Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pakhuis

Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prijs speciaal bier is te hoog t.o.v. andere gelegenheden. daarom voor wijn gekozen i.p.v. bier,
Vegeatrische maaltijd was te weinig om met een voldaan gevoel naar huis te gaan
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Kwaliteit van het bedienend personeel zou qua kennis over de kaart en gerechten beter kunnen. Vriendelijker en klantgerichter.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
er was en klacht van 1 persoon maar wilden het niet terug sturen er kwam geen antwoord van de kok terug dat is jammer dat houd je tegen om nog eens te gaan
tim H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eten was goed, service minder duurde lang voordat er drinken gevraagd werdt of eten kwam.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We eten hier een paar keer per jaar met het gezin. Het is altijd goed verzorgd, prima op smaak en voor ieder wat wils. de bediening is vriendelijk en attent. Aftrekpunt voor het gebrek aan groenten. Voorheen had elk bord dezelfde 'soep'groenten. Het is goed dat dat niet meer zo is, maar het is nu wel erg karig. De gerechten zouden met de juiste groenten bijzonderder en nog smakelijker kunnen worden.
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima restaurant voor een etentje met het gezin (met jonge kinderen) of om gezellig bij te kletsen met vrienden. Als de kwaliteit van eten centraal staat zou ik ergens anders naar toe gaan.
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Goed, professioneel en vooral vriendelijk personeel. Verder heerlijk eten en een fijne sfeer met industriële inrichting.
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Lekker eten! Spare was iets wat weinig maar verder alles prima. Sfeer viel beetje tegen maar het was bijna leeg dus geven het voordeel van de twijfel
Judith F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Eten was goed, service was slecht. Lege borden werden niet weggehaald, ook niet na het bestellen van nog meer drankjes. We moesten voor deze drankjes ook naar de bar lopen omdat ze zelf niet naar de tafel kwamen.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Het vlees en de wijn was prima. De rest van het bord was een tragedie van vage puree en taaie roseval aardappeltjes. De bediening was wel attent en prima.
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten was heerlijk, aparte en gezellige ruimte de bediening heel vriendelijk.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker eten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening.
Juriaan B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekkere en grote porties lunch. Helaas was er door nieuwjaar geen broccolisoep en genoeg bruin brood, maar door de snelle service en lekkere alternatieven waren we dat snel vergeten.
Monica A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
De kok van Pakhuis neemt zijn klanten niet serieus is onze ervaring, maar ook die van de gasten aan het buurtafeltje die hetzelfde overkwam: we bestelden vlees met bearnaisesaus - een bistroklassieker. MaarDe bearnaisesaus blijkt zonder overleg te zijn vervangen door een dillesaus. De dragon was op, blijkt dan. Okee, maar geef dat dan vantevoren aan! In plaats van de klant een combinatie te serveren die absoluut niet past en dan maar hopen dat die het niet merkt of er niks van zegt. Dat is slecht gastheerschap, Pakhuis.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wat een super kerstmenu. De gerechten waren van goede kwaliteit.
We konden zelfs ook a la carte eten tijdens kerst maar daar hebben wij niet voor gekozen.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Pakhuis is leuke en goed gelegen locatie in het centrum van Leiden. We werden vriendelijk ontvangen en hebben goed gegeten. De bediening was vriendelijk; het uitserveren van dranjes liet eerst wel even op zich wachten.
Martine J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We waren hier voor m'n moeders 71e verjaardag en het was goed. Bediening moest nog een beetje op gang komen maar dat kwam snel goed. Eten was echt prima, 2x clubsandwich, broodje geitenkaas en een uitstekend broodje bal, leuk geserveerd in een pannetje met jus en heerlijk brood erbij. Ik zou hier zeker nog eens gaan eten.
Remke K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Top tent !
Thomas Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten en de wijn was van goede kwaliteit. Personeel was onbeleefd, ongeduldig en vergat een aangegeven glutenallergie telkens weer! Ruimte was heel druk en de bank te laag voor de tafel.

Ik ga hier niet meer terugkomen na de behandeling van mijn gasten en mij.
Isabelle M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was heerlijk en de locatie prachtig! Gezellige avond gehad, en de lekkerste hamburger ooit gegeten. Het personeel was vriendelijk.