Pakhuis

Doelensteeg 8 2311 VL Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We waren hier vanwege de Scratch muziekdagen. De omliggende restaurants bieden een snel menu met de garantie dat je op tijd weer terug bent in de Pieterskerk. Het "menu" bestond bij het Pakhuis uit slechts een daghap. De keuze was uit vegetarische quiche en braadworst. De quiches waren ok, met salade en frietjes, maar het (overigens wel smakelijke) worstje ging gepaard met een droog broodje en dezelfde frietjes. Vitamientjes moet je kennelijk zelf voor zorgen.
MG V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goed en gezellig restaurant met vriendelijk personeel!
Lilian R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wat een leuk restaurant met ruimte tussen de tafeltjes levendig en super goede sfeer het eten was goed op smaak en een feestje op het bord. Personeel uitstekend en vriendelijk. Zeker een aanrader komen dan ook snel terug!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
De High Beer is leuk om met vrienden te doen! Het eten is lekker en de bieren zijn goed afgestemd. Alleen het kaneelijs past niet zo "om te laten zien dat het niet past". We gaan dit zeker nog een keer doen! :)
maartje F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
heerlijk gegeten, alles was ruim voldoende en prima bediening
Yael P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We hebben ontzettend genoten van een leuke avond. Door de gastheer voelde we ons echt op ons gemak! Eten was erg lekker!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Op de laatste zondag van de maand biedt het Pakhuis een familie brunch aan. Zeer geslaagd concept! Gezellig druk, maar gelukkig hebben ze over de akoestiek nagedacht.. Top !
Gaan we vaker doen.
sherona .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Altijd super hier. Heel leuk ingericht, goede sfeer, leuk en vlot personeel en heel goed eten. Surf en turf was heerlijk. Biefstukje was goed medium gebakken zoals ik het ook gevraagd had. Prijzen zijn absoluut niet hoog, zeker niet voor wat je ervoor krijgt!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Aardige bediening, snelle service, lekker gegeten voor prima prijzen. Akoestiek is wat minder door hoog plafond, als het helemaal vol zit zal het best lawaaiig zijn
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk m'n verjaardag gevierd met m'n vriendin. En zeer goed personeel! Top!
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker en gezellig gegeten. Bediening was goed. En er werd geluisterd naar de klant. Dus prima plek in Leiden om uiteten te gaan.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben weer een heerlijke avond gehad dankzij bediening, eten en de plek waar we mochten plaatsnemen.
Marjolijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het Pakhuis is een gezellig eetcafé, waar je lekker kunt eten tegen een prima prijs. Wij hadden een beetje haast en ons eten werd vlot gebracht ondanks de drukte. Bediening is vriendelijk. Enige nadeel is dat het enigszins rumoerig is.
Danny O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede service qua allergie. Het eten is prima, bediening netjes en verzorgd. Interieur ziet er ook erg goed uit!
Jantine Dozy .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prachtige locatie, vriendelijk personeel en erg lekker eten voor een redelijke prijs. Geen lange wachttijden en een ongedwongen sfeer.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gewoon goed eten voor een leuke prijs in een gezellige omgeving. Wat wel een aandachtspunt is, is dat ik bij de reservering opgegeven had dat er iemand bij was met een voedselallergie en ook aangegeven had wat diegene dan wilde eten van de kaart. Tja en als je dan bij bestelling hoort dat dit toch niet gegeten kan worden dan denk ik "voorbereiding? Ik maak het je gemakkelijk!". Gelukkig kon er toch nog iets anders van de kaart aangepast gekozen worden maar daardoor krijgen ze van mij geen zeer goed voor de service.
C D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijke lunch gehad in Het Pakhuis. Bediening vriendelijk en snel. Inrichting sfeervol.
Ga er zeker nog eens naar toe. De soep vind ik in verhouding met de andere gerechten wel wat prijzig.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ze hebben een nieuwe menukaart???? Daar hou ik van. Eens in de zoveel tijd een beetje variatie. Eten is hier altijd goed en betaalbaar. Mooie tent, goede ambiance en veelzijdig (maar zonder dat je keuzestress krijgt) menu voor zowel vlees, vis en vega. Bediening is vriendelijk. Je wordt altijd direct vriendelijk begroet als je binnen komt en er wordt altijd geïnformeerd of alles naar wens is. Laatst had ik iets tussen m'n tanden en de serveerder was zo attent om tandenstokers te brengen zonder dat ik hier om gevraagd had. Helemaal top!
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
samen met een vriendin hebben wij heerlijk gegeten voor een fatsoenlijke prijs. Het personeel was erg vriendelijk en deed uiterst zijn best om iedereen aan zijn wens te voldoen. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Online gereserveerd. Rustige tafel. Heerlijke high tea. Goede bediening. Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was en werd de thee bijgevuld.