Over restaurant Pakhuis

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Meer informatie over restaurant Pakhuis

Service7,9/10
Decor8,2/10
Coenmo . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijke kleine kaart, zodat de keuze niet lastig is. Prima eten en goede bediening.
Het terras is overdekt en verwarmd.
Lisanne_wiersma . Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We zaten in de binnentuin wat erg gezellig was. Vooraf waren de salade met tonijn, de carpaccio en de geitenkaas loempiaatjes heerlijk! De service was heel goed, snel en vriendelijk. Wij gaan hier snel weer eten.
Loes137 . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij vonden het eten en de service heel goed. Wij zaten achterin op de verhoging, vond het wel erg schemerig (donker). Maar ik zeur er niet over, want we vinden jullie erg goed.
Stcoral72 . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteravond voor het eerst gegeten bij het pakhuis. Het eten was goed evenals de wijn.
Bij het pakhuis kan je goed eten voor een goede prijs en is gelegen op een mooi plekje in Leiden.
Mennomaas . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten in het pakhuis
Altijd een gezellige locatie Bediening is goed was deze keer wat rommelig op punten
Verder niet heel erg
Stobal . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Verhouding prijs _ kwaliteit is in orde. Gezeten in de binnentuin. Niet onder de grote verwarmde parasol-plaatsen, maar juist lekker onder de blote hemel. Het weer was ernaar en dan moet je het er van nemen. Iets mee aandacht voor de stoelen en tafels onder de bomen (het schoonhouden ervan) zou mooi zijn. Voor, hoofd en nagerecht. Heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk, maar in het begin van de avond zeker niet overtollig aanwezig. Al met al een adres om nog eens terug te komen.
Judith V. Fijnproever (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We vroegen om een rustig hoekje omdat mijn vader dement is. Dit kregen we ook in een aparte zaal op een verhoging waar ronde tafels stonden. Heel gezellig. Zo had je overzicht over de zaal maar toch ook heel rustig. Ik had geen voorgerecht maar het hoofdgerecht surf en turf was overheerlijk en glutenvrij. De bediening was geweldig.
Mijntje_2 . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vriendelijke en vrolijke bediening, ruime bierkaart. Ga hier zeker vaker heen. Lekker op het terras gegeten. Op zoek naar een lekker eetcafe, ga dan naar het pakhuis
Remicoolen . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Leuke sfeer, goed prijs kwaliteit verhouding en personeel dat alert is en goede service biedt.we hebben er een hele leuke avond gehad
Neut11 . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima sfeer op een prachtige locatie vriendelijke bediening prijs kwaliteit goed keuze uit wijnen.eten was prima niet te veel en niet te weinig.Eten was prima.

Lay out van het eten prima het ziet er mooi verzorgd uit en nog lekker ook
Meta1972 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten, de gerechten zagen er mooi uit en smaakten goed. De bediening was vlot en vriendelijk. De prijs en kwaliteitsverhouding zijn prima. Een aanrader!
Decboer . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Erg lekker gegeten en gedronken. Vooral de service was erg goed. Vriendelijke bediening. Daarnaast wordt er goed rekening gehouden met (noten) allergieën.
Foodie231 . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Zeer goede service. We konden nog om 21:30 reserveren en dat was fijn omdat we zelf pas om die tijd konden. Er werd ons wel meteen verteld dat we toen nog maar 2 gangen konden eten, maar dat was prima. Het eten was subliem en bijzonder, zonder pretentieus te zijn. Vooral de koffie-crème brûlée was heerlijk! Buiten konden we lekker rustig en beschut zitten.
Rick T. Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gisterenavond hier gegeten. Warm ontvangen. We kregen de keuze om buiten of binnen te gaan zitten. De bediening die let op de details (logo op het glas naar de gast toe, laag pakken en dames eerst), alert is en met flair werkt. En de keuken die prima gerechten bereidt. Prijs en kwaliteit staan meer dan goed in verhouding met elkaar! De (zeer) goede bediening in combinatie met het aangename eten en ambiance is een bezoek aan het Pakhuis meer dan waard.
Nancy M. Fijnproever (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We zijn hier gastvrij ontvangen en hebben lekker gegeten. De bediening is heel attent. Het enige minpunt is dat er op het terras gerookt wordt.
RonaldvanPolanen . Fijnproever (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Zaten in de gezellige tuin en de bediening was vlot en vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar!Ook de wijn was prima.
Yosha . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gerechten waren top! We zaten buiten, ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening met leuke hippe uniform. Gerecht qua portiegrootte ook super, na het dessert bomvol!
Anouk_snik . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker gegeten, mooie plek. Koffie crème brulee was een heerlijke afsluiting, echt een aanrader. Alleen de bol ijs erbij was wat mij betreft niet nodig, die was ook wel erg diepgevroren.
Culichristine . Fijnproever (3 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prachtig gelegen in het pittoreske hart van Leiden. Met een mooie binnentuin. Het Pakhuis suggereert meer dan een eetcafé te zijn, maar dat is het niet. Bediening varieert. In het algemeen vriendelijke studenten. Het eten is redelijk. Biefstuk was goed. Mooi rosé. De salade was vooral groen met een teleurstellende hoeveelheid vulling. De fish kwam regelrecht uit de diepvries. De chips (friet) was smakelijk. Voor grote eters laat de positionering te wensen over. En in het kaasplankje valt niet te variëren. Ik lust geen geitenkaas,maar het was niet mogelijk dat stukje in te ruilen voor een ander kaasje. Jammer. Als de prijzen iets lager zouden liggen zou je het voor lief nemen, maar de verwachtingen worden door het hogere prijspeil hoger gelegd.
Im.crooijmans . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het is zeker een aanrader, het eten was goed en bediening ook. Alleen was het af en toe wat luidruchtig, wat betreft de kratten met bierflesjes die waarschijnlijk op de grond werden gezet.