhuis is sfeervol ingericht en heeft een fijne ambiance. Het team stond borg voor een warm welkom en een goede service. Het eten is goed en betaalbaar. De bediening is adequaat! Zeker aan te bevelen.
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker gegeten in het Pakhuis. Leuke ongedwongen sfeer. Goed eten, niet bijzonder, maar dat pretenderen ze ook niet. De cheesecake is een aanrader!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een super leuk pand, met een enorm fijne sfeer. Het eten is goed en het personeel is enorm vriendelijk. Veel verschillende gerechten en veel verschillende dranken. Een ruime keuze dus. Deze keer had ik een menuutje voor €25, drie gangen. Als voorgerecht de vitello tonato, lekker gemaakt. Voor de verandering geen bak met tonijn en mayo maar lekker subtiel waardoor alle smaken goed naar boven kwamen. Als hoofdgerecht de biefstuk met jagersaus. Erg lekker, lekkere saus met lekkere groente er bij. Als dessert de koffie crème brulee, origineel en lekker. Ga hier met plezier heen en kom zeker snel weer terug!
bianca_vdberg .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Samen met een vriend op vrijdagavond gegeten. We hebben lekker gegeten voor niet veel geld en er hing een leuk sfeertje. Het is een sfeervolle zaak. Wij komen zeker nog een keer terug.
coenmo .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijke kleine kaart, zodat de keuze niet lastig is. Prima eten en goede bediening.
Het terras is overdekt en verwarmd.