Pakhuis

Doelensteeg 8 2311 VL Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Marjolijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Danny O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede service qua allergie. Het eten is prima, bediening netjes en verzorgd. Interieur ziet er ook erg goed uit!
Jantine Dozy .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prachtige locatie, vriendelijk personeel en erg lekker eten voor een redelijke prijs. Geen lange wachttijden en een ongedwongen sfeer.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
C D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijke lunch gehad in Het Pakhuis. Bediening vriendelijk en snel. Inrichting sfeervol.
Ga er zeker nog eens naar toe. De soep vind ik in verhouding met de andere gerechten wel wat prijzig.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ze hebben een nieuwe menukaart???? Daar hou ik van. Eens in de zoveel tijd een beetje variatie. Eten is hier altijd goed en betaalbaar. Mooie tent, goede ambiance en veelzijdig (maar zonder dat je keuzestress krijgt) menu voor zowel vlees, vis en vega. Bediening is vriendelijk. Je wordt altijd direct vriendelijk begroet als je binnen komt en er wordt altijd geïnformeerd of alles naar wens is. Laatst had ik iets tussen m'n tanden en de serveerder was zo attent om tandenstokers te brengen zonder dat ik hier om gevraagd had. Helemaal top!
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
samen met een vriendin hebben wij heerlijk gegeten voor een fatsoenlijke prijs. Het personeel was erg vriendelijk en deed uiterst zijn best om iedereen aan zijn wens te voldoen. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Online gereserveerd. Rustige tafel. Heerlijke high tea. Goede bediening. Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was en werd de thee bijgevuld.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een heerlijk restaurant met leuke sfeer, goede gerechten en goede service! Mijn aanrader voor een leuk restaurant in Leiden!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voor de eerste keer wezen eten met vrienden, wat een leuk restaurant met gezellige sfeer! Door een foutje moesten we lang wachten op ons dessert, waardoor we deze van het huis kregen. Erg goede service! Wij komen zeker nog een keer terug.
Roelof K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Pakhuis is sfeervol ingericht en heeft een fijne ambiance. Het team stond borg voor een warm welkom en een goede service. Het eten is goed en betaalbaar. De bediening is adequaat! Zeker aan te bevelen.
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker gegeten in het Pakhuis. Leuke ongedwongen sfeer. Goed eten, niet bijzonder, maar dat pretenderen ze ook niet. De cheesecake is een aanrader!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een super leuk pand, met een enorm fijne sfeer. Het eten is goed en het personeel is enorm vriendelijk. Veel verschillende gerechten en veel verschillende dranken. Een ruime keuze dus. Deze keer had ik een menuutje voor €25, drie gangen. Als voorgerecht de vitello tonato, lekker gemaakt. Voor de verandering geen bak met tonijn en mayo maar lekker subtiel waardoor alle smaken goed naar boven kwamen. Als hoofdgerecht de biefstuk met jagersaus. Erg lekker, lekkere saus met lekkere groente er bij. Als dessert de koffie crème brulee, origineel en lekker. Ga hier met plezier heen en kom zeker snel weer terug!
Bianca_vdberg .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Samen met een vriend op vrijdagavond gegeten. We hebben lekker gegeten voor niet veel geld en er hing een leuk sfeertje. Het is een sfeervolle zaak. Wij komen zeker nog een keer terug.
Coenmo .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijke kleine kaart, zodat de keuze niet lastig is. Prima eten en goede bediening.
Het terras is overdekt en verwarmd.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
In de binnentuin gezeten alwaar je een echt vakantiegevoel krijgt. Het enige jammer is dat wanneer je aan de zijkant zit met de grote bomen boven je, er constant witte vliegjes uit vallen op je en dus af en toe ook op je bord. Maar ach, dat is de charme van het buiteneten zullen we dan maar zeggen. Begonnen met warm breekbrood met kruidenboter en aïoli, erg lekker. Mijn tafelgenoot nam daarna de fish n chips, de vis kwam als 1 groot stuk waar er meerdere kleinere stukjes vis werden verwacht, maar was erg lekker. Ik had zelf de 'special ' surf n turf, bord was mooi opgemaakt en smaakte ook erg goed. Als dessert beide de chocolade taart met yoghurt bosvruchtenijs. Het stuk taart was erg groot en lekker, maar wel ietsjes droog, dus ijs kwam goed van pas. De avond sloten we af met thee, waarbij we een beetje het gevoel kregen dat we weg moesten. Er waren nog maar enkele tafels bezet en er werd al opzichtig opgeruimd. Dat was beetje jammer. Maar mocht de pret verder niet drukken. Eten was gezien de prijs gewoon goed, en je zit er heerlijk buiten, dus voor herhaling vatbaar.
Lisanne_wiersma .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We zaten in de binnentuin wat erg gezellig was. Vooraf waren de salade met tonijn, de carpaccio en de geitenkaas loempiaatjes heerlijk! De service was heel goed, snel en vriendelijk. Wij gaan hier snel weer eten.
Loes137 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij vonden het eten en de service heel goed. Wij zaten achterin op de verhoging, vond het wel erg schemerig (donker). Maar ik zeur er niet over, want we vinden jullie erg goed.
Stcoral72 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteravond voor het eerst gegeten bij het pakhuis. Het eten was goed evenals de wijn.
Bij het pakhuis kan je goed eten voor een goede prijs en is gelegen op een mooi plekje in Leiden.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat een leuke plek!! We zijn vegetariërs en hadden meer dan genoeg keus. De ravioli met rode biet is werkelijk zalig en zou ik wel dagelijks willen eten. Bediening is scherp en goed op elkaar afgestemd. De sfeer in de binnentuin is romantisch. Wij komen terug!