Pak On

Loosduinseweg 753 2571 AN Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pak On

Ridge .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Kom hier al jaren. vroeger was het heerlijk eten hier, nu is het matig, duurder en je krijgt veel minder dan de gemiddelde afhaal-restaurant. Wat prijs kwaliteit-verhouding betreft kun je beter ergens anders eten afhalen.
Pak-on .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
We komen hier al vele jaren om Surinaamse gerechten af te halen en daarvan thuis op de bank te genieten.Je krijgt grote porties en ze smaken goed.Mijn favoriet is nasi met moksie metie en je krijgt daarbij nog een beker lekkere saus. De mensen zijn daar erg vriendelijk.Wij zijn in ieder geval vaste klant!
Cyril L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Kom al jaren bij Pak On ondanks dat ik niet meer in Den Haag woon.Ik kan iedereen dit aanbevelen,vooral de surinaamse bamie met moksie metie.Voor het decor moet men er niet wezen.