Pakhuis

Doelensteeg 8 2311 VL Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pakhuis

Ruby P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
zaten in het hoekje bij de deur, bediening kwam niet vaak langs en keek niet onze kant op. patat was hard en oud opgebakken en biefstuk was niet medium rare maar eerder doorbakken. Irish koffie was te sterk, maar dat was goed opgelost door de bediening.Die laatste dame kwam pas aan het einde van de avond in mijn wijk en had zeker wat toe te voegen.
Suus V.
Goed gegeten
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Bediening kan vlotter en opener. Als bediening zegt ik breng u de kaart moet dat wel gebeuren en maag het niet zo zijn dat we er nogmaals om moeten vragen
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Gezellig , informeel een prima kaart en niet duur. Het eten was heerlijk , ruim voldoende porties en de bediening snel en vriendelijk. Een echte aantader
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2019
Heerlijke ribeye en runderstoof! Met lekker doorgebakken frites. Sfeer en bediening top. Inmiddels mijn favo restaurant in leiden !
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Zeer vriendelijke bediening. We moesten om 21.00 uur weg ivm andere afspraak en dit werd goed afgestemd met de keuken door de dames zodat we op tijd weg konden.
Mira G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Bediening was uitstekend! Geitenkaas voor en brownie na waren erg lekker! Kaasfondue viel tegen: erg zout en wat dun. Tip voor pakhuis: doe die heerlijke broodstengels bij de fondue!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Leuk restaurant . Erg gezellig. Wij vonden de drukte ok, wel veel rumoer, dus rustige gesprekken deze avond niet echt mogelijk. Voor ons geen probleem.
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Zeer goed opgeleid personeel, erg klantvriendelijk. Lekker eten en prima sfeer!
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Prettige zaak met vriendelijke bediening. Ik had uur voor aanvang afgezegd omdat ik de hond kwijt was. Daar na weer gevonden en alsnog naar het restaurant gegaan. Alwaar ik vriendelijk werd ontvangen en gevraagd werd naar de toestand met de hond.
Raymond En Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Voor het eerst in het Pakhuis vanavond en wat was het oké zeg. Lekkere ontspannen sfeer, super leuke bediening (complimenten meiden!!j, en lekker gegeten. Rebel (zelf gebrouwen biertje) is een aanrader. We komen terug.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Bij Pakhuis hebben ze het gewoon begrepen.
Goed oplettend personeel. Goede gerechten met mooie opmaak wat precies goed is klaargemaakt.
De sfeer is heerlijk ontspannen en ik kom hier heel graag.
Complimenten voor de kok en de dames van de bediening!
Als Pakhuis deze setting i.c.m. met deze prijzen kan vasthouden, houd ik Pakhuis in mijn top 3.
Toppers!
Ella T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Goede vriendelijke bediening eten was goed.
Prijs kwaliteit voldoende
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Genoten van de spareribs, zeewolf, biefstuk, saté, kalfsentrecote ! Dameblanche ook prima. Lekker eten + vlotte en vriendelijke bediening ! Favo eetgelegenheid in leiden !
Maxime B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
We hebben drie kwartier moeten wachten op een simpel voorgerecht. Later aangegeven dat we daardoor haast hadden met de andere gerechten wegens bezoek voorstelling. Daarna was personeel begrijpend en hulpvaardig. Uiteindelijk alles op tijd op gekregen!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Ondanks kerstdrukte... persoonlijke goede service en heerlijke gerechten. Eén klein foutje (drankje vergeten te brengen) werd snel gecorrigeerd.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gezellige en lekkere kerstbrunch gehad. Altijd fijn dat er een animatie dame is die, als de ouders nog willen blijven zitten, de kinderen bezighoud. Zo worden de kinderen niet onrustig en wij konden lekker rustig natafelen.
Dit was onze 3e keer hier met de brunch met de feestdagen en er gaan er zeker nog meer volgen
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten
Erg goed allemaal!!
Voor herhaling vatbaar
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
qwertyuiopalskdjfhgZnvbcmzx, adasfhasdghsdqghqerjqeqe aSFHSDJGHSDGJHG HDG shsffhfh aehgqerherhqhfahasfghasfghashasfhafsafhaf
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Lekker eten, prijs en kwaliteit voor 3-gangenmenu, hele goei service! Makkelijk systeem met betalen als individu ook al ben je met een groot groep.