Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pakhuis

Joke N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Prima eten en een geweldige bediening. Zeer vriendelijke medewerkers. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lange wachttijd tussen de gerechten
Yvonne I.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
prima gegeten....goede service....voor herhaling vatbaar.
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was minder lekker ten opzichte van de vorige keren dat ik hier gegeten heb. De nieuwe kaart is naar mijn idee geen verbetering t.o.v. de vorige kaart. Daarnaast duurde het vrij lang voordat we het eten kregen (3 gangen), maar dit kan komen doordat we met elf mensen waren..
Lysa B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De muziek stond iets te hard, de service iets aan de langzame kant, maar kwalitatief goed en betaalbaar op een mooie locatie.
Mevr. K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een gezellige eettent
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Mijn fish&chips was niet heel bijzonder, maar het voorgerecht van feta loempi's was prima.
Colin W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker eten alleen jammer dat de bediening meer met zichzelf bezig is dan met de gasten. .
c. V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Eten was heerlijk, bediening was langzaam en vergat met regelmaat dingen vanwege de drukte wellicht.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima gegeten . Zeer vriendelijk bediening op deze zondagavond. Een goede plekvoor een lekkere hap. Buiten begonnen op het terras en binnen toen het wat frisser was de maaltijd afgemaakt.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goede, smakelijke gerechten. De hoeveelheden waren aan de zuinige kant, vooral gemis aan groenten.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De carpaccio was nog erg koud van de DIEPVRIES, wat heel erg tegenviel. De saté was matig maar de kroepoek was oud. Op onze drankjes hebben we erg lang moeten wachten keer op keer, want "ze hebben een nieuwe in dienst en die snapt het niet zo goed". Volgens mij is dat niet het probleem van de betaler. Jammer, de vorige keer was het beduidend beter.
H T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Beetje teleurgesteld dat we geen plek kregen in het grote restaurantgedeelte ondanks dat we al ruim op tijd gereserveerd hadden. Aan het begin was het heel lawaaierig door een receptie bij de bar. Toen het rustiger werd, was d plek beter.
Bediening was een beetje wisselend. 1 van de meisjes reageerde nergens op, was niet aanspreekbaar en vergat bestellingen. Gelukkig liep er ook nog een ander meisje rond, die het dan weer in orde maakte.
Eten was prima. Ruime keus, ook voor vegetariers.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Redelijk gegeten voor de prijs die je betaalt. Bediening wel vriendelijk maar absoluut niet alert. Duurde veel te lang voordat we hun aandacht hadden. Naast een open deur, wachten totdat er een andere tafel vrij kwam (uiteindelijk wel gekregen) maar de deur mocht niet dicht.
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het eten is altijd lekker (heb er inmiddels vaker gegeten), goedkoop en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Fijn en ongedwongen, gewoon lekker eten voor leuke prijs.
Grumpy C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het pakhuis heeft zijn locatie mee. Verder is het lage kwaliteit, liefdeloos gepresenteerd en duur. Service koennen ze niet. Neem voldoende tijd mee want het personnel negeert me graag zo lang mogelijk.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk restaurant dat niet 'omhooggevallen' is. Gewoon normaal, met goed eten. Dat is het Pakhuis.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gekozen voor het menu. Smaakte heerlijk maar er hadden wel iets meer champignons bij de biefstuk geserveerd mogen worden.