Pakhuis

Doelensteeg 8 2311 VL Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
René V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fennie T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellige plek, vriendelijk personeel, snel met eerste drankje en dat is fijn!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk en namen de tijd voor je. We wilden een bijzonder biertje en kregen goede uitleg over de verschillende bieren. Goede sfeer in het restaurant!
Nelie P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Voor de 2e keer bij het Pakhuis gegeten. Het eten was weer heerlijk en de bediening heel vlot en vriendelijk. Prijs/kwaliteit zeker in verhouding. Voor herhaling vatbaar!
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wij waren met 7 "man". Fijne ontvangst, prettige sfeer en bediening ook goed. We hebben allemaal heel lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
esther O.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Eten was niet oké. Salade was zuur. Soep te pittig en het vlees in het stoofpotje moest je zoeken. Jammer, niet voor herhaling vatbaar
Elise D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in prachtige sfeer. Goed bediend door vriendelijk personeel. Ook de 'classics' van de menukaart smaakte uitstekend.
a M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Leul restaurant. Prima, wat industriele, sfeer en niet te veel herrie. Goede bieren en ook lekker eten. Sparerribs en biefstuk waren uitstekend. Nagerechten vielen tegen, met name de panacotta was smakeloos. Ook de Dame Blanche was onder de maat. Maar los daarvan genoeg redenen om weer een keer terug te komen.
loes A.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
High wine gedaan op zaterdagmiddag.
Hapjes waren okee, niet meer en niet minder. Mooie locatie, tafels een beetje dicht op elkaar in het gedeelte waar de bar is. Het meeste personeel was vriendelijk maar 1 dame was sjagrijnig en onaardig.
Ruim van te voren gereserveerd en speciaal gevraagd of we konden blijven zo lang we wilden. Was geen probleem mailden ze. Werden we toch weggestuurd om kwart voor 7 en niet op een vriendelijke manier. Jammer. We gaan hier niet meer terug.
Ber B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima restaurant met goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We waren hier vanwege de Scratch muziekdagen. De omliggende restaurants bieden een snel menu met de garantie dat je op tijd weer terug bent in de Pieterskerk. Het "menu" bestond bij het Pakhuis uit slechts een daghap. De keuze was uit vegetarische quiche en braadworst. De quiches waren ok, met salade en frietjes, maar het (overigens wel smakelijke) worstje ging gepaard met een droog broodje en dezelfde frietjes. Vitamientjes moet je kennelijk zelf voor zorgen.
MG V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goed en gezellig restaurant met vriendelijk personeel!
Lilian R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wat een leuk restaurant met ruimte tussen de tafeltjes levendig en super goede sfeer het eten was goed op smaak en een feestje op het bord. Personeel uitstekend en vriendelijk. Zeker een aanrader komen dan ook snel terug!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
De High Beer is leuk om met vrienden te doen! Het eten is lekker en de bieren zijn goed afgestemd. Alleen het kaneelijs past niet zo "om te laten zien dat het niet past". We gaan dit zeker nog een keer doen! :)
maartje F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
heerlijk gegeten, alles was ruim voldoende en prima bediening
Yael P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We hebben ontzettend genoten van een leuke avond. Door de gastheer voelde we ons echt op ons gemak! Eten was erg lekker!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Op de laatste zondag van de maand biedt het Pakhuis een familie brunch aan. Zeer geslaagd concept! Gezellig druk, maar gelukkig hebben ze over de akoestiek nagedacht.. Top !
Gaan we vaker doen.
sherona .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Altijd super hier. Heel leuk ingericht, goede sfeer, leuk en vlot personeel en heel goed eten. Surf en turf was heerlijk. Biefstukje was goed medium gebakken zoals ik het ook gevraagd had. Prijzen zijn absoluut niet hoog, zeker niet voor wat je ervoor krijgt!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Aardige bediening, snelle service, lekker gegeten voor prima prijzen. Akoestiek is wat minder door hoog plafond, als het helemaal vol zit zal het best lawaaiig zijn
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk m'n verjaardag gevierd met m'n vriendin. En zeer goed personeel! Top!