Pakhuis

Doelensteeg 8 2311 VL Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Fijn en ongedwongen, gewoon lekker eten voor leuke prijs.
Grumpy C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het pakhuis heeft zijn locatie mee. Verder is het lage kwaliteit, liefdeloos gepresenteerd en duur. Service koennen ze niet. Neem voldoende tijd mee want het personnel negeert me graag zo lang mogelijk.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk restaurant dat niet 'omhooggevallen' is. Gewoon normaal, met goed eten. Dat is het Pakhuis.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gekozen voor het menu. Smaakte heerlijk maar er hadden wel iets meer champignons bij de biefstuk geserveerd mogen worden.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Orders opnemen beetje onpersoonlijk, maar verder prima.
Eten was prima. Mooi groot terras.
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijke bediening, een wat eenvoudige kaart. De vitello tonato was erg zout. En de pannacotta leek meer op aardbeienjoghurt, erg dun. Overigens was de smaak goed maar de textuur te dun, we vroegen ons af of het wel pannacotta was. De brownie was wat droog. Verder prima. Goede herinnering verder.

Mvg
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eenvoudige kaart. Prijs-kwaliteit is matig. Fles Rose kost 37 euro! Verder een plezierige omgeving en de bediening is goed. Mooie binnentuin.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Beer en burgers op woensdag! Avondje met vrienden bijkletsen en lekker eten. Vriendelijke bediening en goede sfeer.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op een warme vaderdag heerlijk in de tuin gegeten. Bediening prima, eten lekker. Niets op aan te merken.
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Bediening was vriendelijk, liep geregeld rond om te zien of alles naar wens was.
Het eten was lekker, vrij grote porties en dat zelfs als je een menu nam dat maar €25 kost. Kortom: helemaal tevreden.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Prima restaurant voor informeel etentje. De kaart is niet echt verrassend, het eten prima en de bediening vriendelijk. Men zou iets meer adviserend/pro-actief mogen zijn. We hebben in de tuin gegeten, een heerlijke plek!
eugenenl .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op een zomerse dag een lekkere lunch genuttigd op en terras buiten, een stadsbinnentuin met naar wens schaduw, halfschaduw of zon. Vriendelijke bediening en de prijsstelling van de gerechten is zonder meer gunstig.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Super lekker gegeten. Kom er graag terug. Bediening was aardig. Locatie top. We hadden gereserveerd maar konden zelf een plekje uitzoeken erg fijn
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten in dit leuke restaurant / eetcafé! Erg aardige en servicegerichte bediening, prima (niet al te spannende maar wel voor elk wat wils) kaart en goede prijs-kwaliteit-verhouding. Enige minpuntje was de akoestiek, het was er bij een volle zaak zodanig rumoerig dat we elkaar aan tafel nauwelijks konden verstaan.
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vanavond voor het eerst gegeten bij Pakhuis. We hadden gereserveerd via SeatMe en dat was prima aangekomen. De bediening was echt top! Super vriendelijk, attent en had goed oog voor alles. Het eten was prima, voor de prijs zelfs. Wij komen zeker nog een keer terug!
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Leuke eenvoudige kaart, met soms verrassende combinaties. Goede kwaliteit en je je zit heerlijk buiten in de binnentuin
william V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het was weer heerlijk omdat ik al eerder ben geweest en alles was prima
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijke binnentuin voor zomerse dagen.
Antonet V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Mooie eetgelegenheid met moderne uitstraling. Vriendelijk personeel. Het eten was erg goed
Barbera H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk restaurant met aardige werknemers! Het zit in een leuk straatje en het eten is lekker :) Zeker een aanrader! Ook om te lunchen trouwens!