Pakhuis

Doelensteeg 8 2311 VL Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op een warme vaderdag heerlijk in de tuin gegeten. Bediening prima, eten lekker. Niets op aan te merken.
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Bediening was vriendelijk, liep geregeld rond om te zien of alles naar wens was.
Het eten was lekker, vrij grote porties en dat zelfs als je een menu nam dat maar €25 kost. Kortom: helemaal tevreden.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Prima restaurant voor informeel etentje. De kaart is niet echt verrassend, het eten prima en de bediening vriendelijk. Men zou iets meer adviserend/pro-actief mogen zijn. We hebben in de tuin gegeten, een heerlijke plek!
eugenenl .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op een zomerse dag een lekkere lunch genuttigd op en terras buiten, een stadsbinnentuin met naar wens schaduw, halfschaduw of zon. Vriendelijke bediening en de prijsstelling van de gerechten is zonder meer gunstig.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Super lekker gegeten. Kom er graag terug. Bediening was aardig. Locatie top. We hadden gereserveerd maar konden zelf een plekje uitzoeken erg fijn
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten in dit leuke restaurant / eetcafé! Erg aardige en servicegerichte bediening, prima (niet al te spannende maar wel voor elk wat wils) kaart en goede prijs-kwaliteit-verhouding. Enige minpuntje was de akoestiek, het was er bij een volle zaak zodanig rumoerig dat we elkaar aan tafel nauwelijks konden verstaan.
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vanavond voor het eerst gegeten bij Pakhuis. We hadden gereserveerd via SeatMe en dat was prima aangekomen. De bediening was echt top! Super vriendelijk, attent en had goed oog voor alles. Het eten was prima, voor de prijs zelfs. Wij komen zeker nog een keer terug!
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Leuke eenvoudige kaart, met soms verrassende combinaties. Goede kwaliteit en je je zit heerlijk buiten in de binnentuin
william V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het was weer heerlijk omdat ik al eerder ben geweest en alles was prima
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijke binnentuin voor zomerse dagen.
Antonet V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Mooie eetgelegenheid met moderne uitstraling. Vriendelijk personeel. Het eten was erg goed
Barbera H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk restaurant met aardige werknemers! Het zit in een leuk straatje en het eten is lekker :) Zeker een aanrader! Ook om te lunchen trouwens!
Mira G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker, simpel eten, snelle bediening en fijne sfeer! Burger vond ik weinig speciaal, maar de zalm was erg lekker en het broodje vooraf ook. Ik zou Pakhuis zeker aanraden!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bij een beetje drukte kan de bar kan de drankjes niet aan. Jammer om het hoofdgerecht te nuttigen zonder drankjes. Nu al voor de tweede keer meegemaakt..
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Goed eten! De nieuwe menu's zijn wel kleiner. Geen sla of groente erbij en weinig patat maar het vlees was zeer goed bereid! Bediening prima en snel.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Goed gegeten. Eendenborst gekozen als hoofdgerecht en deze was goed bereid. Huisgemaakte friet is super! Een goede wijnkaart maakte het diner af!
Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk! De prijzen zijn wel iets omhoog gegaan.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Op een woensdagavond bij Pakhuis gaan eten. Bij binnenkomst om half zeven was het al gezellig druk, dus blij dat ik gereserveerd had. Uiteindelijk bleek het vrij groot, dus ook zonder hadden we terecht gekund. Drie gangen voor € 25 of à la carte eten: beide zijn betaalbaar voor wat je krijgt. Het breekbroodje vooraf was lekker door de toegevoegde rozemarijn. Als hoofgerecht had ik de zalm, die was perfect. Ook de frietjes bij de hoofdgerechten waren erg lekker. Mijn tafelgenote had de eendenborst en deze was ook goed. Als dessert hadden we dame blanche en speculaas panna cotta. Die hadden qua portie wel wat kleiner gemogen, vooral de panna cotta was erg veel. De bediening was jong, enthousiast en attent en het publiek ook. Al met al een leuk plekje om neer te strijken tussen het Rapenburg en het Lipsius.
Therese D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Leuke locatie, vriendelijke bediening, goed eten
René V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met zeer vriendelijke bediening. We komen zeker terug!!!!!