Pak-Boli

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Heidi H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij eten regelmatig bij Pak-Boli. Heerlijk eten, grote keuze en je kunt je vlees of wokgerechten helemaal naar eigen smaak laten maken. Ook in de voorgerechten en toetjes volop keuze. Alleen jammer dat er beneden veel minder keuze in ijs is dan boven. De verse jus d'orange die je zelf kunt halen is een topper.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Eten bij pak-boli is lekker,
maar wat ik wel raar vond is dat als je twee weken van te voren reserveert en voorkeur uitspreek voor beneden zitten dat je dan toch boven word geplaatst .
bedienend personeel is super .
De koks kijken je haast de zaak uit zeer onvriendelijk eten werd ook niet
meer aangevuld, je hebt tot 22.00 dus
JeannettevS .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We hebben al ontelbare keren bij Pak Boli gegeten en vinden het heerlijk!
Zowel de wok als de grill zijn prima. Het buffet maakt het allemaal af met genoeg keuze uit bijv nasi, groente, babi pangang,gefrituurde dingetjes, dingen voor kinderen, superlekkere toetjes en ijs!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wat een heerlijk eten supervers (zoals altijd) Supervriendelijk personeel en zeer smakelijk eten. Voor een all you can eat restaurant veruit onze favoriet Ook de prijs is erg vriendelijk. Er is erg veel keus en als je met een grote groep bent is er altijd wel iets tussen wat je lekker vind, zelfs voor een vegetariër (mijn dochter).
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ik heb geen enkele eerdere ervaring met dit type restaurant. Ik vond het een erg positieve verrassing. Alles wat ik heb gegeten was lekker. Erg leuk dat je ter plaatse zelf een keuze kan maken die dan naar je smaak wordt klaargemaakt. Veel keus ook voor kinderen. Bediening adequaat en snel. En het ijs was verrassend lekker. Al met al een goede ervaring.

Bij binnenkomst kwam het wel heel groot over allemaal, maar uiteindelijk viel dat gevoel weg doordat er overal een soort van nisjes waren gemaakt.
J H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Afhaalmaaltijden bestelt, blijkbaar mag je als vegetarier niet tussen 17.00 en 18.30hr bestellen om af te halen daar dan de bereiding te lang duurt (voor de anderen blijkbaar)

Zeer klantonvriendelijk, eten prima (uiteindelijk).
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
met 20 pers. een hele leuke avond gehad by jullie ivm ons 45 huwelyks feest lekker eten gezelligge sfeer enleuke bediening,prima avond,voor herhaling vadbaar. gr
Piethennie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
50 jaar getrouwd en gegeten bij ons favoriete restaurant. Helaas was het ditmaal een tegenvaller.Het was niet druk, alleen de bovenverdieping was open. Al het eten in de (au bain marie) was lauw. Patat kwam via de trap in een open schaal naar boven. Net aangevulde nasi was ook lauw. Gefrituurde garnalen lauw. De sushi etc. was goed, ook de gegrilde spijzen. We kregen een onbevredigd antwoord van Kenny op onze email met ons verhaal. Hij zei dat er regelmatig getemperatuurd werd. Maar de borden waren koud. Ze zouden proberen de bain marie hoger te zetten. Voor ons voorlopig geen Pak Boli meer. Jammer want we hebben heel wat mensen Pak Boli aangeraden voorheen.
Gijsbert K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Samen met de kinderen en de kleinkinderen gegeten bij Pak-Boli. Eten was weer zoals we dat voorgaande keren gewend waren. Zeer goed klaargemaakt en bereidt. De keuze is zeer ruim en gevarieerd, met name het aanbod aan sushi was geweldig. Ook de kleinkinderen hebben zich vermaakt en heerlijk gegeten. Dit beslist een aanrader voor een gezellig avondje uit tegen een zeer betaalbare prijs.
Geja B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Prima wokrestaurant. Eten is prima. Doordat het zo vol en druk en groot is, is het heel moeilijk om een leuke sfeer op te bouwen. De gezelligheid moet je dus echt zelf aan je tafel creëren. Er is veel keus in soorten eten en de bediening is zeer vriendelijk.
Phernambucq .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
SORRY voor de mensen die Pak boli af zitten te kraken , ik ben er op een woensdagavond geweest en kan totaal niets opmerken wat ik als negatief mag ervaren.

Het eten is goed en warm , het personeel is actief bezig voor de klanten in de zaak,
keuze genoeg en zeker om er terug te komen.

Van ons een positieve beoordeling.
Dank voor je goede beoordeling. We blijven ons best doen en tot ziens.

Reactie van proever:

Hallo.

Helaas weet ik niet hoe ik op de site de 3 ACHTEN kan plaatsen,
die ik jullie toe ken.

Grt.wim.Phernambucq.
Nelson T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Een avondje met 2 personen wezen eten, en het viel erg tegen (niet verwacht).
Personeel is absoluut niet behulpzaam en moesten lang wachten bij bestellingen terwijl het niet eens druk was die avond.
Betreft het eten was het niet meer waard dan 1 punt, het werd uit verpakkingen gehaald en opgewarmd, bij de tepanyaki was de kwaliteit onder de maat (het vlees) en de sauzen bij de wok waren geschift, de sushi smaakte miste 1 ding, dat is smaak en zat maar een karig stukje vlees tussen.
Not done.
We herkennen uw beeld helemaal niet. Maar klaarblijk heeft u vandaag tijd en heeft u 3 reacties in keer geplaatst, waarbij u een zeer positieve reactie bij onze concurrent heeft geplaatst. Wij hebben geen eten uit verpakking gehaald en warmen dit ook niet op. En ook hebben wij geen vlees in onze sushi. Dus als u reclame wilt maken voor een ander is dat prima, maar onwaarheden over ons verspreiden is toch wel erg kwalijk.
Dannyyy .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Afgelopen week met een groep vrienden bij jullie wezen eten. Het was wederom heerlijk. Veel uitbreiding in voorgerechten en desserts, super! Het was voor een doordeweekse dag erg druk, maar alles verliep goed. Geen lege bakken en drinken werd snel gebracht. Wij komen zeker weer terug en nemen zelf wat vrienden mee die dit keer voor het eerst waren gekomen en ontzettend hebben genoten.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Het eten was weer voortreffelijk. Het was erg druk, ivm vaderdag, toch liep alles op rolletjes. Alles zag er erg vers uit en werd regelmatig bijgevuld. De mensen achter de wok en de gril weten prima hoe alles klaar gemaakt moet worden. Het dessert is flink uitgebreid. En ze hebben echt het lekkerste ijs wat ik in een restaurant ooit gegeten heb. Mijn dochter is vegetarisch en vindt het heerlijk omdat er zoveel verschillende groentes zijn. En ze hebben de lekkerste ketjap saus van Nederland. Ondanks dat het een grote zaak is is het niet massaal. Ook kregen alle vaders een presentje.
D3K .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Hier afgelopen zondag met het gezin wezen eten. Was voor ons de eerste keer en aangeraden door vrienden. Of het voor herhalingsvatbaar is? Zeker! Het eten was heerlijk, service was top en wat wij ook een voordeel vonden is dat er geen tijdslimiet is. Je wordt niet weggekeken van je tafel. Er zijn zoveel gerechten en echt voor iedereen wat wils, de gerechten van de grillplaat waren mijn favoriet en het overheerlijke ijs!!
Lvdpols .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Afgelopen zaterdag hebben wij bij u gegeten. Wij waren hier nog nooit geweest maar waren aangenaam verrast! De kwaliteit van het eten is goed. Ossenhaas van de gril is absoluut mijn favoriet. Wij vonden het fijn dat het drinken werd gebracht en dat je het niet zelf moet halen zoals wij van anderen wokrestaurants gewend zijn. Personeel was zeer vriendelijk tegen ons. De prijs viel ons erg mee. dit mede omdat drank inclusief is. Voor herhaling vatbaar
Danny U.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Twee weken geleden geweest voor een gezellig avondje met z'n vieren, gezellig werd het uiteindelijk niet, ondanks dat wij hier vaker zijn geweest.
We houden er weliswaar rekening mee dat dit een buffet restaurant is, echter betekent dit niet dat er geen service verleend hoeft te worden. Personeel is niet behulpzaam en zat ons maar aan te gapen (op een rustige avond) of snauwt je af bij vragen / bestellingen bij het eten. Juist op zo'n rustige avond verwachten wij meer service.

Het eten is ook niet meer wat het geweest is, merendeel was koud geworden doordat het niet zo druk was of gewoon leeg. Gerechten leken op standaardproducten uit verpakking en smakeloos en de sushi bestond vrijwel alleen maar uit rijst (wellicht uit financieel oogpunt voor hen voordeliger).

Voor ons dus nooit meer na deze avond.
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Hier onlangs gegeten, iets aan de latere kant wat uiteindelijk niet zo'n goed idee bleek te zijn;

Na 20.00 hadden we gereserveerd na binnenkomst duurde het best lang voordat we werden geholpen er liep personeel rond maar we werden niet gezien?

Je verwacht dat een restaurant ten alle tijden het eten ververst tot de tijd dat de keuken sluit (om 21.30) maar tevergeefs tot onze grote schrik was het eten dat er lag was niet vers het lag er blijbaar al sinds het begin v/d avond dat kon je zien en zeker proeven! het eten lag echt al heel lang te vergaan in de verwarmde bakken, de nasi was uitgedroogd het vlees met sauzen waren bedekt met een opgedroogde laag, niet bepaald aantrekkelijk.

We waren diep telleurgesteld want normaal is alles vers maar toen schoven we rond 18.00 aan.
Het is dus duidelijk dat het eten niet wordt ververst na een bepaalde tijd zeker als het niet druk is.
Ik vind dit telleurstellend zeker voor de gasten die wat later komen eten.. niet doen dus!

Judith V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Weer eens heerlijk gegeten bij dit restaurant. Het is hier altijd druk. Bediening is zeer voorkomend en netjes. Het voedsel, vooral ook de diverse vlees- en vissoorten, is altijd van prima kwaliteit. Meestal neem ik wat hapjes voor en stap dan over op wokken of grilplaatgerechten en toe een lekker ijsje. Frisdrank zit ook onbeperkt bij het onbeperkt eten. Met zijn 4-en waren wij inclusief fooi € 80,-- kwijt. Zo kan je nog eens uit eten gaan.
Dank u wel.... wij blijven ons best doen.
Pancho6 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Het eten was wel lekker maar vorige keer was het lekkerder en ik vond het dit keer tegenvallen maar het ijsbuffet was wel lekker