Pakhuis

Doelensteeg 8 2311 VL Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pakhuis

Esther D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het verjaardagsmenu bestond uit mooie keuzes. Kwaliteit en prijsverhouding was goed. Ik kom zeker terug om nog een keer een avond te genieten. Ps. In de grote zaal zat ook een grote groep mensen te eten. Top voor de bediening. Wij hebben niets gemerkt van de groep qua langer wachten op het eten of qua bestellen. Uitstekend. Dat heb ik weleens anders meegemaakt.
John T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten was matig. Coq au vin in waterige saus; vis was droog; Klein bakje met frites die al oud waren.
Wij kregen het eten van een andere tafel, die toevallig hetzelfde hadden besteld. Daarom was het tempo veel te hoog.
Toetje (Luikse wafel met kersen en ijs) was prima.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Ontvangst, bediening en eten waren helemaal goed. Niets op aan te merken. Bij het uitzoeken van een tafel (binnen of buiten maakte niet uit) kwamen we tot de conclusie dat het op veel plekken donker was. Buiten zijn alle parasols donker van kleur en dat maakte de juiste zo leuke binnenplaats erg donker. Ook binnen waren vele plekken naar ons idee te donker. Misschien een idee om binnen wat lichtere kleuren aan te brengen.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Fijne bediening, gezellige sfeer, goede prijs kwaliteit verhouding. Enige rare dat mijn zoon enorm veel zin had in appeltaart, dat die taart er was maar niet bij het diner geserveerd mocht worden?!?
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Eten was prima, maar bediening (voornamelijk de vrouwen was dit keer echt rampzalig. We moesten constant moeite doen dingen te bestellen terwijl we de enige in de hele zaak waren! Garnituren werden geheel vergeten - nee we zijn beter gewend van het Pakhuis.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
De ribeye 1 keer teruggestuurd omdat deze koud was. Ook de saus op het vlees was koud. We kregen zonder problemen een nieuwe, maar deze was helaas erg slecht van kwaliteit. Zoveel vet en zenen dat het bijna niet te snijden en te kauwen was. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Personeel was wel heel vriendelijk en bereidwillig alles op te lossen. Kregen ook een drankje van het huis als tegemoetkoming.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Een leuke, vlotte bediening met persoonlijke aandacht, maar bovenal een bijzonder smaakvol menu tegen een wel zeer aanlokkelijke prijs!
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
prima avond en een goede prijs kwaliteitverhouding, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. voor en nagerecht meer dan prima, hoofdgerecht viel iets tegen
Willem Bas V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De kok was erg kwistig met het (grove zee) zout, dat is zonde van de smaken van de gerechten zijn prima. Personeel heeft op onze opmerking prima gereageerd
Erwin J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima tent om lekker te eten!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Prima...gezellig en sfeervol????
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
De bediening is normaal prima maar kon gisteravond wel iets accurater. Ik had de indruk dat men er niet helemaal bij was.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
muziek stond iets te hard naar mijn mening, dit aangegeven aan de bediening, volgens mij hebben ze de muziek daarna wat zachter gezegd.
BBQ menu (maandagavond) leuke suggestie!
Geinteresseerde bediening!
Antoinette T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima gegeten, maar niet bijzonder. Op zich prijs-kwaliteit in orde. Erg aardige bediening.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
2e keer in dit restaurant. Ontzettend leuk dat er vegan opties zijn, maar ze zijn gewoon niet lekker. De canneloni is flauw en de burger is niet van zwarte bonen (zoals de kaart impliceert), maar van couscous en te droog en te krokant om weg te krijgen. Blijkbaar een bekend probleem, maar er wordt dus niks mee gedaan en dat is een gemiste kans voor dit restaurant. Bediening is goed, snel, vriendelijk en accuraat. De vlees, vis en vega gerechten zijn wel erg lekker volgens mijn medebezoekers. Tuin is heerlijk. Kom hier dus graag terug, maar niet zolang de vegan gerechten zo tegenvallen.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Veel keuze, voor een nette prijs. Ik vind het ook nog eens een leuk pand en is eigenlijk voor iedereen geschikt. Ik kom snel weer terug!
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijke plek, vlotte bediening, lekker eten.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten.Gezellig restaurant met vriendelijk personeel
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Heel prettig en vriendelijk personeel.
De akoestiek was niet zo fijn. Het galmde al heel snel.
Maar dat is geen reden om niet terug te komen.
Tabitha M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Lieve bediening, lekker en goed eten en een ongedwongen sfeer. Leuk dat de inrichting is veranderd t.o.v. een paar jaar geleden. Pakhuis is en blijft leuk!