Pakhuis

Doelensteeg 8 2311 VL Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pakhuis

Petra B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten.Gezellig restaurant met vriendelijk personeel
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Heel prettig en vriendelijk personeel.
De akoestiek was niet zo fijn. Het galmde al heel snel.
Maar dat is geen reden om niet terug te komen.
Tabitha M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Lieve bediening, lekker en goed eten en een ongedwongen sfeer. Leuk dat de inrichting is veranderd t.o.v. een paar jaar geleden. Pakhuis is en blijft leuk!
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Aardige bediening. Eten viel ons tegen. Vegaburger was erg droog.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De bediening was zeer slecht, moest lang wachten tot ze de bestellingen kwamen opnemen en meerdere malen vragen. Het eten was goed maar de ergenis om de bediening verpeste de avond.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
In de zij-zaal zaten 1 of 2 groepen en dat hebben we geweten, super rumoerig. Met dat als feit en ook ons tafeltje naast ons met z'n 4-en erg dichtbij ons zaten maakte het soms lastig om een gesprek te voeren. Na broodje vooraf namen we allebei het voordelige 3 gangen menu voor € 25,-. Allebei de carpaccio, op zich was die lekker, maar op de één of andere onverklaarbare reden zat er zeezout overheen, en op sommige plekken zoveel dat je mond er van vertrekt, niet lekker. Dit aangegeven bij de bediening, ze zou het doorgeven aan de keuken maar vervolgens nooit meer iets op gehoord. De runderhaas als hoofdgerecht was lekker mals, mijn dessert Citroentaart was heerlijk, maar errug veel. Mijn beloofde bolletje aardbeienijs kwam bij mijn tafelgenoot terwijl ik haar citroenijs behorende bij haar cheesecake kreeg, die hebben we dus even omgewisseld. Prima gegeten voor prima prijs, maar de akoestiek laat echt te wensen over. Aan het begin van de avond wel 6 man bediending gezien, op het moment dat we de rekening wilden vragen was iedereen zoek en hebben we zeker een kwartier moeten kijken/wachten voor we iemand zagen
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Je verwacht niet dat je bij een reservering om 18.30 uur pas om 20.30 het hoofdgerecht hebt. Eten matig en bediening weinig oplettend. Geen volgende keer voor ons.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vegaburger was droog en smakeloos. Aangegeven maar werd niets mee gedaan. De bediening gaf wel aan deze klacht al eerder gehoord te hebben. Wellicht beter deze vegaburger van de kaart te halen.
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
moesten lang wachten op eerste drankje. Er ging 1 heel glas wijn over 2 van ons. Werd goed opgelost met doekjes en excusus. jammer dat daar geen aanvullend gebaar op zat of bij de rekening nogmaals naar werd verwezen.
Martine J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het eten was goed, ambiance prima en de service uitstekend
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Prima eten voor een bijpassende prijs. Een beetje chaotische bediening (coördinatie kan beter), maar dat mag de pret niet drukken.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prima restaurant. Kan met familie, kan met partner. Van Burger tot zalmfilet. Het menu is zonder poespas prima betaalbaar.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Dit was inmiddels ons 15e bezoek aan 't Pakhuis.
Kwaliteit eten/bediening zijn altijd goed! De sfeer is gemoedelijk.
De kwaliteit/prijs verhouding is prima.
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Gezellige, vriendelijke en vlotte bediening. Leuke locatie en inrichting. Saté was aan de pittige kant. Verder goed eten. Zeer geschikt voor wat grotere gezelschappen
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs, keuze uit seizoensgebonden gerechten en klassiekers. Leuke toevoeging op de kaart is de biersuggestie, de bierkaart is prima in orde.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Met een grote groep collega's bij het Pakhuis gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Vanwege de grote groep hadden we een beperkte selectie van de kaart, maar volgens mij zat er wel voor iedereen wat bij. Ik had de geitenkaas vooraf, lekker, maar een erg kleine portie. De pannacotta had voor mij en wat meer tomatensaus nodig en een vleugje saus. Ook deze portie vond ik aan de kleine kant. Al met al gezellig gezeten, met prima bediening, maar het eten vond ik matig.
Alet V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Prima. Snelle en aardige bediening, prima maal.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
De verlichting kan wat beter. Wij, 5 dames, zaten in een hoekje op een soort podium waar de verlichting minimaal was en wij allen moeite hadden om de menukaart te lezen.
Elise D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker eten en vriendelijk personeel
René V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding en goede bediening.