Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pakhuis

Egbert S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Niks mis mee restaurant. Niet bijzonder niet slecht.
karen D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Moesten erg lang op eten wachten ondanks dat het erg rustig was. Ik vroeg frites ipv brood, maar kreeg vervolgens toch gewoon brood. Vroeg om glas plat water en kreeg spa rood.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het personeel is uitermate vriendelijk en servicegericht. Prima sfeer en fijn dat de hond mee kan. Jammer dat na 22 uur in de ruimte naast ons, maar waar we wel zicht op hadden de stoelen al op de tafels werden gezet. Dat geeft een gevoel alsof je snel weg moet en ziet er niet uit. Het eten is prima, maar wat magertjes van aankleding op het bord vind ik (weinig tot geen groenten b.v.) Van een van onze gerechten was het vlees taai en na vermelding daarvan werd dat niet in rekening gebracht. Goede service en klantgericht!
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gegeten met collegae, Carpaccio mijn smaak te zoet. Diamanthaas perfecte gaarheid. Bediening vroeg ook hoe ik de Jodenhaas wilde hebben. Bearnaisse saus was koud. Volgens de bediening moet dit ook. Bearnaisse saus is Hollandaise saus met dragon en behoort met 38 graden geserveerd te worden, anders krijg je een vel. Ik weet niet wat deze saus is. inrichting en algemene sfeer gezellig en sfeervol. Wijn is heerlijk. Gastheer vertelde er een mooi verhaal bij. Irish coffee helaas niet met haf geslagen ongezoete room. Maar gezoet uit een kidde. Prijs is prima in orde. Dit restaurant is we een aanrader, binnentuin is prachtig.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
groente bij hoofdgerecht en je moest erg lang (20min) op je bestelde drankje wachten Zelfs toen 50% van het restaurant leg was
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het was een lekkere lunch. Vriendelijke bediening en goede service. Het was echter druk en daarom duurde het wat lang voordat er gegeten kon worden.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Service was niet super. Wel erg lekker gegeten!
Yoella W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten was lekker. Presentatie mooi. Bediening was aardig en omgeving is prettig
Marshall M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Kom hier al een enige tijd en altijd lekker, goeie kwaliteit en de bediening is ook altijd top. Is en blijft een aanrader voor iedereen.
Ada M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima service, het bedienend personeel doet erg haar best. Eten viel een beetje tegen:
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede gezellige sfeer en bediening. Eten prima
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Prima eten en een geweldige bediening. Zeer vriendelijke medewerkers. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lange wachttijd tussen de gerechten
Yvonne I.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
prima gegeten....goede service....voor herhaling vatbaar.
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was minder lekker ten opzichte van de vorige keren dat ik hier gegeten heb. De nieuwe kaart is naar mijn idee geen verbetering t.o.v. de vorige kaart. Daarnaast duurde het vrij lang voordat we het eten kregen (3 gangen), maar dit kan komen doordat we met elf mensen waren..
Lysa B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De muziek stond iets te hard, de service iets aan de langzame kant, maar kwalitatief goed en betaalbaar op een mooie locatie.
Mevr. K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een gezellige eettent
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Mijn fish&chips was niet heel bijzonder, maar het voorgerecht van feta loempi's was prima.
Colin W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker eten alleen jammer dat de bediening meer met zichzelf bezig is dan met de gasten. .
c. V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Eten was heerlijk, bediening was langzaam en vergat met regelmaat dingen vanwege de drukte wellicht.